Wat vreemd joh. Ik ben zelf ook een echte bleekie en heb die Dove voor de lichte huid. Na 2 keer smeren ben ik gewoon goed gekleurd. Straks ga ik de derde keer smeren en dan vind ik 't wel bruin genoeg denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:53 schreef Pure-Poison het volgende:
Ondertussen weer paar paar dgn verder,fles is bijna leeg en nog steeds geen verschil (geen vlekken ook).Of ik ben er gewoon te bleek voorof het is gewoon rotzooi !!
Zo werkt het, denk ik, niet. Je moet het beschouwen als een soort van verf die je op je lichaam smeert. Het bootst geen straling na.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef Lukaso het volgende:
als je normaal ook nooit bruin wordt, verwacht ik niet dat je het hier wel van wordt aangezien het gewoon straling nabootst, wat weinig effect heeft als je er gewoon immuun voor bent.
I feel for you!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:47 schreef Laura 2000 het volgende:
Hmmm ik heb het ook maar even gehaald bij de Etos in Groningen. Er stond nog best een grote voorraad. Omdat ik een aantal maanden niet onder de zonnebank mag is dit misschien iets wat er voor kan zorgen dat ik niets als melkfles door het leven ga straks...
Misschien juist daaromquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:20 schreef manou het volgende:
[..]
scarlett johansson in een van de meest bleke hollywood sterren![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:20 schreef manou het volgende:
[..]
scarlett johansson in een van de meest bleke hollywood sterren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |