Me is dummy ...... als het geen zelfbruiners zijn, hoe kunnen ze dan 'geleidelijk aan' een tintje geven? Dan was je het toch elke dag weer weg onder de douche?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:33 schreef Aventura het volgende:
Zie ze opeens in de winkel, lotions die geleidelijk aan een bruin tintje geven (dus geen zelfbruiners). Het is er o.a. van Dove en van L 'Oreal. Heeft iemand er al ervaring mee? Lijkt mij ideaal spul...
't Zijn dus geleidelijke zelfbruiners.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
Me is dummy ...... als het geen zelfbruiners zijn, hoe kunnen ze dan 'geleidelijk aan' een tintje geven? Dan was je het toch elke dag weer weg onder de douche?![]()
![]()
Piz Buin.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:18 schreef MrBean het volgende:
Mijn moeder had vroeger altijd zo'n goedje dat heette Pisbruin.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Piz Buin.
Je kon toen vast nog niet zo goed lezen.
Zelfbruiners werken volgens het principe dat het een soort chemische reactie aangaat met de huidcellen. Een heel stevige scrubbeurt kan het laagje eraf doen slijten, maar gewoon douchen niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
Me is dummy ...... als het geen zelfbruiners zijn, hoe kunnen ze dan 'geleidelijk aan' een tintje geven? Dan was je het toch elke dag weer weg onder de douche?![]()
![]()
jaaa dat weet ik ook, maar de lotion zou geen zelfbruiner zijn maar wel geleidelijk een kleurtje geven. Dat matched niet met mekaar volgens mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zelfbruiners werken volgens het principe dat het een soort chemische reactie aangaat met de huidcellen. Een heel stevige scrubbeurt kan het laagje eraf doen slijten, maar gewoon douchen niet.
Okay, da's dus gewoon een zelfbruiner, maar dan in een lagere dosering, vermengd met normale bodylotion.quote:
Is dat een actieprijs ofzo?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:02 schreef Aventura het volgende:
Bij de etos is een fles Dove nu 3 euro, dus een buil kan je je er niet aan vallen. Ik haal morgen even zo'n fles.
Drie euro bij de Etos, normale prijs is 5,99.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:33 schreef Aventura het volgende:
Zie ze opeens in de winkel, lotions die geleidelijk aan een bruin tintje geven (dus geen zelfbruiners). Het is er o.a. van Dove en van L 'Oreal. Heeft iemand er al ervaring mee? Lijkt mij ideaal spul...
[afbeelding]
Ja ik dacht, ik pak het ook effe op het Fokforum opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Drie euro bij de Etos, normale prijs is 5,99.
Ik ga hem straks uitproberen. Eerst in bad en even goed scrubben.
Ik zie het.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja ik dacht, ik pak het ook effe op het Fokforum op
Hoe lang moet je het laten intrekken voordat je weer kleren kan aantrekken?quote:Op zondag 26 februari 2006 10:15 schreef Paladina het volgende:
Maarrrr toch helaas een groot minpunt: ondanks scrubben, daarna zorgvuldig verdelen en grondig insmeren en laten intrekken toch een paar vlekken zoals bij die enge zelfbruiners.
Niet zo lang hoor. Goed uitsmeren en daarna moet je huid gewoon droog aanvoelen. Paar minuutjesquote:Op zondag 26 februari 2006 14:05 schreef Serendips het volgende:
[..]
Hoe lang moet je het laten intrekken voordat je weer kleren kan aantrekken?
Ik heb mijn gezicht de eerste keer wel gedaan, daarna eigenlijk niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef Paladina het volgende:
Wat doen jullie met je gezicht?
Ik heb nu na 2 x smeren wel een kleurtje ervan, maar dus wel nog een bleke toet. Toch die wangen ook maar insmeren?
Volgens een aantal mensen hier wel dus! Volgens de meesten zelfs! Of het net zo hard werkt als ze doen beweren is wat anders natuurlijk, maar blijkbaar doet het het al na 1x smeren. Ik ga het zelf ook wel proberen, maar ik ben heel slecht in het zien van verschil, ik weet zeg maar het oude niet meer als ik het nieuwe ziequote:Op maandag 27 februari 2006 10:05 schreef ymme het volgende:
Maar werkt het ook daadwerkelijk?
Dat was ook mijn eerste gedachte bij het lezen van dit topic. Hoe DOE je dat? In laten smeren door je vriendje?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:42 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Maar hoe doe je dat dan met je rug? Ik denk niet dat ik overal bij kanIn elk geval niet goed genoeg om vlekken te voorkomen...
Wat vreemd joh. Ik ben zelf ook een echte bleekie en heb die Dove voor de lichte huid. Na 2 keer smeren ben ik gewoon goed gekleurd. Straks ga ik de derde keer smeren en dan vind ik 't wel bruin genoeg denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:53 schreef Pure-Poison het volgende:
Ondertussen weer paar paar dgn verder,fles is bijna leeg en nog steeds geen verschil (geen vlekken ook).Of ik ben er gewoon te bleek voorof het is gewoon rotzooi !!
Zo werkt het, denk ik, niet. Je moet het beschouwen als een soort van verf die je op je lichaam smeert. Het bootst geen straling na.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef Lukaso het volgende:
als je normaal ook nooit bruin wordt, verwacht ik niet dat je het hier wel van wordt aangezien het gewoon straling nabootst, wat weinig effect heeft als je er gewoon immuun voor bent.
I feel for you!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:47 schreef Laura 2000 het volgende:
Hmmm ik heb het ook maar even gehaald bij de Etos in Groningen. Er stond nog best een grote voorraad. Omdat ik een aantal maanden niet onder de zonnebank mag is dit misschien iets wat er voor kan zorgen dat ik niets als melkfles door het leven ga straks...
Misschien juist daaromquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:20 schreef manou het volgende:
[..]
scarlett johansson in een van de meest bleke hollywood sterren![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:20 schreef manou het volgende:
[..]
scarlett johansson in een van de meest bleke hollywood sterren![]()
nog ff en je wordt er dik vanquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Werking zelfbruiner:
De werkzame stof is een synthetische suiker, DHA ofwel dihydroxyaceton. Deze stof reageert met de eiwitten van de huid en verkleurt deze. De werking begint na het aanbrengen en is na ongeveer zes uur uitgewerkt. De kleur houdt drie tot vijf dagen waarna de zelfbruiner opnieuw aangebracht kan worden.
Voor het gezicht Angels on bare skin van Lush en voor het lichaam een scrub-bar van Lush (bijv Buffy of Aqua Mirabilis), of een scrub-douchegel van een willekeurig merk met van die kleine deeltjes erin.quote:
Verrek, da's waar ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:53 schreef Sanne het volgende:
Een scrubhandschoentje werkt ook, en gaat heel lang mee.
Ik neem er ook twee tegelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Verrek, da's waar ookIk heb er zelf 2, zodat ik 2 keer zo snel klaar ben
![]()
Hier staat mijn hele kast van volquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:49 schreef Paladina het volgende:
[..]
Voor het gezicht Angels on bare skin van Lush en voor het lichaam een scrub-bar van Lush (bijv Buffy of Aqua Mirabilis), of een scrub-douchegel van een willekeurig merk met van die kleine deeltjes erin.
[afbeelding] Angels on Bare skin scrub-klei
[afbeelding] Buffy
Je wilt eerst een bruinende creme opsmeren en dan onder de zonnebank?? Defeats the whole purpose if you ask mequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Hier staat mijn hele kast van vol![]()
Maar de buffy is te vet om daarna nog onder de zonnebank te gaan vindt.
Maar met de creme van dove kan dit wel?
Per dinsdag toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:27 schreef Furia het volgende:
Komende week inderdaad gratis bij aankoop van 2 dove producten naar keuze bij het kruidvat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |