Wordt het dan echt tig kleuren bruiner of is het wel subtiel?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:34 schreef somegirl het volgende:
gevonden:
[afbeelding]
geniaal voor je gezicht dus, maar ook op andere lichaamsdelen te gebruiken. En gaat heel lang mee!
ha, precies hetzelfde verhaal hierquote:Op maandag 13 maart 2006 15:38 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb hem gisteren voor het eerst gebruikt, ik ben benieuwd naar het resultaat
Heb wel de versie voor de normale tot donkere huid, terwijl ik vrij licht ben
Maar goed, het was de enige die ze hadden, ik hoop dat ik geen rare vlekken krijg
Hmmm, ik vind het wel meevallen.. Bij het opbrengen een gewoon geurtje en die geur waar anderen het over hebben die na een paar uur vrijkomt, heb ik nog nooit geroken.quote:
ik vond mezelf vannacht echt stinken, toen ik in bed lagquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind het wel meevallen.. Bij het opbrengen een gewoon geurtje en die geur waar anderen het over hebben die na een paar uur vrijkomt, heb ik nog nooit geroken.
Nee echt subtiel, nog nooit iemand gehad die ineens zei zoooo jij bent bruin! Maar wel als het dan weer uitgewerkt is vinden ze dat je er een beetje bleekjes uitziet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wordt het dan echt tig kleuren bruiner of is het wel subtiel?
Oeh! Mooi zo!quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:59 schreef Aventura het volgende:
NIVEA heeft nu een dagcreme-variant.
nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
aargh, lijk wel een luipaard, zit onder de witte en bruine vlekken
wanneer trekt dat weg?
Ah nee!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
aargh, lijk wel een luipaard, zit onder de witte en bruine vlekken
wanneer trekt dat weg?
Deze ga ik dan ook maar halen..quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:34 schreef somegirl het volgende:
gevonden:
[afbeelding]
geniaal voor je gezicht dus, maar ook op andere lichaamsdelen te gebruiken. En gaat heel lang mee!
pas wel op met je haargrens, daar licht aanbrengen, anders krijg je een bruine rand, en natuurlijk daarna goed je handen wassen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:35 schreef mrsj het volgende:
[..]
Deze ga ik dan ook maar halen..
M'n gezicht mag wel wat bruiner.![]()
Ga ik zeker doen. bedankt voor de tipsquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:42 schreef somegirl het volgende:
[..]
pas wel op met je haargrens, daar licht aanbrengen, anders krijg je een bruine rand, en natuurlijk daarna goed je handen wassen!
Op m'n gezicht krijg ik juist geen vlekken, en het trekt ook best snel inquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:58 schreef Do_1980 het volgende:
Ik heb 1 keer gesmeerd met zoiets, maar ik gaf af!! Er zaten allemaal bruine strepen op mijn broekspijpen!
(Ik heb het alleen op mijn benen geprobeerd, mijn gezicht durfde ik nog niet)
Je moet het ook goed uitsmeren, ff laten intrekken en vooral niet te veel gebruiken!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:58 schreef Do_1980 het volgende:
Ik heb 1 keer gesmeerd met zoiets, maar ik gaf af!! Er zaten allemaal bruine strepen op mijn broekspijpen!
(Ik heb het alleen op mijn benen geprobeerd, mijn gezicht durfde ik nog niet)
Ennnnn wat kost die?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:07 schreef manou het volgende:
zelf bruiner van dermalogica is helemaal geweldig!!!!!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |