Ben donkerharig van mezelf, wat was dat, 3?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:49 schreef whats-uppie het volgende:
[..]
Nou bij mij dus niet, ligt er waarschijnlijk aan wat voor huidtype je hebt?
issie duur?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:03 schreef Sentry het volgende:
ik kwam vandaag bij me ma, ik zei: ben je op vakantie gweest? ze zei dat t dat spul was van Dove!!!! Ik natuurlijk meteen naar de winkel en kon nog een tube bemachtigen, overal uitverkocht! Maar nu paar uurtjes verder en ik heb al een lekker getinte koppie, ben er erg blij mee. et stinkt niet en je word niet TE nep bruin. Het is gewoon perfect.![]()
Het staat je vrij om het ook op te smeren hoor. Wat maakt dat je denkt dat dit product seksegebonden isquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:05 schreef OnlineGokker het volgende:
Is er ook een soortgelijk product voor mannen,
Misschien vanwege de geur. Wil niet met een "vrouwengeurtje" rondlopen en aangezien hierboven iemand zegt dat het erg lekker ruikt lijkt het wel zo te zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het staat je vrij om het ook op te smeren hoor. Wat maakt dat je denkt dat dit product seksegebonden is
AH, 4,99.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:01 schreef Maeghan het volgende:
Bij Dircks is ie E5,79
Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:22 schreef amarena het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel frappant dat zelfbruiners al eeeuwen bestaan en dat je toch nog toe vrijwel niemand over deze producten hoorde. Het gros van de cosmetica-merken heeft een zelfbruiner in het assoriment: Hema, L'oreal, Lancome, Bizbuin etc... Nu Dove er mee komt is het ineens een enorme hype en weet iedereen van gekkigheid niet hoe hard ze naar de winkel moeten rennen..... vermakelijk![]()
Ik zat even het topic door te kijken he, en dit is nou de 5e keer dat je post dat je een zonnehemel hebt en daaronder gaat springen. For all our sakes, doe dat dan gewoon.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:42 schreef ymme het volgende:
Ik heb een zonnehemel hier staan. Maar ik ben al 2 weken van plan weer even goed aan te bruinenMaar ja... ik denk er toch wel weer over de dove of Nivea te kopen. Maar ik twijfelen nog wel, omdat je toch reacties hoort over vlekken en dergelijke.
Leugenaar! Slechts 3 keerquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zat even het topic door te kijken he, en dit is nou de 5e keer dat je post dat je een zonnehemel hebt en daaronder gaat springen. For all our sakes, doe dat dan gewoon.
Vooruit, laat ik het topic dan 's even doorlopen weerquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:56 schreef ymme het volgende:
Ik denk dat ik dadelijk maar lekker weer onder de hemel spring hier.
Het is heerlijk z'n ding thuis te hebben, maar je de tijd.....
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:44 schreef ymme het volgende:
Al ben ik al wel wat gekleurt door de zonnebank thuis
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:52 schreef ymme het volgende:
En aangezien ik regelmatig thuis onder de zonnebank ga.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:54 schreef ymme het volgende:
Ik ga morgen de zonnehemel maar weer eens klaar zetten. En daar onder.
Hoe dan ook, ik ben nog steeds tevreden over m'n dove, ga het straks ook weer voor het slapen insmeren. Dat geurtje dat na een tijdje vrijkomt rook ik de 2e keer pas, en er zijn inderdaad fijnere dingen om te ruiken, maar goed, dat boeit verder ook niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:42 schreef ymme het volgende:
Ik heb een zonnehemel hier staan.
Ik kan het je niet aanraden. Ik heb ook last van acne maar ben toch zo eigenwijs geweest om het op mn gezicht te smeren. Het kleurtje was leuk maar ik heb ook een paar dagen met een geirriteerd branderig gevoel gelopen en uiteindelijk ook veel puistjes gekregen. Ben toen gestopt met smeren en toen was het binnen een paar dagen over. Over de rest van mijn lichaam heb ik trouwens geen last gehad.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:27 schreef mackole het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de Nivea versie, aangezien die ook een gezichtsversie heeft. Ik smeer nu de Dove ook op mijn gezicht, maar heb wat last van acne en weet niet of dat verkeerd gaat uitpakken.
Ik heb zojuist de Dove voor de 2e keer over mijn hele lichaam gesmeerd. Ben uitermate wit normaal. Ik houd jullie op de hoogte hoe het over 2 dagen is.
Helpt scrubben niet?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:57 schreef somegirl het volgende:
ik heb het nu even een paar dagen niet gesmeert (anderhalve week ofzo) maar dan gaat het er echt goor uitzien. Op sommige plekken heb ik echt van die ranzige vlekken, en op andere plekken ben ik alweer helemaal bleek. Je moet dus wel gewoon blijven smeren met dit spul.
fotoquote:Op zondag 26 maart 2006 13:30 schreef Sanne het volgende:
Ik heb inmiddels een echt "ik-ben-een-weekje-naar-Spanje-geweest-kleurtje"
![]()
Whehehequote:Op zondag 26 maart 2006 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Helpt scrubben niet?
Ik had laatst trouwens na het insmeren m'n handen best vaak gewassen en de volgende dag zag je een streep lopen op m'n armen, waar water langs had gelopen en de Dove weggevaagd had zeg maar.
Gebruik het nu een weekje ofzo en ben echt bruin!quote:Op zondag 26 maart 2006 13:30 schreef Sanne het volgende:
Ik heb inmiddels een echt "ik-ben-een-weekje-naar-Spanje-geweest-kleurtje"
![]()
Die hebben ze eigenlijk overal wel hier, het is moeilijker om aan de Dove versie te komen.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef Syrena het volgende:
Ik heb de Nivea weten te scoren! De bodylotion dan, niet de gezichtscreme. Alleen nog geen kans gehad 'm te gebruiken
Welk product gebruik je?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gebruik het nu een weekje ofzo en ben echt bruin!
Lekker spul, ook goede huidverzorging.
Dit lijkt me echt heel sterk....quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:50 schreef jacksonbrown het volgende:
Een gouden tip,
Neem een lang warm bad, nadien scrubben met een mild scrub. Water laten weglopen en bad opnieuw vullen met warmwater en de dove selftan lotion. Lost zeer goed op, ruikt great en na een halfuurtje zonnebaden nergens geen strepen te zien. Je kan je meteen aankleden en na een bad of drie zie er net uit of ik een weekje bahama's heb gehad...![]()
Dan smeer je je gezicht toch na het badderen in lijkt mequote:Op vrijdag 21 april 2006 16:15 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt heel sterk....![]()
Hoeveel zou je er dan wel niet moeten ingooien om dat effect te bereiken?
En stel -ik zei stel- dat dit zou werken, wat dacht je dan van een bruin lichaam en een wit hoofd?
Werkt anders echt wel hoor, lost makkelijk op in water, doe er ondeveer een vijfde van de fles in. Dat komt overeen met je hele lichaam insmeren per keer...quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:15 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt heel sterk....![]()
Hoeveel zou je er dan wel niet moeten ingooien om dat effect te bereiken?
En stel -ik zei stel- dat dit zou werken, wat dacht je dan van een bruin lichaam en een wit hoofd?
Die doekjes zijn inderdaad erg goed! En de tube met zelfbruiningscrčm is ook een topper en kost iets van rond de 13 euro geloof ik. Niet zo duur en uitstekende kwaliteit.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:23 schreef zwelgje81 het volgende:
Kheb goeie ervaringen met vichy spray, maar vooral die doekjes zijn geweldig, absoluut geen probleem gehad met vlekken ofzo
Wat een onzin, relnicht. Mijn enorm hetero beste vriend wil ook van zijn melksmoel af en heeft het ook overwogen.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:21 schreef xman het volgende:
Heb vandaag de Dove Body Lotion gekocht voor de getinte huid. Heb ook een getinte huid, maar omdat ik weinig zon zie is het toch allemaal vaaltjes. Het effect hoeft niet zo groot te zijn. Wil gewoon een iets warmere kleur. En aangezien ik toch altijd een bodylotion gebruik na het douchen, hey misschien dat dit een goede keuze is. Ben blij dat ik homo ben.. want dit is toch zo gay!
Nee, het vlekt voor geen meter, maar ik heb het idee dat veel mensen hier maar wat smeren.quote:
Wij doen het gewoon goedquote:Op donderdag 27 april 2006 23:03 schreef Sanne het volgende:
Ik heb dezelfde ervaringen als yvonne en Aventura.
De bodylotion op zich is heerlijk. Verdeelt makkelijk en wordt meteen opgenomen door de huid. Ik ga die Dove creme sowieso gebruiken voortaan (de gewone soort). Alleen hij stinkt echt na een tijd. Niet normaal. Ook al vind je het niet stinken. Het feit is dat het gewoon een sterke geur afgeeft. Dat heb ik nooit met bodylotions gehad, wel met cocosvet voor m'n haar ofzoiets.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:02 schreef Aventura het volgende:
Ik heb eigenlijk dezelfde ervaring als Yvonne. Gewoon smeren, niet teveel. Lekker inmasseren. Geen streep te zien, wel een mooi tintje. Ik vind het niet stinken.
Ik begrijp niet waarom je zou denken dat het niet gezond zou zijnquote:
Denk ik niet, zelfbruiners bestaan al vele jaren!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:02 schreef ruby het volgende:
Zou dit een terugslag voor de zonnebankcentra kunnen betekenen?
worteltjesoranjebruiners bedoel je denk ikquote:Op maandag 1 mei 2006 19:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Denk ik niet, zelfbruiners bestaan al vele jaren!
Whehe ja, de produkten zijn inderdaad de laatste jaren wel wat verbeterd qua tint die ze afgeven.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:17 schreef moussy het volgende:
[..]
worteltjesoranjebruiners bedoel je denk ik [afbeelding]
Ik gebruik deze voor m`n gezicht. echt super goed spul!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:34 schreef somegirl het volgende:
gevonden:
[afbeelding]
geniaal voor je gezicht dus, maar ook op andere lichaamsdelen te gebruiken. En gaat heel lang mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |