Je kraakt nu mijn superdeluxe gave nieuwe geweldige en juist voor ergonomische doeleinden bedoelde iLap toch niet af zonder hem eerst zelf uitgeprobeerd te hebben hè? Nee? Zou je niet durven? Gelukkig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:29 schreef Geqxon het volgende:
* Geqxon houd zijn handen een paar centimeter hoger. Au!
Niks voor mij dus
Juiste conclusie, aangezien zo'n iLap vereist dat je je handen de hele dag lang in de lucht moet houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:29 schreef Geqxon het volgende:
* Geqxon houd zijn handen een paar centimeter hoger. Au!
Niks voor mij dus
Leuk. Ik weet 1 ding zeker, en dat ik dat ik vreselijk pijn in mijn handen krijg als ik mijn laptop nu 4cm boven mijn lap laat "zweven", en dat ik geen zin heb telkens zo'n ding mee te sleuren. Maar dat is dus mijn meningquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Juiste conclusie, aangezien zo'n iLap vereist dat je je handen de hele dag lang in de lucht moet houden.
Ze hebben er namelijk punaises opgeplakt die je beletten je handen op dat ding te laten rusten.
heb jij toestemming van deze meneer deze foto te posten? zo nee: dan was dit topicje dus gewoon bullcrapquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leuk. Ik weet 1 ding zeker, en dat ik dat ik vreselijk pijn in mijn handen krijg als ik mijn laptop nu 4cm boven mijn lap laat "zweven", en dat ik geen zin heb telkens zo'n ding mee te sleuren. Maar dat is dus mijn mening
Ik krijg er een beetje zulke handen van:
[afbeelding]
ik ben je postgeschiedenis even wezen checkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:24 schreef Geqxon het volgende:
Bedankt dat je mij er op hebt gewezen. Toch raad dat iemand met een regdatum 22 februari dat topic kent. Kloontje van een bepaald iemand?
Ik heb geen vakantiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vakantie is slecht voor de geest. En het nachtritme.
CSS is erg stoer, maar wel lastig om het overal goed werkend te krijgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:51 schreef ChOas het volgende:
update
[afbeelding]
Ben de code aan het herschrijven. Die widgets zijn best leuk
Ik had nog totaal geen ervaring met CSS, da's best wel krachtig spul kom ik nu achter...
CSS is zeer krachtig spulquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:51 schreef ChOas het volgende:
update
[afbeelding]
Ben de code aan het herschrijven. Die widgets zijn best leuk
Ik had nog totaal geen ervaring met CSS, da's best wel krachtig spul kom ik nu achter...
Forum, topic en laatste post als het kanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:39 schreef ChOas het volgende:
Yay! Ik kan de activetopiclijst parsen
Wat willen mensen in hun activetopic widget zien ?
Wat zij zegt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:11 schreef Nugget het volgende:
[..]
Forum, topic en laatste post als het kan![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:39 schreef ChOas het volgende:
Yay! Ik kan de activetopiclijst parsen
Wat willen mensen in hun activetopic widget zien ?
Hoe kom jij aan die Dirkjan Widget?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
[afbeelding]
De oudeoude natuurlijk!
Oooooh... heb je die widgetbackground voor me ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
[afbeelding]
De oudeoude natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |