ongesteld, zwanger?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zin in komkommer
Maar de frietpan dstaat aan voor een lekker kroketontbijtje
Ik was altijd al luiquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Wet zijn jullie ook een stelletje huftersals er 299 berichten in staan wil niemadn hem vol maken, of een nieuwe maken, maar als er eenmala een nieuwe is storten z zich er als aasgieren op
Julie zijn lui geworden
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Wet zijn jullie ook een stelletje huftersals er 299 berichten in staan wil niemadn hem vol maken, of een nieuwe maken, maar als er eenmala een nieuwe is storten z zich er als aasgieren op
Julie zijn lui geworden
met je reno???quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik boek die supra makkelijk hendig![]()
Is t een goatse geworden? Nee toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:26 schreef BoJo het volgende:
Wat zit er voor plaatje dan hier bovenin?![]()
ik ben aant werkquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Julie zijn lui geworden
Watr voor mattenset heb je? Krijg je complimenten van je cliënt daarvoor?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ey, 'tis wel een gechipte diesel mên![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Oude tijden herlevenIk heb een Unimog in een cabriotopic gepost
Waar is het favo PTA kloontje als je hem nodig hebt?
Stalk je me ofzoquote:
had ik ook jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ey, 'tis wel een gechipte diesel mên![]()
Orginele, maar ik heb wel zo'n ding erinzitten:quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Watr voor mattenset heb je? Krijg je complimenten van je cliënt daarvoor?
CREquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
had ik ook ja
[afbeelding]
Welk seizoen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:33 schreef Unimog het volgende:
Ja de Mog is weer helemaal in topconditie voor het nieuwe seizoen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Watr voor mattenset heb je? Krijg je complimenten van je cliënt daarvoor?
Gelukkig had hij een kennis met een CL600 met een kofferbak vol breinaalden en liedboeken, anders was het uit de hand gelopenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik kreeg laatst bijna ruzie met een cliënt, ik had mijn mattenset niet vast getaped en dat vond hij echt niet kunnen!
Mja hij is nu gewoon te netjes voor fanatiek ofroadenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welk seizoen?Wat ga je doen? Rally's? Trail? Cross?
Fire breathing racing machinequote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zeker...
55 pk @ 5000 rpm
110 Nm @ 2250 rpm![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zeker...
55 pk @ 5000 rpm
110 Nm @ 2250 rpm![]()
Die boek ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zeker...
55 pk @ 5000 rpm
110 Nm @ 2250 rpm![]()
Nu dus. Tot zoquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Over een minuut zijn mn kroketjes klaar
de vader van de moeder van de zus van de buurman daar de achternicht van en daar weer een vriend van en daar de vader van heeft ook een CL600, die mag ik soms een weekje lenenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukkig had hij een kennis met een CL600 met een kofferbak vol breinaalden en liedboeken, anders was het uit de hand gelopen
Jou boek ik nog lopend!quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:45 schreef BazzoS het volgende:
[..]
101 pk @ 7200 rpm
108 NM @ 5400 rpm
ooooooooow DIE!quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:43 schreef BazzoS het volgende:
@Lex: wat is het voor plaatje, het topic-icoon?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jou boek ik nog lopend!
![]()
(al dat geboek, we kunnen wel een bibliotheek beginnen)
ik had mn 9e rijles vandaag aapquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:02 schreef BazzoS het volgende:
Lex, heb jij trouwens je examen al aangevraagd?
dat weet ik, maar misschien ben je een snelle leerling?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had mn 9e rijles vandaag aap
Dus jij bent de newbiequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef Spyronius het volgende:
Trouwens dat stuk aan het begin van de OP met die usericons klopt ook nog lekker, zit er eentje tussen die bij toeval een zelfde soort usericon als mij heeft, maar de laatste keer dat hij in een sc poste was een half jaar geleden.
D-Devil is heiligquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef Spyronius het volgende:
Trouwens dat stuk aan het begin van de OP met die usericons klopt ook nog lekker, zit er eentje tussen die bij toeval een zelfde soort usericon als mij heeft, maar de laatste keer dat hij in een sc poste was een half jaar geleden.
Werk ze, BazzoSquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:08 schreef BazzoS het volgende:
en ik blijf weg tot vanavond 22.30, werken
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Dank je voor het vullen van de stratenmakerstopicIk heb je bericht wle geedit
ik weet ut lieffiequote:
en mij?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik weet ut lieffie![]()
Mis jou ook hoor
maak me gek?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef Spyronius het volgende:
zoene zoene zoene....
niet zoveel als Sjoewe, die heeft een voorrangspositiequote:
o, oke.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet zoveel als Sjoewe, die heeft een voorrangspositie![]()
ik heb nog wel een Ixus v3 voor jequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik was ook al bezig met canon!![]()
[afbeelding]
Ontbijt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:18 schreef Fugie het volgende:
waarom eet jij om 1 uur smiddags kroketten![]()
brinta.... erna heb je zo'n steen op je maagquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik eet altijd brinta als ontbijtWat doe ik goed
Canon roelt gewoonquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik was ook al bezig met canon!![]()
[afbeelding]
Brinta is toch pap?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik eet altijd brinta als ontbijtWat doe ik goed
Moet je bewaren voor als aardbeien weer betaalbaar zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook nog een rol of 6 aan biobeschuiten staan
je moet er ook niet teveel poeier in doen eh. Gewoon lekker drinkontbijtje. En bovendien snel naar binnen gewerkt. Max 5 minuten inc voorbereidenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
brinta.... erna heb je zo'n steen op je maag![]()
Koop eens hersensquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:27 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Moet je bewaren voor als aardbeien weer betaalbaar zijn
En hoelang liggen ze dan wel niet al in de kast?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koop eens hersens
houdbaar tot april
Ze zijn in week 38 gemaakt, heb meteen een omdoos vol meegenomen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En hoelang liggen ze dan wel niet al in de kast?
Want beschuit is best lang houdbaar
neuh hoeft niet, daar heb ik mn werk al voorquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:24 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Als jij dat wil, geen probleem mee hoor
Zolang ze nog niet uit die rol lopen, dan is er niets aan het handje.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze zijn in week 38 gemaakt, heb meteen een omdoos vol meegenomen.
dat is met alle producten zoquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:36 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Zolang ze nog niet uit die rol lopen, dan is er niets aan het handje.
Nou, ik had laatst leverpastei uit het jaar 2004quote:
Ixus is toch zo'n visje voor achterop je auto?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb nog wel een Ixus v3 voor je![]()
nee, ik heb het meeste van mijn werk al af.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:36 schreef lipje het volgende:
Mukie![]()
Heb je je slaafje aan het werk gezet?
Dat zijn darwin visjes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ixus is toch zo'n visje voor achterop je auto?![]()
Ik ga de 12 uur wel weer halen vandaagquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee, ik heb het meeste van mijn werk al af.
Mukiequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee, ik heb het meeste van mijn werk al af.
ja ixus betekent vis (oud grieks iig)quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ixus is toch zo'n visje voor achterop je auto?![]()
Arme Opa_vertelt........quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ga de 12 uur wel weer halen vandaag![]()
Deze niet: [TK] Darwin visjes voor op de autoquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:49 schreef Fugie het volgende:
dat is voor zwaar gelovige mensen, ik lach ze altijd uit
Ik wist het!!1!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:47 schreef lipje het volgende:
[..]
ja ixus betekent vis (oud grieks iig)
oh tevens symbool van gristus
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zijn jullie nou allemaal aan het treuren in stilte voor Opa?
Neuh, ik zit alleen vet in de stress omdat ik op de een of andere manier een afstudeeropdracht doelstelling voor 4 uur vanmiddag in elkaar moet hebben, anders kan ik over drie werkdagen de exit bij dit bedrijf op gaan zoeken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zijn jullie nou allemaal aan het treuren in stilte voor Opa?
en dat is moeilijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Neuh, ik zit alleen vet in de stress omdat ik op de een of andere manier een afstudeeropdracht doelstelling voor 4 uur vanmiddag in elkaar moet hebben, anders kan ik over drie werkdagen de exit bij dit bedrijf op gaan zoeken.
Ja als er al drie bij m'n huidig stage bedrijf zijn afgewezen dan ja, is dat vrij moeilijk. Anders moet ik een scriptie gaan schrijven als afstudeeropdracht, maar dan krijg ik ook niet meer betaald.quote:
pff een beetje stressquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Neuh, ik zit alleen vet in de stress omdat ik op de een of andere manier een afstudeeropdracht doelstelling voor 4 uur vanmiddag in elkaar moet hebben, anders kan ik over drie werkdagen de exit bij dit bedrijf op gaan zoeken.
Pas maar op, hij is groter dan jijquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Klonk, klonk.. hmm.. is dat die nep-Opa?![]()
Klonk --->quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pas maar op, hij is groter dan jij
Neem je een trapje mee?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:11 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Klonk ---> [afbeelding] <--- Opa
![]()
Ik koop schoenen met plateauzolenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neem je een trapje mee?Je blijft Zuid-Europeaan he --> klein
quote:Q: what do you do for work?
A: I am a gangsta
Q: No really
A i am a rapper
Q be serious, no joking
A i am a gangsta rapper
ik word steeds moeilijker wakker sochtendsquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:21 schreef Fugie het volgende:
is toch die film van 50 ?
poten op bureau, en stoel in slaapstandquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik word steeds moeilijker wakker sochtends![]()
Plus dat Donderdag een relaxte rustige dag is en er geen reed te beleven valt. Ik zit bijna te pitten![]()
Hmm toch geen pfeiffer opgelopen hier op Fok?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik word steeds moeilijker wakker sochtends![]()
Plus dat Donderdag een relaxte rustige dag is en er geen reed te beleven valt. Ik zit bijna te pitten![]()
neequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mukie![]()
Is het al weer uit met je vriendje? lees: maak ik alweer kans?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee
Nog helemaal in![]()
![]()
Hij is jarig vandaag
hij houdt geen feestjequote:
En wat heb je hem dan wel gegeven?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee
Nog helemaal in![]()
![]()
Hij is jarig vandaag
ochtendsexquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:39 schreef Spyronius het volgende:
[..]
En wat heb je hem dan wel gegeven?
ik heb met niemand lopen bekken hier op Fokquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:27 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmm toch geen pfeiffer opgelopen hier op Fok?
neequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:41 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmmmmm, wil je op mijn verjaardag mijn vriendin voor een dag zijn?![]()
Kansloosquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:41 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmmmmm, wil je op mijn verjaardag mijn vriendin voor een dag zijn?![]()
En ik danquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb met niemand lopen bekken hier op Fok![]()
ik welquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb met niemand lopen bekken hier op Fok![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:50 schreef Opa_vertelt het volgende:Er brak een wieltje van mijn stoel af!
Dat je nog leeft zegquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:50 schreef Opa_vertelt het volgende:Er brak een wieltje van mijn stoel af!
roflquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en bij mij dan? ben in November pas jarig
maar toch gefelicitaart
hintquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:50 schreef Opa_vertelt het volgende:Er brak een wieltje van mijn stoel af!
Als z'n naam z'n leeftijd verraad dan heb ik medelij met de kantoormiepquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]het hoogtepunt van de dag voor een kantoormiep
misschien is het wel een breezer-opa, en heeft ie op een 15 een zigeuner bezwangerd, waarvan het kind ook weer een breezersnolletje is die onlangs een baby heft voortgebracht, dan is het een opa van 30quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:02 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Als z'n naam z'n leeftijd verraad dan heb ik medelij met de kantoormiep
Ik zit nog steeds te wachten op m'n seizoen 1 t/m 4 ER , zal wel weer bij die pokke douane liggen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:Sandra heeft een 30DVD box van Ally McBeal gekocht
30 dvd?!?!?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:Sandra heeft een 30DVD box van Ally McBeal gekocht
Mja, ik weet nu in ieder geval waar mn 100 euro huur voor deze maan naar toe is gegaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
30 dvd?!?!?![]()
![]()
Ik zou de verloving verbreken
Prepay: Niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef hermandeperman het volgende:
Goedemiddag
Even snel een vraagje, weet iemand waar je kunt achterhalen wie/wat/waar achter een mobiel telefoonnummer zit??
En kom nu niet met grappen van "bellen" enzo
Alvast bedankt
Ik heb ooit een site gezien waar het kon (1) tegen betaling 2) na aanmelding van het nr.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef hermandeperman het volgende:
Goedemiddag
Even snel een vraagje, weet iemand waar je kunt achterhalen wie/wat/waar achter een mobiel telefoonnummer zit??
Alvast bedankt
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik weet nu in ieder geval waar mn 100 euro huur voor deze maan naar toe is gegaan
Dat kan volgens mij niet, dus wordt toch bellenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef hermandeperman het volgende:
Goedemiddag
Alvast bedankt
Whehehe, je bent een wijf, je hebt rood haar en je woont in den Haagquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:33 schreef ook_gek het volgende:
ik lijk wel een wijf. Ik heb gewoon 2 grote toilet tassen![]()
heumeuquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:33 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:33 schreef ook_gek het volgende:
06 nummer dat je lastig valtquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef hermandeperman het volgende:
Goedemiddag
Alvast bedankt
roflquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:37 schreef ook_gek het volgende:
mijn polo toilet tasje zit vol met luchtjes
En mijn armani tas zit vol met scheermesjes en dat soort shit.
Als we worden aangehouden en hij kijkt in dat armani tasje denkt hij dat ik me polsen door ga snijden
cartoonsquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:45 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Mijn held uit m'n jeugd jaren
[afbeelding]
![]()
Je trapauto bedoel je?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:48 schreef M5 het volgende:
't was weer meer glijden dan rijden vandaag op m'n werk. overstuur, onderstuur, vierwiel drift (gecontroleerd en ongecontroleerd).
Toch nog leerzaam, dat autootjes rijden
Lekker ruiken is belangrijk tochquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
rofl
maar je wilt dan wel lekker ruiken
Alvast veel plezier als ik je niet meer spreek
en dat met 30km per uur:?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:48 schreef M5 het volgende:
't was weer meer glijden dan rijden vandaag op m'n werk. overstuur, onderstuur, vierwiel drift (gecontroleerd en ongecontroleerd).
Toch nog leerzaam, dat autootjes rijden
echte mannen stinken naar zweet!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lekker ruiken is belangrijk toch![]()
weet je hoe glad die schepen binnen in zijn, en officieel is de max 50, maar daar houd niemand zich aan. ik zit meestal rond de 40-45 mph.quote:
stel dat het bovenstaande de definitie voor echte mannen zou zijn.. dan maar geen echte manquote:
nee dat weet ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:51 schreef M5 het volgende:
[..]
weet je hoe glad die schepen binnen in zijn, en officieel is de max 50, maar daar houd niemand zich aan. ik zit meestal rond de 40-45 mph.
blij dat je er trots op bentquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:54 schreef ook_gek het volgende:
effe een greep uit de luchtjes die ik bij me heb.
hugo boss bottle
Armani acqua di gio
ralph lauren bleu
tommy hilfiger
fahrenheit deo armani HE
en dan nog wat zooi voor onder de douche![]()
![]()
![]()
De meeste mensen noemen het metroman. Ik noem je gewoon een flikkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:54 schreef ook_gek het volgende:
effe een greep uit de luchtjes die ik bij me heb.
hugo boss bottle
Armani acqua di gio
ralph lauren bleu
tommy hilfiger
fahrenheit deo armani HE
en dan nog wat zooi voor onder de douche![]()
![]()
![]()
echt glad, snaarstrakke stalen vloer met een laag verf er over. recht uit niets aan de hand, alleen wat wielspin. in de bochten is het best tricky, zeker als er nog wat stof op ligt.quote:
een opel kan meer hebben dan je denktquote:zolang je nix crasht is het niet verkeerd nee
Ik wacht heel bewust tot ik geld heb voor een andere voordat ik lompe dingen met die opel ga doen, anders heb ik strax helemaal geen vervoer meer
nu je het zegt kan ik me er wel iets bij voorstellen ja bij die vloerenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:56 schreef M5 het volgende:
[..]
echt glad, snaarstrakke stalen vloer met een laag verf er over. Recht uit niets aan de hand, alleen wat wielspin in de bochten is het best tricky, zeker als er nog wat stof op ligt.
[..]
een opel kan meer hebben dan je denktmaar misschien wel verstandig ja.
Dat magquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste mensen noemen het metroman. Ik noem je gewoon een flikker
dan stap ik wel over naar een niet echte manquote:
mijn smaak is goed hequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan stap ik wel over naar een niet echte man![]()
vrouwen die kunnen ruikenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Veel geurtjes hebben veel mannen die ik ken, maar dat zijn toch echt mannen hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste mensen noemen het metroman. Ik noem je gewoon een flikker
meld zich aanquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
bottled en aqua di gioquote:
Mwah, scheren duurt soms best lang, toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Veel geurtjes hebben veel mannen die ik ken, maar dat zijn toch echt mannen hoor.
Zijn alleen wat meer verzorgd.
Een metroman staat langer voor de spiegel als ik en dat vinnik echt te ver gaan
hangt er van af hoe lang de baard isquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mwah, scheren duurt soms best lang, toch?
Dan moet je het eerst kort knippen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hangt er van af hoe lang de baard is
De nekscheertrimstand is sneller!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan moet je het eerst kort knippen.
Precies en ik doe niet aan gezicht verzorging met zalfjes en potjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Veel geurtjes hebben veel mannen die ik ken, maar dat zijn toch echt mannen hoor.
Zijn alleen wat meer verzorgd.
Een metroman staat langer voor de spiegel als ik en dat vinnik echt te ver gaan
quote:
dat is een leuk meisje joquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Hilarry Duff is lelijk en kan niet zingen.
waren er maar meer zulke trouw OP bouwers.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:19 schreef M5 het volgende:
* gaat eens op zoek naar #840.
ik heb het dan niet over scherenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mwah, scheren duurt soms best lang, toch?
Die heeft geen plaatje staan, al heeft ze wel dezelfde intresse in films als ik, hmm....quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volkomen kansloos
(Sjoem is ook een vrouw, ga ide versieren)
Ik garandeer je dat het een lekker ding isquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Die heeft geen plaatje staan, al heeft ze wel dezelfde intresse in films als ik, hmm....
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Hilarry Duff is lelijk en kan niet zingen.
ze is toch niet lelijkquote:
Aangezien jij Hillary Duff lelijk vind, vrees ik voor jouw smaakquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik garandeer je dat het een lekker ding is
terecht overigens.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:23 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Aangezien jij Hillary Duff lelijk vind, vrees ik voor jouw smaak
en je denkt dat het anders wel zou lukken?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Die heeft geen plaatje staan, al heeft ze wel dezelfde intresse in films als ik, hmm....
Ah nu snap ik je wansmaakquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik garandeer je dat het een lekker ding is
jep!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
word het iets met wielen, wat niet bedoeld is om te vliegen?
Ik heb geen hoop nodig, ik ben mr. casanova himselfquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
en je denkt dat het anders wel zou lukken?
achja hoop doet leven he
Ach gossie wat liefquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:29 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ik heb geen hoop nodig, ik ben mr. casanova himself![]()
voor na het scheren is dat logisch toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:33 schreef ook_gek het volgende:
doen jullie ook aan gezicht zalfjes dan![]()
hebben die dan zalfjes?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:32 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat heb ik. maar ik vind het niet zo bijzonder. Doe mij dan maar Mexx Ice Touch.
Soms wat aftershave, maar eigenlijk alleen maar body milkquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
voor na het scheren is dat logisch toch?
tegen schrale huid enzo
Hmm ik wil niet weten waar jij je scheert, of mss ook welquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
tegen schrale huid enzo
ik scheer me altijd onder de douchequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
tegen schrale huid enzo
Neequote:
Nivea for men heeft alleen verzorgingsproducten voor het gezicht hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:36 schreef M5 het volgende:
[..]
NeeMaar nivea for men heeft meer dan alleen zalfjes. Weet ik veel dat jij alleen de zalfjes bedoelt
nou wel gefeliciteerdquote:
Om op de valreep maar even over auto's te lullen: Moet jij je niet 'ns registreren als V5 ipv M5?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:36 schreef M5 het volgende:
[..]
NeeMaar nivea for men heeft meer dan alleen zalfjes. Weet ik veel dat jij alleen de zalfjes bedoelt
ze zal haar muts wel scheren he. Waarom daar zo geheimzinnig over doen? Is toch normaal?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:36 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmm ik wil niet weten waar jij je scheert, of mss ook welMaar als ik m'n gezicht scheer heb ik niet zo zeer last van een schrale huid.
Ze oksels niet te vergeten zei Sjoem met een Frans accent.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze zal haar muts wel scheren he. Waarom daar zo geheimzinnig over doen? Is toch normaal?
Naja ligt eraan, de ene houdt van een baal en de ander houdt het liever kaal.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze zal haar muts wel scheren he. Waarom daar zo geheimzinnig over doen? Is toch normaal?
Bij sommige mensen maakt dat niets uit. Heb je alsnog een schrale/droge huid na het douchen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik scheer me altijd onder de douche![]()
Nee. want als ik een V6 zie neem ik misschien die wel mee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Om op de valreep maar even over auto's te lullen: Moet jij je niet 'ns registreren als V5 ipv M5?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nivea for men heeft alleen verzorgingsproducten voor het gezicht hoor![]()
Nivea zelf heeft meer dan alleen dat ja.
Ik ben teminste een echte man. geen verstand van dat soort spulquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nivea for men heeft alleen verzorgingsproducten voor het gezicht hoor![]()
Nivea zelf heeft meer dan alleen dat ja.
Benen, oksels niet te vergetenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bij sommige mensen maakt dat niets uit. Heb je alsnog een schrale/droge huid na het douchen.
Ik smeer me daarom altijd in met olie drna(het water droogt uit blijkbaar
)
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee. want als ik een V6 zie neem ik misschien die wel mee.
doe ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Komt denk ik ook wel doordat ik té warm/heet douche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |