quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat poeder in de brief doen is geen optie? Om te laten zien dat je het meent?
[..]
Thx!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag iemand zwaar gekwetst, en dat spijt me. Ik kan hierdoor nog steeds niet slapen, het lukt mij gewoon niet.
En iDex, bedankt voor de geweldige topics die in je AT staan. Ik heb er enorm van genoten.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vakantie is slecht voor de geest. En het nachtritme.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:38 schreef Geqxon het volgende:
Slapen? Het is 15:38 mén. Ik ben vandaag zelfs al buiten geweest
En dat is maar een kleine selectie. Een echte aanwinst voor dit topic, jouw posts.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:39 schreef Geqxon het volgende:
En daardoor kwam ik vandaag te laat op een afspraak
Toch maar even de afspraak een uurtje verplaatst
Op een Intel Macintosh werkt het en hoef je niet te prutsen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:55 schreef allsystemshalt het volgende:
Iemand ervaring met MAC OS voor intel ??
Draait dat een beetje of is het prutsen tot je een ons weegt ?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jemig, kan dat gezeik over Geqxon ook een keer ophouden ofzo?
quote:
Leuk dat je jezelf vervelend vind.quote:
Dus vraag ik het tochquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op een Intel Macintosh werkt het en hoef je niet te prutsen.
Als je het over illegaal draaien van OSX op een doorsnee Intel doos hebt dan zou ik je aanraden om het niet hier te vragen.
Jobs heeft het team van zwaar illegale OSX hackers gelukkig het zwijgen toegelegd.quote:
Dan geef ik je nu nog het vriendelijke advies om een Mac te kopen, op een Mac te werken bij iemand of anders gewoon even te Googlen. Het is niet alleen de software die het zo tof maken. Het is de combinatie van de hard- en software. OSX draai je niet op een systeem waar het niet voor gemaakt is. Dan crasht het, doet rare dingen en heb jij zoiets van: Wat een klote besturingssysteem.quote:
Dat zegt niet dat het nergens te downen isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jobs heeft het team van zwaar illegale OSX hackers gelukkig het zwijgen toegelegd.
Dat is nuttige info, zij is een meisje.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:07 schreef Geqxon het volgende:
Knip dan maar gelijk Audreys post eruit, waar ze vermeld dat ze naar de kroeg gaat. Of die post dat ze een foto van haar kapsel plaatst. Mên.
Plus dat zij een iBook heeft en een iBook eigenaar date.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat is nuttige info, zij is een meisje.
Powerbook toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
Plus dat zij een iBook heeft en een iBook eigenaar date.
Reden genoeg dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Powerbook toch?
Nouja, anders zou ze mensen met i-danwel-PowerBooks aangeraakt hebben. Telt ook.
Welk gedeelte van "je gaat er slechte ervaringen mee krijgen" begrijp jij niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dat zegt niet dat het nergens te downen is![]()
Hoe werkt het, klik je je *Book er op vast of moet je iedere keer uit kijken dat ie niet omvalt? Ik heb nu een mooie kamer met eigen terrasje dus ga in de zomer best een keer buiten willen werken, vermoed ik zoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:59 schreef Nugget het volgende:
Hoe heb ik in godsnaam al die tijd zonder iLap kunnen werken? Mijn hemel, wat een handig ding, vanavond gehaald.
Ik wil dat blauwe doosje ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:01 schreef nietzman het volgende:
Ik moet even van Tonks zeggen dat onze Messias vandaag jarig is.
[afbeelding]
Je zet hem er gewoon op. Er worden apart silliconen 'rondjes' bijgeleverd die je op de iLap kunt bevestigen, zodat je zeker weet dat je laptop er niet af glijdt. * Nugget probeert die van haar te bewegenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe werkt het, klik je je *Book er op vast of moet je iedere keer uit kijken dat ie niet omvalt? Ik heb nu een mooie kamer met eigen terrasje dus ga in de zomer best een keer buiten willen werken, vermoed ik zo
Maar krijg je dan niet een enorm gevaarte op je schoot? Dat je dan je polsen heel hoog moet houden?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:17 schreef Nugget het volgende:
[..]
Je zet hem er gewoon op. Er worden apart silliconen 'rondjes' bijgeleverd die je op de iLap kunt bevestigen, zodat je zeker weet dat je laptop er niet af glijdt. * Nugget probeert die van haar te bewegen
Nope, blijft er goed op zitten![]()
Welnee! Aan de 'onderkant' zit ie maar een paar centimeter omhoog, hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar krijg je dan niet een enorm gevaarte op je schoot? Dat je dan je polsen heel hoog moet hebben?
Je kraakt nu mijn superdeluxe gave nieuwe geweldige en juist voor ergonomische doeleinden bedoelde iLap toch niet af zonder hem eerst zelf uitgeprobeerd te hebben hè? Nee? Zou je niet durven? Gelukkig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:29 schreef Geqxon het volgende:
* Geqxon houd zijn handen een paar centimeter hoger. Au!
Niks voor mij dus
Juiste conclusie, aangezien zo'n iLap vereist dat je je handen de hele dag lang in de lucht moet houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:29 schreef Geqxon het volgende:
* Geqxon houd zijn handen een paar centimeter hoger. Au!
Niks voor mij dus
Leuk. Ik weet 1 ding zeker, en dat ik dat ik vreselijk pijn in mijn handen krijg als ik mijn laptop nu 4cm boven mijn lap laat "zweven", en dat ik geen zin heb telkens zo'n ding mee te sleuren. Maar dat is dus mijn meningquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Juiste conclusie, aangezien zo'n iLap vereist dat je je handen de hele dag lang in de lucht moet houden.
Ze hebben er namelijk punaises opgeplakt die je beletten je handen op dat ding te laten rusten.
heb jij toestemming van deze meneer deze foto te posten? zo nee: dan was dit topicje dus gewoon bullcrapquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leuk. Ik weet 1 ding zeker, en dat ik dat ik vreselijk pijn in mijn handen krijg als ik mijn laptop nu 4cm boven mijn lap laat "zweven", en dat ik geen zin heb telkens zo'n ding mee te sleuren. Maar dat is dus mijn mening
Ik krijg er een beetje zulke handen van:
[afbeelding]
ik ben je postgeschiedenis even wezen checkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:24 schreef Geqxon het volgende:
Bedankt dat je mij er op hebt gewezen. Toch raad dat iemand met een regdatum 22 februari dat topic kent. Kloontje van een bepaald iemand?
Ik heb geen vakantiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vakantie is slecht voor de geest. En het nachtritme.
CSS is erg stoer, maar wel lastig om het overal goed werkend te krijgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:51 schreef ChOas het volgende:
update
[afbeelding]
Ben de code aan het herschrijven. Die widgets zijn best leuk
Ik had nog totaal geen ervaring met CSS, da's best wel krachtig spul kom ik nu achter...
CSS is zeer krachtig spulquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:51 schreef ChOas het volgende:
update
[afbeelding]
Ben de code aan het herschrijven. Die widgets zijn best leuk
Ik had nog totaal geen ervaring met CSS, da's best wel krachtig spul kom ik nu achter...
Forum, topic en laatste post als het kanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:39 schreef ChOas het volgende:
Yay! Ik kan de activetopiclijst parsen
Wat willen mensen in hun activetopic widget zien ?
Wat zij zegt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:11 schreef Nugget het volgende:
[..]
Forum, topic en laatste post als het kan![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:39 schreef ChOas het volgende:
Yay! Ik kan de activetopiclijst parsen
Wat willen mensen in hun activetopic widget zien ?
Hoe kom jij aan die Dirkjan Widget?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
[afbeelding]
De oudeoude natuurlijk!
Oooooh... heb je die widgetbackground voor me ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
[afbeelding]
De oudeoude natuurlijk!
Als je dan toch aan het cssen bent, kun je net zo goed meerdere stylesheets er in gooien en de user met een knopje laten kiezenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Oooooh... heb je die widgetbackground voor me ?
Wordt het plan!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:41 schreef Nugget het volgende:
[..]
Als je dan toch aan het cssen bent, kun je net zo goed meerdere stylesheets er in gooien en de user met een knopje laten kiezen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die Dirkjan Widget?Die wil ik ook!
Okayquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:02 schreef nietzman het volgende:
En hold teh horses ChOas, mocht je ze willen: ik ben met een kleinere versie bezig waar meteen de andere lays ook inzitten.
Wat gaaaafquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Okay
Ik zit gewoon een beetje te klooien ondertussen
[afbeelding]
Fantastisch!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Okay
[afbeelding]
Met als disclaimer 1 dat ik nog nooit widgets heb gebruikt, en als disclaimer 2 dat ik niet wil zeiken, maar gewoon echt benieuwd ben: wat is het voordeel hiervan boven gewoon de AT in een browservenster?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:19 schreef ChOas het volgende:
[afbeelding]
Browser: Browser klikken -> forum.fok.nl intikken -> al dan niet inloggen -> op myAT klikken (en bookmarken is nu even voor mietjes)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef broer het volgende:
[..]
Met als disclaimer 1 dat ik nog nooit widgets heb gebruikt, en als disclaimer 2 dat ik niet wil zeiken, maar gewoon echt benieuwd ben: wat is het voordeel hiervan boven gewoon de AT in een browservenster?
Ziet er wel goed uit, trouwens.
Oké. Ik heb MyAT gewoon in mijn Bladwijzerbalk staan. Dat is dus twee keer klikken. Maar als je het doet zoals jij beschrijft is een widget natuurlijk vele malen sneller.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:34 schreef Nugget het volgende:
Browser: Browser klikken -> forum.fok.nl intikken -> al dan niet inloggen -> op myAT klikken
Widget: f12.
Geen idee wat het voordeel is, maar het is een leuke CSS/JS/HTML oefeningquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef broer het volgende:
[..]
Met als disclaimer 1 dat ik nog nooit widgets heb gebruikt, en als disclaimer 2 dat ik niet wil zeiken, maar gewoon echt benieuwd ben: wat is het voordeel hiervan boven gewoon de AT in een browservenster?
Ziet er wel goed uit, trouwens.
Dat klinkt al veel realistischer dan het antwoord van Nugget.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:41 schreef ChOas het volgende:
Geen idee wat het voordeel is, maar het is een leuke CSS/JS/HTML oefening
http://dirksierd.sohosted.com/DirkJan.wdgt.zipquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe kom jij aan die Dirkjan Widget?Die wil ik ook!
Hoe bouw je eigenlijk een style switcher in een website? een CSS switcher natuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:41 schreef Nugget het volgende:
[..]
Als je dan toch aan het cssen bent, kun je net zo goed meerdere stylesheets er in gooien en de user met een knopje laten kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |