dies gejatquote:Op maandag 3 april 2006 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kaartjes knippen zonder uniform is natuurlijk niets heZet dan tenminste je hoed op
kijk! daar kan de ANWB routeplanner nog een puntje aan zuigen. Die komen aan met dingen als "Na 325 meter linksaf de Pietje Bell straat in"quote:Op maandag 3 april 2006 10:00 schreef Ynske het volgende:
Overigens P jij wilde toch nog naar margraten ervoor of erna is t niet?
ik was me aan t bedenken, je rijd ongeveer een half uur van Margraten naar Simpelveld...
Margraten is van 11 tot 17 uur open, gaat krap worden jongen
en als je gaat
van margraten naar gulpen rijden van gulpen richting vaals, daar de berg op naar links
doorrijden tot simpelveld staat aangegeven, links berg naar beneden, onder spoorbrug door eerste straat naar rechts aanhouden
OVerigens voor iedereen die komtquote:Op maandag 3 april 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kijk! daar kan de ANWB routeplanner nog een puntje aan zuigen. Die komen aan met dingen als "Na 325 meter linksaf de Pietje Bell straat in"
ik ga ff mijn meters tellen terwijl ik rijd
Alleen een conducteurspet en verder niksquote:Op maandag 3 april 2006 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kaartjes knippen zonder uniform is natuurlijk niets heZet dan tenminste je hoed op
Ach...een verkenningsrondje kan wel in een half uurtjequote:Op maandag 3 april 2006 10:00 schreef Ynske het volgende:
Overigens P jij wilde toch nog naar margraten ervoor of erna is t niet?
ik was me aan t bedenken, je rijd ongeveer een half uur van Margraten naar Simpelveld...
Margraten is van 11 tot 17 uur open, gaat krap worden jongen
Thnxquote:en als je gaat
van margraten naar gulpen rijden van gulpen richting vaals, daar de berg op naar links
doorrijden tot simpelveld staat aangegeven, links berg naar beneden, onder spoorbrug door eerste straat naar rechts aanhouden
En dan afslaan en een heg in rijden?quote:Op maandag 3 april 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
kijk! daar kan de ANWB routeplanner nog een puntje aan zuigen. Die komen aan met dingen als "Na 325 meter linksaf de Pietje Bell straat in"
ik ga ff mijn meters tellen terwijl ik rijd
Volgens mij rijden bus 33, 40, 43 en 143 via Simpelveld.quote:Op maandag 3 april 2006 10:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
OVerigens voor iedereen die komt
er staan aan bordjes (je weet wel van die bruine van de vvv) met Miljoenenlijntje aangegeven!
Overigens is het het aller makkelijkste als je van de autoweg afkomt om via Heerlen te rijden.
In Heerlen kom je vanzelf op de stadsautoweg uit, die blijf je doorrijden. totdat je op een gegeven moment bij verkeerslichten komt, en naar rechts kunt (staat simpelveld ook weer aangegeven) en dan kom je bij diezelfde spoorbrug uit waar ik net over sprak
en met de trein, ook naar heerlen daar lijn 33 (of een andere waar ik nu t nummer niet van weet) naar Gulpen pakken. En in Simpelveld bij het oranjeplein uitstappen
quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:16 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Volgens mij rijden bus 33, 40, 43 en 143 via Simpelveld.
Met de 40 kom je zelfs door het gat waar ik woon..
Kolenschoppen (2)quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:54 schreef Ynske het volgende:
Overigens, zijn er nog zaken die ik moet navragen of doen
aangezien ik vanmiddag contact met de zlsm zal leggen
ik ga iig achter de volgende zaken aan:
* mogelijkheid van gebruik kabelhaspels
* mogelijkheid van gebruik oude hoedjes/petten (lees 2)
* mogelijkheid van gebruik overals (lees 2)
nog iets dat ik vergeet?
quote:
kolen liggen op de locquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Da's een heel goed plan
En kolenzooi om op gezichten te smeren zodat ze zo'n gezicht vol met strepen krijgen
![]()
Checkquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
kolen liggen op de loc
1 denk ik dat zeker aanwezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |