Bij de bodylotions etc..quote:Op maandag 13 maart 2006 15:27 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb al bij een paar Kruidvat/Etos fillialen gekeken maar het is echt compleet uitverkocht.
(Tenminste bij de Kruidvat was het rek leeg, bij de Etos kon ik het niet vinden dus nam aan dat het uitverkocht was, bij welke spullen staat dat het normaliter?)
Ja!quote:Op maandag 13 maart 2006 10:38 schreef MissFrodo het volgende:
Na 5 dagen Dove met succes gebruikt te hebben had ik een aantal dagen geen tiojd/zin om te smeren.
Tot mijn verbazing kreeg ik rare bruine vlekken, onder mijn knieen en tussen mijn borsten en op mijn handen en schouders.
Gelukkig kreeg ik ze met mijn gezichtstonic weg maar toch......
Hebben meer mensen dit probleem?
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:58 schreef heaven7 het volgende:
* heaven7 is nu ook wel erg benieuwd en baalt nog steeds dat ze bij alle Etossen opwaren voor die actieprijs
Probeer het eerst even op een lichaamsdeel die (bijna) niemand te zien krijgt, dan kun je kijken of je er vlekken van krijgt. Ik heb het ook zo gedaan, toen dat goed ging heb ik het pas op m'n gezicht gesmeerd. Ook mijn gezicht heeft nu een heel natuurlijk kleurtje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, ik zou het vooral voor m'n gezicht willen gebruiken. Maar dat geeft dus geen problemen? Lijkt me kut om ineens met gele vlekken rond te moeten lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |