hey big spender...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]je bent er nog
jullie raden het noooit![]()
ik ben naar motoport geweest... filter omgeruilt... en ja hoor... ik heb het gelijk afgemaakt![]()
na een paar weken heeft m'n motor weer geluid gemaakt![]()
ik kom bij de motoport... nieuwe filter neergezet, oude ernaast... deze had ik gekocht, en deze komt eruit...
*wat voor motor heb je?
gs 500...
hij kijkt in z'n magazijn...
*heb je net een ander model gehad... krijg je nog geld terug ook
moet je de bon nog hebben?
*nee hoor, bekend gezicht, zit wel goed
nu ff eten![]()
Wat een vooruitgangquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]je bent er nog
jullie raden het noooit![]()
ik ben naar motoport geweest... filter omgeruilt... en ja hoor... ik heb het gelijk afgemaakt![]()
na een paar weken heeft m'n motor weer geluid gemaakt![]()
ik kom bij de motoport... nieuwe filter neergezet, oude ernaast... deze had ik gekocht, en deze komt eruit...
*wat voor motor heb je?
gs 500...
hij kijkt in z'n magazijn...
*heb je net een ander model gehad... krijg je nog geld terug ook
moet je de bon nog hebben?
*nee hoor, bekend gezicht, zit wel goed
nu ff eten![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ikke 5 euro per uuren voer dus ook gene flikker uit iedere dag
Ook de foto van zanger Bob?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:07 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb alle pics opgeslagen![]()
Ben een jaartje te laat begonnen met FOK!-en & Motorrijden![]()
ik heb 2 euro winst gemaakt hoorquote:
uhm... in 1 keer starten niet... daar had ie een beetje moeite mee.... op gegeven moment sloeg ie wel aan... maar toen ik het knopje losliet ging ie ook gelijk weer uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een vooruitgang![]()
En in 1 keer starten?Je had toch wel eerst olie in je blok gegooid he??
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:44 schreef stinkie het volgende:
Aha, net gelezen over R2-D2.
Dus dat verkopen van de fiets en dat crossen op die XT had een andere reden dan alleen maar fun. Vuige leugenares
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:13 schreef hicham het volgende:
Oh wacht, ik begrijp het al. Mercy verdient 5 euro per uur maar krijgt veel meer
Inhuren van ervaren systeem/Netwerkbeheerders:quote:
Daar ga je de fout in bij Mercyquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inhuren van ervaren systeembeheerders:
60 Euro / uur Excl. BTW.![]()
Of gaat de opdrachtgever de fout in door de hoge leeftijd volwassen uitstralingquote:
Nee hoor, ik begon toch over 'mensen gauw vrijnemen want de zon schijnt!' dat was een hele positieve instelling. Dat was meer het glas is half vol, maar ik doe net of die helemaal vol is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is jouw glas ook altijd half leeg inplaats van half vol?![]()
Ik weet niet of de balans echt naar de meeste omslaat..![]()
Bijvoorbeeld.![]()
Bij mijn vorige werkgever kostte een bezoekje van mij 295 gulden EX per uurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inhuren van ervaren systeem/Netwerkbeheerders:
60 Euro / uur Excl. BTW.![]()
Edit:
Met minimale netwerkkennis 30 a 40 Euro / uur
En wat kreeg jijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever kostte een bezoekje van mij 295 gulden EX per uur![]()
2 mooie bij, kan me voorstellen dat je daar wel bijna zo'n motor voor zou kopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
De nieuwe BMW promo foto's.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb alleen morgen een hip hop party voor 7 kinderen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:01 schreef Rausdouwer het volgende:
Zijn er behalve Rebbel nog mensen die zich aan de Carnaval wagen.![]()
![]()
Hele dag uitgekeken naar het moment dat ik thuis kwam en achter de pc stapte.. kijk ik in mijn mailbox, geen mail van jou!quote:
Prrrrrr!! Doet u mij die eerste en laatste maarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
De nieuwe BMW promo foto's.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan stap ik in de derde scene het plaatje binnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Prrrrrr!! Doet u mij die eerste en laatste maar![]()
Youcham & Hissefquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:01 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Goede keuze.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Prrrrrr!! Doet u mij die eerste en laatste maar![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Goede keuze.![]()
![]()
Die andere twee zijn ook wel erg.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hele dag uitgekeken naar het moment dat ik thuis kwam en achter de pc stapte.. kijk ik in mijn mailbox, geen mail van jou!![]()
![]()
Op MF welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik zie geen mailadres bij jouw naam![]()
Ik krijg straks allemaal bezoek enzo, later op de avond ben ik er weer oke.
baaidewee, ik vertrek zondag pas![]()
![]()
![]()
(=> mixed emotions.emo)
![]()
Daar ziet de kleine de gevolgen van de uitspraken van de Pausquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:03 schreef Worldbeater het volgende:
R2D2 gaat natuurlijk verhuizen zodat de kleine niet zoveel sex meer ziet op televisie.![]()
[..]
Ik heb alleen morgen een hip hop party voor 7 kinderen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook van jouquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(=> mixed emotions.emo)
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:13 schreef hicham het volgende:
FZ-1, Midnight Black[afbeelding]
[afbeelding]
Die ziet er fecking stoer uit![]()
![]()
![]()
![]()
Moet wel eerlijk zeggen dat ik de spiegels weggehaald heb met photoshop, die kunnen echt niet
[..]
Ik ook van jouAls dank krijg je dit mogelijk behulpzame linkje van mij
Oeh la laaa... nicequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:13 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Moet wel eerlijk zeggen dat ik de spiegels weggehaald heb met photoshop, die kunnen echt niet
Zo erg is 't nou ook weer niet wat je post hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dankzij dit linkje word ik waarschijnlijk verbannen van M-F
![]()
ga gauw even een kloontje aanmaken![]()
Ja echt een bruut stoer ding.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:13 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ook van jouAls dank krijg je dit mogelijk behulpzame linkje van mij
Neuh, morgen naar Antwerpen, even alles ontvluchtenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:01 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Jammer dat ik je nooit bij een meet ontmoet hebquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(=> mixed emotions.emo)
![]()
Beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Neuh, morgen naar Antwerpen, even alles ontvluchten
dat is niet het 1e wat ik gepost heb hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo erg is 't nou ook weer niet wat je post hoor
Beetje ver gezocht, als het nou een megameet was.quote:
Dus eigenlijk verschillen jullie niet zoveel van elkaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb hem een keer gevraagd hoe het kan dat hij zo veel op M-F zit terwijl wij zijn salaris betalen![]()
Hoe kun jij dat nou weten! Je bent er nooit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje ver gezocht, als het nou een megameet was.
Voor 5 motorrijders hebben ze niet echt belangstelling.
Of ze moeten het toevallig zien, en dat je echt ergens gedetaileerd afspreekt om te stunten ofzo.![]()
Big brother is watching, maar laten we het niet overdrijven.![]()
Hij bedoelt natuurlijk z'n wheelie trainingen van Da-Liksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat nou weten! Je bent er nooit.![]()
Heb ik ook een keer gedaan, toevalligquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb hem een keer gevraagd hoe het kan dat hij zo veel op M-F zit terwijl wij zijn salaris betalendat kon ie niet echt waarderen zullen we maar zeggen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |