Mail je het ff door? Dan ga ik het verwerken in het spreadsheetquote:Op maandag 20 maart 2006 11:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Dat gaat me dus alvast 8,50 kosten met mijn grote mond.
Twee visa's (visi? visae?) geïnteresseerd gevonden.
Spreadsheet? Is dat niet een beetje "atoombom tegen een mier"? notepad.exe kan dat ook wel bijhouden hoor!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mail je het ff door? Dan ga ik het verwerken in het spreadsheet
Er zitten allemaal ingewikkelde berekeningen in hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 13:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Spreadsheet? Is dat niet een beetje "atoombom tegen een mier"? notepad.exe kan dat ook wel bijhouden hoor!
al betaald? nu alquote:Op maandag 20 maart 2006 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zitten allemaal ingewikkelde berekeningen in hoorOnder andere wat de prijs per persoon gaat worden
En een aantal kolommen over wie er bijv. al betaald heeft
Nee johquote:
Op uw servies.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mail je het ff door? Dan ga ik het verwerken in het spreadsheet
ik ben het er ook wel mee eensquote:Op maandag 20 maart 2006 12:16 schreef Klare het volgende:
Ik wil ook wel een deel bij betalen voor visagie (schrijf je dat zo?). Lijkt me wel leuk als ik toch iets beter opgemaakt wordt dan ik zelf kan!
Dat hangt helemaal af van de eisen die je eraan stelt. Voor dit doel lijkt het me genoeg, maar mochten er nog 1 of 2 bijkomen, dan hoor je mij niet klagen.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:46 schreef PdeHoog het volgende:
ThnxWe hebben nu overigens drie visagistes. Lijkt me genoeg, toch
![]()
hier is nog een twijfel of dat meisje van school kanquote:Op maandag 20 maart 2006 13:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal af van de eisen die je eraan stelt. Voor dit doel lijkt het me genoeg, maar mochten er nog 1 of 2 bijkomen, dan hoor je mij niet klagen.
Kun je al een schatting maken wat de prijs per fotograaf of model gaat worden?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johMaar de kolom is alvast toegevoegd
Het ging mij met name om de kostenberekening per persoon (model of fotograaf) aangezien daar een 60/40-verdeling is gemaakt en ik geen zin had om dat elke keer opnieuw uit te rekenen als er mensen bijkomen
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:01 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Kun je al een schatting maken wat de prijs per fotograaf of model gaat worden?
quote:- Inbegrepen in de prijs is een simpele lunch (koffie, broodje, soep)
De kosten
- Voor een fotograaf: EUR 11,50
- Voor een model: EUR 9,00
Hmm, overheen gelezen, dank.quote:
ik zal er even achteraan gaan, waarschijnlijk staat het rijtuig binnen 5 meter van het stopcontact. Ik zal even kijken of ik aan een aantal rolhaspels kan komen. Lukt dit niet, gooi ik t nog even hier, en is het misschien mogelijk om zelf rolhaspels mee te nemenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:24 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb al weer een vraag aan de organisaasie
Hebben we elektriciteit daar? Ik ben er steeds vanuit gegaan van ja, maar is toch wel handig om zeker te weten. En iets specifieker: hoe veel meter zit er tussen de plaats waar de wagon geparkeerd staat en het dichtstbijzijnde stopcontact?
Dat is niet alleen snel geantwoord, maar ook nog eens goed doorgedacht.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zal er even achteraan gaan, waarschijnlijk staat het rijtuig binnen 5 meter van het stopcontact. Ik zal even kijken of ik aan een aantal rolhaspels kan komen. Lukt dit niet, gooi ik t nog even hier, en is het misschien mogelijk om zelf rolhaspels mee te nemen
is niet nodig, lijkt mequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een generator die ik mee kan nemen, maar dan moet er wel iemand helpen tillen
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een generator die ik mee kan nemen, maar dan moet er wel iemand helpen tillen
Haha weet je wat je zegt? Als een loc niet onder stoom staat ben je wel ff bezig om een loc wel onder stoom te krijgenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zetten we met hetzelfde gemak de stoomketel van die lok aan de gang
Ik heb er een (is van m'n werk). Ik weet niet waarvoor je hem nodig hebt. Maar er zitten reflecterende strepen op. Als dat geen probleem is dan neem ik er wel een mee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil iemand in een blauwe overallHeeft iemand die
Zo ja, kan die meegenomen worden
![]()
tegen die tijd ook maar eens kijken hoe portretjes met de groothoek gaan worden
ik heb een oudje van mn vorige baan in de bouwquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil iemand in een blauwe overallHeeft iemand die
Zo ja, kan die meegenomen worden
![]()
tegen die tijd ook maar eens kijken hoe portretjes met de groothoek gaan worden
Met gaten op tactische plekken ??quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb een oudje van mn vorige baan in de bouw
Geen gaten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met gaten op tactische plekken ??![]()
* Ynske neemt schaar meequote:Op donderdag 23 maart 2006 09:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Geen gaten.![]()
Dan ben je immers niet beschermd
quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske neemt schaar mee
en gaat zondag erachteraan wat ik allemaal daar nog kan regelen van eventuele kleding
quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tof dat je een schaar meeneemt Ynske
![]()
Mukie kan wel S&G op de fotogezet worden.![]()
quote:
Reflecterende strepen gaan het niet worden denk ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:13 schreef peterEOS350D het volgende:
[..]
Ik heb er een (is van m'n werk). Ik weet niet waarvoor je hem nodig hebt. Maar er zitten reflecterende strepen op. Als dat geen probleem is dan neem ik er wel een mee.
Greetz,
Peter
Die van mij is zonder strepenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Reflecterende strepen gaan het niet worden denk ikHet idee is om een vrouw (of man
) in een stoere houding voor de loc neer te zetten en dan op groothoek een foto te maken met de complete combi erachter
wilt niemand met MET kleren fotograferen?quote:
jewel maar wel kleren met gatenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
wilt niemand met MET kleren fotograferen?
quote:
Je hebt nog 1,5 maand om dat te regelenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die van mij is zonder strepen
Maar niet mooi getailleerd ofzo
misschien zit ie bij iemand anders wel prima, dat zou kunnen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt nog 1,5 maand om dat te regelen
Ik denk dat jij prima gaat voldoen hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
misschien zit ie bij iemand anders wel prima, dat zou kunnen.
Nou ik ben benieuwdquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat jij prima gaat voldoen hoorZeker met die tatoeages
Dat maakt het af
![]()
![]()
Dat getailleerde maakt denk ik niet uit
En anders verzinnen we ter plekke wel weer wat
Ik ookquote:
Ik fotografeer wel met kleren aan, hoor!quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
wilt niemand met MET kleren fotograferen?
Ik ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik fotografeer wel met kleren aan, hoor!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ookStel je voor dat we naakt gaan fotograferen
![]()
ben blijquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
dat kan niet hoor. Dan zien ze mijn gereedschapsafdakje.
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben blij
als t regent blijft dat tenminste droog
jaja lach maar Muuks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |