Prijzig zeg je?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:52 schreef ymme het volgende:
Ik was bij de kruitvat. Maar ik vind het toch iets te prijzig. En aangezien ik regelmatig thuis onder de zonnebank ga.
Nu las ik net in het ETOS krantje, dat ze er daar ook een hebben van een eigen merk. Voor 1 euro nog wat. Denk dat ik deze dan een keer ga proberen
Die is er al, zie post van Ymme.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:44 schreef Aventura het volgende:
Het is nog ff wat weekjes wachten en dan komt Kruidvat ook wel met haar huismerkvariant
Ik ga toch voor de gratis actie. Misschien haal ik er morgen nog wel een. Deo komt altijd wel op.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:46 schreef Aventura het volgende:
Da's ETOS, alhoewel die ook vast vriendelijk geprijsd is..
Doe ik ook, ik gebruik sowieso altijd de shampoo van Dove dus sla ik nu gewoon even een voorraadje in, met gratis Sunshine!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ga toch voor de gratis actie. Misschien haal ik er morgen nog wel een. Deo komt altijd wel op.
Vorige week toen ik in het zwembad was, zag ik inderdaad ook opeens een vlek tussen mijn borsten...Niet goed te zien, dat wel. Ik heb er verder geen aandacht meer aan besteed en nu is ie weg. Voor de rest geen rare vlekken...quote:Op maandag 13 maart 2006 10:38 schreef MissFrodo het volgende:
Tot mijn verbazing kreeg ik rare bruine vlekken, onder mijn knieen en tussen mijn borsten en op mijn handen en schouders.
Hebben meer mensen dit probleem?
Ja ik had het gewoon gesmeerd! Een beetje dik en zo, maar verder netjes bij de haargrens uitgeveegd met een wattenschijfje en zoquote:Op maandag 13 maart 2006 11:36 schreef Sanne het volgende:
Waarom doen jullie toch van die rare dingen ermee!
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:38 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ja ik had het gewoon gesmeerd! Een beetje dik en zo, maar verder netjes bij de haargrens uitgeveegd met een wattenschijfje en zo
Maar goed die gele kleur is een beetje beige geworden zie ik nu... wtf echt...
Bij de bodylotions etc..quote:Op maandag 13 maart 2006 15:27 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb al bij een paar Kruidvat/Etos fillialen gekeken maar het is echt compleet uitverkocht.
(Tenminste bij de Kruidvat was het rek leeg, bij de Etos kon ik het niet vinden dus nam aan dat het uitverkocht was, bij welke spullen staat dat het normaliter?)
Ja!quote:Op maandag 13 maart 2006 10:38 schreef MissFrodo het volgende:
Na 5 dagen Dove met succes gebruikt te hebben had ik een aantal dagen geen tiojd/zin om te smeren.
Tot mijn verbazing kreeg ik rare bruine vlekken, onder mijn knieen en tussen mijn borsten en op mijn handen en schouders.
Gelukkig kreeg ik ze met mijn gezichtstonic weg maar toch......
Hebben meer mensen dit probleem?
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:58 schreef heaven7 het volgende:
* heaven7 is nu ook wel erg benieuwd en baalt nog steeds dat ze bij alle Etossen opwaren voor die actieprijs
Probeer het eerst even op een lichaamsdeel die (bijna) niemand te zien krijgt, dan kun je kijken of je er vlekken van krijgt. Ik heb het ook zo gedaan, toen dat goed ging heb ik het pas op m'n gezicht gesmeerd. Ook mijn gezicht heeft nu een heel natuurlijk kleurtje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, ik zou het vooral voor m'n gezicht willen gebruiken. Maar dat geeft dus geen problemen? Lijkt me kut om ineens met gele vlekken rond te moeten lopen.
Wordt het dan echt tig kleuren bruiner of is het wel subtiel?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:34 schreef somegirl het volgende:
gevonden:
[afbeelding]
geniaal voor je gezicht dus, maar ook op andere lichaamsdelen te gebruiken. En gaat heel lang mee!
ha, precies hetzelfde verhaal hierquote:Op maandag 13 maart 2006 15:38 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb hem gisteren voor het eerst gebruikt, ik ben benieuwd naar het resultaat
Heb wel de versie voor de normale tot donkere huid, terwijl ik vrij licht ben
Maar goed, het was de enige die ze hadden, ik hoop dat ik geen rare vlekken krijg
Hmmm, ik vind het wel meevallen.. Bij het opbrengen een gewoon geurtje en die geur waar anderen het over hebben die na een paar uur vrijkomt, heb ik nog nooit geroken.quote:
ik vond mezelf vannacht echt stinken, toen ik in bed lagquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind het wel meevallen.. Bij het opbrengen een gewoon geurtje en die geur waar anderen het over hebben die na een paar uur vrijkomt, heb ik nog nooit geroken.
Nee echt subtiel, nog nooit iemand gehad die ineens zei zoooo jij bent bruin! Maar wel als het dan weer uitgewerkt is vinden ze dat je er een beetje bleekjes uitziet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wordt het dan echt tig kleuren bruiner of is het wel subtiel?
Oeh! Mooi zo!quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:59 schreef Aventura het volgende:
NIVEA heeft nu een dagcreme-variant.
nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
aargh, lijk wel een luipaard, zit onder de witte en bruine vlekken
wanneer trekt dat weg?
Ah nee!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
aargh, lijk wel een luipaard, zit onder de witte en bruine vlekken
wanneer trekt dat weg?
Deze ga ik dan ook maar halen..quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:34 schreef somegirl het volgende:
gevonden:
[afbeelding]
geniaal voor je gezicht dus, maar ook op andere lichaamsdelen te gebruiken. En gaat heel lang mee!
pas wel op met je haargrens, daar licht aanbrengen, anders krijg je een bruine rand, en natuurlijk daarna goed je handen wassen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:35 schreef mrsj het volgende:
[..]
Deze ga ik dan ook maar halen..
M'n gezicht mag wel wat bruiner.![]()
Ga ik zeker doen. bedankt voor de tipsquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:42 schreef somegirl het volgende:
[..]
pas wel op met je haargrens, daar licht aanbrengen, anders krijg je een bruine rand, en natuurlijk daarna goed je handen wassen!
Op m'n gezicht krijg ik juist geen vlekken, en het trekt ook best snel inquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:58 schreef Do_1980 het volgende:
Ik heb 1 keer gesmeerd met zoiets, maar ik gaf af!! Er zaten allemaal bruine strepen op mijn broekspijpen!
(Ik heb het alleen op mijn benen geprobeerd, mijn gezicht durfde ik nog niet)
Je moet het ook goed uitsmeren, ff laten intrekken en vooral niet te veel gebruiken!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:58 schreef Do_1980 het volgende:
Ik heb 1 keer gesmeerd met zoiets, maar ik gaf af!! Er zaten allemaal bruine strepen op mijn broekspijpen!
(Ik heb het alleen op mijn benen geprobeerd, mijn gezicht durfde ik nog niet)
Ennnnn wat kost die?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:07 schreef manou het volgende:
zelf bruiner van dermalogica is helemaal geweldig!!!!!
[afbeelding]
ik leek na het smeren wel een luipaardquote:Op maandag 20 maart 2006 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, vanmiddag de Dove versie gekocht voor de lichte huid, meteen maar even ingesmeerd en mijn irritante nieuwsgierigheid heeft er voor gezorgd dat ook mn gezicht behandeld is. Nu hopen dat ik geen rare vlekken ofzo krijgt, hoewel ik die kans klein acht voor de eerste keer.
Zijn er inmiddels meer mensen met ervaringen?.
De Nivea Summer Beauty is nu met 25% korting bij de Etos.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ennnnn wat kost die?
Potje Nivea zelfbruinende dagcreme was 7,99 iig. Dan heb ik liever iets dat ik overal kan smeren zoals de Dove.
Ahhh ik was bij de DA inderdaadquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
De Nivea Summer Beauty is nu met 25% korting bij de Etos.
DIe dagcreme was bij de Kruidvat ook in de aanbieding, 25 % korting. Verder heb ik mijn Dove bij de AH gehaald, met bonuskortingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ennnnn wat kost die?
Potje Nivea zelfbruinende dagcreme was 7,99 iig. Dan heb ik liever iets dat ik overal kan smeren zoals de Dove.
Die nog steeds overal chronisch is uitverkocht....![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb het zojuist voor de 2e keer opgesmeerd, maar ben ik nou de enige die meteen na het opsmeren effect ziet?.
Hopen dat het morgen op m'n gezicht niet te donker is.
is ook nog 'n risicofactor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik leek na het smeren wel een luipaard![]()
ik had een mailtje naar dove gestuurd, met de vraag of er meer mensen dit ook haddenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:31 schreef Seauphie het volgende:
[..]!
En euh,
[..]
is ook nog 'n risicofactor.
quote:Beste Mirjam,
Bedankt voor je attente melding. Vervelend voor je dat je zo'n vlekkerig effect
kreeg met ons product. Begrijpelijk dat je er van schrok.
Inmiddels zal de kleur wel weer goeddeels verdwenen zijn door de natuurlijk
afstoting van de huidcellen.
Dat vlekkerige effect is gelukkig niet standaard en is goed te voorkomen. De
Dove Body Sunshine Lotions zijn een echte hype, het product is niet aan te
slepen en de winkels zijn regelmatig out of stock. In de korte tijd dat de site
actief is(sinds vorige week donderdag) hebben we al ruim 5000 complimentjes
ontvangen. Dus geef de moed niet op we helpen je graag om het product wel met
plezier te gebruiken.
Het product zelf doet overal hetzelfde werk en kan dus niet hier of daar sterker
werken. Toch kan de huid zelf op plaatsten waar het laagje droge huidcellen iets
dikker is wat intenser aankleuren.
De aankleurende werking is gebaseerd op een contact tussen de werkzame stoffen
met Keratine(eiwit) van onze huidcellen. De kleur die ontstaat bij gebruik van
zelfbruiners is anders dan de kleur die je pigment heeft bij contact met
zonlicht.
Droge, dode huidcelletjes bestaan uitsluitend uit Keratine en kleuren sterker
aan dan de rest. Littekenweefsel bv heeft ook een eigen verdichte
huidcelstructuur, de aankleuring kan daar ook iets intenser zijn doordat er meer
cellen bij elkaar zitten dan elders op de huid.
Het mooiste, meest egale resultaat krijg je op een schone, regelmatig heel
voorzichtig gescrubde en zachte huid.
Breng een zuinige hoeveelheid op en masseer die volledig en gelijkmatig in op de
huid. Gebruik het product echt zuinig en laat het volledig intrekken voor je het
ondergoed en de kleding aantrekt. Was ook je handen zelf en tussen de vingers
goed met zeep.
Eventueel iets te sterk gekleurde delen van de huid ben je gelukkig snel weer
kwijt.Die gekleurde celletjes vallen van de huid af. Onze celvernieuwing gaat 24
uur per dag door en de oppervlakkige cellen worden de hele dag door afgestoten.
Scrubben kan helpen het iets sneller te laten gaan. Je bent er in een hooguit
twee dagen weer van de te sterke aankleuring af.
Nu kan het zijn dat dit product voor jouw huid wat te verzorgend is waardoor het
niet voldoende intrekt. Als je dat merkt zou ik het niet meer gebruiken, je kunt
dan beter een Zelfbruinende creme mengen met een heel luchtige bodylotion die
niet verzorgend is.
Mocht je het product ook bij gebruik met bovenstaande tips nog steeds niet
prettig vinden, dan nemen we het zondermeer retour.
Je kunt het dan kosteloos sturen naar:
-
Als verpakking is een oud doosje prima. Als verpakking is een oud doosje prima.
Graag met een briefje met je naam en adres gegevens en ons referentienummer. Bij
afgifte aan het postkantoor ontvang je een streepjescode. Bewaar dit
verzendbewijs even tot wij gereageerd hebben.
Zodra je pakket binnen is krijg je bericht en vergoeding retour.
Ik hoop dat je echt iets aan deze tips hebt.
Met vriendelijke groet,
-
Niet lachenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:31 schreef Seauphie het volgende:
[..]!
En euh,
[..]
is ook nog 'n risicofactor.
inderdaad, heel erg netjes en informatief!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een keurige behulpzame reactie zeg! Petje af.
Nou bij mij dus niet, ligt er waarschijnlijk aan wat voor huidtype je hebt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:43 schreef yvonne het volgende:
Geen vlekken, niet stinken, leuk resultaat.
Tevreden dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |