Ik begin een beetje paranoia te worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk z'n wheelie trainingen van Da-Liks, dat je die niet in de openbaarheid knalt lijkt me duidelijk
![]()
Maar met Fok! meeten we ergens en vanuit daar wordt er gereden, dus dat het meetpoint op Fok! staat lijkt me toch niet zo'n probleem, toch![]()
ehhh, ik heb zo'n schuberthquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef dribbel79 het volgende:
Heb ik een rel gemist?? Was ff op helmjacht (niet gelukt BTW)...Sharks passen of wél (maar dan kan de bril er niet meer tussen) of niet (te ruim bij de wangen of te krap bij de schedel..)...
Schubert en Arai geloof ik pasten wel, maar ¤ 550,- voor een helm...sorry
Nope, ik doe het rustig aanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:01 schreef Rausdouwer het volgende:
Zijn er behalve Rebbel nog mensen die zich aan de Carnaval wagen.![]()
![]()
Helmen passen is lastig. Ik had eerst een helm waarvan ik me na een paar maanden ineens sterk afvroeg waarom ik zo'n oerlelijke rothelm heb gekocht.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef dribbel79 het volgende:
Heb ik een rel gemist?? Was ff op helmjacht (niet gelukt BTW)...Sharks passen of wél (maar dan kan de bril er niet meer tussen) of niet (te ruim bij de wangen of te krap bij de schedel..)...
Schubert en Arai geloof ik pasten wel, maar ¤ 550,- voor een helm...sorry
Koop jij goeie vriendenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef bwt het volgende:
[..]
Nope, ik doe het rustig aan
krijg van de maand nog goeie vrienden over de vloer en dat gaat ook nog wat geld in zitten
Dat is beter dan het er nu met Carnaval even snel doorheen jagen (is mijn mening dan).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef bwt het volgende:
[..]
krijg van de maand nog goeie vrienden over de vloer en dat gaat ook nog wat geld in zitten
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Hoe kun jij dat nou weten! Je bent er nooit.![]()
Dat is precies het woord waar ik aan dacht ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik begin een beetje paranoia te worden.![]()
Ik zou gewoon èn-èn doen als je iets graag wilt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat is beter dan het er nu met Carnaval even snel doorheen jagen (is mijn mening dan).![]()
Gewoon donerenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vorig jaar toch nog 3 Fok! MC meetings gehad.![]()
[..]
Dat is precies het woord waar ik aan dacht ja.![]()
[..]
Ik zou gewoon èn-èn doen als je iets graag wilt.![]()
Feestje van Nick is ook niet gratis morgen.. voorgaande jaren een fokking 150 euro.
En ik ben bijna non stop 6 weken aan het stappen geweest.![]()
In navolging van Hicham gisteren, ik snap echt niet wat jullie met je geld doen verder.![]()
Wat hapjes en een kratje bier?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef bwt het volgende:
Aftrekbaar.quote:
Met stupidequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje ver gezocht, als het nou een megameet was.
Voor 5 motorrijders hebben ze niet echt belangstelling.
Of ze moeten het toevallig zien, en dat je echt ergens gedetaileerd afspreekt om te stunten ofzo.![]()
Big brother is watching, maar laten we het niet overdrijven.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hij zat achteraf nog slechter dan dat ie lelijk was.![]()
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Met stupide
En kom nou, vanwaar al die commotie. Zo hard rijd je toch niet Raus?
Okay, hooguit op de heen en terug weg naar de meet over de snelweg
[..]
ik denk ook niet dat BB erg ge-intersseerd is in een paar motorrijders die gewoon lekker rijden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje ver gezocht, als het nou een megameet was.
Voor 5 motorrijders hebben ze niet echt belangstelling.
Of ze moeten het toevallig zien, en dat je echt ergens gedetaileerd afspreekt om te stunten ofzo.![]()
Big brother is watching, maar laten we het niet overdrijven.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zou gewoon èn-èn doen als je iets graag wilt.![]()
De klaverblad MC.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:35 schreef bwt het volgende:
ik denk ook niet dat BB erg ge-intersseerd is in een paar motorrijders die gewoon lekker rijden.
Als we nu elk weekend of zo als een gek over de klaverbladen zouden gaan dan zou het mss iets anders worden. Maar dat doen we niet dus is er nix aan de hand.
Volgens mij sparen ze gewoon voor ietsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aftrekbaar.![]()
T'is ook geen aanval, maar het lijkt wel alsof bijna iedereen roomser dan de paus leeft.![]()
Heel verstandig ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:36 schreef hicham het volgende:
Volgens mij sparen ze gewoon voor iets![]()
quote:
Wat denk je van verhuizen, 4 motoren kopen, kleding en weet ik wat nog allemaal meerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij sparen ze gewoon voor iets![]()
En ik heb de laatste tijd genoeg geld uitgegeven aan de motor, maar heb het gevoel dan ook zo een beetje alles gedaan te hebben wat ik wouOkay, nog wel een paar ideetjes maar vond het voor nu wel even genoeg voor een motor met 70.000 km op de teller [afbeelding]
Maar goed, ik woon dan ook nog thuis
nee, is niet nodig. Zelfs zonder komen ze nog, als ze maar kunnen slapen.quote:
dat is ook mijn grootste bezwaar op carnaval, je jaagt je geld er doorheen en aan het eind weet je niet wat er mee gebeurd is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is beter dan het er nu met Carnaval even snel doorheen jagen (is mijn mening dan).![]()
zie verhaaltjes hierbovenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat hapjes en een kratje bier?![]()
![]()
[..]
wat denk je van een kamer voor de baby CBR400 ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heel verstandig ook.
Bij Martie en Raus kan ik het mij nog voorstellen..... kost al snel 20.000 euro.
![]()
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
Bij Martie en Raus kan ik het mij nog voorstellen..... kost al snel 20.000 euro.
... en voor de vrouwen: of ze de morning after pil moeten halen of dat het al te laat isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef bwt het volgende:
[..]
dat is ook mijn grootste bezwaar op carnaval, je jaagt je geld er doorheen en aan het eind weet je niet wat er mee gebeurd is.
Je moet je ook niet zo laten naaienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de grote beurt aan mijn CBR was al ruim 700 euro![]()
Maar je kreeg hem wel gepoetst terug van Arie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
de grote beurt aan mijn CBR was al ruim 700 euro![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:44 schreef worldpimber het volgende:
Carnaval is toch ook zo populair omdat het een verkapt neukfestijn is?![]()
De meeste meiden zijn toch buiten kennis, wel triest
Hoe weten jullie dat nou weer allemaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:44 schreef hicham het volgende:
... en voor de vrouwen: of ze de morning after pil moeten halen of dat het al te laat is
Geintegreerdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Hoe weten jullie dat nou weer allemaal.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef HenghengHenk het volgende:
Vandaag werd ik op de oprit van de A1 staande gehouden voor een routine Controle.
Okee, papieren checken (alles goed), motor nakijken (geen woord over m'n MF sticker trouwens) en toen stapte die gast op mijn motor voor een "technische check" en komt naar mij toe en verteld mij dat ik een boete krijg omdat mijn linker voorrem niet werkt.
Ikke lachen, politieagent boos, ik zeg tegen hem dat ik net een nieuwe koppelingkabel d'r op heb gegooid en dat daarom de koppeling weleens soepel kon aanvoelen.
Die agent had dus m'n koppeling ingetrokken en dacht dat het een rem zou zijn..._O-
Kwam d'r een ietwat oudere agent bij en die lachte zich ook een breuk, hij maakte de agent op een ludieke manier duidelijk hoe het nu werkelijk zat.
Echt ik donderde bijna om van het lachen.
Best wel toevallig, want deze week las ik ook zoiets op MF van iemand die ook zoiets overkomen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |