neejquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:37 schreef bwt het volgende:
En ook niet een geschikte TT om dag te zeggen naar R2-D2
Ik ook al niet, was al druk bezig, zelfs met een gepimpte HD kreeg ik 'm niet vol...(zou 't een vloek zijn?)quote:
Dat zou ik dan moeten doen, hou je daar wel even rekening mee??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
neejdeze maar even gauw volplempen ? en dan een goeie openen ?
![]()
Wat houd je tegen ? ikke niet hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:00 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Dat zou ik dan moeten doen, hou je daar wel even rekening mee??
idd, artoedietoe gaat voor 4 jaar naar Suid Africa - zie 1 van de laatste posten in het vorige topicquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:00 schreef stinkie het volgende:
R2-D2 verdwijnt?
kun je hier vragen: [PTA feedback] het CJIBquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:22 schreef dribbel79 het volgende:
moet een mod hem wel ff dichtgooien, anders gaan we kruisposten...![]()
Volgend jaar gaan we met zijn allen daar naar toe om lekker motor te rijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:24 schreef bwt het volgende:
[..]
idd, artoedietoe gaat voor 4 jaar naar Suid Africa - zie 1 van de laatste posten in het vorige topic
En ik zie het voordeel niet van deeltje 412 al maken, die OP komt er echt nog wel hoor. Als OPM het topic aanmaakt mag je blij genoeg zijn dat ie een topictitel heeft verzonnenquote:
Echwel mooie fiets, door die rimstriping lijkt 't wel een beetje op mijn Banditquote:
was goed bedoeld heur...aapquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dacht het niet dus he!
maak maar mooi een nieuwe aan wanneer de oude dicht is en niet eerder!!
ik zie wel meer overeenkomsten met jouw Bandit hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:10 schreef hicham het volgende:
Herr.Flick
[..]
En ik zie het voordeel niet van deeltje 412 al maken, die OP komt er echt nog wel hoor. Als OPM het topic aanmaakt mag je blij genoeg zijn dat ie een topictitel heeft verzonnen
[..]
Echwel mooie fiets, door die rimstriping lijkt 't wel een beetje op mijn Bandit
Mogguh
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zie wel meer overeenkomsten met jouw Bandit hoor
groot stuur, weinig grond speling, chopper ztihouding, en veel glimmende zooi erop geschroefd,![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik had jou, OPM, Rebbel en FX nog willen mailen, sterker nog, het zit als "concept" in m'n mailbox.Je mag me altijd mailen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:44 schreef stinkie het volgende:
Aha, net gelezen over R2-D2.
Dus dat verkopen van de fiets en dat crossen op die XT had een andere reden dan alleen maar fun. Vuige leugenares
was geen poging tot rellenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:35 schreef hicham het volgende:
[..]Onopvallende spiegels ![]()
![]()
Leuk geprobeerd om te rellen maar ik moet ff pleitos por favor![]()
Misschien kun je het onderwerp veranderen naar dribbel z'n pekelfiets
Dat ding is graflelijk maar hij kan er niet tegen als je hem de waarheid vertelt *
* Vraag maar aan zijn collega
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
In het kader van een evt. vrijdagrel.....en anders voor Carnaval:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ken jij Erik van??quote:
Scherp Stinkie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:44 schreef stinkie het volgende:
Dus dat verkopen van de fiets en dat crossen op die XT had een andere reden dan alleen maar fun. Vuige leugenares
ik heb meer te doen dan de hele dag meelurken hier. Sorry dat ik soms wat achterloopquote:
Het was ook nog niet eerder openbaaar gemaakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:18 schreef stinkie het volgende:
ik heb meer te doen dan de hele dag meelurken hier. Sorry dat ik soms wat achterloop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kraakheldere hemel met een felle zon. Temperatuur..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:18 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Gauw vrij nemen mensen, het is motorweer.Of zou het nog koud zijn
![]()
.. er zijn warmere landen.
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het was ook nog niet eerder openbaaar gemaakt.
Dus de context van mijn post moet je anders interpreteren.
Ja dat is niet zo moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kraakheldere hemel met een felle zon. Temperatuur.. [afbeelding] .. er zijn warmere landen.![]()
De meeste landen zijn warmer dan Nederland.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Is jouw glas ook altijd half leeg inplaats van half vol?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja dat is niet zo moeilijk.De meeste landen zijn warmer dan Nederland.
![]()
Zonnetje schijntquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:18 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Gauw vrij nemen mensen, het is motorweer.Of zou het nog koud zijn
![]()
Jij wou zo graag rellen vandaagquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:05 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Enneh, het doet me geen hol wat men van mijn fiets vindt, ik bene r zo trots op als een hond met 7 lullen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:25 schreef Worldbeater het volgende:
Kraakheldere hemel met een felle zon. Temperatuur.. [afbeelding] .. er zijn warmere landen.![]()
Even wachten tot de manager van OPM naar huis isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:58 schreef worldpimber het volgende:
Waar is de moederneukende OP?
Copyright DefP.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:58 schreef worldpimber het volgende:
Waar is de moederneukende OP?
Welke.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:59 schreef worldpimber het volgende:![]()
Die meetfoto's waar jij grote afwezige was zijn pijnlijk om te zienDat weer.
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Zonnetje schijntLucht is blauw
Teletuibbies kom maar gauw
Regelrecht bedrog dit weer
dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:29 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Check bestandsnamen*zwijmel*
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:41 schreef Worldbeater het volgende:
Owwwwww, dat was die meet dat Pimber er niet bij was.![]()
Of was het die meet dat Raus en Meercy er niet bij waren?quote:
One of a million.quote:
Misschien kan ik ook wel mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:54 schreef worldpimber het volgende:
Waar gaan de bollen en halfbollen eigenlijk heen, Italië ofzo? Ik lees hier en daar wel wat in dat MF topic maar echt wijzer word ik er niet van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:41 schreef Worldbeater het volgende:
Owwwwww, dat was die meet dat Pimber er niet bij was.![]()
Ik heb 80% korting.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:10 schreef worldpimber het volgende:
Iemand uit het ZX-6R topic moet 2000+euro voor zijn All Risk verzekering betalen en zit er nog aan vast ook (opzegtermijn)![]()
een weekje naar de Eiffel volgens mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:54 schreef worldpimber het volgende:
Waar gaan de bollen en halfbollen eigenlijk heen, Italië ofzo? Ik lees hier en daar wel wat in dat MF topic maar echt wijzer word ik er niet van
Héquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:02 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
For your information, ik heb maar 3 meetmapjes overgeslagen omdat jij er wel bij was, nog een paar overgeslagen omdat het geen *zwijmel*-gevoel weer was, en nog een paar omdat het minimeets waren
En kom nou niet weer met je verhaal dat je in 2001 wel grotendeels bij de meets was!*
* Op je scootah [afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:02 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Nou even speciaal voor jou dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
For your information, ik heb maar 3 meetmapjes overgeslagen omdat jij er wel bij was, nog een paar overgeslagen omdat het geen *zwijmel*-gevoel weer was, en nog een paar omdat het minimeets waren
En kom nou niet weer met je verhaal dat je in 2001 wel grotendeels bij de meets was!*
* Op je scootah [afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé, 1e 2 piccies was "the meet" @ Mc Barneveld.........
Roadkill en Rebbel maar zwaaien naar Mercy en Raus op de andere weghelftom even later precies dezelfde situatie te hebben maar dan op de andere weghelf
![]()
dat was de meet waar Rausjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:04 schreef worldpimber het volgende:Vrijdagmiddag
[afbeelding]
Raus staat hier garpig op
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Ik heb mijn zonnige foto´s niet off en online.![]()
Maar niet Ringen of wat? Roadkill iig niet toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
een weekje naar de Eiffel volgens mijiig vlakbij de nurburgring
![]()
Bijna goed, 1e pic was de meet dat ik jullie martelde door over extreme binnendoorweggetjes te rijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé, 1e 2 piccies was "the meet" @ Mc Barneveld.........
Roadkill en Rebbel maar zwaaien naar Mercy en Raus op de andere weghelftom even later precies dezelfde situatie te hebben maar dan op de andere weghelf
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
leuk die nostalische foto's
![]()
![]()
2005 was een goed meet jaar![]()
Ja, en op die foto staat ze er vervolgens onschuldig bijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat was de meet waar Rausje [afbeelding] tegen een pinautomaat deed![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Had er toch wel een keer op willen wheelieën rijden though![]()
Alleen vroeg het niet, jij moest het aanbieden
op deze selectie foto's is het wel de rode kleur die overwegend aanwezig isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Bijna goed, 1e pic was de meet dat ik jullie martelde door over extreme binnendoorweggetjes te rijden
echt wel ringenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar niet Ringen of wat? Roadkill iig niet toch?
Data![]()
Was niet je laatste kans, hij staat nu bij iemand in Hoofddorp, volgens mij is dat dichtbij.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:24 schreef worldpimber het volgende:
Had er toch wel een keer op willen wheelieën rijden though![]()
Alleen vroeg het niet, jij moest het aanbieden
Hij viel maar 1 keer uit hoor. (zie avatarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:28 schreef hicham het volgende:
Ik ookMaar hij had steeds problemen met uitvallen dus daarom niet eens gevraagd
Komt ie achteraf ineens dat ie ons wel wou laten
![]()
Echt zonde, anders hadden wij ook deel uit kunnen maken van de affaire 'de hoer van MF'
Ik heb al 12 jaar de momentsleutel van Motozoom.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:30 schreef Roderick2085 het volgende:
hey, laat ik de mensen hier nog eens lastigvallen
heeft iemand hier ervaring met de kwaliteit van deze momentsleutels?
ik kom er zo ongeveer achter dat het toch wel handig is om zo'n ding te hebben![]()
deze is volgens de site van motozoom TUV gekeurd, maar ik kan het hier nergens meer vinden...
deze zoi ook nog een optie kunnen zijn.... alleen zegt mijn gevoel dat moto-detail een behoorlijk budgetmerk is heb ik overigens geen verklaring voor
dus, iemand tips?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom weten OPM en ik daar niks van, we kunnen jullie toch begeleidenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
echt wel ringenRoadkill gaat dan de actiefoto's maken
![]()
Mei![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb al 12 jaar de momentsleutel van Motozoom.![]()
Perfect ding, erg solide en slijtvast, nog nooit problemen mee gehad, ziet er nog als nieuw uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat dus iig niet spontaan roesten ofzo als ie niet gebruikt word
![]()
Ach jah, met die modderquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Bijna goed, 1e pic was de meet dat ik jullie martelde door over extreme binnendoorweggetjes te rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Peerke & Roadkill zijn er al een paar keer geweest en die wisten een fantastisch goed goedkoop hotelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:36 schreef hicham het volgende:
[..]
En waarom weten OPM en ik daar niks van, we kunnen jullie toch begeleiden
Of zijn die bollen daar ook al een keer geweest
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ach jah, met die modderop de weg, paarden midden op het pad en een vrachtwagen die ons tegemoet kwam op dat veuls te smalle weggetje
Daar is toch geen smal weggetje voor nodig ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Here are some postings of people who care:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
op deze selectie foto's is het wel de rode kleur die overwegend aanwezig is![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Here are some postings of people who care:
[afbeelding]
Ok, ik verleen u bij deze gratiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Peerke & Roadkill zijn er al een paar keer geweest en die wisten een fantastisch goed goedkoop hotel![]()
oquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Ok, ik verleen u bij deze gratie
Hoeveel chopperts gaan er mee?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
"Aan het werk jij, vlegel!" Aldus zanger Bob
Man, is er eindelijk een clubje supersports waar ze het tempo bij kunnen houden, gaan ze niet meequote:
ze vonden jullie tempo makkelijker bij te houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Man, is er eindelijk een clubje supersports waar ze het tempo bij kunnen houden, gaan ze niet mee
Het chroom is van een zeer goede kwaliteit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:37 schreef Roderick2085 het volgende:gaat dus iig niet spontaan roesten ofzo als ie niet gebruikt word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben ook pleitos, Fokk!en @ work is not done, dus ga me nu toeleggen op 4 dagen
*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:11 schreef FemaleRebbel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben ook pleitos, Fokk!en @ work is not done, dus ga me nu toeleggen op 4 dagen
![]()
tot over 4 dagen
![]()
Ik check tussen de hang-overs wel Fok!, jullie ook fijne carnavalquote:
Euj, voortaan eerst hier posten, dan pas op MFquote:
Ow, ik dacht dat je naar de knalfuif van Nick gingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik check tussen de hang-overs wel Fok!, jullie ook fijne carnaval![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik check tussen de hang-overs wel Fok!, jullie ook fijne carnaval![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Euj, voortaan eerst hier posten, dan pas op MF
ikke 5 euro per uurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:34 schreef BazzieK het volgende:
Verdien 3.50 per uur ofzo...................... >.< Compenseer dat wel ruimschoots door geen kloot uit te voeren.
quote:
hey big spender...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]je bent er nog
jullie raden het noooit![]()
ik ben naar motoport geweest... filter omgeruilt... en ja hoor... ik heb het gelijk afgemaakt![]()
na een paar weken heeft m'n motor weer geluid gemaakt![]()
ik kom bij de motoport... nieuwe filter neergezet, oude ernaast... deze had ik gekocht, en deze komt eruit...
*wat voor motor heb je?
gs 500...
hij kijkt in z'n magazijn...
*heb je net een ander model gehad... krijg je nog geld terug ook
moet je de bon nog hebben?
*nee hoor, bekend gezicht, zit wel goed
nu ff eten![]()
Wat een vooruitgangquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]je bent er nog
jullie raden het noooit![]()
ik ben naar motoport geweest... filter omgeruilt... en ja hoor... ik heb het gelijk afgemaakt![]()
na een paar weken heeft m'n motor weer geluid gemaakt![]()
ik kom bij de motoport... nieuwe filter neergezet, oude ernaast... deze had ik gekocht, en deze komt eruit...
*wat voor motor heb je?
gs 500...
hij kijkt in z'n magazijn...
*heb je net een ander model gehad... krijg je nog geld terug ook
moet je de bon nog hebben?
*nee hoor, bekend gezicht, zit wel goed
nu ff eten![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ikke 5 euro per uuren voer dus ook gene flikker uit iedere dag
Ook de foto van zanger Bob?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:07 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb alle pics opgeslagen![]()
Ben een jaartje te laat begonnen met FOK!-en & Motorrijden![]()
ik heb 2 euro winst gemaakt hoorquote:
uhm... in 1 keer starten niet... daar had ie een beetje moeite mee.... op gegeven moment sloeg ie wel aan... maar toen ik het knopje losliet ging ie ook gelijk weer uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een vooruitgang![]()
En in 1 keer starten?Je had toch wel eerst olie in je blok gegooid he??
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:44 schreef stinkie het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:13 schreef hicham het volgende:
Oh wacht, ik begrijp het al. Mercy verdient 5 euro per uur maar krijgt veel meer
Inhuren van ervaren systeem/Netwerkbeheerders:quote:
Daar ga je de fout in bij Mercyquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inhuren van ervaren systeembeheerders:
60 Euro / uur Excl. BTW.![]()
Of gaat de opdrachtgever de fout in door de hoge leeftijd volwassen uitstralingquote:
Nee hoor, ik begon toch over 'mensen gauw vrijnemen want de zon schijnt!' dat was een hele positieve instelling. Dat was meer het glas is half vol, maar ik doe net of die helemaal vol is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is jouw glas ook altijd half leeg inplaats van half vol?![]()
Ik weet niet of de balans echt naar de meeste omslaat..![]()
Bijvoorbeeld.![]()
Bij mijn vorige werkgever kostte een bezoekje van mij 295 gulden EX per uurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inhuren van ervaren systeem/Netwerkbeheerders:
60 Euro / uur Excl. BTW.![]()
Edit:
Met minimale netwerkkennis 30 a 40 Euro / uur
En wat kreeg jijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever kostte een bezoekje van mij 295 gulden EX per uur![]()
2 mooie bij, kan me voorstellen dat je daar wel bijna zo'n motor voor zou kopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
De nieuwe BMW promo foto's.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb alleen morgen een hip hop party voor 7 kinderen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:01 schreef Rausdouwer het volgende:
Zijn er behalve Rebbel nog mensen die zich aan de Carnaval wagen.![]()
![]()
Hele dag uitgekeken naar het moment dat ik thuis kwam en achter de pc stapte.. kijk ik in mijn mailbox, geen mail van jou!quote:
Prrrrrr!! Doet u mij die eerste en laatste maarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
De nieuwe BMW promo foto's.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan stap ik in de derde scene het plaatje binnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Prrrrrr!! Doet u mij die eerste en laatste maar![]()
Youcham & Hissefquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:01 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Goede keuze.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Prrrrrr!! Doet u mij die eerste en laatste maar![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Goede keuze.![]()
![]()
Die andere twee zijn ook wel erg.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hele dag uitgekeken naar het moment dat ik thuis kwam en achter de pc stapte.. kijk ik in mijn mailbox, geen mail van jou!![]()
![]()
Op MF welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik zie geen mailadres bij jouw naam![]()
Ik krijg straks allemaal bezoek enzo, later op de avond ben ik er weer oke.
baaidewee, ik vertrek zondag pas![]()
![]()
![]()
(=> mixed emotions.emo)
![]()
Daar ziet de kleine de gevolgen van de uitspraken van de Pausquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:03 schreef Worldbeater het volgende:
R2D2 gaat natuurlijk verhuizen zodat de kleine niet zoveel sex meer ziet op televisie.![]()
[..]
Ik heb alleen morgen een hip hop party voor 7 kinderen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook van jouquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(=> mixed emotions.emo)
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:13 schreef hicham het volgende:
FZ-1, Midnight Black[afbeelding]
[afbeelding]
Die ziet er fecking stoer uit![]()
![]()
![]()
![]()
Moet wel eerlijk zeggen dat ik de spiegels weggehaald heb met photoshop, die kunnen echt niet
[..]
Ik ook van jouAls dank krijg je dit mogelijk behulpzame linkje van mij
Oeh la laaa... nicequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:13 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Moet wel eerlijk zeggen dat ik de spiegels weggehaald heb met photoshop, die kunnen echt niet
Zo erg is 't nou ook weer niet wat je post hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dankzij dit linkje word ik waarschijnlijk verbannen van M-F
![]()
ga gauw even een kloontje aanmaken![]()
Ja echt een bruut stoer ding.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:13 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ook van jouAls dank krijg je dit mogelijk behulpzame linkje van mij
Neuh, morgen naar Antwerpen, even alles ontvluchtenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:01 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Jammer dat ik je nooit bij een meet ontmoet hebquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(=> mixed emotions.emo)
![]()
Beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Neuh, morgen naar Antwerpen, even alles ontvluchten
dat is niet het 1e wat ik gepost heb hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo erg is 't nou ook weer niet wat je post hoor
Beetje ver gezocht, als het nou een megameet was.quote:
Dus eigenlijk verschillen jullie niet zoveel van elkaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb hem een keer gevraagd hoe het kan dat hij zo veel op M-F zit terwijl wij zijn salaris betalen![]()
Hoe kun jij dat nou weten! Je bent er nooit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje ver gezocht, als het nou een megameet was.
Voor 5 motorrijders hebben ze niet echt belangstelling.
Of ze moeten het toevallig zien, en dat je echt ergens gedetaileerd afspreekt om te stunten ofzo.![]()
Big brother is watching, maar laten we het niet overdrijven.![]()
Hij bedoelt natuurlijk z'n wheelie trainingen van Da-Liksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat nou weten! Je bent er nooit.![]()
Heb ik ook een keer gedaan, toevalligquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb hem een keer gevraagd hoe het kan dat hij zo veel op M-F zit terwijl wij zijn salaris betalendat kon ie niet echt waarderen zullen we maar zeggen
![]()
Ik begin een beetje paranoia te worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk z'n wheelie trainingen van Da-Liks, dat je die niet in de openbaarheid knalt lijkt me duidelijk
![]()
Maar met Fok! meeten we ergens en vanuit daar wordt er gereden, dus dat het meetpoint op Fok! staat lijkt me toch niet zo'n probleem, toch![]()
ehhh, ik heb zo'n schuberthquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef dribbel79 het volgende:
Heb ik een rel gemist?? Was ff op helmjacht (niet gelukt BTW)...Sharks passen of wél (maar dan kan de bril er niet meer tussen) of niet (te ruim bij de wangen of te krap bij de schedel..)...
Schubert en Arai geloof ik pasten wel, maar ¤ 550,- voor een helm...sorry
Nope, ik doe het rustig aanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:01 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Helmen passen is lastig. Ik had eerst een helm waarvan ik me na een paar maanden ineens sterk afvroeg waarom ik zo'n oerlelijke rothelm heb gekocht.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef dribbel79 het volgende:
Heb ik een rel gemist?? Was ff op helmjacht (niet gelukt BTW)...Sharks passen of wél (maar dan kan de bril er niet meer tussen) of niet (te ruim bij de wangen of te krap bij de schedel..)...
Schubert en Arai geloof ik pasten wel, maar ¤ 550,- voor een helm...sorry
Koop jij goeie vriendenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef bwt het volgende:
[..]
Nope, ik doe het rustig aan
krijg van de maand nog goeie vrienden over de vloer en dat gaat ook nog wat geld in zitten
Dat is beter dan het er nu met Carnaval even snel doorheen jagen (is mijn mening dan).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef bwt het volgende:
[..]
krijg van de maand nog goeie vrienden over de vloer en dat gaat ook nog wat geld in zitten
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Hoe kun jij dat nou weten! Je bent er nooit.![]()
Dat is precies het woord waar ik aan dacht ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik begin een beetje paranoia te worden.![]()
Ik zou gewoon èn-èn doen als je iets graag wilt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat is beter dan het er nu met Carnaval even snel doorheen jagen (is mijn mening dan).![]()
Gewoon donerenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vorig jaar toch nog 3 Fok! MC meetings gehad.![]()
[..]
Dat is precies het woord waar ik aan dacht ja.![]()
[..]
Ik zou gewoon èn-èn doen als je iets graag wilt.![]()
Feestje van Nick is ook niet gratis morgen.. voorgaande jaren een fokking 150 euro.
En ik ben bijna non stop 6 weken aan het stappen geweest.![]()
In navolging van Hicham gisteren, ik snap echt niet wat jullie met je geld doen verder.![]()
Wat hapjes en een kratje bier?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef bwt het volgende:
Aftrekbaar.quote:
Met stupidequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Of ze moeten het toevallig zien, en dat je echt ergens gedetaileerd afspreekt om te stunten ofzo.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hij zat achteraf nog slechter dan dat ie lelijk was.![]()
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Met stupide
En kom nou, vanwaar al die commotie. Zo hard rijd je toch niet Raus?
Okay, hooguit op de heen en terug weg naar de meet over de snelweg
[..]
ik denk ook niet dat BB erg ge-intersseerd is in een paar motorrijders die gewoon lekker rijden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zou gewoon èn-èn doen als je iets graag wilt.![]()
De klaverblad MC.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:35 schreef bwt het volgende:
ik denk ook niet dat BB erg ge-intersseerd is in een paar motorrijders die gewoon lekker rijden.
Als we nu elk weekend of zo als een gek over de klaverbladen zouden gaan dan zou het mss iets anders worden. Maar dat doen we niet dus is er nix aan de hand.
Volgens mij sparen ze gewoon voor ietsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aftrekbaar.![]()
T'is ook geen aanval, maar het lijkt wel alsof bijna iedereen roomser dan de paus leeft.![]()
Heel verstandig ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:36 schreef hicham het volgende:
Volgens mij sparen ze gewoon voor iets![]()
quote:
Wat denk je van verhuizen, 4 motoren kopen, kleding en weet ik wat nog allemaal meerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij sparen ze gewoon voor iets![]()
En ik heb de laatste tijd genoeg geld uitgegeven aan de motor, maar heb het gevoel dan ook zo een beetje alles gedaan te hebben wat ik wouOkay, nog wel een paar ideetjes maar vond het voor nu wel even genoeg voor een motor met 70.000 km op de teller [afbeelding]
Maar goed, ik woon dan ook nog thuis
nee, is niet nodig. Zelfs zonder komen ze nog, als ze maar kunnen slapen.quote:
dat is ook mijn grootste bezwaar op carnaval, je jaagt je geld er doorheen en aan het eind weet je niet wat er mee gebeurd is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is beter dan het er nu met Carnaval even snel doorheen jagen (is mijn mening dan).![]()
zie verhaaltjes hierbovenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat hapjes en een kratje bier?![]()
![]()
[..]
wat denk je van een kamer voor de baby CBR400 ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heel verstandig ook.
Bij Martie en Raus kan ik het mij nog voorstellen..... kost al snel 20.000 euro.
![]()
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
Bij Martie en Raus kan ik het mij nog voorstellen..... kost al snel 20.000 euro.
... en voor de vrouwen: of ze de morning after pil moeten halen of dat het al te laat isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef bwt het volgende:
[..]
dat is ook mijn grootste bezwaar op carnaval, je jaagt je geld er doorheen en aan het eind weet je niet wat er mee gebeurd is.
Je moet je ook niet zo laten naaienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de grote beurt aan mijn CBR was al ruim 700 euro![]()
Maar je kreeg hem wel gepoetst terug van Arie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
de grote beurt aan mijn CBR was al ruim 700 euro![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:44 schreef worldpimber het volgende:
Carnaval is toch ook zo populair omdat het een verkapt neukfestijn is?![]()
De meeste meiden zijn toch buiten kennis, wel triest
Hoe weten jullie dat nou weer allemaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:44 schreef hicham het volgende:
... en voor de vrouwen: of ze de morning after pil moeten halen of dat het al te laat is
Geintegreerdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Hoe weten jullie dat nou weer allemaal.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef HenghengHenk het volgende:
Vandaag werd ik op de oprit van de A1 staande gehouden voor een routine Controle.
Okee, papieren checken (alles goed), motor nakijken (geen woord over m'n MF sticker trouwens) en toen stapte die gast op mijn motor voor een "technische check" en komt naar mij toe en verteld mij dat ik een boete krijg omdat mijn linker voorrem niet werkt.
Ikke lachen, politieagent boos, ik zeg tegen hem dat ik net een nieuwe koppelingkabel d'r op heb gegooid en dat daarom de koppeling weleens soepel kon aanvoelen.
Die agent had dus m'n koppeling ingetrokken en dacht dat het een rem zou zijn..._O-
Kwam d'r een ietwat oudere agent bij en die lachte zich ook een breuk, hij maakte de agent op een ludieke manier duidelijk hoe het nu werkelijk zat.
Echt ik donderde bijna om van het lachen.
Best wel toevallig, want deze week las ik ook zoiets op MF van iemand die ook zoiets overkomen was
Poehee doe 'es gek.. het is dat het geen vrijdagmiddag meer is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef bwt het volgende:
zie verhaaltjes hierboven
Grappig dat jij in die paar kilometers en maanden tijd al 4-5 keer ververst hebt en dat ik in ietsjes meer dan een jaar en meer kilometers nog maar bij 2 keer benquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
en dan heb ik zelf nog 4-5 keer de olie ververst.![]()
Currently @ Pepijn's huisquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Poehee doe 'es gek.. het is dat het geen vrijdagmiddag meer is.![]()
En ik ga Nick eens uitlaten.![]()
![]()
Voel je niks vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:44 schreef worldpimber het volgende:
Carnaval is toch ook zo populair omdat het een verkapt neukfestijn is?![]()
De meeste meiden zijn toch buiten kennis, wel triest
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
Màn, Fok!MC meet anno 1975
[afbeelding]
Poser
[afbeelding]
Fotoshoots in de bocht
[afbeelding]
En pas weken / maanden later weten of de foto's gelukt zijn![]()
Hey die rooie vooraan is een Honda SS50quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
Màn, Fok!MC meet anno 1975
[afbeelding]
Poser
[afbeelding]
Fotoshoots in de bocht
[afbeelding]
En pas weken / maanden later weten of de foto's gelukt zijn![]()
mooi nie, da's een yammiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey die rooie vooraan is een Honda SS50![]()
vingers waren dik, pijnlijk, gekleurd.... niet echt goed dus....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:18 schreef worldpimber het volgende:
Welke problemen![]()
Oh ja, nostalgisch gelul over brommertjes van vroeger, Kreidler, Zundapp en die zooi:Laatst ook nog bij de brommer zaak een man die keer op keer herhaalde "Ja, vroeger met mijn Zundappie ook", bla bla. Maar niemand ging op zijn wannabe verhalen in dus het bleef maar bij herhalen
sja, vond ik in het begin ook nog wel... maar na 2 weken toch maar ff naar de doktor geweest... toen was het niet meer zo grappigquote:
Waarschijnlijk dacht hij dat je ook op een groene zundapp reedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:18 schreef worldpimber het volgende:
Welke problemen![]()
Oh ja, nostalgisch gelul over brommertjes van vroeger, Kreidler, Zundapp en die zooi:Laatst ook nog bij de brommer zaak een man die keer op keer herhaalde "Ja, vroeger met mijn Zundappie ook", bla bla. Maar niemand ging op zijn wannabe verhalen in dus het bleef maar bij herhalen
ag, groene zundapp, groene kawa... what's the differencequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht hij dat je ook op een groene zundapp reed![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef worldpimber het volgende:
The difference is dat deze groene zundapp zowel rechtdoor als in chicanes GS500 gepeupel en midlife crisisers ver, maar dan ook echt vér achterlaat.
Peerke, zeg eens dat ze op moeten hoeren![]()
Wat begrijp je er verder niet aan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]dat is mij ff te ingewikkeld om dit tijdstip
![]()
en wat heeft Peerke hiermee te maken
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:58 schreef BazzieK het volgende:
Truste, Morgen nieuwe helm en laarsje kopen![]()
dat 3 cilinders niet werkte??? ik heb er maar 2quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat begrijp je er verder niet aan?
En Peerke strijdt voor gelijke rechten voor elk motormerk. Oftewel: merkengezanik!Lijkt wel alsof jullie de kawa's als concurrenten zien. Keer op keer dat achterlicht mogen bewonderen en dan terug van een meet zeggen dat 3 cilinder niet werkte ofzo waardoor je het niet bij kon houden
Telkens maar een reden zoeken om te
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Roderick2085 het volgende:
en wat ik er niet van begrijp.... uhm.... bij de chicanes raak je me ongeveer kwijt![]()
laat maar.... ik alweer snappe![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je staat nu op 0 kwa uitspraken. Dus het is al goed
Martie op - 349
Gawaine op -492Sjit.. plat
quote:
Dat is mijn probleem elk weekendquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef bwt het volgende:
dat is ook mijn grootste bezwaar op carnaval, je jaagt je geld er doorheen en aan het eind weet je niet wat er mee gebeurd is.
Inderdaad OPHOEREN!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef worldpimber het volgende:
The difference is dat deze groene zundapp zowel rechtdoor als in chicanes GS500 gepeupel en midlife crisisers ver, maar dan ook echt vér achter zich achterlaat.
Peerke, zeg eens dat ze op moeten hoeren![]()
ik ben iig wel benieuw hoe zo'n ding rijdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:24 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Diep in ons hart willen we allemaal een chopper, zo'n foute:
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:25 schreef stinkie het volgende:
Ik mis mijn GSX
anyway, slapen, Doom gekeken, was leuk, nostalgische gevoelend over een van mijn eerste games
Morgen weer vroeg op
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:13 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:
Tnx, ik waardeer het zeer en heb het al gedownload op m'n "schoothoog" rare vertaling eigenlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Jammer dat ik je nooit bij een meet ontmoet heb![]()
Brabo![]()
Tnx Beaterquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus eigenlijk verschillen jullie niet zoveel van elkaar.![]()
In dat linkje staat wel iets voor R2D2, een schattig miniforum.![]()
http://www.zuidafrikaforum.nl/
quote:
Tis koud, maar wel lekker strak weer. Wordt het leer, textiel of alleen een helm zoals je gister zei?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 08:52 schreef BazzieK het volgende:
Goeie morgen, dalijk afreizen naar het inheimse nijmegen om termaat lastig te vallen
Welke versie is dat, die van "Norton 2006 with activation instructions" of iets in die richting? Die heb ik namelijk laatst gedownload en dan neem ik niet de moeite om te installeren als het niet werktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:01 schreef Roderick2085 het volgende:denk je een leuke versie van norton te hebben.... kapt ie er vanaf vandaag gewoon lekker massaal mee
![]()
Knip je nagels eens man!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
vingers waren dik, pijnlijk, gekleurd.... niet echt goed dus....
foto'tje ter illustratie: klik
niet echt zoals het hoort![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 08:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gisteren gekart (en gegeten) met de afdeling in Huizenmooie baan daar
mag duidelijk zijn wie er 1e was vd afdeling
![]()
fin. dir. ging gewoon 2 heats meedoen
lekker cruisend over de kartbaan
mijn manager heb ik nog een beuk gegeven onderweg
tja, zo een kans krijg je niet vaak
was geslaagd
Damn, da's wel omschakelen tussen al dat nostalgisch geouwehoer.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:01 schreef Roderick2085 het volgende:denk je een leuke versie van norton te hebben.... kapt ie er vanaf vandaag gewoon lekker massaal mee
![]()
Karten is oorlog, maar normaal ben je er veel te netjes voor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 08:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijn manager heb ik nog een beuk gegeven onderwegtja, zo een kans krijg je niet vaak
was geslaagd
Gefeliciteerd met Nickquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, da's wel omschakelen tussen al dat nostalgisch geouwehoer.![]()
[afbeelding]
[..]
Karten is oorlog, maar normaal ben je er veel te netjes voor.![]()
Die mag lekker meehelpen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:41 schreef hicham het volgende:
Is z'n billemaatje Mr. Redneck al over de vloer geweest?
feliquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die mag lekker meehelpen.![]()
[afbeelding]
Same thoughts herequote:
thxquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:40 schreef R2-D2 het volgende:
@OPM Feli met je overwinning![]()
dat wordt overwerkenof kunnen ze wwel tegen een beuk
![]()
Die zagen de strijd aan en durfden niet meerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thxze kunnen wel tegen een beuk
maar hij had niet gedacht dat we (ik en de facility manager die ook mee ging) zo snel zouden zijn op een baan waar hij al een paar keer op had gereden
het ging eigenlijk tussen ons 3, de rest bleef ver achter
![]()
Idd, hij komt met zijn hoofd tegen het plafondquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
felidamn, wordt al groot
tijd vliegt
Denk dat ik straks ook nog even ga knallenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:16 schreef ikookhier het volgende:
Goedemiddag het is weer heerlijk weer om een blokie om te doen
![]()
Feliquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:31 schreef BazzieK het volgende:
Even een rib uit mijn lijf aan termaat gedoneerd maarja dan heb je ook wat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
... http://www.microsoft.com/(...)oys/xppowertoys.mspxquote:Image Resizer
This PowerToy enables you to resize one or many image files with a right-click.
http://download.microsoft(...)zerPowertoySetup.exe
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:15 schreef hicham het volgende:
Blijft dus alleen een pak + handschoenen voor je over tochEn een rijbewijs
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 08:57 schreef BazzieK het volgende:
Mwah heb al een leren combi en mijn bankrekening ligt al te creperen dus na de helm en laarzen is het wel op
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:26 schreef RB het volgende:
Motor ophalen!![]()
In een alto heen en op een echte Suzuki weer terug.![]()
![]()
Als je op de bbq was geweest in 2004 dan had je hem irl gezien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
felidamn, wordt al groot
tijd vliegt
quote:
Wat is de huiskamer ineens groot nu je de boel hebt laten opruimen/opgeruimdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je op de bbq was geweest in 2004 dan had je hem irl gezien.
Althans in de spaarzame momenten dat niet aan het buitenspelen was.
Het was toen al een pain in the ass.![]()
![]()
De TL is niet uitgenodigd voor het feestje.![]()
[afbeelding]
Bwt, Mercy en R2D2 bedankt voor de felicitatie. En als ik nog iemand vergeten ook.![]()
Ik mis een goede groothoek op deze uit budgettaire overweging aangeschafte camera.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:35 schreef hicham het volgende:
Wat is de huiskamer ineens groot nu je de boel hebt laten opruimen/opgeruimdWaar heb je de Steven Seagel poster gelaten?
![]()
Hij is er zelf mee opgegroeid dus vind hetquote:Volgens mij maakt Nick wel indruk op z'n vriendjes als z'n pa zo een dikke moter in de tuin heeft staan
Halverwege het feestje, maar ze gaat pas uit de kleren als de kidsz weg zijn.quote:Hoe laat komt de stripper?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is er zelf mee opgegroeid dus vind hetboeiend.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:26 schreef RB het volgende:
Motor ophalen!![]()
In een alto heen en op een echte Suzuki weer terug.![]()
![]()
Misschien is zo'n powerball wat voor jouquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:01 schreef Roderick2085 het volgende:denk je een leuke versie van norton te hebben.... kapt ie er vanaf vandaag gewoon lekker massaal mee
![]()
kan ook zondag niet eens ff de finale van het ijshockey kijken![]()
dan denk ik mezelf maar eens trakteren op een tft schermpje dit weekend![]()
bijna vergeten... ik had ook nog wel wat goed nieuws vandaag
bloedonderzoek naar aanleiding van de problemen met m'n vingers heeft niks opgeleverd![]()
aangezien het al een stuk minder is geworden, komende week weer proberen gewoon te gebruiken, en vrijdag weer voorzichtig trainen![]()
en anders word het weer een bezoekje aan de doktor![]()
Heb wel een resizer, ben alleen te lui om em te gebruikenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:15 schreef hicham het volgende:
[..]
... http://www.microsoft.com/(...)oys/xppowertoys.mspx
zo eentje waarvan ze zeggen dat ie na activatie 7 jaar ofzo geldig isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Welke versie is dat, die van "Norton 2006 with activation instructions" of iets in die richting? Die heb ik namelijk laatst gedownload en dan neem ik niet de moeite om te installeren als het niet werktOf lag het aan jou dat het niet werkte?
door de hoek waarin die foto is genomen lijkt het allemaal langer als dat het is enzoquote:[..]
Knip je nagels eens man!
net zo makkelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, da's wel omschakelen tussen al dat nostalgisch geouwehoer.![]()
[afbeelding]
hmm, das wel een goeie.... ik heb hier ergens nog zo'n nep ding liggen....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Misschien is zo'n powerball wat voor jouHangt er natuurlijk ook vanaf of je nu wel of niet iets hebt, maar je kunt er alle spieren voorzichtig mee trainen.
Het schijnt ook goed te werken bij revalidatie. Ik gebruik nu ook een powerball om de armen te trainen voor het motorrijden.
![]()
bijna vergeten... alvast gefeliciteerd met je fietsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:10 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Het is zover:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een Honda CB750 uit 1996 met 32.000 kilometers op de tellert.
Ga 'em zaterdag afhalen, woei!![]()
![]()
Thxquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:05 schreef Roderick2085 het volgende:
en BazzieK gefeliciteerd met je spullen... en beater gefeliciteer met Nick![]()
Gaaf voor je! Ziet er goed uit die CB750. Ik ben ook nog steeds wel naar dat soort motoren aan het kijken. Vandaag nog een Honda Hornet gezien die echt gaaf is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:10 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Het is zover:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
nou nou... feest... moet morgen werken en dan zit m'n vakantie er weer op, echt feest is het dus nietquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:10 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Het is zover:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Heb je toch nog tijd genoeg om het op een zuipen te zettenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nou nou... feest... moet morgen werken en dan zit m'n vakantie er weer op, echt feest is het dus niet![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
![]()
Voorlopig heb ik 2 Suzuki's bij huis staan.
Wil je nog steeds dat ik er goed op pas ?![]()
Gefeliciteerd met je aanwinstquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:10 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Het is zover:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Snelweg = ijsklompquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:01 schreef hicham het volgende:
Lekker zitten raggen vandaag johAls je eenmaal op de motor zit merk je niets meer van de koude wind. Goed inpakken en met het zonnetje in je gezicht knallen op het industrieterrein
Morgen meeten
![]()
Als het niet gaat sneeuwen
Redelijke nakedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:10 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Het is zover:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dank u allen, kan niet wachten tot ik 'em zaterdag op kan halen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:01 schreef hicham het volgende:
GefeliciteerdOok van plan om te meeten met ons deze zomer of dat nog liever niet?
(Van wie is die motor ernaast eigenlijk?)
50.97.91.484 <-- voor donaties.quote:Alleen die uitlaten zou ik wel vervangen, bij dat type uitlaten denk ik altijd meteen aan pekelfiets/oldtimer/chopper. Beetje jammer.
quote:
Pauper billemaatjesquote:
jup, naar wrak gedoken, wrak gefilmd en weer terug. minuut of 50 onderwater geweest. 3 graden word dan best koudquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb een nieuw achterlicht.![]()
[afbeelding]
Waar kan je trouwens filmpjes hosten als Putfile in onderhoud is?![]()
By the way, iemand nog trek?Klik!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:31 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Vandaag in Nijmegen geweest Termaat natuurlijk![]()
Nog een verkopertje kort gehouden![]()
* R2-D2 had zonder het te weten een jas vast van 1300 (!) Euro
Verkopertje zegt, die jas kost wel 1300 Euro mevrouw! u kan beter daar kijken![]()
![]()
Ik zeg: "Kan jij in mijn portemenee kijken? Als ik een salaris als jou had was ik wel bij de WIBRA gaan kijken"![]()
![]()
Edit:
En natuurlijk iedereen gefeliciteerd met de aankopen![]()
Ik was er pas om half vier ongeveer...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben vandaag ook bij termaat geweest, mss heb ik je nog gezien zonder het te weten
![]()
Ow néééééH hè, jij gooit je geld ook aléén maar weg aan die troep hèH.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:04 schreef hicham het volgende:
Hej pap, heb je nou alwéér een nieuwe andere motor
We kunnen hem ook nog voeren als afscheidstaart. Even een snelle minimeet morgen.quote:
Wat voor een model was de zwarte naked voor de deur?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:00 schreef BazzieK het volgende:
Ow toen was ik al lang weer terug in Den Bosch
XTX..XTZ?quote:
Met CBR1100XX motorblokkie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:18 schreef BazzieK het volgende:
X11 ofzo? Niet echt op gelet.
Wijsneus, van wie zou hij dat nou hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow néééééH hè, jij gooit je geld ook aléén maar weg aan die troep hèH.![]()
Eerste reactie bij de Fiero.. (toen was hij 6)
Leuke auto, maar hij is niet praktisch hè, passen maar 2 personen in.
quote:[..]
We kunnen hem ook nog voeren als afscheidstaart. Even een snelle minimeet morgen.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:01 schreef Herr.Flick het volgende:
Voor de Suzilovers onder ons...
AUW..
![]()
dat doet ie goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:01 schreef Herr.Flick het volgende:
AUW..
![]()
Zag ik dat nou goed????quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:01 schreef Herr.Flick het volgende:
AUW..
![]()
dat dacht ik ook...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:18 schreef ondeugend het volgende:
Owwww ik dacht dat er 'gewoon' een onderdeel van af vloog.
Kop kan niet door het blok heen vliegen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb ik al heel vaak gezien.. maar ik heb eens gehoord dat de cylinderkop dwars door het blok heen vloog. Maar wat het is wat op de grond pleurt, dat weet ik niet.. ziet er naar uit dat het zijn handschoen is (evt. met inhoud)
lees reply's bij het filmpjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef bwt het volgende:
volgens de tekst die bij de video staat is de zuiger door zijn onderarm gegaan - dus idd is ie zn hand kwijt
quote:
denk dat dit de belangrijkste is:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]Kan je een korte samenvatting geven?
quote:You just saw a video of some guy who probably LOVED motorcycles and riding, take his LAST ride ever. Whether it was a piece of the airbox or a piston, it shot his had clean off!!! How many of you guys who ride can do it with one hand? This wasn't funny - he got hurt, and bad. I feel for him...
Te technischquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
NOS backfire dus
Stuk van airbox (luchtfilter?)
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
denk dat dit de belangrijkste is:
[..]
eenkennig krengquote:Op zondag 26 februari 2006 00:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Roderick2085 & FX-je, ik had jullie niet gemaild maar jullie weten het inmiddels wel.
Bedankt voor de leuke tijd @ FOK! MC![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Roderick2085 & FX-je, ik had jullie niet gemaild maar jullie weten het inmiddels wel.
Bedankt voor de leuke tijd @ FOK! MC![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |