't Is toch niet per ongeluk zijn vrouw hè? Die uit The Martinis bedoel ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef ranja het volgende:
Die laatste foto is de hoes van haar 2e full-length album uit 2002.
Haar 1e album uit 1997 ziet er zo uit:
[afbeelding]
en heeft Joey Santiago als gitarist
Hey TSE , je staat nu wel in het rijtje 'Nieuwste FOK!ers' in het fotoboek. Alleen als je een reactie wilt neerzetten krijg je een foutmelding. Ligt volgens mij dus niet aan jou.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ook niet. Ik vraag het anders we even in FB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hey TSE , je staat nu wel in het rijtje 'Nieuwste FOK!ers' in het fotoboek. Alleen als je een reactie wilt neerzetten krijg je een foutmelding. Ligt volgens mij dus niet aan jou.
+tvp natuurlijk
Volgens mij wel: Bennie kreeg het nieuws te horen maar de prijs is voor zijn groep.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:38 schreef Mark het volgende:
Hmm, bukgeit weet je zeker dat het Normaal was en niet Bennie persoonlijk? Dat werd gisteren namelijk gezegd in De wereld draait door? Just to be sure....
musicfrom.nlquote:De Edison Oeuvreprijs is dit jaar voor de Achterhoekse band Normaal. Dat werd gisteren (donderdag 23 februari) bekend gemaakt in het televisieprogramma ‘De wereld draait door’ op Nederland 3. Zanger Bennie Jolink was in het programma te gast en werd met de mededeling aangenaam verrast. De Edison zal op 15 maart uitgereikt worden tijdens de Edion Music Awards in de Melkweg te Amsterdam.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:00 schreef bukgeit het volgende:
Volgens mij wel: Bennie kreeg het nieuws te horen maar de prijs is voor zijn groep.
musicfrom.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |