quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef ranja het volgende:
Holly Golightly?
Hey Dolle, jij hebt een fotoboek he? Ik heb nu tot drie keer toe geprobeerd om ook een fotoboek aan te leggen, maar waarschijnlijk doe ik iets helemaal verkeerd en lukt het me niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:00 schreef dolle_hond het volgende:
birgit?
geen idee hoe ik dat jaren geleden begonnen benquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hey Dolle, jij hebt een fotoboek he? Ik heb nu tot drie keer toe geprobeerd om ook een fotoboek aan te leggen, maar waarschijnlijk doe ik iets helemaal verkeerd en lukt het me niet.
Kun jij me uitleggen wat ik precies moet doen?
Die ken ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze lijkt ook erg op Jennifer Ehle..maarja, die maakt geen muziek voor zover ik weet
via registreren en dan het 2e linkje in deze tekst kiezen:quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hey Dolle, jij hebt een fotoboek he? Ik heb nu tot drie keer toe geprobeerd om ook een fotoboek aan te leggen, maar waarschijnlijk doe ik iets helemaal verkeerd en lukt het me niet.
Kun jij me uitleggen wat ik precies moet doen?
Dat heb ik dus tot drie keer toe gedaan...quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
via registreren en dan het 2e linkje in deze tekst kiezen:
Een nieuwe username registreren kan alleen via het forum. Klik hier om een nieuwe username te registreren. Uiteraard kan je de fotoboek-account van een bestaande username wel activeren door hier te klikke.
en dat lukt niet?? waar loopt t fout?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat heb ik dus tot drie keer toe gedaan...
Da's al één die ik uit de lijst 'favoriete Fok!kers' kan schrappen...quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:32 schreef Gambolputty het volgende:
Scheids! Deze moet naar DIG!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Da's al één die ik uit de lijst 'favoriete Fok!kers' kan schrappen...
Mmm, ik had niet eens verwacht dat ik er in zou staan door mijn Finland-bashingquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Da's al één die ik uit de lijst 'favoriete Fok!kers' kan schrappen...
Nog een keer geprobeerd. Weer krijg ik dit:quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dat lukt niet?? waar loopt t fout?
Maar als ik weer terug ga naar mijn fotoboek, staat er niets. Ook zie ik geen icoontje bij mijn naam staan.quote:Gefeliciteerd. Je hebt nu je fotoboek-account geactiveerd.
Klik hier om terug te gaan naar de index
je moet dan je profiel in het fotoboek nog aanpassen, geloof ik...quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nog een keer geprobeerd. Weer krijg ik dit:
[..]
Maar als ik weer terug ga naar mijn fotoboek, staat er niets. Ook zie ik geen icoontje bij mijn naam staan.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
je moet dan je profiel in het fotoboek nog aanpassen, geloof ik...![]()
Ook niet. Ik vraag het anders we even in FB.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:05 schreef peaceman het volgende:
en via profiel wijzigen dan? hmm ik kan me herinneren dat het mij toen ook even moeite heeft gekost.....
't Is toch niet per ongeluk zijn vrouw hè? Die uit The Martinis bedoel ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef ranja het volgende:
Die laatste foto is de hoes van haar 2e full-length album uit 2002.
Haar 1e album uit 1997 ziet er zo uit:
[afbeelding]
en heeft Joey Santiago als gitarist
Hey TSE , je staat nu wel in het rijtje 'Nieuwste FOK!ers' in het fotoboek. Alleen als je een reactie wilt neerzetten krijg je een foutmelding. Ligt volgens mij dus niet aan jou.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ook niet. Ik vraag het anders we even in FB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hey TSE , je staat nu wel in het rijtje 'Nieuwste FOK!ers' in het fotoboek. Alleen als je een reactie wilt neerzetten krijg je een foutmelding. Ligt volgens mij dus niet aan jou.
+tvp natuurlijk
Volgens mij wel: Bennie kreeg het nieuws te horen maar de prijs is voor zijn groep.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:38 schreef Mark het volgende:
Hmm, bukgeit weet je zeker dat het Normaal was en niet Bennie persoonlijk? Dat werd gisteren namelijk gezegd in De wereld draait door? Just to be sure....
musicfrom.nlquote:De Edison Oeuvreprijs is dit jaar voor de Achterhoekse band Normaal. Dat werd gisteren (donderdag 23 februari) bekend gemaakt in het televisieprogramma ‘De wereld draait door’ op Nederland 3. Zanger Bennie Jolink was in het programma te gast en werd met de mededeling aangenaam verrast. De Edison zal op 15 maart uitgereikt worden tijdens de Edion Music Awards in de Melkweg te Amsterdam.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:00 schreef bukgeit het volgende:
Volgens mij wel: Bennie kreeg het nieuws te horen maar de prijs is voor zijn groep.
musicfrom.nl
quote:"Dat jullie daar niet eerder mee zijn begonnen!"
Dat zullen Willem Terhorst, Jan Manschot en Ferdi Joly nog regelmatig moeten horen.
Jazeker! Puntdroad, Schampschot en Van Diene hebben besloten met z'n drieën het podium op te gaan. En dan staat daar wel drie keer over de dertig jaar podium-ervaring, opgedaan in bijvoorbeeld Normaal, Bakkerij Manschot en Boh Foi Toch. Je mag ze inmiddels wel het etiket levende legende opplakken!
Bedenk bij de naam wel dat het Achterhoekers zijn (ik zal mild zijn v.w.b. de spelling) en een impliciete hint v.w.b. de naam heb ik al eerder gegeven...quote:Het afgelopen jaar groeide bij Ferdi (gitaar), Willem (bas) en Jan (drums) het idee om als trio aan de steeds grotere vraag naar (normale!) muziek te voldoen.
Omdat er flink wat ruimte zit in het Normaal-programma hebben ze de koppen bij elkaar gestoken en meteen ook maar de knoop doorgehakt. Met als resultaat:, waarmee een mix wordt gespeeld van nummers die ze de afgelopen decennia hebben gemaakt voor Normaal, Boh Foi Toch en Bakkerij Manschot.
Bovendien, en dat wordt met de naam ook al aangegeven, wordt hard gewerkt aan nieuwe nummers. Ze doen alle drie lead-vocals en dat doen ze soms zelfs samen en driestemmig.
Dat zou Oud Nieuws moeten zijn dan.. Old Nuuwsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
impliciete hint v.w.b. de naam heb ik al eerder gegeven...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:45 schreef MadMaster het volgende:
Wim Kersten & De Viltjes dan...
Zie je wel..ik wist het. maar er was inderdaad nog een andere single...titel kom ik ff niet opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Euh, dillema...
Deze kwam ik net ook nog tegen:
[afbeelding]
Zelfde hoes, maar met de tital die Cafca noemde.
De versie die ik ge-shopt heb, is identiek qua uiterlijk, maar heeft een andere titel in het zelfde lettertype zoals 'De Breedbekkikkers' geschreven is
Heh? Vreemd...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Euh, dillema...
Deze kwam ik net ook nog tegen:
[afbeelding]
Zelfde hoes, maar met de tital die Cafca noemde.
De versie die ik ge-shopt heb, is identiek qua uiterlijk, maar heeft een andere titel in het zelfde lettertype zoals 'De Breedbekkikkers' geschreven is
Dan dan ook weer, hoewel op de cover ook "maak" staatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:05 schreef bukgeit het volgende:
Maakt Van uw Scheet Geen Donderslag om helemaal precies te zijn.
Oh ja. Die single heb ik niet.. heb het nummer wel op MP3 geloof ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:08 schreef MadMaster het volgende:
Daarom:
Cafca +1
Dit was de 'mijn' versie:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat niet de b-kant?
En hoe dan ook, het antwoord van Cafca was gewoon goed!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:15 schreef MadMaster het volgende:
De Stipkes - Unne Spijker In Munne Kop
= Rio = Carnavalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
rolling stones op copa cabana ?
zo da's wel al te gortig!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
123?
precies en als eerste binnen de marge.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:43 schreef Z het volgende:
53?
Voordringerquote:
quote:She was bornin Calgary in the mid-'70s but goes by her surname when it comes to making music for a living. The Jhay-inspired songstress got her start playing in a high-school punk band called Placebo (not to be confused with the U.K. modern rock act of the same name). After winning a battle of the bands contest, Placebo played their first gig opening for the Ramones, and for the next five years,
perfected her rock ways.
Wat is songstress ...?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:54 schreef ranja het volgende:
wat is Jhay?
Welke band isquote:The Stockholm-based pop collectivewere formed in 1995 by vocalist Victoria Bergsman, guitarist Maria Eriksson, and drummer Lisa Milberg; over the course of three years, they added guitarist Markus, bassist Martin Hansson, organist Per Nystrom, trumpeter Ulrik Karlsson, and vocalist/harmonica player Malte.
Zoiets als mistress maar dan met zingen denk ik..quote:
En dat is correct! Schaap001 +1quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:24 schreef schaap001 het volgende:
the Concretes
quote:
Ik de 12" (ook wel natuurlijk)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:48 schreef ranja het volgende:
Ik heb de 7" (natuurlijk)
Ik zat al op je te wachtenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:51 schreef Mark het volgende:
He, stiekem metal-vragen tijdens mijn lunch?
Hier had uw vraag kunnen staan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:48 schreef ranja het volgende:
Ik heb de 7" (natuurlijk)
Tja, Valt niet mee om wat te bedenken soms. Bovendien weet ik na gisteravond weer dat het niveau weer drastisch aangepast moet worden.quote:
Jewel heeft heupenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is het Jewel?
nee, voor zover ik weet heeft ze alleen solo plaatjes gemaakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:25 schreef peaceman het volgende:
is dat die nieuwe van sugababes?
ik was nog in de Holly's blijven stekenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:55 schreef Mark het volgende:
Holly Valance?
Zit net Anthology te luisteren, lekker nummer (ook trouwens de cover door Skid Row mag er wezen)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:04 schreef schaap001 het volgende:
Ramones - Psycho Therapy + !!!
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:20 schreef Z het volgende:
Magnapop?
die komen uit Athens, Georgia.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:20 schreef Z het volgende:
Magnapop?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mudhoney?
Tja, die 2 rechts...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Er staan 2 vrouwen op die foto?
Bloch? Dan zijn het The Fastbacks lamaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:45 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Tja, die 2 rechts...
voornaamste leden:
Kurt Bloch
Lulu Gargiulo
Kim Warnick
êg wel !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:46 schreef bukgeit het volgende:
Kurt Bloch... dan moeten het de Fastbacks zijn.
Dan moet ik denken aan ... And you will know us by the trail of dead.. maar die zijn met meer..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:05 schreef bukgeit het volgende:
Net een nieuwe plaat uit. Meest opvallende kenmerk: dubbele drums.
Heten die niet death from above 1979?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:14 schreef Z het volgende:
Death From Above(maar die zijn met z'n tweeen toch...?)
Klopt. Lijken ze wel wat op. De CD heet 'Drum's Not Dead' (bijna alle songs gaan ook over drummen)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:14 schreef Z het volgende:
Death From Above(maar die zijn met z'n tweeen toch...?)
ahaa! komt mijn dagelijkse bezoek aan de best new music sectie toch nog van pas: the liars!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:20 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Klopt. Lijken ze wel wat op. De CD heet 'Drum's Not Dead' (bijna alle songs gaan ook over drummen)
Jij bent net geweestquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:14 schreef bukgeit het volgende:
Jobbel is terug en gelijk weer weg
[afbeelding]
Deze meneer dan. Wie?
Srry..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:18 schreef dolle_hond het volgende:
bob hope
quote:Few bands in Boston rock & roll history have lasted as long, and made as much good music, as. Led by garage rock obsessive, record collector, Farfisa organ king, and world-class megalomaniac Jeff "Monoman" Conolly,
rose from the ashes of Conolly's first band, DMZ. Sporting a similar high-energy trash-rock sound indebted to the Seeds, ? and the Mysterians, the Stooges, and the early British Invasion (especially early Kinks), for a brief, shining moment, were the kingpins of Boston's garage rock scene.
Een vervolgvraag, als jij er niet tussen was gekomenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:35 schreef bukgeit het volgende:
Lyres
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Discografie:
1998 - Hallavedet
1999 - Kauan
2000 - Airut:ciwi
2002 - Väre
2006 - Maaäet
Speciaal voor jou, na je alleraardigste opmerking van gisteren.quote:
quote:The lyrics are written in Finnish, and they follow the musical themes; esoteric moods, withdrawn feelings, fragility and the mystical side of nature.
Ikke niet hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En nee, ik ga géén vervelende opmerkingen maken over de meest vage indie-bandjes die jullie wél allemaal kennen...
De tweede en de laatste letter staan op de juiste plaats.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:41 schreef GLO het volgende:
Hetni?
Ik vond 'Ethni' best mooi gevonden hoor. Wie weet is de werkelijke naam er stiekem wel een anagram van.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:43 schreef ModernTalking het volgende:
lama
We hebben eenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:43 schreef GLO het volgende:
Tenhi?
Haha, wie weet. Of t is gewoon een of ander Fins woord met een werkelijke betekenisquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik vond 'Ethni' best mooi gevonden hoor. Wie weet is de werkelijke naam er stiekem wel een anagram van.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef ModernTalking het volgende:
Die derde (Violetissa) en vijfde (Vastakaiun) zijn erg leuk!!![]()
wij ook...quote:
Als ik niet toevallig pas geleden verhuisd was en daardoor ook in de ikea beland was,had ik het vast niet gewetenquote:
GLO +1quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:04 schreef GLO het volgende:
James Brown?
Tikkie terug: peaceman +1quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:12 schreef peaceman het volgende:
SOAD?
Ik had eventueel nog de hint: het is inmiddels een beruchte band binnen trivia.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:20 schreef GLO het volgende:
Our Lady Peace?
quote:From Paris to the Amsterdam Hilton / Staying in our beds for a week / The newspapers said: “Hey, what you’re doing in bed?” / “We’re only tryin’ to get us some peace.” / Christ, you know it ain’t easy / You know how hard it can be / The way things are going / They’re gonna crucify me
Ga door...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Doet me nogal denken aan het stay-in-bed-hair-peace-verhaal van John Lennon en Yoko Ono.
Nou, verder niets. Daar deed het me gewoon aan denken. Was deze week trouwens ook nog een interessant stukje over op tv.quote:
Je kent je klassiekersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:45 schreef ranja het volgende:
Is dit gewoon het orgineel? The ballad of John & Yoko van Beatles?
nieuwe smileys ontdekt Cafca?quote:
Dat duurt toch 4 dagen ofzo? dat is zelfs voor ranja's maatstaven wel erg lang wachten op een vraag dan..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, ik was naar ranja aan het fluiten
hij zal toch niet aan het carnavallen zijn?
waarom zou ik dat willen weten dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:16 schreef ranja het volgende:
Nou ja. Charmed is op tv, dat weet je toch.
omdat je dan weet dat ik dan alleen tijdens reclames hier kijkquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat is How Soon Is Now. Maar niet van The Smiths
tatu ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat is How Soon Is Now. Maar niet van The Smiths
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |