quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef RonaldV het volgende:
Allrrrrighty then!
De meet is in het eerste weekeinde van mei, op zaterdag 6 mei. Helaas helaas, het is niet mogelijk om op zondag te gaan, want dan heeft de maatschappij al andere verplichtingen (zoals elke zondag trouwens).
PdeHoog gaat over de financiën, dus voor alle details daarover moet ik jullie naar hem verwijzen, maar ik kan wel vertellen dat dit een "inschrijf-meet" met betalingsverplichting is. Dat betekent:Je moet je aanmelden en betalen voor de meet. Een aanmelding is bindend! Als je in dit topic zegt dat je meedoet, dan gaan we er ook vanuit dat je meedoet EN dat je betaalt! Omdat we een verplichting aangaan is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen als je ziek wordt, een sterfgeval hebt of wat ook. Peter bepaalt het bedrag dat per person betaald moet worden op basis van het aantal inschrijvingen. Het is niet mogelijk om op zaterdagmorgen nog even snel te besluiten dat je op de bonnefooi vast wel aan kunt sluiten. Alle deelnemers die betaald hebben kunnen het terrein op, de rest moet (helaas, helaas!) buiten blijven. Dit is weliswaar voor fotografen heel leuk, maar ook modellen krijgen hieraan een leuke herinnering, in de vorm van foto's. Daarom willen we de kosten een beetje verdelen. Met PdeHoog heb ik afgesproken dat modellen wel minder betalen dan fotografen, omdat fotografen meer uit deze meet kunnen halen dan modellen. Modellen zullen ongeveer 2/3e van de prijs betalen die fotografen kwijt zijn.
Wat willen we van jullie weten? Heel simpel: a. doe je mee? en b. als fotograaf of als model? c. waar kunnen we je bereiken (mail adres)?
OP aangepast op 15-03-2006quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
oh ja.....ik struin dus echt niet dit topic door op zoek naar verloren gegane aanmeldingenIk kijk alleen naar aanmeldingen in de mail. Je krijgt een retourmailtje met een bevestiging. Als je dat niet snel krijgt, moet je me even aanschieten op MSN of zo
donequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:19 schreef Puckzzz het volgende:
gooi die van mij maar dicht
je bent sneller dan het licht
je moet denk ik even de lijst aanpassen van mensenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:43 schreef PdeHoog het volgende:
De bijgewerkte lijst
Fotograaf:_evenstar_ -Marjo- Blackbully Flash Lord Dreamer Muk PdeHoog Phoenixx Puckzzz RonaldV Rubberduck Shark.Bait Vliegvrager Ynske
Model:Darkmanta (+1) Debsterr Klare Mukie (+4)
die lijst was juist toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
je moet denk ik even de lijst aanpassen van mensen
aangezien halverwege het oude topic dit stond
[..]
nee de lijst die in de OP staat is volgens mij niet de juiste lijst met de mensen die zich opgegeven hebben bij PdeHoogquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
die lijst was juist toch?
Kijk maar naar de datum/tijd in de op
Bericht 48% gewijzigd door RonaldV op 23-02-2006 10:48quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee de lijst die in de OP staat is volgens mij niet de juiste lijst met de mensen die zich opgegeven hebben bij PdeHoog
zo beter?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:42 schreef Shark.Bait het volgende:
wel ff de vorige deeltjes er goed bij zetten Muuk!
jaaaah dat was omdat hij daarin veranderde dat de datum de 6e was geworden en waar het was enzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bericht 48% gewijzigd door RonaldV op 23-02-2006 10:48
Ronald heeft de tekst aangepast, maar niet de lijst. De lijst die ik het laatste postte is de meest actuele versiequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bericht 48% gewijzigd door RonaldV op 23-02-2006 10:48
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ronald heeft de tekst aangepast, maar niet de lijst. De lijst die ik het laatste postte is de meest actuele versie![]()
Volgens mij welquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..], das toch die wat ik gequote had he
ok, ik dacht die ook al geupdate wasquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ronald heeft de tekst aangepast, maar niet de lijst. De lijst die ik het laatste postte is de meest actuele versie![]()
Die is gebaseerd op de ontvangen mailtjes.
Je wil natuurlijk Ronald spanken....als je daar nou ff mee wacht tot 6 mei, dan maken wij gaarne foto'squote:
hihihiquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk Ronald spanken....als je daar nou ff mee wacht tot 6 mei, dan maken wij gaarne foto's
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
hihihi
Ik heb hem iig al aangepast
bijna; deze is er ook nog:quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:04 schreef Mukie het volgende:
zo beter?
Hij moest eigenlijk helemaal onderaan, bij "Verder nog vragen?"quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:59 schreef Re het volgende:
shark ... koest af lig...
Nietusquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij moest eigenlijk helemaal onderaan, bij "Verder nog vragen?"
Ik wil me misschien opgeven als fotograaf, het zou wel handig zijn als ik zou weten tot wanneer ik de tijd heb op dat zeker te weten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:43 schreef PoseidonVS het volgende:
Tot wanneer kan je je opgeven?
Voorlopig kan het nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik wil me misschien opgeven als fotograaf, het zou wel handig zijn als ik zou weten tot wanneer ik de tijd heb op dat zeker te weten.
hmmmmm Mod Fight Photo Opportunityquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk Ronald spanken....als je daar nou ff mee wacht tot 6 mei, dan maken wij gaarne foto's
keldertje materiaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:31 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hmmmmm Mod Fight Photo Opportunity
ik heb liever een paar mensjes waar je wat mee kan als een grote groep mensjes die alleen maar komen kleppenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nietus![]()
Ze moeten zich eerst opgeven en dan pas erachter komen wat het is en dat ze eraan vast zitten.
Dan heb je direct wat je wilt: veel mensjes
Ik maak liever gewoon foto's . met of zonder mensen op een leuke locatiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:46 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik heb liever een paar mensjes waar je wat mee kan als een grote groep mensjes die alleen maar komen kleppen![]()
Mensen wegshoppen is makkelijker dan ze erin shoppenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik maak liever gewoon foto's . met of zonder mensen op een leuke locatieen dat is is zeker een leuke locatie
Ik heb me toch maar aangemeld, ik ben er bij als fotograaf.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voorlopig kan het nogOp het moment dat ik weet wanneer er betaald moet worden, weten jullie het ook
3 van de 4 die ik meeneem hebben al vaker shoots gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:46 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik heb liever een paar mensjes waar je wat mee kan als een grote groep mensjes die alleen maar komen kleppen![]()
kijk dan heb ik er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
3 van de 4 die ik meeneem hebben al vaker shoots gedaan
Voor te gaan kleppen gaan we anders wel naar een kroeg, maar 6 mei is foto's
hihihi, nee hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:15 schreef blackbully het volgende:
[..]
kijk dan heb ik er geen problemen mee.
maar klonk zo van hoe meer mensen hoe gezelliger. maar je hebt op een fotodag niks aan mensen die alleen maar staan te kleppen en half in de weg lopen.
maar bij een shoot mag je wel bier drinken tochquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
hihihi, nee hoor
een shoot is een shoot en een kroeg een kroeg
dan krijg je alleen maar shots voor Show hier hoe erg je van het padje af was.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
maar bij een shoot mag je wel bier drinken toch![]()
tis carnaval hiero, dus dan denk je niet meer in flesjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:07 schreef blackbully het volgende:
ik had het over een biertje niet over een krat.
opgeven? Echte mannen geven niet op! Die keus krijg je helemaal niet!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:38 schreef RonaldV het volgende:
Is dit het topic waar mods zich kunnen opgeven om gespankt te worden door andere mods?
U hebt gezocht op opgeven:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
opgeven? Echte mannen geven niet op! Die keus krijg je helemaal niet!
Shark was al een stap verderquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
U hebt gezocht op opgeven:
opˇgeˇven2 (ov.ww.)
1 ophouden met iets te doen of vast te houden => abandonneren, de pijp aan Maarten geven, het bijltje erbij neergooien, laten, prijsgeven, verlaten; <=> volhouden
2 gegevens bekendmaken aan een instantie
3 iem. (iets) opdragen, tot taak stellen
4 (iem.) als kandidaat, als gegadigde voordragen => aanmelden
5 (slijm, bloed e.d.) braken
Ken Uw Taal, mijnheer!![]()
drie stappen eerder dusquote:
Een paar modellen hebben via MSN laten weten belangstelling te hebben maar nog niet definitief aan te kunnen melden. Die staan dus nog niet op de lijst.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus, de druk op de modellen is een beetje belachelijk zo
16 fotografen / 9 modellenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus, de druk op de modellen is een beetje belachelijk zo
Ik heb ms ook nog iemand uit de regio, maar die wil er even over denken. Ik zal haar de definitieve belsisdatum plus bedrag nog even laten weten.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een paar modellen hebben via MSN laten weten belangstelling te hebben maar nog niet definitief aan te kunnen melden. Die staan dus nog niet op de lijst.
Dat is heel mooi. Ik had wat op de website zitten snuffelen en zag daar oa gesloten goederenrijtuigen op staan. Mogen we daar ook bij? En kunnen de deuren daarvan open? Ik vind het geen probleem als ie ergens in een loods staat oid.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
- We krijgen van 12:00 tot 15:30 een locomotief + 1e klas-rijtuig tot onze beschikking
De loc en het rijtuig worden voor ons buiten neergezet. Maar Ynske kan ons vast vertellen of we van de rest ook gebruik mogen maken. Ik wet wel dat het die dag poetsdag is, dus we kunnen niet overal in, omdat er ploegen mensen bezig zijn met het klaarmaken voor rijtouren de volgende dag.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat is heel mooi. Ik had wat op de website zitten snuffelen en zag daar oa gesloten goederenrijtuigen op staan. Mogen we daar ook bij? En kunnen de deuren daarvan open? Ik vind het geen probleem als ie ergens in een loods staat oid.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:19 schreef Klare het volgende:
Meld me ook maar weer even! Heb weinig toe te voegen, ik wacht wel af hoe het verder loopt.
Dan moet je ff mail gaan sturen hequote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:40 schreef Toeps het volgende:
Als ik niet in de trein naar Disneyland zit, wil ik mee!
Is goed!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:43 schreef Kleintje het volgende:
Marjo... indien ik met jou mee kan rijden dan ga ik toch graag mee. Benzinekosten delen we.
En ik wil dan mee als model.
Woeiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:33 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Is goed!
Kan je een beetje kaartlezen?
quote:
Vast welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ben je wel bereid wat vroeger te vertrekken dan strikt noodzakelijk
Zo ja, dan kun je meerijden
Thanks...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:33 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Is goed!
Kan je een beetje kaartlezen?
Moet ik nog officieel mail sturen enzo???quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiKleintje komt toch ook
En dat kaartlezen is niet zo moeilijk hoorNeem de A2 en je komt er vanzelf
Tuurlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:08 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Moet ik nog officieel mail sturen enzo???
Als jullie dan allemaal gaan roepen hoe mooi en geweldig ik ben, geen bezwaarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je krijgt het druk die dag
Er staan 16 fotografen klaar
En misschien nog wel meer
![]()
Je bent mooi; je bent geweldigquote:Op zondag 5 maart 2006 12:13 schreef Klare het volgende:
[..]
Als jullie dan allemaal gaan roepen hoe mooi en geweldig ik ben, geen bezwaar
Dat heeft 90% nietquote:(en het niet uitmaakt dat ik dus geen ervaring heb)
Ervaring van een model is nooit een vereiste geweest bij FOT-meets. Sterker nog: de meeste fotografen zien het liefst elke meet weer zo'n 50% aan nieuwe gezichten.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:13 schreef Klare het volgende:
[..]
Als jullie dan allemaal gaan roepen hoe mooi en geweldig ik ben, geen bezwaar(en het niet uitmaakt dat ik dus geen ervaring heb
)
En die paar modellen die altijd komen, zien meestal ook weer nieuwe gezichtenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ervaring van een model is nooit een vereiste geweest bij FOT-meets. Sterker nog: de meeste fotografen zien het liefst elke meet weer zo'n 50% aan nieuwe gezichten.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
En anders hebben we per 2 fotografen een model. Ook handig, want dan kan je van elkaar leren
Ow yeah! Can you handle me babe???quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil Kleintje voor mezelf alleen
je staat er toch bijquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ow yeah! Can you handle me babe???
Pee, waarom sta ik nog niet in de lijst??
Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen! deel 2quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:03 schreef Kleintje het volgende:
4 mrt. heb ik hem dit gemaild:![]()
Hoi enzo,
Ik ga toch wel graag mee in treintjes spelen.
Ik ga mee als model…
Dus..
Bij deze enzo
Eveline aka Kleintje aka Ukkie aka Kleina aka subtiele megabitch
Daar sta je allang op, lieve schatquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ow yeah! Can you handle me babe???
Pee, waarom sta ik nog niet in de lijst??
Tenzij je definitie van "de lijst" alleen maar de OP bevat. Daar staat ze idd niet op.quote:
later in t topic staat de tot dan toe lijst, te vinden via bovenstaand linkjequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tenzij je definitie van "de lijst" alleen maar de OP bevat. Daar staat ze idd niet op.
Volgens mij ga jij dat fixen voor haarquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tenzij je definitie van "de lijst" alleen maar de OP bevat. Daar staat ze idd niet op.
wat wil je nog weten?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:40 schreef _evenstar_ het volgende:
is er al wta meer bekend enzo?
kleintje ik zal me discman met U2 meenemen kennen we toch nog eens samen op U2 lallen![]()
*iets met emmer en druppel en overlopenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:40 schreef _evenstar_ het volgende:
is er al wta meer bekend enzo?
kleintje ik zal me discman met U2 meenemen kennen we toch nog eens samen op U2 lallen![]()
Ben je gek? Als ze dit topic helemaal doorleest kan ze minder hard off topic gaan op andere plekken!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij dat fixen voor haar![]()
![]()
Bijnaquote:
Miss. wil ik dan ook wel 'ff' voor model meespelen aangezien ik zo nieuw als wat ben.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ervaring van een model is nooit een vereiste geweest bij FOT-meets. Sterker nog: de meeste fotografen zien het liefst elke meet weer zo'n 50% aan nieuwe gezichten.
Er zijn nog meer shoots, kijk even naar de linkjes die in de OP staan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:33 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Miss. wil ik dan ook wel 'ff' voor model meespelen aangezien ik zo nieuw als wat ben.
Alleen beetje jammer dat ik in Leeuwarden woon en de fotoshoot helemaal in het Zuiden is
Zal er eens over nadenken
vertel eens wat meer over jezelf want je hebt geen fotoboekquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:33 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Miss. wil ik dan ook wel 'ff' voor model meespelen aangezien ik zo nieuw als wat ben.
Alleen beetje jammer dat ik in Leeuwarden woon en de fotoshoot helemaal in het Zuiden is
Zal er eens over nadenken
Wanneer spreken we af?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
vertel eens wat meer over jezelf want je hebt geen fotoboek
post eens een foto?
ik zit te denken aan ergens in april, ik moet nog ff wat dingen regelen (een berg zand bijvoorbeeldquote:
Een van mijn weinige foto's van mezelfquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
vertel eens wat meer over jezelf want je hebt geen fotoboek
post eens een foto?
wh00tquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik zit te denken aan ergens in april, ik moet nog ff wat dingen regelen (een berg zand bijvoorbeeld) en ik heb nog geen stof of patroon of jouw confectiemaat
maar ben het zeer zeker niet vergeten!!!
Zoals normaal gesproken altijd gebeurt bedoel je?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
later in t topic staat de tot dan toe lijst, te vinden via bovenstaand linkje
waar ook de update met geld enzo in staat
misschien handig om die post in de OP te gooien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |