abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35446142
dual monitor probleempje. Ik heb mn powerbook rechts, en mn 19" tft links. Wanneer ik t bureaublad uitbreid, gebeurt dit standaard naar rechts. Hoe kan ik dit naar links laten doen?
(dock etc moeten wel op powerbook blijven)
pi_35446395
MacMe in Leeuwarden is geopend

vrijdag 24 februari 2006 @ 16:02:55 #93
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_35446460
En ook na het kiezen van de cd als startup disk, gewoon OS X die opstart.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_35446563
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:01 schreef Beathoven het volgende:
MacMe in Leeuwarden is geopend

[afbeelding]
Elke keer als ik zoiets zie, dan denk ik echt zo van

Apple, open verdomme nou eens een echte Apple Store
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:06:14 #95
67643 iDex
opdondertje
pi_35446604
lo
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:16:43 #97
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_35446973
Tokyo of Leeuwarden is ook geen verschil
pi_35447014
True Maar ach kommop, in Amsterdam is er toch wel plaats voor zo'n ministore?

Elke keer als ik naar zo'n Apple Store kom word ik bijna vochtig
pi_35447044
als zoiets zou komen. en dan? dan ga ik er echt niet iedere maand naartoe hoor . van mij hoeft het niet hoor.
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_35447126
Jij bent duidelijk nooit in een Apple Store geweest De hele sfeer die daar hangt, gewoon prachtig. Iedereen is daar met iets anders bezig, sommige komen er om wat te surfen, sommige om te kletsen, sommige voor de workshops, en andere weer voor advies.

Zoo gaaf man.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:24:27 #101
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_35447316
Ik heb wel iets beters te doen dan een beetje in een winkel hangen omdat de sfeer er zo tof is. Ik kom doorgaans in winkels als ik iets wil kopen.
pi_35447387
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:20 schreef Geqxon het volgende:
Jij bent duidelijk nooit in een Apple Store geweest De hele sfeer die daar hangt, gewoon prachtig. Iedereen is daar met iets anders bezig, sommige komen er om wat te surfen, sommige om te kletsen, sommige voor de workshops, en andere weer voor advies.

Zoo gaaf man.
mgoed dan nog. ik ga daar toch niet iedere maand naartoe. ik snap ff een ding niet hoor. je hebt zelf een oude apple. (ben wel benieuwd hoe die eruit ziet hoor) maar om zo gelijk hellemaal op te geilen op mac vind ik best vreemd.

ik kan het ook mis hebben hoor. ik heb een beetje je postgeschiedenis bekeken. en je reageerd wel erg veel in OSX gerelateerde topics.
--- O, zo!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:26:49 #103
13783 Anthraxx
pi_35447425
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:20 schreef Geqxon het volgende:

Zoo gaaf man.
Koop een iBook/PowerBook/MacBook/WhateverBook en je hoeft niet elke maand naar die winkel om je te kunnen bevredigen op de ontwerpen van meneer Jobs
pi_35447460
Vergeet niet dat ze redelijk vaak workshops geven, en dat ze enorm relaxte stoelen hebben Je kan dus ook prima je eigen bookje meenemen.

Waarom ik zelf geen Apple PC heb? Geld.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:29:06 #105
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_35447529
Ik ga toch niet naar een winkel om op mijn eigen iBook te werken?

Nou ja, ik heb mijn problemen maar eens naar de winkel gemaild waar ik mijn iBook gekocht heb. De verkoper waarmee ik al eens gemaild heb, heeft de mail naar de helpdesk doorgestuurd. Die zullen me proberen te helpen en het anders bij de technische dienst leggen. Al met al zal ik binnenkort wel antwoord krijgen, daar zijn ze altijd vlot mee. Ik ben benieuwd.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:30:37 #106
13783 Anthraxx
pi_35447600
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:27 schreef Geqxon het volgende:
Vergeet niet dat ze redelijk vaak workshops geven, en dat ze enorm relaxte stoelen hebben Je kan dus ook prima je eigen bookje meenemen.

Voor relaxte stoelen heb ik geen Apple Store nodig. Die workshops heb ik toch geen tijd voor en waarom zou ik in een winkel gaan zitten werken met mijn iBook. Ik heb wel wat beters te doen

En kom op... elke student kan lenen bij het IBG. Geld is echt geen issue.
pi_35447632
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:27 schreef Geqxon het volgende:

maar dan nog. je geeft mensen advies om een ibook te kopen. terwijl je er zelf geen osx gerelateerd product hebt. beetje "kul" antwoorden geven vind ik dat. sorry maar dat haal ik uit jouw postgedrag.

jij kan niets zeggen over de functionaliteit van OSX of over het product apple. ik kan mensen geen Ibook aanraden. omdat ik daar geen ervaringen mee heb.

snap je wat ik bedoel?

ik kan mensen ook geen Porsche aanraden omdat hij zo lekker rijd. nee dat kan ik niet omdat ik er nooit in gereden/meegereden heb.
--- O, zo!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:32:28 #108
13783 Anthraxx
pi_35447693
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga toch niet naar een winkel om op mijn eigen iBook te werken?

Nou ja, ik heb mijn problemen maar eens naar de winkel gemaild waar ik mijn iBook gekocht heb. De verkoper waarmee ik al eens gemaild heb, heeft de mail naar de helpdesk doorgestuurd. Die zullen me proberen te helpen en het anders bij de technische dienst leggen. Al met al zal ik binnenkort wel antwoord krijgen, daar zijn ze altijd vlot mee. Ik ben benieuwd.
Zullen wij eens naar de Fame gaan om te patsen met onze iBook en de nieuwste Metal CDs te bespreken?

Die sfeer daar. Subliem!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:33:17 #109
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_35447727
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:32 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Zullen wij eens naar de Fame gaan om te patsen met onze iBook en de nieuwste Metal CDs te bespreken?

Die sfeer daar. Subliem!
Geweldig. Hebben ze daar fijne stoelen? Anders kan ik die ook wel even zelf meenemen...
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:34:22 #110
13783 Anthraxx
pi_35447766
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Geweldig. Hebben ze daar fijne stoelen? Anders kan ik die ook wel even zelf meenemen...
We creeëren gewoon het festival gevoel. Jij neemt de klapstoeltjes mee. Ik neem het bier mee.

vrijdag 24 februari 2006 @ 16:35:58 #111
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35447824
Count me in.
Ik ga naar huis.
pi_35447849
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:31 schreef --- het volgende:

[..]

maar dan nog. je geeft mensen advies om een ibook te kopen. terwijl je er zelf geen osx gerelateerd product hebt. beetje "kul" antwoorden geven vind ik dat. sorry maar dat haal ik uit jouw postgedrag.

jij kan niets zeggen over de functionaliteit van OSX of over het product apple. ik kan mensen geen Ibook aanraden. omdat ik daar geen ervaringen mee heb.

snap je wat ik bedoel?

ik kan mensen ook geen Porsche aanraden omdat hij zo lekker rijd. nee dat kan ik niet omdat ik er nooit in gereden/meegereden heb.
Ik heb al eens een paar keer met OSX mogen werken, en dat werkt zo fijn dat ik iedereen afraad ook maar ooit een Windows product te kopen. Nu blij?

Een Apple notebookje of desktop zit er voor mij nou eenmaal niet in.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:40:30 #113
13783 Anthraxx
pi_35448001
Nou ja, het feit blijft dat jij nog erger klinkt dan een gemiddelde Mac gebruiker en er heilig van bent overtuigd dat MacOSX het beste is sinds de kruiziging van Jezus en het gesneden brood. En dat voor een niet Mac gebruiker
pi_35448219
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:36 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik heb al eens een paar keer met OSX mogen werken, en dat werkt zo fijn dat ik iedereen afraad ook maar ooit een Windows product te kopen. Nu blij?
Ik blijf het maar vreemd vinden. het klopt gewoon niet. Jij kan niet weten wat een ibook doet. mischien zijn er wel slechte dingen over een bepaald product te zeggen. en jij ziet alleen maar een voordeel in een product.

Fanboy zijn... oke. maar je kan natuurlijk ook wel doorslaan!. vooral in jouw geval is het wel ernstig.
quote:
Een Apple notebookje of desktop zit er voor mij nou eenmaal niet in.
dat maakt mij echt niets uit. maar raad gewoon niet iemand een product aan waarvan jij geen weet van hebt.
--- O, zo!
pi_35448263
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:53 schreef Reinnn85 het volgende:
dual monitor probleempje. Ik heb mn powerbook rechts, en mn 19" tft links. Wanneer ik t bureaublad uitbreid, gebeurt dit standaard naar rechts. Hoe kan ik dit naar links laten doen?
(dock etc moeten wel op powerbook blijven)
In Systeemvoorkeuren->beeldschermen kun je kiezen voor volgorde. Gewoon daarin slepen met je externe beeld totdat ie staat voor je wil. Het schermpje met het witte balkje boven is waar je Dock en Menu staan.
Calmer than you are
pi_35448310
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:40 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, het feit blijft dat jij nog erger klinkt dan een gemiddelde Mac gebruiker en er heilig van bent overtuigd dat MacOSX het beste is sinds de kruiziging van Jezus en het gesneden brood. En dat voor een niet Mac gebruiker
Ik moet elke dag door de hel genaamd windows wandelen. Vind je gek dat ik OSX aanbid
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:48:22 #117
13783 Anthraxx
pi_35448331
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik moet elke dag door de hel genaamd windows wandelen. Vind je gek dat ik OSX aanbid
Ja.

Want ook Windows heeft haar positieve punten.
pi_35448398
Windows kan mijn rug op, niks positief aan windows
pi_35448444
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Volgens mij zit je jezelf en de rest voor de gek te houden . beetje kinderachtig gedrag. om windows een hel te noemen Fapper
--- O, zo!
pi_35448518
Kijk, ik heb natuurlijk geen Porsche Carerra GT he. Maar ik kan wel alvast vertellen dat hij beter is dan een Opel Kadett (in dit geval Windows dus)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')