Ik vond 'Ethni' best mooi gevonden hoor. Wie weet is de werkelijke naam er stiekem wel een anagram van.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:43 schreef ModernTalking het volgende:
lama
We hebben eenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:43 schreef GLO het volgende:
Tenhi?
Haha, wie weet. Of t is gewoon een of ander Fins woord met een werkelijke betekenisquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik vond 'Ethni' best mooi gevonden hoor. Wie weet is de werkelijke naam er stiekem wel een anagram van.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef ModernTalking het volgende:
Die derde (Violetissa) en vijfde (Vastakaiun) zijn erg leuk!!![]()
wij ook...quote:
Als ik niet toevallig pas geleden verhuisd was en daardoor ook in de ikea beland was,had ik het vast niet gewetenquote:
GLO +1quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:04 schreef GLO het volgende:
James Brown?
Tikkie terug: peaceman +1quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:12 schreef peaceman het volgende:
SOAD?
Ik had eventueel nog de hint: het is inmiddels een beruchte band binnen trivia.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:20 schreef GLO het volgende:
Our Lady Peace?
quote:From Paris to the Amsterdam Hilton / Staying in our beds for a week / The newspapers said: “Hey, what you’re doing in bed?” / “We’re only tryin’ to get us some peace.” / Christ, you know it ain’t easy / You know how hard it can be / The way things are going / They’re gonna crucify me
Ga door...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Doet me nogal denken aan het stay-in-bed-hair-peace-verhaal van John Lennon en Yoko Ono.
Nou, verder niets. Daar deed het me gewoon aan denken. Was deze week trouwens ook nog een interessant stukje over op tv.quote:
Je kent je klassiekersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:45 schreef ranja het volgende:
Is dit gewoon het orgineel? The ballad of John & Yoko van Beatles?
nieuwe smileys ontdekt Cafca?quote:
Dat duurt toch 4 dagen ofzo? dat is zelfs voor ranja's maatstaven wel erg lang wachten op een vraag dan..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, ik was naar ranja aan het fluiten
hij zal toch niet aan het carnavallen zijn?
waarom zou ik dat willen weten dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:16 schreef ranja het volgende:
Nou ja. Charmed is op tv, dat weet je toch.
omdat je dan weet dat ik dan alleen tijdens reclames hier kijkquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat is How Soon Is Now. Maar niet van The Smiths
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |