Ik kan niet van mijn OS X dvd booten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:57 schreef --- het volgende:
laten we het maar weer over wat anders hebben.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
OSX boot je ook niet. OSX boot je wanneer je hem koopt, en daarna zet je hem nooit meer uit. Daar heb je stand-by en slaapstand voor.
[..]
Daar heb je WINE voor en daarnaast zijn de alternatieven voor OSX beter.
Komop, niet zo anti Apple hier.
Eerste generatie Apple producten bevatten vooralsnog altijd nog kinderziektes. Dat was zo met de iBook, PowerBook, iMac, iPod etc. etc. etc. Dus sta er niet gek van te kijken als het gebeurd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:50 schreef carfreak_01 het volgende:
Hoi![]()
Een aantal delen terug had ik ook al gereageerd![]()
Om toch eens te gaan denken over een overstap![]()
Toen hoorde ik dat een kennis een intel iMac had gekocht![]()
Wel gewoon bij de Machouse in R'dam die hier niet zo goed staat aangeschreven![]()
Natuurlijk stond ik dezelfde avond op de stoepom erop te spelen
![]()
Prachtige machine en natuurlijk ook lekker snel en mooie bestuuringsysteem![]()
Het liefste had ik hem natuurlijk gelijk meegenomen![]()
Ik ben overtuigd .. ik wil er ook 1 !!![]()
Me pa was ook mee .. en raad eens .. hij stapt ook over![]()
Maar ik heb nog een vraagje :
Hoe zit t met de dode pixels bij de iMac's en .. moet ik nog bang zijn voor "kinderziektes" ?
Alvast bedankt![]()
Apple
![]()
Helaas bevat ook een 4e generatie PB G4 ziektes. De iMac G5 die ik had is ook in extended repair gegaan vanwege mogelijke problemen met het beeldscherm.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eerste generatie Apple producten bevatten vooralsnog altijd nog kinderziektes. Dat was zo met de iBook, PowerBook, iMac, iPod etc. etc. etc. Dus sta er niet gek van te kijken als het gebeurd.
Dode pixels weet ik niet. Mijn iBook bevatte er 0.
Denk ook aan de studentenkortingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:09 schreef carfreak_01 het volgende:
Vet![]()
Over 2 maanden .. bestel ik 2 x Intel iMac's 17 inch.
Of zal ik gewoon bij de Machouse in R'dam gaan ..
In ieder geval de mac gaat er komen ..![]()
Verder heb je geen extra's nodig toch behalve extra geheugen ?
![]()
Heb je het geheel in CSS, HTML en javascript geschreven? Of heb je ook Cocoa gebruikt?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:51 schreef ChOas het volgende:
update
[afbeelding]
Ben de code aan het herschrijven. Die widgets zijn best leuk
Ik had nog totaal geen ervaring met CSS, da's best wel krachtig spul kom ik nu achter...
Dit is allleen HTML, CSS en Js...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb je het geheel in CSS, HTML en javascript geschreven? Of heb je ook Cocoa gebruikt?
+1 Nutteloosquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Misschien kun je kijken wat ze kosten als je geld hebt. Scheelt veel gezeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |