neequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:41 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmmmmm, wil je op mijn verjaardag mijn vriendin voor een dag zijn?![]()
Kansloosquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:41 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmmmmm, wil je op mijn verjaardag mijn vriendin voor een dag zijn?![]()
En ik danquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb met niemand lopen bekken hier op Fok![]()
ik welquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb met niemand lopen bekken hier op Fok![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:50 schreef Opa_vertelt het volgende:Er brak een wieltje van mijn stoel af!
Dat je nog leeft zegquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:50 schreef Opa_vertelt het volgende:Er brak een wieltje van mijn stoel af!
roflquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en bij mij dan? ben in November pas jarig
maar toch gefelicitaart
hintquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:50 schreef Opa_vertelt het volgende:Er brak een wieltje van mijn stoel af!
Als z'n naam z'n leeftijd verraad dan heb ik medelij met de kantoormiepquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]het hoogtepunt van de dag voor een kantoormiep
misschien is het wel een breezer-opa, en heeft ie op een 15 een zigeuner bezwangerd, waarvan het kind ook weer een breezersnolletje is die onlangs een baby heft voortgebracht, dan is het een opa van 30quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:02 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Als z'n naam z'n leeftijd verraad dan heb ik medelij met de kantoormiep
Ik zit nog steeds te wachten op m'n seizoen 1 t/m 4 ER , zal wel weer bij die pokke douane liggen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:Sandra heeft een 30DVD box van Ally McBeal gekocht
30 dvd?!?!?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:Sandra heeft een 30DVD box van Ally McBeal gekocht
Mja, ik weet nu in ieder geval waar mn 100 euro huur voor deze maan naar toe is gegaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
30 dvd?!?!?![]()
![]()
Ik zou de verloving verbreken
Prepay: Niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef hermandeperman het volgende:
Goedemiddag
Even snel een vraagje, weet iemand waar je kunt achterhalen wie/wat/waar achter een mobiel telefoonnummer zit??
En kom nu niet met grappen van "bellen" enzo
Alvast bedankt
Ik heb ooit een site gezien waar het kon (1) tegen betaling 2) na aanmelding van het nr.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef hermandeperman het volgende:
Goedemiddag
Even snel een vraagje, weet iemand waar je kunt achterhalen wie/wat/waar achter een mobiel telefoonnummer zit??
Alvast bedankt
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik weet nu in ieder geval waar mn 100 euro huur voor deze maan naar toe is gegaan
Dat kan volgens mij niet, dus wordt toch bellenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef hermandeperman het volgende:
Goedemiddag
Alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |