Ze verstoppen de gecompilede build altijd zo goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:34 schreef Anthraxx het volgende:
Nietz? Hoe kom jij aan die dev builds van Adium?
Ik compile het via Xcode, maar daarna is een executable ervan maken toch erg lastig. En om het nou steeds via Xcode te runnen gaat mij te ver
Yeah, but I don't give a shitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:37 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ooit opgevallen dat ze overal 'Don't steal music' op hebben gezet?![]()
http://husk.org/apps/blue_coconut/quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yeah, but I don't give a shit![]()
en kan je al weer beter slapen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:28 schreef Geqxon het volgende:
Mja, als er iemand langsloopt kan hij hem zo meenemen. Makkelijk geld verdienen.
Ik gebruik hem dan ook buiten het huis hoor, maar dan alleen op school of bij vrienden.
vanacht kon je niet slapenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:38 schreef Geqxon het volgende:
Slapen? Het is 15:38 mén. Ik ben vandaag zelfs al buiten geweest
Druk mannetje dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:39 schreef Geqxon het volgende:
En daardoor kwam ik vandaag te laat op een afspraak
Toch maar even de afspraak een uurtje verplaatst
Elke keer als ik zoiets zie, dan denk ik echt zo vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:01 schreef Beathoven het volgende:
MacMe in Leeuwarden is geopend
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |