Volgens mij wel: Bennie kreeg het nieuws te horen maar de prijs is voor zijn groep.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:38 schreef Mark het volgende:
Hmm, bukgeit weet je zeker dat het Normaal was en niet Bennie persoonlijk? Dat werd gisteren namelijk gezegd in De wereld draait door? Just to be sure....
musicfrom.nlquote:De Edison Oeuvreprijs is dit jaar voor de Achterhoekse band Normaal. Dat werd gisteren (donderdag 23 februari) bekend gemaakt in het televisieprogramma ‘De wereld draait door’ op Nederland 3. Zanger Bennie Jolink was in het programma te gast en werd met de mededeling aangenaam verrast. De Edison zal op 15 maart uitgereikt worden tijdens de Edion Music Awards in de Melkweg te Amsterdam.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:00 schreef bukgeit het volgende:
Volgens mij wel: Bennie kreeg het nieuws te horen maar de prijs is voor zijn groep.
musicfrom.nl
quote:"Dat jullie daar niet eerder mee zijn begonnen!"
Dat zullen Willem Terhorst, Jan Manschot en Ferdi Joly nog regelmatig moeten horen.
Jazeker! Puntdroad, Schampschot en Van Diene hebben besloten met z'n drieën het podium op te gaan. En dan staat daar wel drie keer over de dertig jaar podium-ervaring, opgedaan in bijvoorbeeld Normaal, Bakkerij Manschot en Boh Foi Toch. Je mag ze inmiddels wel het etiket levende legende opplakken!
Bedenk bij de naam wel dat het Achterhoekers zijn (ik zal mild zijn v.w.b. de spelling) en een impliciete hint v.w.b. de naam heb ik al eerder gegeven...quote:Het afgelopen jaar groeide bij Ferdi (gitaar), Willem (bas) en Jan (drums) het idee om als trio aan de steeds grotere vraag naar (normale!) muziek te voldoen.
Omdat er flink wat ruimte zit in het Normaal-programma hebben ze de koppen bij elkaar gestoken en meteen ook maar de knoop doorgehakt. Met als resultaat:, waarmee een mix wordt gespeeld van nummers die ze de afgelopen decennia hebben gemaakt voor Normaal, Boh Foi Toch en Bakkerij Manschot.
Bovendien, en dat wordt met de naam ook al aangegeven, wordt hard gewerkt aan nieuwe nummers. Ze doen alle drie lead-vocals en dat doen ze soms zelfs samen en driestemmig.
Dat zou Oud Nieuws moeten zijn dan.. Old Nuuwsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
impliciete hint v.w.b. de naam heb ik al eerder gegeven...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:45 schreef MadMaster het volgende:
Wim Kersten & De Viltjes dan...
Zie je wel..ik wist het. maar er was inderdaad nog een andere single...titel kom ik ff niet opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Euh, dillema...
Deze kwam ik net ook nog tegen:
[afbeelding]
Zelfde hoes, maar met de tital die Cafca noemde.
De versie die ik ge-shopt heb, is identiek qua uiterlijk, maar heeft een andere titel in het zelfde lettertype zoals 'De Breedbekkikkers' geschreven is
Heh? Vreemd...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Euh, dillema...
Deze kwam ik net ook nog tegen:
[afbeelding]
Zelfde hoes, maar met de tital die Cafca noemde.
De versie die ik ge-shopt heb, is identiek qua uiterlijk, maar heeft een andere titel in het zelfde lettertype zoals 'De Breedbekkikkers' geschreven is
Dan dan ook weer, hoewel op de cover ook "maak" staatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:05 schreef bukgeit het volgende:
Maakt Van uw Scheet Geen Donderslag om helemaal precies te zijn.
Oh ja. Die single heb ik niet.. heb het nummer wel op MP3 geloof ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:08 schreef MadMaster het volgende:
Daarom:
Cafca +1
Dit was de 'mijn' versie:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat niet de b-kant?
En hoe dan ook, het antwoord van Cafca was gewoon goed!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:15 schreef MadMaster het volgende:
De Stipkes - Unne Spijker In Munne Kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |