hey big spender...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]je bent er nog
jullie raden het noooit![]()
ik ben naar motoport geweest... filter omgeruilt... en ja hoor... ik heb het gelijk afgemaakt![]()
na een paar weken heeft m'n motor weer geluid gemaakt![]()
ik kom bij de motoport... nieuwe filter neergezet, oude ernaast... deze had ik gekocht, en deze komt eruit...
*wat voor motor heb je?
gs 500...
hij kijkt in z'n magazijn...
*heb je net een ander model gehad... krijg je nog geld terug ook
moet je de bon nog hebben?
*nee hoor, bekend gezicht, zit wel goed
nu ff eten![]()
Wat een vooruitgangquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]je bent er nog
jullie raden het noooit![]()
ik ben naar motoport geweest... filter omgeruilt... en ja hoor... ik heb het gelijk afgemaakt![]()
na een paar weken heeft m'n motor weer geluid gemaakt![]()
ik kom bij de motoport... nieuwe filter neergezet, oude ernaast... deze had ik gekocht, en deze komt eruit...
*wat voor motor heb je?
gs 500...
hij kijkt in z'n magazijn...
*heb je net een ander model gehad... krijg je nog geld terug ook
moet je de bon nog hebben?
*nee hoor, bekend gezicht, zit wel goed
nu ff eten![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ikke 5 euro per uuren voer dus ook gene flikker uit iedere dag
Ook de foto van zanger Bob?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:07 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb alle pics opgeslagen![]()
Ben een jaartje te laat begonnen met FOK!-en & Motorrijden![]()
ik heb 2 euro winst gemaakt hoorquote:
uhm... in 1 keer starten niet... daar had ie een beetje moeite mee.... op gegeven moment sloeg ie wel aan... maar toen ik het knopje losliet ging ie ook gelijk weer uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een vooruitgang![]()
En in 1 keer starten?Je had toch wel eerst olie in je blok gegooid he??
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:44 schreef stinkie het volgende:
Aha, net gelezen over R2-D2.
Dus dat verkopen van de fiets en dat crossen op die XT had een andere reden dan alleen maar fun. Vuige leugenares
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:13 schreef hicham het volgende:
Oh wacht, ik begrijp het al. Mercy verdient 5 euro per uur maar krijgt veel meer
Inhuren van ervaren systeem/Netwerkbeheerders:quote:
Daar ga je de fout in bij Mercyquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inhuren van ervaren systeembeheerders:
60 Euro / uur Excl. BTW.![]()
Of gaat de opdrachtgever de fout in door de hoge leeftijd volwassen uitstralingquote:
Nee hoor, ik begon toch over 'mensen gauw vrijnemen want de zon schijnt!' dat was een hele positieve instelling. Dat was meer het glas is half vol, maar ik doe net of die helemaal vol is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is jouw glas ook altijd half leeg inplaats van half vol?![]()
Ik weet niet of de balans echt naar de meeste omslaat..![]()
Bijvoorbeeld.![]()
Bij mijn vorige werkgever kostte een bezoekje van mij 295 gulden EX per uurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inhuren van ervaren systeem/Netwerkbeheerders:
60 Euro / uur Excl. BTW.![]()
Edit:
Met minimale netwerkkennis 30 a 40 Euro / uur
En wat kreeg jijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever kostte een bezoekje van mij 295 gulden EX per uur![]()
2 mooie bij, kan me voorstellen dat je daar wel bijna zo'n motor voor zou kopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
De nieuwe BMW promo foto's.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb alleen morgen een hip hop party voor 7 kinderen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:01 schreef Rausdouwer het volgende:
Zijn er behalve Rebbel nog mensen die zich aan de Carnaval wagen.![]()
![]()
Hele dag uitgekeken naar het moment dat ik thuis kwam en achter de pc stapte.. kijk ik in mijn mailbox, geen mail van jou!quote:
Prrrrrr!! Doet u mij die eerste en laatste maarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
De nieuwe BMW promo foto's.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan stap ik in de derde scene het plaatje binnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Prrrrrr!! Doet u mij die eerste en laatste maar![]()
Youcham & Hissefquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:01 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Goede keuze.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Prrrrrr!! Doet u mij die eerste en laatste maar![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Goede keuze.![]()
![]()
Die andere twee zijn ook wel erg.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hele dag uitgekeken naar het moment dat ik thuis kwam en achter de pc stapte.. kijk ik in mijn mailbox, geen mail van jou!![]()
![]()
Op MF welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik zie geen mailadres bij jouw naam![]()
Ik krijg straks allemaal bezoek enzo, later op de avond ben ik er weer oke.
baaidewee, ik vertrek zondag pas![]()
![]()
![]()
(=> mixed emotions.emo)
![]()
Daar ziet de kleine de gevolgen van de uitspraken van de Pausquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:03 schreef Worldbeater het volgende:
R2D2 gaat natuurlijk verhuizen zodat de kleine niet zoveel sex meer ziet op televisie.![]()
[..]
Ik heb alleen morgen een hip hop party voor 7 kinderen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook van jouquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(=> mixed emotions.emo)
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:13 schreef hicham het volgende:
FZ-1, Midnight Black[afbeelding]
[afbeelding]
Die ziet er fecking stoer uit![]()
![]()
![]()
![]()
Moet wel eerlijk zeggen dat ik de spiegels weggehaald heb met photoshop, die kunnen echt niet
[..]
Ik ook van jouAls dank krijg je dit mogelijk behulpzame linkje van mij
Oeh la laaa... nicequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:13 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Moet wel eerlijk zeggen dat ik de spiegels weggehaald heb met photoshop, die kunnen echt niet
Zo erg is 't nou ook weer niet wat je post hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dankzij dit linkje word ik waarschijnlijk verbannen van M-F
![]()
ga gauw even een kloontje aanmaken![]()
Ja echt een bruut stoer ding.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:13 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ook van jouAls dank krijg je dit mogelijk behulpzame linkje van mij
Neuh, morgen naar Antwerpen, even alles ontvluchtenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:01 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Jammer dat ik je nooit bij een meet ontmoet hebquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(=> mixed emotions.emo)
![]()
Beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Neuh, morgen naar Antwerpen, even alles ontvluchten
dat is niet het 1e wat ik gepost heb hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo erg is 't nou ook weer niet wat je post hoor
Beetje ver gezocht, als het nou een megameet was.quote:
Dus eigenlijk verschillen jullie niet zoveel van elkaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb hem een keer gevraagd hoe het kan dat hij zo veel op M-F zit terwijl wij zijn salaris betalen![]()
Hoe kun jij dat nou weten! Je bent er nooit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje ver gezocht, als het nou een megameet was.
Voor 5 motorrijders hebben ze niet echt belangstelling.
Of ze moeten het toevallig zien, en dat je echt ergens gedetaileerd afspreekt om te stunten ofzo.![]()
Big brother is watching, maar laten we het niet overdrijven.![]()
Hij bedoelt natuurlijk z'n wheelie trainingen van Da-Liksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat nou weten! Je bent er nooit.![]()
Heb ik ook een keer gedaan, toevalligquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb hem een keer gevraagd hoe het kan dat hij zo veel op M-F zit terwijl wij zijn salaris betalendat kon ie niet echt waarderen zullen we maar zeggen
![]()
Ik begin een beetje paranoia te worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk z'n wheelie trainingen van Da-Liks, dat je die niet in de openbaarheid knalt lijkt me duidelijk
![]()
Maar met Fok! meeten we ergens en vanuit daar wordt er gereden, dus dat het meetpoint op Fok! staat lijkt me toch niet zo'n probleem, toch![]()
ehhh, ik heb zo'n schuberthquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef dribbel79 het volgende:
Heb ik een rel gemist?? Was ff op helmjacht (niet gelukt BTW)...Sharks passen of wél (maar dan kan de bril er niet meer tussen) of niet (te ruim bij de wangen of te krap bij de schedel..)...
Schubert en Arai geloof ik pasten wel, maar ¤ 550,- voor een helm...sorry
Nope, ik doe het rustig aanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:01 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Helmen passen is lastig. Ik had eerst een helm waarvan ik me na een paar maanden ineens sterk afvroeg waarom ik zo'n oerlelijke rothelm heb gekocht.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef dribbel79 het volgende:
Heb ik een rel gemist?? Was ff op helmjacht (niet gelukt BTW)...Sharks passen of wél (maar dan kan de bril er niet meer tussen) of niet (te ruim bij de wangen of te krap bij de schedel..)...
Schubert en Arai geloof ik pasten wel, maar ¤ 550,- voor een helm...sorry
Koop jij goeie vriendenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef bwt het volgende:
[..]
Nope, ik doe het rustig aan
krijg van de maand nog goeie vrienden over de vloer en dat gaat ook nog wat geld in zitten
Dat is beter dan het er nu met Carnaval even snel doorheen jagen (is mijn mening dan).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef bwt het volgende:
[..]
krijg van de maand nog goeie vrienden over de vloer en dat gaat ook nog wat geld in zitten
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Hoe kun jij dat nou weten! Je bent er nooit.![]()
Dat is precies het woord waar ik aan dacht ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik begin een beetje paranoia te worden.![]()
Ik zou gewoon èn-èn doen als je iets graag wilt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat is beter dan het er nu met Carnaval even snel doorheen jagen (is mijn mening dan).![]()
Gewoon donerenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vorig jaar toch nog 3 Fok! MC meetings gehad.![]()
[..]
Dat is precies het woord waar ik aan dacht ja.![]()
[..]
Ik zou gewoon èn-èn doen als je iets graag wilt.![]()
Feestje van Nick is ook niet gratis morgen.. voorgaande jaren een fokking 150 euro.
En ik ben bijna non stop 6 weken aan het stappen geweest.![]()
In navolging van Hicham gisteren, ik snap echt niet wat jullie met je geld doen verder.![]()
Wat hapjes en een kratje bier?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef bwt het volgende:
Aftrekbaar.quote:
Met stupidequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Of ze moeten het toevallig zien, en dat je echt ergens gedetaileerd afspreekt om te stunten ofzo.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hij zat achteraf nog slechter dan dat ie lelijk was.![]()
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Met stupide
En kom nou, vanwaar al die commotie. Zo hard rijd je toch niet Raus?
Okay, hooguit op de heen en terug weg naar de meet over de snelweg
[..]
ik denk ook niet dat BB erg ge-intersseerd is in een paar motorrijders die gewoon lekker rijden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zou gewoon èn-èn doen als je iets graag wilt.![]()
De klaverblad MC.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:35 schreef bwt het volgende:
ik denk ook niet dat BB erg ge-intersseerd is in een paar motorrijders die gewoon lekker rijden.
Als we nu elk weekend of zo als een gek over de klaverbladen zouden gaan dan zou het mss iets anders worden. Maar dat doen we niet dus is er nix aan de hand.
Volgens mij sparen ze gewoon voor ietsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aftrekbaar.![]()
T'is ook geen aanval, maar het lijkt wel alsof bijna iedereen roomser dan de paus leeft.![]()
Heel verstandig ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:36 schreef hicham het volgende:
Volgens mij sparen ze gewoon voor iets![]()
quote:
Wat denk je van verhuizen, 4 motoren kopen, kleding en weet ik wat nog allemaal meerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij sparen ze gewoon voor iets![]()
En ik heb de laatste tijd genoeg geld uitgegeven aan de motor, maar heb het gevoel dan ook zo een beetje alles gedaan te hebben wat ik wouOkay, nog wel een paar ideetjes maar vond het voor nu wel even genoeg voor een motor met 70.000 km op de teller [afbeelding]
Maar goed, ik woon dan ook nog thuis
nee, is niet nodig. Zelfs zonder komen ze nog, als ze maar kunnen slapen.quote:
dat is ook mijn grootste bezwaar op carnaval, je jaagt je geld er doorheen en aan het eind weet je niet wat er mee gebeurd is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is beter dan het er nu met Carnaval even snel doorheen jagen (is mijn mening dan).![]()
zie verhaaltjes hierbovenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat hapjes en een kratje bier?![]()
![]()
[..]
wat denk je van een kamer voor de baby CBR400 ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heel verstandig ook.
Bij Martie en Raus kan ik het mij nog voorstellen..... kost al snel 20.000 euro.
![]()
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
Bij Martie en Raus kan ik het mij nog voorstellen..... kost al snel 20.000 euro.
... en voor de vrouwen: of ze de morning after pil moeten halen of dat het al te laat isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef bwt het volgende:
[..]
dat is ook mijn grootste bezwaar op carnaval, je jaagt je geld er doorheen en aan het eind weet je niet wat er mee gebeurd is.
Je moet je ook niet zo laten naaienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de grote beurt aan mijn CBR was al ruim 700 euro![]()
Maar je kreeg hem wel gepoetst terug van Arie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
de grote beurt aan mijn CBR was al ruim 700 euro![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:44 schreef worldpimber het volgende:
Carnaval is toch ook zo populair omdat het een verkapt neukfestijn is?![]()
De meeste meiden zijn toch buiten kennis, wel triest
Hoe weten jullie dat nou weer allemaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:44 schreef hicham het volgende:
... en voor de vrouwen: of ze de morning after pil moeten halen of dat het al te laat is
Geintegreerdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Hoe weten jullie dat nou weer allemaal.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef HenghengHenk het volgende:
Vandaag werd ik op de oprit van de A1 staande gehouden voor een routine Controle.
Okee, papieren checken (alles goed), motor nakijken (geen woord over m'n MF sticker trouwens) en toen stapte die gast op mijn motor voor een "technische check" en komt naar mij toe en verteld mij dat ik een boete krijg omdat mijn linker voorrem niet werkt.
Ikke lachen, politieagent boos, ik zeg tegen hem dat ik net een nieuwe koppelingkabel d'r op heb gegooid en dat daarom de koppeling weleens soepel kon aanvoelen.
Die agent had dus m'n koppeling ingetrokken en dacht dat het een rem zou zijn..._O-
Kwam d'r een ietwat oudere agent bij en die lachte zich ook een breuk, hij maakte de agent op een ludieke manier duidelijk hoe het nu werkelijk zat.
Echt ik donderde bijna om van het lachen.
Best wel toevallig, want deze week las ik ook zoiets op MF van iemand die ook zoiets overkomen was
Poehee doe 'es gek.. het is dat het geen vrijdagmiddag meer is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef bwt het volgende:
zie verhaaltjes hierboven
Grappig dat jij in die paar kilometers en maanden tijd al 4-5 keer ververst hebt en dat ik in ietsjes meer dan een jaar en meer kilometers nog maar bij 2 keer benquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
en dan heb ik zelf nog 4-5 keer de olie ververst.![]()
Currently @ Pepijn's huisquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Poehee doe 'es gek.. het is dat het geen vrijdagmiddag meer is.![]()
En ik ga Nick eens uitlaten.![]()
![]()
Voel je niks vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:44 schreef worldpimber het volgende:
Carnaval is toch ook zo populair omdat het een verkapt neukfestijn is?![]()
De meeste meiden zijn toch buiten kennis, wel triest
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
Màn, Fok!MC meet anno 1975
[afbeelding]
Poser
[afbeelding]
Fotoshoots in de bocht
[afbeelding]
En pas weken / maanden later weten of de foto's gelukt zijn![]()
Hey die rooie vooraan is een Honda SS50quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
Màn, Fok!MC meet anno 1975
[afbeelding]
Poser
[afbeelding]
Fotoshoots in de bocht
[afbeelding]
En pas weken / maanden later weten of de foto's gelukt zijn![]()
mooi nie, da's een yammiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey die rooie vooraan is een Honda SS50![]()
vingers waren dik, pijnlijk, gekleurd.... niet echt goed dus....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:18 schreef worldpimber het volgende:
Welke problemen![]()
Oh ja, nostalgisch gelul over brommertjes van vroeger, Kreidler, Zundapp en die zooi:Laatst ook nog bij de brommer zaak een man die keer op keer herhaalde "Ja, vroeger met mijn Zundappie ook", bla bla. Maar niemand ging op zijn wannabe verhalen in dus het bleef maar bij herhalen
sja, vond ik in het begin ook nog wel... maar na 2 weken toch maar ff naar de doktor geweest... toen was het niet meer zo grappigquote:
Waarschijnlijk dacht hij dat je ook op een groene zundapp reedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:18 schreef worldpimber het volgende:
Welke problemen![]()
Oh ja, nostalgisch gelul over brommertjes van vroeger, Kreidler, Zundapp en die zooi:Laatst ook nog bij de brommer zaak een man die keer op keer herhaalde "Ja, vroeger met mijn Zundappie ook", bla bla. Maar niemand ging op zijn wannabe verhalen in dus het bleef maar bij herhalen
ag, groene zundapp, groene kawa... what's the differencequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht hij dat je ook op een groene zundapp reed![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef worldpimber het volgende:
The difference is dat deze groene zundapp zowel rechtdoor als in chicanes GS500 gepeupel en midlife crisisers ver, maar dan ook echt vér achterlaat.
Peerke, zeg eens dat ze op moeten hoeren![]()
Wat begrijp je er verder niet aan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]dat is mij ff te ingewikkeld om dit tijdstip
![]()
en wat heeft Peerke hiermee te maken
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:58 schreef BazzieK het volgende:
Truste, Morgen nieuwe helm en laarsje kopen![]()
dat 3 cilinders niet werkte??? ik heb er maar 2quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat begrijp je er verder niet aan?
En Peerke strijdt voor gelijke rechten voor elk motormerk. Oftewel: merkengezanik!Lijkt wel alsof jullie de kawa's als concurrenten zien. Keer op keer dat achterlicht mogen bewonderen en dan terug van een meet zeggen dat 3 cilinder niet werkte ofzo waardoor je het niet bij kon houden
Telkens maar een reden zoeken om te
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Roderick2085 het volgende:
en wat ik er niet van begrijp.... uhm.... bij de chicanes raak je me ongeveer kwijt![]()
laat maar.... ik alweer snappe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |