niet zoveel als Sjoewe, die heeft een voorrangspositiequote:
o, oke.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet zoveel als Sjoewe, die heeft een voorrangspositie![]()
ik heb nog wel een Ixus v3 voor jequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik was ook al bezig met canon!![]()
[afbeelding]
Ontbijt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:18 schreef Fugie het volgende:
waarom eet jij om 1 uur smiddags kroketten![]()
brinta.... erna heb je zo'n steen op je maagquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik eet altijd brinta als ontbijtWat doe ik goed
Canon roelt gewoonquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik was ook al bezig met canon!![]()
[afbeelding]
Brinta is toch pap?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik eet altijd brinta als ontbijtWat doe ik goed
Moet je bewaren voor als aardbeien weer betaalbaar zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook nog een rol of 6 aan biobeschuiten staan
je moet er ook niet teveel poeier in doen eh. Gewoon lekker drinkontbijtje. En bovendien snel naar binnen gewerkt. Max 5 minuten inc voorbereidenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
brinta.... erna heb je zo'n steen op je maag![]()
Koop eens hersensquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:27 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Moet je bewaren voor als aardbeien weer betaalbaar zijn
En hoelang liggen ze dan wel niet al in de kast?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koop eens hersens
houdbaar tot april
Ze zijn in week 38 gemaakt, heb meteen een omdoos vol meegenomen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En hoelang liggen ze dan wel niet al in de kast?
Want beschuit is best lang houdbaar
neuh hoeft niet, daar heb ik mn werk al voorquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:24 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Als jij dat wil, geen probleem mee hoor
Zolang ze nog niet uit die rol lopen, dan is er niets aan het handje.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze zijn in week 38 gemaakt, heb meteen een omdoos vol meegenomen.
dat is met alle producten zoquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:36 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Zolang ze nog niet uit die rol lopen, dan is er niets aan het handje.
Nou, ik had laatst leverpastei uit het jaar 2004quote:
Ixus is toch zo'n visje voor achterop je auto?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb nog wel een Ixus v3 voor je![]()
nee, ik heb het meeste van mijn werk al af.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:36 schreef lipje het volgende:
Mukie![]()
Heb je je slaafje aan het werk gezet?
Dat zijn darwin visjes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ixus is toch zo'n visje voor achterop je auto?![]()
Ik ga de 12 uur wel weer halen vandaagquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee, ik heb het meeste van mijn werk al af.
Mukiequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee, ik heb het meeste van mijn werk al af.
ja ixus betekent vis (oud grieks iig)quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ixus is toch zo'n visje voor achterop je auto?![]()
Arme Opa_vertelt........quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ga de 12 uur wel weer halen vandaag![]()
Deze niet: [TK] Darwin visjes voor op de autoquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:49 schreef Fugie het volgende:
dat is voor zwaar gelovige mensen, ik lach ze altijd uit
Ik wist het!!1!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:47 schreef lipje het volgende:
[..]
ja ixus betekent vis (oud grieks iig)
oh tevens symbool van gristus
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zijn jullie nou allemaal aan het treuren in stilte voor Opa?
Neuh, ik zit alleen vet in de stress omdat ik op de een of andere manier een afstudeeropdracht doelstelling voor 4 uur vanmiddag in elkaar moet hebben, anders kan ik over drie werkdagen de exit bij dit bedrijf op gaan zoeken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zijn jullie nou allemaal aan het treuren in stilte voor Opa?
en dat is moeilijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Neuh, ik zit alleen vet in de stress omdat ik op de een of andere manier een afstudeeropdracht doelstelling voor 4 uur vanmiddag in elkaar moet hebben, anders kan ik over drie werkdagen de exit bij dit bedrijf op gaan zoeken.
Ja als er al drie bij m'n huidig stage bedrijf zijn afgewezen dan ja, is dat vrij moeilijk. Anders moet ik een scriptie gaan schrijven als afstudeeropdracht, maar dan krijg ik ook niet meer betaald.quote:
pff een beetje stressquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Neuh, ik zit alleen vet in de stress omdat ik op de een of andere manier een afstudeeropdracht doelstelling voor 4 uur vanmiddag in elkaar moet hebben, anders kan ik over drie werkdagen de exit bij dit bedrijf op gaan zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |