quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef RonaldV het volgende:
Allrrrrighty then!
De meet is in het eerste weekeinde van mei, op zaterdag 6 mei. Helaas helaas, het is niet mogelijk om op zondag te gaan, want dan heeft de maatschappij al andere verplichtingen (zoals elke zondag trouwens).
PdeHoog gaat over de financiën, dus voor alle details daarover moet ik jullie naar hem verwijzen, maar ik kan wel vertellen dat dit een "inschrijf-meet" met betalingsverplichting is. Dat betekent:Je moet je aanmelden en betalen voor de meet. Een aanmelding is bindend! Als je in dit topic zegt dat je meedoet, dan gaan we er ook vanuit dat je meedoet EN dat je betaalt! Omdat we een verplichting aangaan is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen als je ziek wordt, een sterfgeval hebt of wat ook. Peter bepaalt het bedrag dat per person betaald moet worden op basis van het aantal inschrijvingen. Het is niet mogelijk om op zaterdagmorgen nog even snel te besluiten dat je op de bonnefooi vast wel aan kunt sluiten. Alle deelnemers die betaald hebben kunnen het terrein op, de rest moet (helaas, helaas!) buiten blijven. Dit is weliswaar voor fotografen heel leuk, maar ook modellen krijgen hieraan een leuke herinnering, in de vorm van foto's. Daarom willen we de kosten een beetje verdelen. Met PdeHoog heb ik afgesproken dat modellen wel minder betalen dan fotografen, omdat fotografen meer uit deze meet kunnen halen dan modellen. Modellen zullen ongeveer 2/3e van de prijs betalen die fotografen kwijt zijn.
Wat willen we van jullie weten? Heel simpel: a. doe je mee? en b. als fotograaf of als model? c. waar kunnen we je bereiken (mail adres)?
OP aangepast op 15-03-2006quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
oh ja.....ik struin dus echt niet dit topic door op zoek naar verloren gegane aanmeldingenIk kijk alleen naar aanmeldingen in de mail. Je krijgt een retourmailtje met een bevestiging. Als je dat niet snel krijgt, moet je me even aanschieten op MSN of zo
donequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:19 schreef Puckzzz het volgende:
gooi die van mij maar dicht
je bent sneller dan het licht
je moet denk ik even de lijst aanpassen van mensenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:43 schreef PdeHoog het volgende:
De bijgewerkte lijst
Fotograaf:_evenstar_ -Marjo- Blackbully Flash Lord Dreamer Muk PdeHoog Phoenixx Puckzzz RonaldV Rubberduck Shark.Bait Vliegvrager Ynske
Model:Darkmanta (+1) Debsterr Klare Mukie (+4)
die lijst was juist toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
je moet denk ik even de lijst aanpassen van mensen
aangezien halverwege het oude topic dit stond
[..]
nee de lijst die in de OP staat is volgens mij niet de juiste lijst met de mensen die zich opgegeven hebben bij PdeHoogquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
die lijst was juist toch?
Kijk maar naar de datum/tijd in de op
Bericht 48% gewijzigd door RonaldV op 23-02-2006 10:48quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee de lijst die in de OP staat is volgens mij niet de juiste lijst met de mensen die zich opgegeven hebben bij PdeHoog
zo beter?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:42 schreef Shark.Bait het volgende:
wel ff de vorige deeltjes er goed bij zetten Muuk!
jaaaah dat was omdat hij daarin veranderde dat de datum de 6e was geworden en waar het was enzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bericht 48% gewijzigd door RonaldV op 23-02-2006 10:48
Ronald heeft de tekst aangepast, maar niet de lijst. De lijst die ik het laatste postte is de meest actuele versiequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bericht 48% gewijzigd door RonaldV op 23-02-2006 10:48
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ronald heeft de tekst aangepast, maar niet de lijst. De lijst die ik het laatste postte is de meest actuele versie![]()
Volgens mij welquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..], das toch die wat ik gequote had he
ok, ik dacht die ook al geupdate wasquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ronald heeft de tekst aangepast, maar niet de lijst. De lijst die ik het laatste postte is de meest actuele versie![]()
Die is gebaseerd op de ontvangen mailtjes.
Je wil natuurlijk Ronald spanken....als je daar nou ff mee wacht tot 6 mei, dan maken wij gaarne foto'squote:
hihihiquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk Ronald spanken....als je daar nou ff mee wacht tot 6 mei, dan maken wij gaarne foto's
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
hihihi
Ik heb hem iig al aangepast
bijna; deze is er ook nog:quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:04 schreef Mukie het volgende:
zo beter?
Hij moest eigenlijk helemaal onderaan, bij "Verder nog vragen?"quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:59 schreef Re het volgende:
shark ... koest af lig...
Nietusquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij moest eigenlijk helemaal onderaan, bij "Verder nog vragen?"
Ik wil me misschien opgeven als fotograaf, het zou wel handig zijn als ik zou weten tot wanneer ik de tijd heb op dat zeker te weten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:43 schreef PoseidonVS het volgende:
Tot wanneer kan je je opgeven?
Voorlopig kan het nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik wil me misschien opgeven als fotograaf, het zou wel handig zijn als ik zou weten tot wanneer ik de tijd heb op dat zeker te weten.
hmmmmm Mod Fight Photo Opportunityquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk Ronald spanken....als je daar nou ff mee wacht tot 6 mei, dan maken wij gaarne foto's
keldertje materiaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:31 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hmmmmm Mod Fight Photo Opportunity
ik heb liever een paar mensjes waar je wat mee kan als een grote groep mensjes die alleen maar komen kleppenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nietus![]()
Ze moeten zich eerst opgeven en dan pas erachter komen wat het is en dat ze eraan vast zitten.
Dan heb je direct wat je wilt: veel mensjes
Ik maak liever gewoon foto's . met of zonder mensen op een leuke locatiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:46 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik heb liever een paar mensjes waar je wat mee kan als een grote groep mensjes die alleen maar komen kleppen![]()
Mensen wegshoppen is makkelijker dan ze erin shoppenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik maak liever gewoon foto's . met of zonder mensen op een leuke locatieen dat is is zeker een leuke locatie
Ik heb me toch maar aangemeld, ik ben er bij als fotograaf.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voorlopig kan het nogOp het moment dat ik weet wanneer er betaald moet worden, weten jullie het ook
3 van de 4 die ik meeneem hebben al vaker shoots gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:46 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik heb liever een paar mensjes waar je wat mee kan als een grote groep mensjes die alleen maar komen kleppen![]()
kijk dan heb ik er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
3 van de 4 die ik meeneem hebben al vaker shoots gedaan
Voor te gaan kleppen gaan we anders wel naar een kroeg, maar 6 mei is foto's
hihihi, nee hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:15 schreef blackbully het volgende:
[..]
kijk dan heb ik er geen problemen mee.
maar klonk zo van hoe meer mensen hoe gezelliger. maar je hebt op een fotodag niks aan mensen die alleen maar staan te kleppen en half in de weg lopen.
maar bij een shoot mag je wel bier drinken tochquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
hihihi, nee hoor
een shoot is een shoot en een kroeg een kroeg
dan krijg je alleen maar shots voor Show hier hoe erg je van het padje af was.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
maar bij een shoot mag je wel bier drinken toch![]()
tis carnaval hiero, dus dan denk je niet meer in flesjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:07 schreef blackbully het volgende:
ik had het over een biertje niet over een krat.
opgeven? Echte mannen geven niet op! Die keus krijg je helemaal niet!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:38 schreef RonaldV het volgende:
Is dit het topic waar mods zich kunnen opgeven om gespankt te worden door andere mods?
U hebt gezocht op opgeven:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
opgeven? Echte mannen geven niet op! Die keus krijg je helemaal niet!
Shark was al een stap verderquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
U hebt gezocht op opgeven:
op·ge·ven2 (ov.ww.)
1 ophouden met iets te doen of vast te houden => abandonneren, de pijp aan Maarten geven, het bijltje erbij neergooien, laten, prijsgeven, verlaten; <=> volhouden
2 gegevens bekendmaken aan een instantie
3 iem. (iets) opdragen, tot taak stellen
4 (iem.) als kandidaat, als gegadigde voordragen => aanmelden
5 (slijm, bloed e.d.) braken
Ken Uw Taal, mijnheer!![]()
drie stappen eerder dusquote:
Een paar modellen hebben via MSN laten weten belangstelling te hebben maar nog niet definitief aan te kunnen melden. Die staan dus nog niet op de lijst.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus, de druk op de modellen is een beetje belachelijk zo
16 fotografen / 9 modellenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus, de druk op de modellen is een beetje belachelijk zo
Ik heb ms ook nog iemand uit de regio, maar die wil er even over denken. Ik zal haar de definitieve belsisdatum plus bedrag nog even laten weten.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een paar modellen hebben via MSN laten weten belangstelling te hebben maar nog niet definitief aan te kunnen melden. Die staan dus nog niet op de lijst.
Dat is heel mooi. Ik had wat op de website zitten snuffelen en zag daar oa gesloten goederenrijtuigen op staan. Mogen we daar ook bij? En kunnen de deuren daarvan open? Ik vind het geen probleem als ie ergens in een loods staat oid.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
- We krijgen van 12:00 tot 15:30 een locomotief + 1e klas-rijtuig tot onze beschikking
De loc en het rijtuig worden voor ons buiten neergezet. Maar Ynske kan ons vast vertellen of we van de rest ook gebruik mogen maken. Ik wet wel dat het die dag poetsdag is, dus we kunnen niet overal in, omdat er ploegen mensen bezig zijn met het klaarmaken voor rijtouren de volgende dag.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat is heel mooi. Ik had wat op de website zitten snuffelen en zag daar oa gesloten goederenrijtuigen op staan. Mogen we daar ook bij? En kunnen de deuren daarvan open? Ik vind het geen probleem als ie ergens in een loods staat oid.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:19 schreef Klare het volgende:
Meld me ook maar weer even! Heb weinig toe te voegen, ik wacht wel af hoe het verder loopt.
Dan moet je ff mail gaan sturen hequote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:40 schreef Toeps het volgende:
Als ik niet in de trein naar Disneyland zit, wil ik mee!
Is goed!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:43 schreef Kleintje het volgende:
Marjo... indien ik met jou mee kan rijden dan ga ik toch graag mee. Benzinekosten delen we.
En ik wil dan mee als model.
Woeiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:33 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Is goed!
Kan je een beetje kaartlezen?
quote:
Vast welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ben je wel bereid wat vroeger te vertrekken dan strikt noodzakelijk
Zo ja, dan kun je meerijden
Thanks...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:33 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Is goed!
Kan je een beetje kaartlezen?
Moet ik nog officieel mail sturen enzo???quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiKleintje komt toch ook
En dat kaartlezen is niet zo moeilijk hoorNeem de A2 en je komt er vanzelf
Tuurlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:08 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Moet ik nog officieel mail sturen enzo???
Als jullie dan allemaal gaan roepen hoe mooi en geweldig ik ben, geen bezwaarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je krijgt het druk die dag
Er staan 16 fotografen klaar
En misschien nog wel meer
![]()
Je bent mooi; je bent geweldigquote:Op zondag 5 maart 2006 12:13 schreef Klare het volgende:
[..]
Als jullie dan allemaal gaan roepen hoe mooi en geweldig ik ben, geen bezwaar
Dat heeft 90% nietquote:(en het niet uitmaakt dat ik dus geen ervaring heb)
Ervaring van een model is nooit een vereiste geweest bij FOT-meets. Sterker nog: de meeste fotografen zien het liefst elke meet weer zo'n 50% aan nieuwe gezichten.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:13 schreef Klare het volgende:
[..]
Als jullie dan allemaal gaan roepen hoe mooi en geweldig ik ben, geen bezwaar(en het niet uitmaakt dat ik dus geen ervaring heb
)
En die paar modellen die altijd komen, zien meestal ook weer nieuwe gezichtenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ervaring van een model is nooit een vereiste geweest bij FOT-meets. Sterker nog: de meeste fotografen zien het liefst elke meet weer zo'n 50% aan nieuwe gezichten.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
En anders hebben we per 2 fotografen een model. Ook handig, want dan kan je van elkaar leren
Ow yeah! Can you handle me babe???quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil Kleintje voor mezelf alleen
je staat er toch bijquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ow yeah! Can you handle me babe???
Pee, waarom sta ik nog niet in de lijst??
Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen! deel 2quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:03 schreef Kleintje het volgende:
4 mrt. heb ik hem dit gemaild:![]()
Hoi enzo,
Ik ga toch wel graag mee in treintjes spelen.
Ik ga mee als model…
Dus..
Bij deze enzo
Eveline aka Kleintje aka Ukkie aka Kleina aka subtiele megabitch
Daar sta je allang op, lieve schatquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ow yeah! Can you handle me babe???
Pee, waarom sta ik nog niet in de lijst??
Tenzij je definitie van "de lijst" alleen maar de OP bevat. Daar staat ze idd niet op.quote:
later in t topic staat de tot dan toe lijst, te vinden via bovenstaand linkjequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tenzij je definitie van "de lijst" alleen maar de OP bevat. Daar staat ze idd niet op.
Volgens mij ga jij dat fixen voor haarquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tenzij je definitie van "de lijst" alleen maar de OP bevat. Daar staat ze idd niet op.
wat wil je nog weten?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:40 schreef _evenstar_ het volgende:
is er al wta meer bekend enzo?
kleintje ik zal me discman met U2 meenemen kennen we toch nog eens samen op U2 lallen![]()
*iets met emmer en druppel en overlopenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:40 schreef _evenstar_ het volgende:
kleintje ik zal me discman met U2 meenemen kennen we toch nog eens samen op U2 lallen![]()
Ben je gek? Als ze dit topic helemaal doorleest kan ze minder hard off topic gaan op andere plekken!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij dat fixen voor haar![]()
![]()
Bijnaquote:
Miss. wil ik dan ook wel 'ff' voor model meespelen aangezien ik zo nieuw als wat ben.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ervaring van een model is nooit een vereiste geweest bij FOT-meets. Sterker nog: de meeste fotografen zien het liefst elke meet weer zo'n 50% aan nieuwe gezichten.
Er zijn nog meer shoots, kijk even naar de linkjes die in de OP staan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:33 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Miss. wil ik dan ook wel 'ff' voor model meespelen aangezien ik zo nieuw als wat ben.
Alleen beetje jammer dat ik in Leeuwarden woon en de fotoshoot helemaal in het Zuiden is
Zal er eens over nadenken
vertel eens wat meer over jezelf want je hebt geen fotoboekquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:33 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Miss. wil ik dan ook wel 'ff' voor model meespelen aangezien ik zo nieuw als wat ben.
Alleen beetje jammer dat ik in Leeuwarden woon en de fotoshoot helemaal in het Zuiden is
Zal er eens over nadenken
Wanneer spreken we af?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
vertel eens wat meer over jezelf want je hebt geen fotoboek
post eens een foto?
ik zit te denken aan ergens in april, ik moet nog ff wat dingen regelen (een berg zand bijvoorbeeldquote:
Een van mijn weinige foto's van mezelfquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
vertel eens wat meer over jezelf want je hebt geen fotoboek
post eens een foto?
wh00tquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik zit te denken aan ergens in april, ik moet nog ff wat dingen regelen (een berg zand bijvoorbeeld) en ik heb nog geen stof of patroon of jouw confectiemaat
maar ben het zeer zeker niet vergeten!!!
Zoals normaal gesproken altijd gebeurt bedoel je?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
later in t topic staat de tot dan toe lijst, te vinden via bovenstaand linkje
waar ook de update met geld enzo in staat
misschien handig om die post in de OP te gooien dan?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jeumig, kijken jullie er zo naar uit?
De OP is aangepast met de laatste infoquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
De OP is aangepast met de laatste info
nopequote:Op woensdag 15 maart 2006 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
@org: Gaan de treintjes ook onder stoom en een stukje rijden en zo?
We hebben idd een visagiste weten te regelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met outfits en visagie. Regelen de modellen dat zelf? Is er een visagiste (kutwoord) aanwezig?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:40 schreef _evenstar_ het volgende:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope
in de werkplaats zal wel een loc opgestookt worden naar alle waarschijnlijkheid
Als je dit echt wil... dan kan ik dit regelen voor mezelf.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
vuile tuinbroeken, te grote stokerspetten en overal smeervlekken
Oeh nou je t zegt, jij hebt net een ideaal koppie voor onder zo'n petquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:04 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Als je dit echt wil... dan kan ik dit regelen voor mezelf.
Gezien ik net heb gehoord dat ik jouw model ben die dag![]()
ik dacht aan een geruit houthakkersbloesquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:12 schreef Kleintje het volgende:
Mooi...
Shirtje? Hoe wil je die???
Ik dacht aan een wit 'ietwat' sexy blousje onder die tuinbroek, metkorte mouwtjes...
Grote zwarte stampers, zwarte pet.
Indien ik geen zwarte pet kan vinden dan neem ik een beige shirtje en mijn beige pet...
wat hebben Kleintje en ik daarmee te schaften?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:16 schreef RonaldV het volgende:
Jullie zullen achteraan moeten schuiven. Er zijn al mensen met zo'n plan![]()
Nou, ik neem aan dat je een plek wilt hebben om zulke foto's te maken. De bok van de trein is al gereserveerdquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat hebben Kleintje en ik daarmee te schaften?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:19 schreef Kleintje het volgende:
Heb niet een houthakkersbloes... sjorry.
de hele dag zeker?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat je een plek wilt hebben om zulke foto's te maken. De bok van de trein is al gereserveerd
Ik overleg me te pletterquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:21 schreef Kleintje het volgende:
Flash, je bedenkt maar wat... of je overlegt maar met me via msn...
Ik ben bijna overal wel voor in...
Jij bent Puckzzz vriendinnetje al.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:19 schreef Kleintje het volgende:
Wil ook graag Puckzzz vriendinnetje zijn...
Er zijn meerdere treinen, maar één wordt speciaal voor ons buiten gezet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
hoezo "de trein" trouwens? Je bedoelt dat er maar EEN trein is?
maar binnen mogen we ook schieten?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er zijn meerdere treinen, maar één wordt speciaal voor ons buiten gezet.
Goed he, meerdere vriendjes en vriendinnetje, en nog niemand die met me mee wil op vakantie...quote:
Volgens mij wel tenzij met vuurwapens.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar binnen mogen we ook schieten?
ja het kolenvuur opstoken, beetje voorover gebogen, zoo.... laat dat houthakkersbloes ook maar zitten eigenlijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:41 schreef Kleintje het volgende:
Flash wil dat ik met een schep in mijn hand ga doen of ik werk!
WERK!
Dat kan ik toch niet? Staat toch niet in mijn woordenboek..
Ik wil wel met jou mee hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:37 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Goed he, meerdere vriendjes en vriendinnetje, en nog niemand die met me mee wil op vakantie...![]()
een KOLENschopquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:47 schreef Vliegvrager het volgende:
Toetsel heeft nog wel een schep, past in een koffertje.
quote:
Laptopje, UMTS kaart erin, en Fokken maar!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:03 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
ik gaat alle voors- en tegens tegen elkaar afstrepen
Verdere info volgt via mail... niet fokwaardig hoe wij daar aan het strand gaan fokken
Lijkt me fijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:03 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
ik gaat alle voors- en tegens tegen elkaar afstrepen
Verdere info volgt via mail... niet fokwaardig hoe wij daar aan het strand gaan fokken
Ik heb inderdaad voor dat weekend een visagiste geregeld, ze wil graag dan wat foto`s gebruiken voor d`r portfolio die ze aan het opbouwen is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We hebben idd een visagiste weten te regelenRubberduck heeft dat op zich genomen
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:17 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik denk dat iedereen daar wel mee wil helpen Fles![]()
nee, deze ketel is al onder stoomdruk, en is dus rijvaardigquote:
100 jaar verschil in milieu-techniek. ik begrijp het wel, maar vind het toch een beetje nepquote:Op donderdag 16 maart 2006 03:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit alles gebeurt in de werkplaats onder een afzuiging met roetfilter.
het is de keus, of onder de filter/afzuiginstallatie opstoken, of niet opstokenquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
100 jaar verschil in milieu-techniek. ik begrijp het wel, maar vind het toch een beetje nep
moet je ff meelen naar PdeHoogquote:
Ik heb je alvast in de OP gezet. Vanaaf geef ik je wel even door aan Peter, die is tot vannacht bezig geweest met werken, dus ik vermoed dat hij nog ligt te pitten.quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb je alvast in de OP gezet. Vanaaf geef ik je wel even door aan Peter, die is tot vannacht bezig geweest met werken, dus ik vermoed dat hij nog ligt te pitten.
Ja zat al om 8.20 aan de koffie op kantoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Echte bikkels zitten alweer een half uur op kantoor
Volgens mij had ik t al eens tegen Peter gezegd maar ik mail m wel ffquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb je alvast in de OP gezet. Vanaaf geef ik je wel even door aan Peter, die is tot vannacht bezig geweest met werken, dus ik vermoed dat hij nog ligt te pitten.
Geen mail = niet meegaanquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Volgens mij had ik t al eens tegen Peter gezegd maar ik mail m wel ff![]()
ligt eraan welke modellen door mij geschoten willen wordenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:50 schreef Mukie het volgende:
Misschien ook handig om een overzichtje te maken welke fotograaf met welk model "de hort/bok" opgaat?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ligt eraan welke modellen door mij geschoten willen worden [afbeelding]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:12 schreef Ynske het volgende:je doet t met opzet
nah als jij gaat schieten, of wie dan ook, ik heb een brandslang in de buurt, en geloof me dat water is kouhoud
quote:
dat loopt toch allijd in het 100 johquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:50 schreef Mukie het volgende:
Misschien ook handig om een overzichtje te maken welke fotograaf met welk model "de hort/bok" opgaat?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:48 schreef Re het volgende:
[..]
dat loopt toch allijd in het 100 joh
wat is er eigenlijk in de nabije/verre omgeving te doen qua locatie etc.
Margraten, St.Pietersberg, Maastricht, vliegbasis Geilenkirchen, vliegveld MAA (voorheen Beek).quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:48 schreef Re het volgende:
[..]
dat loopt toch allijd in het 100 joh
wat is er eigenlijk in de nabije/verre omgeving te doen qua locatie etc.
Ik kan es een balletje opwerpen, maar de meeste visa's vinden dat een meet als deze weinig portfolio-waardig materiaal oplevert.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:07 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad voor dat weekend een visagiste geregeld, ze wil graag dan wat foto`s gebruiken voor d`r portfolio die ze aan het opbouwen is.
Maar miss dat meer mensen wat visagisten kunnen ritselen
quote:_evenstar_ _evenstar_ - woensdag 15 maart 2006 @ 21:38
mag ik me bij deze afmelden als fotograaf maar wil wle als model mee
de digicam is beetje vaag geworden, en ik tril momenteel gewoon teveel dus durf ik analoog niet zo goed aan..
Maar wil wel als model komen
Ik had erover heen gelezen, maar ik zal het vanavond aanpassenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Nuth is ook leuk, vraag maar aan ElisaB![]()
maar niemand van de mods mijn postje gelkezen gisteren![]()
[..]
hmmm, 'sjammer, maar goed om te weten. Verzin ik nog even wat anders. en vraag ik wel weer of dat kanquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:41 schreef Ynske het volgende:
@vliegvrager, ikzelf heb natuurlijk een sleutel om in de rijtuigen te komen, het rijtuig dat op het emplacement staat is open toegankelijk voor ons. De rest van de rijtuigen staan in de rijtuigenloods, deze zijn dus ook niet toegankelijk voor ons, sorry.
neuh, laten we de boel niet over-reguleren. Mensen kunnen onderling ad-hoc alvast wat afspreken, maar het moet ook vooral een gezellige dag worden. Roosters passen daar niet zo goed in.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:50 schreef Mukie het volgende:
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hmmm, 'sjammer, maar goed om te weten. Verzin ik nog even wat anders. en vraag ik wel weer of dat kan
[..]
neuh, laten we de boel niet over-reguleren. Mensen kunnen onderling ad-hoc alvast wat afspreken, maar het moet ook vooral een gezellige dag worden. Roosters passen daar niet zo goed in.
Nuth valt best tegen hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Nuth is ook leuk, vraag maar aan ElisaB![]()
maar niemand van de mods mijn postje gelkezen gisteren![]()
[..]
meedenken is natuurlijk altijd okayquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:47 schreef Ynske het volgende:
Owjah Vliegvrager
ik ben even zo vrij om met je mee te denken
als t niets is, moet je t gewoon zeggen...
in het rijtuig dat we ter beschikken hebben zijn 2 afsluitbare compartimenten waarbij de ramen verduisterd kunnen worden. eentje met groene en eentje met rode pluche
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:16 schreef Vliegvrager het volgende:
@org: is gratis deelname voor een visa bespreekbaar?
euhm... linkjequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
meedenken is natuurlijk altijd okay![]()
verduisteren is heel fijn. Wat ik zoek is een (idd redelijk donkere) ruimte die ik van binnen met flitsers kan verlichten, en dat in combinatie met een deur of raamopening. Het hoeft niet per se een trein/wagon te zijn, maar dat is wel zo leuk. Heb je ms een linkje naar het betreffende rijtuig?
dat is iets waar PdeHoog over moet beslissen....quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:38 schreef Vliegvrager het volgende:
En dan had ik dit vraagje ook nog.
[..]
*kuch!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is iets waar PdeHoog over moet beslissen....
tenminste dat ben ik van mening
Heel eerlijk gezegd twijfel ik een beetje. Enerzijds zeg ik "nee, die hoeven niet te betalen omdat ze (althans....dat hoop ik dan maar) een leuke toegevoegde waarde hebben voor de shoot". Aan de andere kant: ook modellen dragen een steentje bij aan het totale budget.quote:
Iedereen heeft natuurlijk toegevoegde waarde voor de shoot. Alleen visagisten zijn nu eenmaal wat schaarser dan modellen en fotografen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd twijfel ik een beetje. Enerzijds zeg ik "nee, die hoeven niet te betalen omdat ze (althans....dat hoop ik dan maar) een leuke toegevoegde waarde hebben voor de shoot". Aan de andere kant: ook modellen dragen een steentje bij aan het totale budget.
Ik wil voorstellen dat ze niet bijdragen aan het gebruik van de loc etc., maar eventueel alleen voor de lunch à EUR 4,25? Iemand daar bezwaar tegen
Enneh Ynske, zijn je collega's berekend op een lunch-actie voor 25+ man / vrouw
Mee eens, daar dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd twijfel ik een beetje. Enerzijds zeg ik "nee, die hoeven niet te betalen omdat ze (althans....dat hoop ik dan maar) een leuke toegevoegde waarde hebben voor de shoot". Aan de andere kant: ook modellen dragen een steentje bij aan het totale budget.
Ik wil voorstellen dat ze niet bijdragen aan het gebruik van de loc etc., maar eventueel alleen voor de lunch à EUR 4,25? Iemand daar bezwaar tegen
Enneh Ynske, zijn je collega's berekend op een lunch-actie voor 25+ man / vrouw
mij valt net binnen dat een meisje van mijn opleiding toen ze klaar was een cursus visagie gedaan heeft. ik wil haar wel vragen of ze zin heeft om te komen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk toegevoegde waarde voor de shoot. Alleen visagisten zijn nu eenmaal wat schaarser dan modellen en fotografen.Maar met dit compromis kan ik wel leven hoor. Als het me uberhaupt al lukt om hier een visa voor te vinden, leg ik die 4,25 wel op tafel.
Doenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
mij valt net binnen dat een meisje van mijn opleiding toen ze klaar was een cursus visagie gedaan heeft. ik wil haar wel vragen of ze zin heeft om te komen...
weet je wie er op de laatste rit een stuk heeft mogen rijdenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb trouwens dat oude spoorlijntje nog weleens te voet gedaan met mooi weer (1994 of zo). Van Kerkrade-Centrum via Kerkrade West en Wijlre-Gulpen naar Simpelveld, en daar op de bus naar Maastricht of zo. Was net nadat Simpelveld niet meer door een NS-stoptrein aangedaan werd. Wel jammer dat ik dat gemist heb, nog..
Maar goed, beetje offtopic
eensch isquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:28 schreef Vliegvrager het volgende:
Iedereen heeft natuurlijk toegevoegde waarde voor de shoot. Alleen visagisten zijn nu eenmaal wat schaarser dan modellen en fotografen.Maar met dit compromis kan ik wel leven hoor. Als het me uberhaupt al lukt om hier een visa voor te vinden, leg ik die 4,25 wel op tafel.
Uiteraard heeft iedereen toegevoegde waardequote:Op donderdag 16 maart 2006 15:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel effe helpen hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:16 schreef Klare het volgende:
Ik wil ook wel een deel bij betalen voor visagie (schrijf je dat zo?). Lijkt me wel leuk als ik toch iets beter opgemaakt wordt dan ik zelf kan!
Mail je het ff door? Dan ga ik het verwerken in het spreadsheetquote:Op maandag 20 maart 2006 11:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Dat gaat me dus alvast 8,50 kosten met mijn grote mond.
Twee visa's (visi? visae?) geïnteresseerd gevonden.
Spreadsheet? Is dat niet een beetje "atoombom tegen een mier"? notepad.exe kan dat ook wel bijhouden hoor!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mail je het ff door? Dan ga ik het verwerken in het spreadsheet
Er zitten allemaal ingewikkelde berekeningen in hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 13:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Spreadsheet? Is dat niet een beetje "atoombom tegen een mier"? notepad.exe kan dat ook wel bijhouden hoor!
al betaald? nu alquote:Op maandag 20 maart 2006 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zitten allemaal ingewikkelde berekeningen in hoorOnder andere wat de prijs per persoon gaat worden
En een aantal kolommen over wie er bijv. al betaald heeft
Nee johquote:
Op uw servies.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mail je het ff door? Dan ga ik het verwerken in het spreadsheet
ik ben het er ook wel mee eensquote:Op maandag 20 maart 2006 12:16 schreef Klare het volgende:
Ik wil ook wel een deel bij betalen voor visagie (schrijf je dat zo?). Lijkt me wel leuk als ik toch iets beter opgemaakt wordt dan ik zelf kan!
Dat hangt helemaal af van de eisen die je eraan stelt. Voor dit doel lijkt het me genoeg, maar mochten er nog 1 of 2 bijkomen, dan hoor je mij niet klagen.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:46 schreef PdeHoog het volgende:
ThnxWe hebben nu overigens drie visagistes. Lijkt me genoeg, toch
![]()
hier is nog een twijfel of dat meisje van school kanquote:Op maandag 20 maart 2006 13:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal af van de eisen die je eraan stelt. Voor dit doel lijkt het me genoeg, maar mochten er nog 1 of 2 bijkomen, dan hoor je mij niet klagen.
Kun je al een schatting maken wat de prijs per fotograaf of model gaat worden?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johMaar de kolom is alvast toegevoegd
Het ging mij met name om de kostenberekening per persoon (model of fotograaf) aangezien daar een 60/40-verdeling is gemaakt en ik geen zin had om dat elke keer opnieuw uit te rekenen als er mensen bijkomen
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:01 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Kun je al een schatting maken wat de prijs per fotograaf of model gaat worden?
quote:- Inbegrepen in de prijs is een simpele lunch (koffie, broodje, soep)
De kosten
- Voor een fotograaf: EUR 11,50
- Voor een model: EUR 9,00
Hmm, overheen gelezen, dank.quote:
ik zal er even achteraan gaan, waarschijnlijk staat het rijtuig binnen 5 meter van het stopcontact. Ik zal even kijken of ik aan een aantal rolhaspels kan komen. Lukt dit niet, gooi ik t nog even hier, en is het misschien mogelijk om zelf rolhaspels mee te nemenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:24 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb al weer een vraag aan de organisaasie
Hebben we elektriciteit daar? Ik ben er steeds vanuit gegaan van ja, maar is toch wel handig om zeker te weten. En iets specifieker: hoe veel meter zit er tussen de plaats waar de wagon geparkeerd staat en het dichtstbijzijnde stopcontact?
Dat is niet alleen snel geantwoord, maar ook nog eens goed doorgedacht.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zal er even achteraan gaan, waarschijnlijk staat het rijtuig binnen 5 meter van het stopcontact. Ik zal even kijken of ik aan een aantal rolhaspels kan komen. Lukt dit niet, gooi ik t nog even hier, en is het misschien mogelijk om zelf rolhaspels mee te nemen
is niet nodig, lijkt mequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een generator die ik mee kan nemen, maar dan moet er wel iemand helpen tillen
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een generator die ik mee kan nemen, maar dan moet er wel iemand helpen tillen
Haha weet je wat je zegt? Als een loc niet onder stoom staat ben je wel ff bezig om een loc wel onder stoom te krijgenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zetten we met hetzelfde gemak de stoomketel van die lok aan de gang
Ik heb er een (is van m'n werk). Ik weet niet waarvoor je hem nodig hebt. Maar er zitten reflecterende strepen op. Als dat geen probleem is dan neem ik er wel een mee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil iemand in een blauwe overallHeeft iemand die
Zo ja, kan die meegenomen worden
![]()
tegen die tijd ook maar eens kijken hoe portretjes met de groothoek gaan worden
ik heb een oudje van mn vorige baan in de bouwquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil iemand in een blauwe overallHeeft iemand die
Zo ja, kan die meegenomen worden
![]()
tegen die tijd ook maar eens kijken hoe portretjes met de groothoek gaan worden
Met gaten op tactische plekken ??quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb een oudje van mn vorige baan in de bouw
Geen gaten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met gaten op tactische plekken ??![]()
* Ynske neemt schaar meequote:Op donderdag 23 maart 2006 09:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Geen gaten.![]()
Dan ben je immers niet beschermd
quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske neemt schaar mee
en gaat zondag erachteraan wat ik allemaal daar nog kan regelen van eventuele kleding
quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tof dat je een schaar meeneemt Ynske
![]()
Mukie kan wel S&G op de fotogezet worden.![]()
quote:
Reflecterende strepen gaan het niet worden denk ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:13 schreef peterEOS350D het volgende:
[..]
Ik heb er een (is van m'n werk). Ik weet niet waarvoor je hem nodig hebt. Maar er zitten reflecterende strepen op. Als dat geen probleem is dan neem ik er wel een mee.
Greetz,
Peter
Die van mij is zonder strepenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Reflecterende strepen gaan het niet worden denk ikHet idee is om een vrouw (of man
) in een stoere houding voor de loc neer te zetten en dan op groothoek een foto te maken met de complete combi erachter
wilt niemand met MET kleren fotograferen?quote:
jewel maar wel kleren met gatenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
wilt niemand met MET kleren fotograferen?
quote:
Je hebt nog 1,5 maand om dat te regelenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die van mij is zonder strepen
Maar niet mooi getailleerd ofzo
misschien zit ie bij iemand anders wel prima, dat zou kunnen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt nog 1,5 maand om dat te regelen
Ik denk dat jij prima gaat voldoen hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
misschien zit ie bij iemand anders wel prima, dat zou kunnen.
Nou ik ben benieuwdquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat jij prima gaat voldoen hoorZeker met die tatoeages
Dat maakt het af
![]()
![]()
Dat getailleerde maakt denk ik niet uit
En anders verzinnen we ter plekke wel weer wat
Ik ookquote:
Ik fotografeer wel met kleren aan, hoor!quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
wilt niemand met MET kleren fotograferen?
Ik ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik fotografeer wel met kleren aan, hoor!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ookStel je voor dat we naakt gaan fotograferen
![]()
ben blijquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
dat kan niet hoor. Dan zien ze mijn gereedschapsafdakje.
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben blij
als t regent blijft dat tenminste droog
jaja lach maar Muuks.quote:
Ach...wees niet bang. Je bent niet de enigequote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...wees niet bang. Je bent niet de enige
Maak je geen zorgen: de kans dat jullie in Limburg terug de zee in worden gesleept is nagenoeg nul.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
wil jij je eens gedragen kreng...
![]()
Tword weer een Greenpaece Alert zo te zien.![]()
zeg, de maas is wel te bereiken hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen: de kans dat jullie in Limburg terug de zee in worden gesleept is nagenoeg nul.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg, de maas is wel te bereiken hoor
en ook daar kun je mensen in verzuipen
Ow was dat net dan nog niet duidelijk?quote:
Hier verzuipen zelfs nog lui in een ondiepe vijverquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg, de maas is wel te bereiken hoor
en ook daar kun je mensen in verzuipen
dan kom je toch gezellig mee als modelquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:23 schreef SuperBosch het volgende:
Leuk topic.
Volgens mij is dit de eerste meet die ook nog eens enigszins dichtbij is.
Alleen jammer dat de camera al een tijdje kapot is en ik geen geld heb voor een nieuwe.
Maar ik ben benieuwd hoe de foto's uit komen te zien.
Wat zij zegtquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kom je toch gezellig mee als model
*fotoboek van Superbosch checktquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kom je toch gezellig mee als model
en bedankt...nu heb ik zin in Snickersquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
*fotoboek van Superbosch checkt
*met Ynske eens is.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:09 schreef Ynske het volgende:
*schop*
heb bericht gehad van die visagiste die bij mij op school gezeten heeft
ze vraagt 35 euro per uur voor materiaalkosten enzo
ik voor mij vind dat teveel van het goede voor een gezellige meet, dus denk dat ik er maar niet op inga, wat jullie?
Wij vragen 39 Euro per uur voor het maken van haar portfolio-foto'squote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:09 schreef Ynske het volgende:
*schop*
heb bericht gehad van die visagiste die bij mij op school gezeten heeft
ze vraagt 35 euro per uur voor materiaalkosten enzo
ik voor mij vind dat teveel van het goede voor een gezellige meet, dus denk dat ik er maar niet op inga, wat jullie?
dat gaf ik ook al aan, maar goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wij vragen 39 Euro per uur voor het maken van haar portfolio-foto's
(Time for prints principe zegt haar niets?)
Ik heb Esther (Lekmeet) gevraagd trouwens, maar zij is in mei rete-druk met de voorbereidingen van haar ouders hun [insert] edelmetaal [/insert] bruiloft.
Drie. Rubberduck neemt er ook eentje meequote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:15 schreef Ynske het volgende:
maar als ik t goed had, kwamen er toch 2 dames is t niet?
Wil jij dan mijn favo S&G slachtoffer zijnquote:
Mogelijk heeft Fraubitch een meerijder voor je.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:38 schreef Kleintje het volgende:
Marjo, ik hoef niet met jou mee te rijden.
Door diverse dingen kom ik op dat moment uit de buurt van Utrecht.
Dus ik rij zelf wel, dat is wel zo makkelijk.
Als er nog mensen uit de buurt van Utrecht willen meerijden... ik heb nog 3 zitplaatsen over, rij dan op Diesel en het lijkt me fair om de reiskosten te delen.
Zolang jullie zeggen wat ik mee moet nemen qua kleding etc en hoe of wat de bedoeling is, tuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn favo S&G slachtoffer zijn![]()
Niet gaan mepen
![]()
Kledingquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zolang jullie zeggen wat ik mee moet nemen qua kleding etc en hoe of wat de bedoeling is, tuurlijk.![]()
heb ik opgeschrevenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KledingNiet nodig joh
vergeet die blauwe overal niet he
Het idee is dat men in kan schrijven tot uiterlijk 24 april en dat jullie daarna een week krijgen om mijn nieuwe camera te financieren om te betalen aan mijquote:Op zondag 2 april 2006 20:35 schreef blackbully het volgende:
hoe zit het met de finacien trouwns?
al bekend wat de kosten zijn?
en hoe we dat afhandelen?
De conducteur gaat kaartjesknippen?quote:Op zondag 2 april 2006 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
en ja, heel gek maar we zullen wel iets van een toegangscontrole instellen
quote:Op zondag 2 april 2006 23:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De conducteur gaat kaartjesknippen?
Echt welquote:Op maandag 3 april 2006 07:57 schreef Ynske het volgende:
Jamaar....
jullie zijn nu toch niet van plan om me in vol ornaat daar te krijgen om kaartjes (waarvan ik niet eens weet of ik die heb) te gaan knippen
quote:Op maandag 3 april 2006 08:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welWe distribueren virtuele kaartjes via email en jij mag knippen
Kaartjes knippen zonder uniform is natuurlijk niets hequote:Op maandag 3 april 2006 08:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat knippen is geen probleem... ben niet voor niets een ervaringsdeskundige
maar dat volle ornaat....denk niet dat ik daar aan ga beginnen
dies gejatquote:Op maandag 3 april 2006 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kaartjes knippen zonder uniform is natuurlijk niets heZet dan tenminste je hoed op
kijk! daar kan de ANWB routeplanner nog een puntje aan zuigen. Die komen aan met dingen als "Na 325 meter linksaf de Pietje Bell straat in"quote:Op maandag 3 april 2006 10:00 schreef Ynske het volgende:
Overigens P jij wilde toch nog naar margraten ervoor of erna is t niet?
ik was me aan t bedenken, je rijd ongeveer een half uur van Margraten naar Simpelveld...
Margraten is van 11 tot 17 uur open, gaat krap worden jongen
en als je gaat
van margraten naar gulpen rijden van gulpen richting vaals, daar de berg op naar links
doorrijden tot simpelveld staat aangegeven, links berg naar beneden, onder spoorbrug door eerste straat naar rechts aanhouden
OVerigens voor iedereen die komtquote:Op maandag 3 april 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kijk! daar kan de ANWB routeplanner nog een puntje aan zuigen. Die komen aan met dingen als "Na 325 meter linksaf de Pietje Bell straat in"
ik ga ff mijn meters tellen terwijl ik rijd
Alleen een conducteurspet en verder niksquote:Op maandag 3 april 2006 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kaartjes knippen zonder uniform is natuurlijk niets heZet dan tenminste je hoed op
Ach...een verkenningsrondje kan wel in een half uurtjequote:Op maandag 3 april 2006 10:00 schreef Ynske het volgende:
Overigens P jij wilde toch nog naar margraten ervoor of erna is t niet?
ik was me aan t bedenken, je rijd ongeveer een half uur van Margraten naar Simpelveld...
Margraten is van 11 tot 17 uur open, gaat krap worden jongen
Thnxquote:en als je gaat
van margraten naar gulpen rijden van gulpen richting vaals, daar de berg op naar links
doorrijden tot simpelveld staat aangegeven, links berg naar beneden, onder spoorbrug door eerste straat naar rechts aanhouden
En dan afslaan en een heg in rijden?quote:Op maandag 3 april 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
kijk! daar kan de ANWB routeplanner nog een puntje aan zuigen. Die komen aan met dingen als "Na 325 meter linksaf de Pietje Bell straat in"
ik ga ff mijn meters tellen terwijl ik rijd
Volgens mij rijden bus 33, 40, 43 en 143 via Simpelveld.quote:Op maandag 3 april 2006 10:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
OVerigens voor iedereen die komt
er staan aan bordjes (je weet wel van die bruine van de vvv) met Miljoenenlijntje aangegeven!
Overigens is het het aller makkelijkste als je van de autoweg afkomt om via Heerlen te rijden.
In Heerlen kom je vanzelf op de stadsautoweg uit, die blijf je doorrijden. totdat je op een gegeven moment bij verkeerslichten komt, en naar rechts kunt (staat simpelveld ook weer aangegeven) en dan kom je bij diezelfde spoorbrug uit waar ik net over sprak
en met de trein, ook naar heerlen daar lijn 33 (of een andere waar ik nu t nummer niet van weet) naar Gulpen pakken. En in Simpelveld bij het oranjeplein uitstappen
quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:16 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Volgens mij rijden bus 33, 40, 43 en 143 via Simpelveld.
Met de 40 kom je zelfs door het gat waar ik woon..
Kolenschoppen (2)quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:54 schreef Ynske het volgende:
Overigens, zijn er nog zaken die ik moet navragen of doen
aangezien ik vanmiddag contact met de zlsm zal leggen
ik ga iig achter de volgende zaken aan:
* mogelijkheid van gebruik kabelhaspels
* mogelijkheid van gebruik oude hoedjes/petten (lees 2)
* mogelijkheid van gebruik overals (lees 2)
nog iets dat ik vergeet?
quote:
kolen liggen op de locquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Da's een heel goed plan
En kolenzooi om op gezichten te smeren zodat ze zo'n gezicht vol met strepen krijgen
![]()
Checkquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
kolen liggen op de loc
1 denk ik dat zeker aanwezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |