quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef Furious het volgende:
Geqxon, hoe beviel je 4th gen iPod je eigenlijk?
Je lult dubbel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:56 schreef Furious het volgende:
Waar is je 4th gen iPod?
slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:01 schreef Rock-shocker het volgende:
Om verder te gaan op wat ... zei:
Dat neemt niet weg dat het Halo-effect m.i. wel degelijk bestaat.
Nu ga ik mijn bed opzoeken. Werken morgen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:01 schreef Furious het volgende:
[..]
Je hebt op beide nog niet antwoord gegeven.
Heb je een foto ofzo?
Heb je verder nog wat van je iBook gehoord??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef Tijn het volgende:
De verzenddatum van m'n MacBook komt steeds dichterbij
Das mooi, want dat ik m'n iBook gefixed terug krijg, verwacht ik niet meer
Maar die 5G was toch je eerste?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In de winkel gekocht? Het is niet alsof ik hem gejat heb
Nee. Ze willen dat ik contact op neem met Apple, maar dat vind ik bullshit, ik vind dat MacHouse het zelf moet regelen. En dat doen ze niet erg hard. Ik wil nog een officieële brief sturen, maar ik verwacht er weinig van.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je verder nog wat van je iBook gehoord??
Ze willen dat je contact opneemt? Wettelijk gezien moet Machouse alles regelen, en heb jij niks met de fabriek te maken. Heb je dat al onder hun neus geschoven?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee. Ze willen dat ik contact op neem met Apple, maar dat vind ik bullshit, ik vind dat MacHouse het zelf moet regelen. En dat doen ze niet erg hard. Ik wil nog een officieële brief sturen, maar ik verwacht er weinig van.
Stiekem had ik die 4G al een tijdje. Maar niet doorvertellen he!quote:
Dat is dus wat ik in de brief wil zetten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze willen dat je contact opneemt? Wettelijk gezien moet Machouse alles regelen, en heb jij niks met de fabriek te maken. Heb je dat al onder hun neus geschoven?
Ik zal niets zeggen hoor!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef Geqxon het volgende:
Stiekem had ik die 4G al een tijdje. Maar niet doorvertellen he!
Wat poeder in de brief doen is geen optie? Om te laten zien dat je het meent?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik in de brief wil zetten.
Thx!quote:
Ik ga eerst even kijken wat aangetekend verzenden in een grote envelop en boze doch nette taal doet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat poeder in de brief doen is geen optie? Om te laten zien dat je het meent?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Stiekem had ik die 4G al een tijdje. Maar niet doorvertellen he!
Hij wordt volgens de Apple Store uiterlijk 14 maart verzonden, dus ik verwacht 'em een paar dagen daarna.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wanneer komt de MBP binnen Tijn?
En is dat niet in je settings in te stellen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:22 schreef Furious het volgende:
Lomp dat als ik iemand een naampje geef in iChat hij meteen in m'n Adress Book komt, dat wil ik niet verdammt!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En is dat niet in je settings in te stellen?
kan je dat niet ff controleren op je super mac die je hebtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En is dat niet in je settings in te stellen?
jij nog steeds op?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoop zoooo dat dat de vernieuwde iPod with Video is
Lukt het?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:32 schreef Geqxon het volgende:
Ik slaap slecht.
dat is niet zo best....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag iemand zwaar gekwetst, en dat spijt me. Ik kan hierdoor nog steeds niet slapen, het lukt mij gewoon niet.
en als je iemand kwetst werkt dat ook niet echt meequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vakantie is slecht voor de geest. En het nachtritme.
okequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:50 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat ik hem morgen opbel en mijn hele hart ga luchten.
Maar hey, back to Apple's please.
check mijn fotoboekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:53 schreef Geqxon het volgende:
Laten we een Ellen Feis adoratie-topic openen!
tft?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:56 schreef Geqxon het volgende:
Ze is zo te zien erg geschrokken van jouw 20"! Wacht maar tot ze mijn 21" ziet, haar mond zal open vallen.
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
hoi .... eh..streepjes
waren de usernames op?![]()
wow wat een stofvreterquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Stiekem he. Maar dan ook echt stiekem.
Stiekem vind ik dit de mooiste Apple display:
[afbeelding]
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:04 schreef Beathoven het volgende:
Persoonlijk vind ik dat het meest lelijke gedrocht ooit. Geef mij maar de oude of nieuwe Cinema Displays. Ik ga btw richting bed, morgen uitslapen en laat naar m'n werk dus welterusten!
Vuilequote:The billionth song ?Speed of Sound? was purchased as part of Coldplay?s ?X&Y? album by Alex Ostrovsky from West Bloomfield, Michigan and as the grand prize winner he will receive a 20-inch iMac, 10 iPods and a $10,000 iTunes Music Store gift card. In addition, Apple will establish a scholarship to the world-renowned Juilliard School in his name to commemorate this milestone.
Verkopen en een 30" ACD kopenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat moet je met 10 iPods?
maarjaleuk prijsje wel
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Verkopen en een 30" ACD kopen![]()
Nice! De intel iMac gaat echt ellendig rap. Zit er zelfs aan te denken om er 1.5 Gb in te zetten ipv 1 gig geheugen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij wordt volgens de Apple Store uiterlijk 14 maart verzonden, dus ik verwacht 'em een paar dagen daarna.
De aluminium ACD kan je dan ook niet aansluiten op een iBook G4.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:08 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind hem prachtig staan, als je hem naast een iBook G4 zetDe aluminium Cinema Display vind ik daar totaal niet mooi bij staan.
* Geqxon is out to bed.
Hey chickquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Goeiemorgen.
Hij is al oud, was de voorstelling van de iPod 5G...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
Is dat de nieuwste roddel ?
Ooit opgevallen dat ze overal 'Don't steal music' op hebben gezet?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe kan ik mp3s uit een gedeelde iTunes library op mijn eigen Powerbook krijgen? Heb iemand gevonden met ellendig veel goeie muziek
Ze verstoppen de gecompilede build altijd zo goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:34 schreef Anthraxx het volgende:
Nietz? Hoe kom jij aan die dev builds van Adium?
Ik compile het via Xcode, maar daarna is een executable ervan maken toch erg lastig. En om het nou steeds via Xcode te runnen gaat mij te ver
Yeah, but I don't give a shitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:37 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ooit opgevallen dat ze overal 'Don't steal music' op hebben gezet?![]()
http://husk.org/apps/blue_coconut/quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yeah, but I don't give a shit![]()
en kan je al weer beter slapen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:28 schreef Geqxon het volgende:
Mja, als er iemand langsloopt kan hij hem zo meenemen. Makkelijk geld verdienen.
Ik gebruik hem dan ook buiten het huis hoor, maar dan alleen op school of bij vrienden.
vanacht kon je niet slapenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:38 schreef Geqxon het volgende:
Slapen? Het is 15:38 mén. Ik ben vandaag zelfs al buiten geweest
Druk mannetje dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:39 schreef Geqxon het volgende:
En daardoor kwam ik vandaag te laat op een afspraak
Toch maar even de afspraak een uurtje verplaatst
Elke keer als ik zoiets zie, dan denk ik echt zo vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:01 schreef Beathoven het volgende:
MacMe in Leeuwarden is geopend
[afbeelding]
mgoed dan nog. ik ga daar toch niet iedere maand naartoe. ik snap ff een ding niet hoor. je hebt zelf een oude apple. (ben wel benieuwd hoe die eruit ziet hoor) maar om zo gelijk hellemaal op te geilen op mac vind ik best vreemd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:20 schreef Geqxon het volgende:
Jij bent duidelijk nooit in een Apple Store geweestDe hele sfeer die daar hangt, gewoon prachtig. Iedereen is daar met iets anders bezig, sommige komen er om wat te surfen, sommige om te kletsen, sommige voor de workshops, en andere weer voor advies.
Zoo gaaf man.
Koop een iBook/PowerBook/MacBook/WhateverBook en je hoeft niet elke maand naar die winkel om je te kunnen bevredigen op de ontwerpen van meneer Jobsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:20 schreef Geqxon het volgende:
Jij bent duidelijk nooit in een Apple Store geweestDe hele sfeer die daar hangt, gewoon prachtig. Iedereen is daar met iets anders bezig, sommige komen er om wat te surfen, sommige om te kletsen, sommige voor de workshops, en andere weer voor advies.
Zoo gaaf man.
Voor relaxte stoelen heb ik geen Apple Store nodig. Die workshops heb ik toch geen tijd voor en waarom zou ik in een winkel gaan zitten werken met mijn iBook. Ik heb wel wat beters te doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:27 schreef Geqxon het volgende:
Vergeet niet dat ze redelijk vaak workshops geven, en dat ze enorm relaxte stoelen hebbenJe kan dus ook prima je eigen bookje meenemen.
Waarom ik zelf geen Apple PC heb? Geld.
maar dan nog. je geeft mensen advies om een ibook te kopen. terwijl je er zelf geen osx gerelateerd product hebt. beetje "kul" antwoorden geven vind ik dat. sorry maar dat haal ik uit jouw postgedrag.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:27 schreef Geqxon het volgende:
Vergeet niet dat ze redelijk vaak workshops geven, en dat ze enorm relaxte stoelen hebbenJe kan dus ook prima je eigen bookje meenemen.
Waarom ik zelf geen Apple PC heb? Geld.
Zullen wij eens naar de Fame gaan om te patsen met onze iBook en de nieuwste Metal CDs te bespreken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga toch niet naar een winkel om op mijn eigen iBook te werken?
Nou ja, ik heb mijn problemen maar eens naar de winkel gemaild waar ik mijn iBook gekocht heb. De verkoper waarmee ik al eens gemaild heb, heeft de mail naar de helpdesk doorgestuurd. Die zullen me proberen te helpen en het anders bij de technische dienst leggen. Al met al zal ik binnenkort wel antwoord krijgen, daar zijn ze altijd vlot mee. Ik ben benieuwd.
Geweldig. Hebben ze daar fijne stoelen? Anders kan ik die ook wel even zelf meenemen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zullen wij eens naar de Fame gaan om te patsen met onze iBook en de nieuwste Metal CDs te bespreken?
Die sfeer daar. Subliem!
We creeëren gewoon het festival gevoel. Jij neemt de klapstoeltjes mee. Ik neem het bier mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Geweldig. Hebben ze daar fijne stoelen? Anders kan ik die ook wel even zelf meenemen...
Ik heb al eens een paar keer met OSX mogen werken, en dat werkt zo fijn dat ik iedereen afraad ook maar ooit een Windows product te kopen. Nu blij?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:31 schreef --- het volgende:
[..]
maar dan nog. je geeft mensen advies om een ibook te kopen. terwijl je er zelf geen osx gerelateerd product hebt. beetje "kul" antwoorden geven vind ik dat. sorry maar dat haal ik uit jouw postgedrag.
jij kan niets zeggen over de functionaliteit van OSX of over het product apple. ik kan mensen geen Ibook aanraden. omdat ik daar geen ervaringen mee heb.
snap je wat ik bedoel?
ik kan mensen ook geen Porsche aanraden omdat hij zo lekker rijd. nee dat kan ik niet omdat ik er nooit in gereden/meegereden heb.
Ik blijf het maar vreemd vinden. het klopt gewoon niet. Jij kan niet weten wat een ibook doet. mischien zijn er wel slechte dingen over een bepaald product te zeggen. en jij ziet alleen maar een voordeel in een product.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb al eens een paar keer met OSX mogen werken, en dat werkt zo fijn dat ik iedereen afraad ook maar ooit een Windows product te kopen. Nu blij?
dat maakt mij echt niets uit. maar raad gewoon niet iemand een product aan waarvan jij geen weet van hebt.quote:Een Apple notebookje of desktop zit er voor mij nou eenmaal niet in.
In Systeemvoorkeuren->beeldschermen kun je kiezen voor volgorde. Gewoon daarin slepen met je externe beeld totdat ie staat voor je wil. Het schermpje met het witte balkje boven is waar je Dock en Menu staan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:53 schreef Reinnn85 het volgende:
dual monitor probleempje. Ik heb mn powerbook rechts, en mn 19" tft links. Wanneer ik t bureaublad uitbreid, gebeurt dit standaard naar rechts. Hoe kan ik dit naar links laten doen?
(dock etc moeten wel op powerbook blijven)
Ik moet elke dag door de hel genaamd windows wandelen. Vind je gek dat ik OSX aanbidquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:40 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, het feit blijft dat jij nog erger klinkt dan een gemiddelde Mac gebruiker en er heilig van bent overtuigd dat MacOSX het beste is sinds de kruiziging van Jezus en het gesneden brood. En dat voor een niet Mac gebruiker
Ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik moet elke dag door de hel genaamd windows wandelen. Vind je gek dat ik OSX aanbid
Volgens mij zit je jezelf en de rest voor de gek te houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik moet elke dag door de hel genaamd windows wandelen. Vind je gek dat ik OSX aanbid
Schrijf jij een OS dat al 20 jaar backwards compatible is met alle programma's? Nee. Zeik dan niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:49 schreef Geqxon het volgende:
Windows kan mijn rug op, niks positief aan windows
OSx is niet op alle punten sneller dan Windows. OSX boot trager.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:52 schreef Geqxon het volgende:
Kijk, ik heb natuurlijk geen Porsche Carerra GT he. Maar ik kan wel alvast vertellen dat hij beter is dan een Opel Kadett(in dit geval Windows dus)
OSX boot je ook niet. OSX boot je wanneer je hem koopt, en daarna zet je hem nooit meer uit. Daar heb je stand-by en slaapstand voor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
OSx is niet op alle punten sneller dan Windows. OSX boot trager.
Daar heb je WINE voor en daarnaast zijn de alternatieven voor OSX beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Schrijf jij een OS dat al 20 jaar backwards compatible is met alle programma's? Nee. Zeik dan niet.
Ga er maar gewoon niet op in. dit is volgens mij wat hij wilt bereiken. dat de apple slowchat opeens windows gaat aanbiddenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
OSx is niet op alle punten sneller dan Windows. OSX boot trager.
Het is goed met je. Installeer Linux als je zo'n pesthekel hebt aan Windows. Installeer een versie van OS X die wel op jouw hardware werkt. Er zijn alternatieven genoeg hoor. En als je het echt zo erg vindt om met Windows te werken, had je dat vast al lang gemerkt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:49 schreef Geqxon het volgende:
Windows kan mijn rug op, niks positief aan windows
Ik kan niet van mijn OS X dvd booten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:57 schreef --- het volgende:
laten we het maar weer over wat anders hebben.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
OSX boot je ook niet. OSX boot je wanneer je hem koopt, en daarna zet je hem nooit meer uit. Daar heb je stand-by en slaapstand voor.
[..]
Daar heb je WINE voor en daarnaast zijn de alternatieven voor OSX beter.
Komop, niet zo anti Apple hier.
Eerste generatie Apple producten bevatten vooralsnog altijd nog kinderziektes. Dat was zo met de iBook, PowerBook, iMac, iPod etc. etc. etc. Dus sta er niet gek van te kijken als het gebeurd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:50 schreef carfreak_01 het volgende:
Hoi![]()
Een aantal delen terug had ik ook al gereageerd![]()
Om toch eens te gaan denken over een overstap![]()
Toen hoorde ik dat een kennis een intel iMac had gekocht![]()
Wel gewoon bij de Machouse in R'dam die hier niet zo goed staat aangeschreven![]()
Natuurlijk stond ik dezelfde avond op de stoepom erop te spelen
![]()
Prachtige machine en natuurlijk ook lekker snel en mooie bestuuringsysteem![]()
Het liefste had ik hem natuurlijk gelijk meegenomen![]()
Ik ben overtuigd .. ik wil er ook 1 !!![]()
Me pa was ook mee .. en raad eens .. hij stapt ook over![]()
Maar ik heb nog een vraagje :
Hoe zit t met de dode pixels bij de iMac's en .. moet ik nog bang zijn voor "kinderziektes" ?
Alvast bedankt![]()
Apple
![]()
Helaas bevat ook een 4e generatie PB G4 ziektes. De iMac G5 die ik had is ook in extended repair gegaan vanwege mogelijke problemen met het beeldscherm.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eerste generatie Apple producten bevatten vooralsnog altijd nog kinderziektes. Dat was zo met de iBook, PowerBook, iMac, iPod etc. etc. etc. Dus sta er niet gek van te kijken als het gebeurd.
Dode pixels weet ik niet. Mijn iBook bevatte er 0.
Denk ook aan de studentenkortingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:09 schreef carfreak_01 het volgende:
Vet![]()
Over 2 maanden .. bestel ik 2 x Intel iMac's 17 inch.
Of zal ik gewoon bij de Machouse in R'dam gaan ..
In ieder geval de mac gaat er komen ..![]()
Verder heb je geen extra's nodig toch behalve extra geheugen ?
![]()
Heb je het geheel in CSS, HTML en javascript geschreven? Of heb je ook Cocoa gebruikt?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:51 schreef ChOas het volgende:
update
[afbeelding]
Ben de code aan het herschrijven. Die widgets zijn best leuk
Ik had nog totaal geen ervaring met CSS, da's best wel krachtig spul kom ik nu achter...
Dit is allleen HTML, CSS en Js...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb je het geheel in CSS, HTML en javascript geschreven? Of heb je ook Cocoa gebruikt?
+1 Nutteloosquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Misschien kun je kijken wat ze kosten als je geld hebt. Scheelt veel gezeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |