abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35555112
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:53 schreef Pure-Poison het volgende:
Ondertussen weer paar paar dgn verder,fles is bijna leeg en nog steeds geen verschil (geen vlekken ook).Of ik ben er gewoon te bleek voor of het is gewoon rotzooi !!
Wat vreemd joh. Ik ben zelf ook een echte bleekie en heb die Dove voor de lichte huid. Na 2 keer smeren ben ik gewoon goed gekleurd. Straks ga ik de derde keer smeren en dan vind ik 't wel bruin genoeg denk ik.
En die fles gaat inderdaad snel leeg! Ik smeer m'n hele lichaam in en dan heb ik je toch aardig wat nodig. Volgens mij is zo'n fles na een keer of 6 wel op? Heb er in ieder geval meteen 2 aangeschaft, ik vond die flacons al niet zo groot.
  maandag 27 februari 2006 @ 21:07:09 #52
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_35555345
als je normaal ook nooit bruin wordt, verwacht ik niet dat je het hier wel van wordt aangezien het gewoon straling nabootst, wat weinig effect heeft als je er gewoon immuun voor bent.
pi_35580425
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef Lukaso het volgende:
als je normaal ook nooit bruin wordt, verwacht ik niet dat je het hier wel van wordt aangezien het gewoon straling nabootst, wat weinig effect heeft als je er gewoon immuun voor bent.
Zo werkt het, denk ik, niet. Je moet het beschouwen als een soort van verf die je op je lichaam smeert. Het bootst geen straling na.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_35580932
Hoelang blijft het eigenlijk ongeveer zitten?
pi_35580984
ik heb t ook gekocht, die van dove... ben benieuwd
pi_35581009
hoe doen jullie dat btw met je rug en haargrenzen?
pi_35583501
Hmmm ik heb het ook maar even gehaald bij de Etos in Groningen. Er stond nog best een grote voorraad. Omdat ik een aantal maanden niet onder de zonnebank mag is dit misschien iets wat er voor kan zorgen dat ik niets als melkfles door het leven ga straks...

Het ruikt lekker....!

.... zolang het in de fles zit.
Hoe langer je het op hebt hoe meer je gaat stinken helaas, inderdaad echt zo'n after-zonnebank geurtje.

Nu maar hopen dat ik ook verschil ga zien
pi_35584199
Ik ga wel onder de echte zonnebank
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:10:26 #59
107521 Furia
snoopy weer
pi_35584421
Waarschijnlijk krijg je het volgende week bij 3 Doveproducten cadeau bij het kruidvat

Er is trouwens ook zo'n Nivea variant.. misschien dat die beter ruikt? Die kost iig volgens mij 4,99..
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:30:31 #60
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35587352
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:47 schreef Laura 2000 het volgende:
Hmmm ik heb het ook maar even gehaald bij de Etos in Groningen. Er stond nog best een grote voorraad. Omdat ik een aantal maanden niet onder de zonnebank mag is dit misschien iets wat er voor kan zorgen dat ik niets als melkfles door het leven ga straks...
I feel for you!

Ik mocht een jaar niet met mijn littekens in de zon, en met een zonnebank thuis is dat afzien.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:20:07 #61
130081 manou
me love me boyfriend
pi_35591734
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:11 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
scarlett johansson in een van de meest bleke hollywood sterren
pi_35597909
Ik denk dat ik dadelijk maar lekker weer onder de hemel spring hier.
Het is heerlijk z'n ding thuis te hebben, maar je de tijd.....
Heb nu vakantie dus deze week maar even goed bijbruinen
Zonder vlekken en dergelijke
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:08:00 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35598079
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:20 schreef manou het volgende:

[..]

Misschien juist daarom
pi_35600457
Zonnebanken vertrouw ik niet zo; ik ben zo bang dat als je daaraan begint dat je op je 50ste al een perkamenten huidje hebt...

Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat ik nu na 2x smeren een soort van gloedje over mijn huid heb. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik de variant voor lichte huid heb.
Verder vind ik de geur ook prima, ik vind het niet naar zelfbruiner ruiken...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:48:01 #65
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_35602704
Ik heb mezelf speciaal voor dit topic opgeworpen als testpersoon voor de Niveaversie .
Ik heb hem vandaag gekocht en hou jullie op de hoogte van het resultaat
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_35602873
Jeuj MaLo!
Wat de Dove betreft: na 3 keer smeren vind ik de kleur goed, ik zie er wel (voor mijn doen) gezond gekleurd uit als na een paar dagen stevig in de zon. Gezicht heb ik ook 1 keer gedaan, anders was 't contrast een beetje groot. Denk dat ik vanaf nu 1 keer per week ofzo blijf smeren. Ben benieuwd hoe de kleur dan blijft. De geur blijf ik wel jammer vinden. Na een paar uur lijkt het erger te worden. Douchen erna is niet echt een optie omdat je het er dan grotendeels weer afwast en aangezien ik eerst douche en me daarna insmeer en het ook ff moet intrekken.
pi_35635129
Heb het gisteravond ook opgesmeerd. Blijkbaar mn handen niet goed genoeg gewassen want mn nagelriemen en randjes onder mn nagels hebben nu een heel mooi geel tintje
Toch heb ik het gevoel dat er bij het douchen net vooral bij mn benen wat kleur is afgespoeld. Zijn weer net zo wit als ervoor terwijl toen ik uit bed stapte vanmorgen het leek of ze heel mooi bruin waren Maarja, misschien gezichtsbedrog ofzo. Of ik wil te graag
Maar uhm, hoe doen jullie dat dan met je handen? Want ik heb geen zin in rare vlekken op mn handen, maar nu zie je echt zo'n scheiding. Hehe, lekker gekleurde armen en hele witte handjes

Ik kwam er trouwens gister na het smeren achter dat er 2 soorten zijn. voor lichte en donkere huid. Ik ben zo wit als wat en 3 keer raden welke ik had gekocht en gesmeerd Was even bang om zo'n poepkleurtje bruin te krijgen Maar totaal niet. Gelukkig.

Vanavond weer smeren
pi_35638690
2 soorten? hmh was me ook niet opgevallen.

ik heb trouwens ook t idee dat t er zo weer afspoeld, dat ken ik niet zo van andere zelfbruinende troepjes die ik in t verleden al eens op m'n gezicht heb gesmeerd....
pi_35639514
Gebruiken jullie het ook op je gezicht?
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:14:06 #70
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_35639592
Ik ben zelf altijd voorzien van een bruin velletje, ga 1 keer per week altijd even onder de zonnebank. Om toch even de kleur langer vast te houden, heb ik de Dove sunnyshizzle ook gehaald.

Smeer er nu een week mee, elke dag na douchen s' avonds voor het slapie doen en het is allerminst overdreven, geen vlekken en alleen een licht goudbruin tintje, Het maakt mijn eigen tint gewoon een stuk dieper.
Ik ben er blij mee ! Ruikt ook lekker trouwens.

De vlekken op handen vind ik vreemd...ik was mijn handen gewoon even snel, en niets aan de hand. Je moet er volgens mij ook geen klodders van opsmeren. Gewoon goed inwrijven.

Ik gebruik 'm idd ook op mijn snuit
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:16:09 #71
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_35639655
Oh ja, ik moet wel zeggen dat ik elke avond na de douchebeurt, een milde scrub gebruik. Mijn huid is dus altijd vrij van schilfertjes of onregelmatigheden...misschien dat ik daarom die vlekken niet ervaar en het ook niet wegspoelt.

Ik vind het topspul hoor...heel subtiel en zeker niet zo'n gore , lelijke kleur zoals zelfbruiners altijd hebben. Dat vind ik namelijk geen gezicht
  donderdag 2 maart 2006 @ 14:33:58 #72
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_35641994
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:20 schreef manou het volgende:

[..]

Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_35644532
Als het echt zo makkelijk afspoelbaar is... hoe moet het dan als je even in de regen fietst?
Dan kom je aan met van die witte strepen op je gezicht, omdat het er af geregend is..?

Of loopt het niet zo'n vaart
Ik wil dat spul van Dove ook kopen, word de zonnebank een beetje zat. Maar als het echt met een beetje regenwater van je gezicht afgaat... neuh.
Что было, то прошло..
pi_35645263
Andoire, nee het is niet meteen afwasbaar hoor. Het trekt ín je huid. Maar als je een droge huid hebt met veel velletjes ofzo dan kan het gebeuren dat je het een beetje eraf wrijft met de handdoek bijvoorbeeld. Dus niet de creme, maar de huid. Gewoon zorgen dat je goed scrubt en egaal smeren en in laten trekken. (En handen wassen!)
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:20:14 #75
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_35645842
Pff, net op jacht geweest in het centrum. Kruidvat: op DA: nog niet binnen, maar bij Etos: in de aanbieding, hele plank vol voor 3 euro!
Vanavond ff smeren.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')