abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:24:27 #101
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_35447316
Ik heb wel iets beters te doen dan een beetje in een winkel hangen omdat de sfeer er zo tof is. Ik kom doorgaans in winkels als ik iets wil kopen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_35447387
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:20 schreef Geqxon het volgende:
Jij bent duidelijk nooit in een Apple Store geweest De hele sfeer die daar hangt, gewoon prachtig. Iedereen is daar met iets anders bezig, sommige komen er om wat te surfen, sommige om te kletsen, sommige voor de workshops, en andere weer voor advies.

Zoo gaaf man.
mgoed dan nog. ik ga daar toch niet iedere maand naartoe. ik snap ff een ding niet hoor. je hebt zelf een oude apple. (ben wel benieuwd hoe die eruit ziet hoor) maar om zo gelijk hellemaal op te geilen op mac vind ik best vreemd.

ik kan het ook mis hebben hoor. ik heb een beetje je postgeschiedenis bekeken. en je reageerd wel erg veel in OSX gerelateerde topics.
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:26:49 #103
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_35447425
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:20 schreef Geqxon het volgende:
Jij bent duidelijk nooit in een Apple Store geweest De hele sfeer die daar hangt, gewoon prachtig. Iedereen is daar met iets anders bezig, sommige komen er om wat te surfen, sommige om te kletsen, sommige voor de workshops, en andere weer voor advies.

Zoo gaaf man.
Koop een iBook/PowerBook/MacBook/WhateverBook en je hoeft niet elke maand naar die winkel om je te kunnen bevredigen op de ontwerpen van meneer Jobs
pi_35447460
Vergeet niet dat ze redelijk vaak workshops geven, en dat ze enorm relaxte stoelen hebben Je kan dus ook prima je eigen bookje meenemen.

Waarom ik zelf geen Apple PC heb? Geld.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:29:06 #105
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_35447529
Ik ga toch niet naar een winkel om op mijn eigen iBook te werken?

Nou ja, ik heb mijn problemen maar eens naar de winkel gemaild waar ik mijn iBook gekocht heb. De verkoper waarmee ik al eens gemaild heb, heeft de mail naar de helpdesk doorgestuurd. Die zullen me proberen te helpen en het anders bij de technische dienst leggen. Al met al zal ik binnenkort wel antwoord krijgen, daar zijn ze altijd vlot mee. Ik ben benieuwd.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:30:37 #106
13783 Anthraxx
pi_35447600
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:27 schreef Geqxon het volgende:
Vergeet niet dat ze redelijk vaak workshops geven, en dat ze enorm relaxte stoelen hebben Je kan dus ook prima je eigen bookje meenemen.

Voor relaxte stoelen heb ik geen Apple Store nodig. Die workshops heb ik toch geen tijd voor en waarom zou ik in een winkel gaan zitten werken met mijn iBook. Ik heb wel wat beters te doen

En kom op... elke student kan lenen bij het IBG. Geld is echt geen issue.
pi_35447632
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:27 schreef Geqxon het volgende:

maar dan nog. je geeft mensen advies om een ibook te kopen. terwijl je er zelf geen osx gerelateerd product hebt. beetje "kul" antwoorden geven vind ik dat. sorry maar dat haal ik uit jouw postgedrag.

jij kan niets zeggen over de functionaliteit van OSX of over het product apple. ik kan mensen geen Ibook aanraden. omdat ik daar geen ervaringen mee heb.

snap je wat ik bedoel?

ik kan mensen ook geen Porsche aanraden omdat hij zo lekker rijd. nee dat kan ik niet omdat ik er nooit in gereden/meegereden heb.
--- O, zo!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:32:28 #108
13783 Anthraxx
pi_35447693
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga toch niet naar een winkel om op mijn eigen iBook te werken?

Nou ja, ik heb mijn problemen maar eens naar de winkel gemaild waar ik mijn iBook gekocht heb. De verkoper waarmee ik al eens gemaild heb, heeft de mail naar de helpdesk doorgestuurd. Die zullen me proberen te helpen en het anders bij de technische dienst leggen. Al met al zal ik binnenkort wel antwoord krijgen, daar zijn ze altijd vlot mee. Ik ben benieuwd.
Zullen wij eens naar de Fame gaan om te patsen met onze iBook en de nieuwste Metal CDs te bespreken?

Die sfeer daar. Subliem!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:33:17 #109
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_35447727
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:32 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Zullen wij eens naar de Fame gaan om te patsen met onze iBook en de nieuwste Metal CDs te bespreken?

Die sfeer daar. Subliem!
Geweldig. Hebben ze daar fijne stoelen? Anders kan ik die ook wel even zelf meenemen...
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:34:22 #110
13783 Anthraxx
pi_35447766
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Geweldig. Hebben ze daar fijne stoelen? Anders kan ik die ook wel even zelf meenemen...
We creeëren gewoon het festival gevoel. Jij neemt de klapstoeltjes mee. Ik neem het bier mee.

vrijdag 24 februari 2006 @ 16:35:58 #111
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35447824
Count me in.
Ik ga naar huis.
pi_35447849
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:31 schreef --- het volgende:

[..]

maar dan nog. je geeft mensen advies om een ibook te kopen. terwijl je er zelf geen osx gerelateerd product hebt. beetje "kul" antwoorden geven vind ik dat. sorry maar dat haal ik uit jouw postgedrag.

jij kan niets zeggen over de functionaliteit van OSX of over het product apple. ik kan mensen geen Ibook aanraden. omdat ik daar geen ervaringen mee heb.

snap je wat ik bedoel?

ik kan mensen ook geen Porsche aanraden omdat hij zo lekker rijd. nee dat kan ik niet omdat ik er nooit in gereden/meegereden heb.
Ik heb al eens een paar keer met OSX mogen werken, en dat werkt zo fijn dat ik iedereen afraad ook maar ooit een Windows product te kopen. Nu blij?

Een Apple notebookje of desktop zit er voor mij nou eenmaal niet in.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:40:30 #113
13783 Anthraxx
pi_35448001
Nou ja, het feit blijft dat jij nog erger klinkt dan een gemiddelde Mac gebruiker en er heilig van bent overtuigd dat MacOSX het beste is sinds de kruiziging van Jezus en het gesneden brood. En dat voor een niet Mac gebruiker
pi_35448219
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:36 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik heb al eens een paar keer met OSX mogen werken, en dat werkt zo fijn dat ik iedereen afraad ook maar ooit een Windows product te kopen. Nu blij?
Ik blijf het maar vreemd vinden. het klopt gewoon niet. Jij kan niet weten wat een ibook doet. mischien zijn er wel slechte dingen over een bepaald product te zeggen. en jij ziet alleen maar een voordeel in een product.

Fanboy zijn... oke. maar je kan natuurlijk ook wel doorslaan!. vooral in jouw geval is het wel ernstig.
quote:
Een Apple notebookje of desktop zit er voor mij nou eenmaal niet in.
dat maakt mij echt niets uit. maar raad gewoon niet iemand een product aan waarvan jij geen weet van hebt.
--- O, zo!
pi_35448263
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:53 schreef Reinnn85 het volgende:
dual monitor probleempje. Ik heb mn powerbook rechts, en mn 19" tft links. Wanneer ik t bureaublad uitbreid, gebeurt dit standaard naar rechts. Hoe kan ik dit naar links laten doen?
(dock etc moeten wel op powerbook blijven)
In Systeemvoorkeuren->beeldschermen kun je kiezen voor volgorde. Gewoon daarin slepen met je externe beeld totdat ie staat voor je wil. Het schermpje met het witte balkje boven is waar je Dock en Menu staan.
Calmer than you are
pi_35448310
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:40 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, het feit blijft dat jij nog erger klinkt dan een gemiddelde Mac gebruiker en er heilig van bent overtuigd dat MacOSX het beste is sinds de kruiziging van Jezus en het gesneden brood. En dat voor een niet Mac gebruiker
Ik moet elke dag door de hel genaamd windows wandelen. Vind je gek dat ik OSX aanbid
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:48:22 #117
13783 Anthraxx
pi_35448331
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik moet elke dag door de hel genaamd windows wandelen. Vind je gek dat ik OSX aanbid
Ja.

Want ook Windows heeft haar positieve punten.
pi_35448398
Windows kan mijn rug op, niks positief aan windows
pi_35448444
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Volgens mij zit je jezelf en de rest voor de gek te houden . beetje kinderachtig gedrag. om windows een hel te noemen Fapper
--- O, zo!
pi_35448518
Kijk, ik heb natuurlijk geen Porsche Carerra GT he. Maar ik kan wel alvast vertellen dat hij beter is dan een Opel Kadett (in dit geval Windows dus)
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:52:27 #121
13783 Anthraxx
pi_35448524
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:49 schreef Geqxon het volgende:
Schrijf jij een OS dat al 20 jaar backwards compatible is met alle programma's? Nee. Zeik dan niet.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:54:12 #122
13783 Anthraxx
pi_35448612
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:52 schreef Geqxon het volgende:
Kijk, ik heb natuurlijk geen Porsche Carerra GT he. Maar ik kan wel alvast vertellen dat hij beter is dan een Opel Kadett (in dit geval Windows dus)
OSx is niet op alle punten sneller dan Windows. OSX boot trager.
pi_35448686
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:54 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

OSX boot je ook niet. OSX boot je wanneer je hem koopt, en daarna zet je hem nooit meer uit. Daar heb je stand-by en slaapstand voor.
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:52 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Schrijf jij een OS dat al 20 jaar backwards compatible is met alle programma's? Nee. Zeik dan niet.
Daar heb je WINE voor en daarnaast zijn de alternatieven voor OSX beter.

Komop, niet zo anti Apple hier.
pi_35448731
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:54 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ga er maar gewoon niet op in. dit is volgens mij wat hij wilt bereiken. dat de apple slowchat opeens windows gaat aanbidden

laten we het maar weer over wat anders hebben.

jammer dat er geen negeerfunctie is op dit forum. dat zielige geaanbid van een bepaalde user
--- O, zo!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:57:27 #125
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_35448744
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:49 schreef Geqxon het volgende:
Het is goed met je. Installeer Linux als je zo'n pesthekel hebt aan Windows. Installeer een versie van OS X die wel op jouw hardware werkt. Er zijn alternatieven genoeg hoor. En als je het echt zo erg vindt om met Windows te werken, had je dat vast al lang gemerkt.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:58:54 #126
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_35448804
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:57 schreef --- het volgende:
laten we het maar weer over wat anders hebben.
Ik kan niet van mijn OS X dvd booten.

Maar MacSupport is een puike winkel, dus ik zal binnenkort wel enkele handige tips ontvangen. En tot die tijd werkt mijn iBook wel, maar kan ik geen nieuwe software installeren. Gelukkig staan de programma's die ik dagelijks gebruik er al een tijdje op.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:59:59 #127
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35448832
Het leuke aan Gekson is dan natuurlijk wel dat 'ie een karikatuur is van zichzelf.
Ik ga naar huis.
pi_35448904
Ik ging net dus opzoek naar een "O RLY" plaatje he, blijkt Victor Orly een Macintosh Consultant te zijn
  vrijdag 24 februari 2006 @ 17:02:40 #129
13783 Anthraxx
pi_35448925
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:56 schreef Geqxon het volgende:

[..]

OSX boot je ook niet. OSX boot je wanneer je hem koopt, en daarna zet je hem nooit meer uit. Daar heb je stand-by en slaapstand voor.
[..]

Daar heb je WINE voor en daarnaast zijn de alternatieven voor OSX beter.

Komop, niet zo anti Apple hier.
.

WINE is een prachtig pakket. Als het werkt. Helaas werkt het 90% niet dan wel. Ik heb jarenlang de ontwikkelingen gevolgd en pas sinds een jaar of 1.5 kun je zeggen dat het werkt. Daarvoor was het echt hopen dat iets zou moeten werken.

OSX heb ik vaak genoeg moeten rebooten. Al is het alleen maar vanwege een software update. Of vanwege het feit dat je USB poorten niet werken als het uit de Sleep stand komt (bug in de hardware). OSX heeft nog steeds de nadelen dat een venster resizen niet geheel synchroon loopt, zoals het in Windows wel doet. Windows NT is net zo modulair en portable opgebouwd als OSX, alleen dat Microsoft daar niets meer meedoet dat is hun keuze. Microsoft heeft nog steeds het geweldige OLE, waarbij elk programma gewoon indirect documenten of objecten van andere programma's kan gebruiken. Dat heeft geen enkel ander besturingssysteem (OLE is iets anders dan AppleScript). Windows is nog steeds Backwards compatible met OS/2 en Windows 2.0 of hoger. Voordelen? Voor veel bedrijven wel. Ook dat heeft OSX niet. Want niet alles kun je draaien met de OS9 install.

Voor meer argumenten: http://www.xvsxp.com/
  vrijdag 24 februari 2006 @ 17:03:19 #130
13783 Anthraxx
pi_35448940
Owja, ik zou er niet meer op ingaan
pi_35448968

Die zocht ik dus
pi_35450581
Hoi

Een aantal delen terug had ik ook al gereageerd
Om toch eens te gaan denken over een overstap

Toen hoorde ik dat een kennis een intel iMac had gekocht
Wel gewoon bij de Machouse in R'dam die hier niet zo goed staat aangeschreven
Natuurlijk stond ik dezelfde avond op de stoep om erop te spelen

Prachtige machine en natuurlijk ook lekker snel en mooie bestuuringsysteem
Het liefste had ik hem natuurlijk gelijk meegenomen

Ik ben overtuigd .. ik wil er ook 1 !!
Me pa was ook mee .. en raad eens .. hij stapt ook over

Maar ik heb nog een vraagje :

Hoe zit t met de dode pixels bij de iMac's en .. moet ik nog bang zijn voor "kinderziektes" ?

Alvast bedankt

Apple
  vrijdag 24 februari 2006 @ 17:53:07 #133
13783 Anthraxx
pi_35450697
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:50 schreef carfreak_01 het volgende:
Hoi

Een aantal delen terug had ik ook al gereageerd
Om toch eens te gaan denken over een overstap

Toen hoorde ik dat een kennis een intel iMac had gekocht
Wel gewoon bij de Machouse in R'dam die hier niet zo goed staat aangeschreven
Natuurlijk stond ik dezelfde avond op de stoep om erop te spelen

Prachtige machine en natuurlijk ook lekker snel en mooie bestuuringsysteem
Het liefste had ik hem natuurlijk gelijk meegenomen

Ik ben overtuigd .. ik wil er ook 1 !!
Me pa was ook mee .. en raad eens .. hij stapt ook over

Maar ik heb nog een vraagje :

Hoe zit t met de dode pixels bij de iMac's en .. moet ik nog bang zijn voor "kinderziektes" ?

Alvast bedankt

Apple
Eerste generatie Apple producten bevatten vooralsnog altijd nog kinderziektes. Dat was zo met de iBook, PowerBook, iMac, iPod etc. etc. etc. Dus sta er niet gek van te kijken als het gebeurd.

Dode pixels weet ik niet. Mijn iBook bevatte er 0.
pi_35450854
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:53 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Eerste generatie Apple producten bevatten vooralsnog altijd nog kinderziektes. Dat was zo met de iBook, PowerBook, iMac, iPod etc. etc. etc. Dus sta er niet gek van te kijken als het gebeurd.

Dode pixels weet ik niet. Mijn iBook bevatte er 0.
Helaas bevat ook een 4e generatie PB G4 ziektes. De iMac G5 die ik had is ook in extended repair gegaan vanwege mogelijke problemen met het beeldscherm.

Ik zou me niet te drukken maken; ik heb nu een intel iMac 20" en dat ding gaat als een trein. Tot op heden niks gemerkt van kinderziektes (behalve dat sommige PPC applicaties niet werken onder Rosetta) dus ik zou zeggen: kopen dat ding!
Calmer than you are
  vrijdag 24 februari 2006 @ 17:59:24 #135
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35450997
De iMac schijnt vrij kinderziekteloos te zijn, de MacBook heeft wat meer problemen.

En als je dat ding met een dode pixel krijgt, gewoon gaan miepen, dan krijg je gewoon een nieuwe.
Ik ga naar huis.
pi_35451505
Vet

Over 2 maanden .. bestel ik 2 x Intel iMac's 17 inch .
Of zal ik gewoon bij de Machouse in R'dam gaan ..

In ieder geval de mac gaat er komen ..

Verder heb je geen extra's nodig toch behalve extra geheugen ?

vrijdag 24 februari 2006 @ 18:10:06 #137
13783 Anthraxx
pi_35451531
512 Mb werkt prima voor standaard gebruik
pi_35451682
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 18:09 schreef carfreak_01 het volgende:
Vet

Over 2 maanden .. bestel ik 2 x Intel iMac's 17 inch .
Of zal ik gewoon bij de Machouse in R'dam gaan ..

In ieder geval de mac gaat er komen ..

Verder heb je geen extra's nodig toch behalve extra geheugen ?

Denk ook aan de studentenkorting
--- O, zo!
pi_35451976
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 18:13 schreef --- het volgende:

[..]

Denk ook aan de studentenkorting
Ik ben 15
pi_35453401
Op naar het ambtenarencarnaval in 043: ga me helemaal sufzuipen.

Alvast excusus voor nietszeggende posts bij terugkomst
Calmer than you are
  vrijdag 24 februari 2006 @ 19:06:52 #141
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_35453436
Het zij je vergeven, alvast.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 19:51:05 #142
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_35454856
update

Ben de code aan het herschrijven. Die widgets zijn best leuk

Ik had nog totaal geen ervaring met CSS, da's best wel krachtig spul kom ik nu achter...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 24 februari 2006 @ 19:53:22 #143
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_35454935

Gaan de makers van de fakes nu elkaar aansporen of zou het echt de nieuwe iPod worden?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 24 februari 2006 @ 19:54:44 #144
13783 Anthraxx
pi_35454977
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:51 schreef ChOas het volgende:
update

[afbeelding]

Ik had nog totaal geen ervaring met CSS, da's best wel krachtig spul kom ik nu achter...
Heb je het geheel in CSS, HTML en javascript geschreven? Of heb je ook Cocoa gebruikt?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 19:59:38 #145
693 ChOas
pi_35455119
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:54 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Heb je het geheel in CSS, HTML en javascript geschreven? Of heb je ook Cocoa gebruikt?
Dit is allleen HTML, CSS en Js...

Ik moet VERSCHRIKKELIJK wennen aan Cocoa... Mijn programeer achtergrond is ASM->Pascal->C/C++

Laatste jaren schrijf ik eigenlijk alleen daemons onder *nix, zo'n 'bouwprogramma' ben ik absoluut niet gewend
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_35456276
Heb net mijn fotoboek dat ik via iPhoto besteld heb binnen. Na de ervaring van Tijn durfde ik het wel aan, en het is idd heel mooi
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_35456821
Iemand enig idee of Apple zojuist de prijzen van hun iBooks hdd's verhoogd heeft? Zo word mijn hypotetische iBook wel erg duur
  vrijdag 24 februari 2006 @ 20:48:51 #148
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_35456906
Misschien kun je kijken wat ze kosten als je geld hebt. Scheelt veel gezeur.
pi_35456916
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 20:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Misschien kun je kijken wat ze kosten als je geld hebt. Scheelt veel gezeur.
+1 Nutteloos
  vrijdag 24 februari 2006 @ 20:56:07 #151
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_35457165
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef Geqxon het volgende:

[..]

+1 Nutteloos
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Wat poeder in de brief doen is geen optie? Om te laten zien dat je het meent?
[..]

Thx!
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag iemand zwaar gekwetst, en dat spijt me. Ik kan hierdoor nog steeds niet slapen, het lukt mij gewoon niet.

En iDex, bedankt voor de geweldige topics die in je AT staan. Ik heb er enorm van genoten.
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:46 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Vakantie is slecht voor de geest. En het nachtritme.
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:38 schreef Geqxon het volgende:
Slapen? Het is 15:38 mén. Ik ben vandaag zelfs al buiten geweest
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:39 schreef Geqxon het volgende:
En daardoor kwam ik vandaag te laat op een afspraak

Toch maar even de afspraak een uurtje verplaatst
En dat is maar een kleine selectie. Een echte aanwinst voor dit topic, jouw posts.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:06:33 #152
13783 Anthraxx
pi_35457491
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 20:55 schreef allsystemshalt het volgende:
Iemand ervaring met MAC OS voor intel ??

Draait dat een beetje of is het prutsen tot je een ons weegt ?
Op een Intel Macintosh werkt het en hoef je niet te prutsen.

Als je het over illegaal draaien van OSX op een doorsnee Intel doos hebt dan zou ik je aanraden om het niet hier te vragen.
pi_35457529
Angel_of_Dth, het is een slowchat ja?

Knip dan maar gelijk Audreys post eruit, waar ze vermeld dat ze naar de kroeg gaat. Of die post dat ze een foto van haar kapsel plaatst. Mên.

En als we dan toch elkaars posts gaan quoten:
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jemig, kan dat gezeik over Geqxon ook een keer ophouden ofzo?
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:14 schreef Furious het volgende:

[..]

Ah, vind je het vervelend?
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Nogal.
Leuk dat je jezelf vervelend vind.
pi_35457607
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:06 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Op een Intel Macintosh werkt het en hoef je niet te prutsen.

Als je het over illegaal draaien van OSX op een doorsnee Intel doos hebt dan zou ik je aanraden om het niet hier te vragen.
Dus vraag ik het toch
pi_35457687
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:10 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

Dus vraag ik het toch
Jobs heeft het team van zwaar illegale OSX hackers gelukkig het zwijgen toegelegd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Geqxon op 24-02-2006 21:25:46 ]
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:13:48 #156
13783 Anthraxx
pi_35457711
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:10 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

Dus vraag ik het toch
Dan geef ik je nu nog het vriendelijke advies om een Mac te kopen, op een Mac te werken bij iemand of anders gewoon even te Googlen. Het is niet alleen de software die het zo tof maken. Het is de combinatie van de hard- en software. OSX draai je niet op een systeem waar het niet voor gemaakt is. Dan crasht het, doet rare dingen en heb jij zoiets van: Wat een klote besturingssysteem.
pi_35458328
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:12 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Jobs heeft het team van zwaar illegale OSX hackers gelukkig het zwijgen toegelegd.
Dat zegt niet dat het nergens te downen is
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:47:39 #158
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_35458795
Dat laatste plaatje van die 'nieuwe' iPod zou best eens nep kunnen zijn.

Het zou kunnen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:51:16 #160
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35458922
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:07 schreef Geqxon het volgende:
Knip dan maar gelijk Audreys post eruit, waar ze vermeld dat ze naar de kroeg gaat. Of die post dat ze een foto van haar kapsel plaatst. Mên.
Dat is nuttige info, zij is een meisje.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:52:01 #161
13783 Anthraxx
pi_35458956
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:51 schreef nietzman het volgende:

[..]

Dat is nuttige info, zij is een meisje.
Plus dat zij een iBook heeft en een iBook eigenaar date.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:57:11 #162
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35459148
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
Plus dat zij een iBook heeft en een iBook eigenaar date.
Powerbook toch?

Nouja, anders zou ze mensen met i-danwel-PowerBooks aangeraakt hebben. Telt ook.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:58:20 #163
13783 Anthraxx
pi_35459193
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:57 schreef nietzman het volgende:

[..]

Powerbook toch?

Nouja, anders zou ze mensen met i-danwel-PowerBooks aangeraakt hebben. Telt ook.
Reden genoeg dus.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:36:50 #164
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_35460505
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:32 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

Dat zegt niet dat het nergens te downen is
Welk gedeelte van "je gaat er slechte ervaringen mee krijgen" begrijp jij niet?

Niet ondersteunde hardware, je systeem elke keer dat Apple met een update komt (die vaak redelijk cruciaal zijn) opnieuw moeten installeren/ kraken... Is het dat allemaal waard?

Koop gewoon een Apple of ga naar een Apple winkel en probeer het daar uit. Alleen op die manier ga je het hele "Mac-gevoel" beleven. Sounds cheesy, maar het is waar.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:42:40 #165
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_35460721
TVP.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:59:46 #166
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_35461393
Hoe heb ik in godsnaam al die tijd zonder iLap kunnen werken? Mijn hemel, wat een handig ding, vanavond gehaald.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:01:37 #167
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35461471
Ik moet even van Tonks zeggen dat onze Messias vandaag jarig is.

Ik ga naar huis.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:05:55 #168
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_35461676
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:59 schreef Nugget het volgende:
Hoe heb ik in godsnaam al die tijd zonder iLap kunnen werken? Mijn hemel, wat een handig ding, vanavond gehaald.
Hoe werkt het, klik je je *Book er op vast of moet je iedere keer uit kijken dat ie niet omvalt? Ik heb nu een mooie kamer met eigen terrasje dus ga in de zomer best een keer buiten willen werken, vermoed ik zo
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_35461856
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:01 schreef nietzman het volgende:
Ik moet even van Tonks zeggen dat onze Messias vandaag jarig is.

[afbeelding]
Ik wil dat blauwe doosje ook
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:14:40 #170
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35462045
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:10 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil dat blauwe doosje ook
En dan het RDF aanzetten zodat we allemaal verliefd op je worden zeker? .
Ik ga naar huis.
pi_35462173
O was dat doosje voor zijn RDF

Ik dacht dat het voor keynote was
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:17:14 #172
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_35462174
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:05 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Hoe werkt het, klik je je *Book er op vast of moet je iedere keer uit kijken dat ie niet omvalt? Ik heb nu een mooie kamer met eigen terrasje dus ga in de zomer best een keer buiten willen werken, vermoed ik zo
Je zet hem er gewoon op. Er worden apart silliconen 'rondjes' bijgeleverd die je op de iLap kunt bevestigen, zodat je zeker weet dat je laptop er niet af glijdt. * Nugget probeert die van haar te bewegen
Nope, blijft er goed op zitten
pi_35462306
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:17 schreef Nugget het volgende:

[..]

Je zet hem er gewoon op. Er worden apart silliconen 'rondjes' bijgeleverd die je op de iLap kunt bevestigen, zodat je zeker weet dat je laptop er niet af glijdt. * Nugget probeert die van haar te bewegen
Nope, blijft er goed op zitten
Maar krijg je dan niet een enorm gevaarte op je schoot? Dat je dan je polsen heel hoog moet houden?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:22:36 #174
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_35462387
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Maar krijg je dan niet een enorm gevaarte op je schoot? Dat je dan je polsen heel hoog moet hebben?
Welnee! Aan de 'onderkant' zit ie maar een paar centimeter omhoog, hoor.
pi_35462685
* Geqxon houd zijn handen een paar centimeter hoger. Au!

Niks voor mij dus
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:32:28 #176
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_35462789
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:29 schreef Geqxon het volgende:

Niks voor mij dus
Je kraakt nu mijn superdeluxe gave nieuwe geweldige en juist voor ergonomische doeleinden bedoelde iLap toch niet af zonder hem eerst zelf uitgeprobeerd te hebben hè? Nee? Zou je niet durven? Gelukkig.
pi_35463066
Ik kraak hem niet af hoor, ik zeg alleen maar dat de nadelen voor mij niet opwegen tegen de voordelen
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:43:19 #178
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35463213
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:29 schreef Geqxon het volgende:

Niks voor mij dus
Juiste conclusie, aangezien zo'n iLap vereist dat je je handen de hele dag lang in de lucht moet houden.

Ze hebben er namelijk punaises opgeplakt die je beletten je handen op dat ding te laten rusten.
Ik ga naar huis.
pi_35463274
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:43 schreef nietzman het volgende:

[..]

Juiste conclusie, aangezien zo'n iLap vereist dat je je handen de hele dag lang in de lucht moet houden.

Ze hebben er namelijk punaises opgeplakt die je beletten je handen op dat ding te laten rusten.
Leuk. Ik weet 1 ding zeker, en dat ik dat ik vreselijk pijn in mijn handen krijg als ik mijn laptop nu 4cm boven mijn lap laat "zweven", en dat ik geen zin heb telkens zo'n ding mee te sleuren. Maar dat is dus mijn mening

[ Bericht 13% gewijzigd door Geqxon op 25-02-2006 01:23:35 ]
pi_35465743
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:44 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Leuk. Ik weet 1 ding zeker, en dat ik dat ik vreselijk pijn in mijn handen krijg als ik mijn laptop nu 4cm boven mijn lap laat "zweven", en dat ik geen zin heb telkens zo'n ding mee te sleuren. Maar dat is dus mijn mening

Ik krijg er een beetje zulke handen van:
[afbeelding]

heb jij toestemming van deze meneer deze foto te posten? zo nee: dan was dit topicje dus gewoon bullcrap
--- O, zo!
pi_35466191
Bedankt dat je mij er op hebt gewezen. Toch raar dat iemand met een regdatum 22 februari dat topic kent. Kloontje van een bepaald iemand?

[ Bericht 0% gewijzigd door Geqxon op 25-02-2006 01:28:10 (typo) ]
pi_35466204
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:24 schreef Geqxon het volgende:
Bedankt dat je mij er op hebt gewezen. Toch raad dat iemand met een regdatum 22 februari dat topic kent. Kloontje van een bepaald iemand?
ik ben je postgeschiedenis even wezen checken
--- O, zo!
pi_35466297
En, ga je deze avond weer lekker nachtbraken?

Ik helaas wel. Ik moet nog een beveiligings plan voor een database maken. In microsoft word. It's gonna be a looooooooong nigth met al die crashes en bugs.
pi_35466426
ik ben aan een film nacht begonnen, net monty python - meaning of life gekeken, en toen ging ik ff fokken. straks ga ik american beauty kijken ..

altijd leuk een 3 voor 15 euro aktie
--- O, zo!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 07:21:56 #185
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_35469483
hola
pi_35469503
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 07:21 schreef Hugster het volgende:
hola
Mogguh!
--- O, zo!
pi_35470640
Jij bent ook vroeg weer wakker streepje
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:46 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Vakantie is slecht voor de geest. En het nachtritme.
Ik heb geen vakantie
quote:
update

[afbeelding]

CSS is erg stoer, maar wel lastig om het overal goed werkend te krijgen.
pi_35470643
-dubbel
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:39:19 #189
693 ChOas
pi_35470680
Yay! Ik kan de activetopiclijst parsen

Wat willen mensen in hun activetopic widget zien ?

[Stephen Roberts]
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:40:36 #190
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_35470697
-De jackconnector van mijn iPod 2G zit weer te kutten. Als ik de koptelefoon er helemaal insteek geeft 'ie maar aan een kant geluid en als ik hem er gedeeltelijk insteek doet 'ie het wel Klemmetjes zullen wel weer overused zijn. Kijken wat een paar dagen niet gebruiken uithaalt.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_35470751
Crap..ik heb een ellendige kater.

Wel nog naast de Maastrichtenaar-bij-uitstek gestaan gisterenavond: Andre Rieux. Gelukkig had ie zijn viool niet bij zich.
Calmer than you are
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:49:26 #192
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_35470827
quote:
update

[afbeelding]

CSS is zeer krachtig spul .

De nieuwe foksilver layout in aanbouw:

Zonder CSS:

Met CSS:

Ik bedoel maar
pi_35471006
een paswoord op devforum.fok.nl
--- O, zo!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:11:37 #194
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_35471209
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 10:39 schreef ChOas het volgende:

Forum, topic en laatste post als het kan
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:26:03 #195
13783 Anthraxx
pi_35471517
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 11:11 schreef Nugget het volgende:

[..]

Forum, topic en laatste post als het kan
Wat zij zegt.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:35:20 #196
693 ChOas
pi_35471719
Tijdstip laatste post dus ?

[Stephen Roberts]
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:35:36 #197
13783 Anthraxx
pi_35471727
Ja.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:36:51 #198
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35471760
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 10:39 schreef ChOas het volgende:

De oudeoude natuurlijk!
Ik ga naar huis.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:37:29 #199
13783 Anthraxx
pi_35471775
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 11:36 schreef nietzman het volgende:

[..]

[afbeelding]

De oudeoude natuurlijk!
Hoe kom jij aan die Dirkjan Widget? Die wil ik ook!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:38:07 #200
693 ChOas
pi_35471789
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 11:36 schreef nietzman het volgende:

[..]

[afbeelding]

De oudeoude natuurlijk!
Oooooh... heb je die widgetbackground voor me ?

[Stephen Roberts]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')