jij nog steeds op?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoop zoooo dat dat de vernieuwde iPod with Video is
Lukt het?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:32 schreef Geqxon het volgende:
Ik slaap slecht.
dat is niet zo best....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag iemand zwaar gekwetst, en dat spijt me. Ik kan hierdoor nog steeds niet slapen, het lukt mij gewoon niet.
en als je iemand kwetst werkt dat ook niet echt meequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vakantie is slecht voor de geest. En het nachtritme.
okequote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:50 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat ik hem morgen opbel en mijn hele hart ga luchten.
Maar hey, back to Apple's please.
check mijn fotoboekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:53 schreef Geqxon het volgende:
Laten we een Ellen Feis adoratie-topic openen!
tft?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:56 schreef Geqxon het volgende:
Ze is zo te zien erg geschrokken van jouw 20"! Wacht maar tot ze mijn 21" ziet, haar mond zal open vallen.
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
hoi .... eh..streepjes
waren de usernames op?![]()
wow wat een stofvreterquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Stiekem he. Maar dan ook echt stiekem.
Stiekem vind ik dit de mooiste Apple display:
[afbeelding]
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:04 schreef Beathoven het volgende:
Persoonlijk vind ik dat het meest lelijke gedrocht ooit. Geef mij maar de oude of nieuwe Cinema Displays. Ik ga btw richting bed, morgen uitslapen en laat naar m'n werk dus welterusten!
Vuilequote:The billionth song ?Speed of Sound? was purchased as part of Coldplay?s ?X&Y? album by Alex Ostrovsky from West Bloomfield, Michigan and as the grand prize winner he will receive a 20-inch iMac, 10 iPods and a $10,000 iTunes Music Store gift card. In addition, Apple will establish a scholarship to the world-renowned Juilliard School in his name to commemorate this milestone.
Verkopen en een 30" ACD kopenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat moet je met 10 iPods?
maarjaleuk prijsje wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |