*fotoboek van Superbosch checktquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kom je toch gezellig mee als model
en bedankt...nu heb ik zin in Snickersquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
*fotoboek van Superbosch checkt
*met Ynske eens is.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:09 schreef Ynske het volgende:
*schop*
heb bericht gehad van die visagiste die bij mij op school gezeten heeft
ze vraagt 35 euro per uur voor materiaalkosten enzo
ik voor mij vind dat teveel van het goede voor een gezellige meet, dus denk dat ik er maar niet op inga, wat jullie?
Wij vragen 39 Euro per uur voor het maken van haar portfolio-foto'squote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:09 schreef Ynske het volgende:
*schop*
heb bericht gehad van die visagiste die bij mij op school gezeten heeft
ze vraagt 35 euro per uur voor materiaalkosten enzo
ik voor mij vind dat teveel van het goede voor een gezellige meet, dus denk dat ik er maar niet op inga, wat jullie?
dat gaf ik ook al aan, maar goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wij vragen 39 Euro per uur voor het maken van haar portfolio-foto's
(Time for prints principe zegt haar niets?)
Ik heb Esther (Lekmeet) gevraagd trouwens, maar zij is in mei rete-druk met de voorbereidingen van haar ouders hun [insert] edelmetaal [/insert] bruiloft.
Drie. Rubberduck neemt er ook eentje meequote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:15 schreef Ynske het volgende:
maar als ik t goed had, kwamen er toch 2 dames is t niet?
Wil jij dan mijn favo S&G slachtoffer zijnquote:
Mogelijk heeft Fraubitch een meerijder voor je.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:38 schreef Kleintje het volgende:
Marjo, ik hoef niet met jou mee te rijden.
Door diverse dingen kom ik op dat moment uit de buurt van Utrecht.
Dus ik rij zelf wel, dat is wel zo makkelijk.
Als er nog mensen uit de buurt van Utrecht willen meerijden... ik heb nog 3 zitplaatsen over, rij dan op Diesel en het lijkt me fair om de reiskosten te delen.
Zolang jullie zeggen wat ik mee moet nemen qua kleding etc en hoe of wat de bedoeling is, tuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn favo S&G slachtoffer zijn![]()
Niet gaan mepen
![]()
Kledingquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zolang jullie zeggen wat ik mee moet nemen qua kleding etc en hoe of wat de bedoeling is, tuurlijk.![]()
heb ik opgeschrevenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KledingNiet nodig joh
vergeet die blauwe overal niet he
Het idee is dat men in kan schrijven tot uiterlijk 24 april en dat jullie daarna een week krijgen om mijn nieuwe camera te financieren om te betalen aan mijquote:Op zondag 2 april 2006 20:35 schreef blackbully het volgende:
hoe zit het met de finacien trouwns?
al bekend wat de kosten zijn?
en hoe we dat afhandelen?
De conducteur gaat kaartjesknippen?quote:Op zondag 2 april 2006 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
en ja, heel gek maar we zullen wel iets van een toegangscontrole instellen
quote:Op zondag 2 april 2006 23:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De conducteur gaat kaartjesknippen?
Echt welquote:Op maandag 3 april 2006 07:57 schreef Ynske het volgende:
Jamaar....
jullie zijn nu toch niet van plan om me in vol ornaat daar te krijgen om kaartjes (waarvan ik niet eens weet of ik die heb) te gaan knippen
quote:Op maandag 3 april 2006 08:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welWe distribueren virtuele kaartjes via email en jij mag knippen
Kaartjes knippen zonder uniform is natuurlijk niets hequote:Op maandag 3 april 2006 08:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat knippen is geen probleem... ben niet voor niets een ervaringsdeskundige
maar dat volle ornaat....denk niet dat ik daar aan ga beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |