Pas maar op, hij is groter dan jijquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Klonk, klonk.. hmm.. is dat die nep-Opa?![]()
Klonk --->quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pas maar op, hij is groter dan jij
Neem je een trapje mee?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:11 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Klonk ---> [afbeelding] <--- Opa
![]()
Ik koop schoenen met plateauzolenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neem je een trapje mee?Je blijft Zuid-Europeaan he --> klein
quote:Q: what do you do for work?
A: I am a gangsta
Q: No really
A i am a rapper
Q be serious, no joking
A i am a gangsta rapper
ik word steeds moeilijker wakker sochtendsquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:21 schreef Fugie het volgende:
is toch die film van 50 ?
poten op bureau, en stoel in slaapstandquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik word steeds moeilijker wakker sochtends![]()
Plus dat Donderdag een relaxte rustige dag is en er geen reed te beleven valt. Ik zit bijna te pitten![]()
Hmm toch geen pfeiffer opgelopen hier op Fok?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik word steeds moeilijker wakker sochtends![]()
Plus dat Donderdag een relaxte rustige dag is en er geen reed te beleven valt. Ik zit bijna te pitten![]()
neequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mukie![]()
Is het al weer uit met je vriendje? lees: maak ik alweer kans?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee
Nog helemaal in![]()
![]()
Hij is jarig vandaag
hij houdt geen feestjequote:
En wat heb je hem dan wel gegeven?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee
Nog helemaal in![]()
![]()
Hij is jarig vandaag
ochtendsexquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:39 schreef Spyronius het volgende:
[..]
En wat heb je hem dan wel gegeven?
ik heb met niemand lopen bekken hier op Fokquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:27 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmm toch geen pfeiffer opgelopen hier op Fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |