Dan moet je het eerst kort knippen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hangt er van af hoe lang de baard is
De nekscheertrimstand is sneller!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan moet je het eerst kort knippen.
Precies en ik doe niet aan gezicht verzorging met zalfjes en potjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Veel geurtjes hebben veel mannen die ik ken, maar dat zijn toch echt mannen hoor.
Zijn alleen wat meer verzorgd.
Een metroman staat langer voor de spiegel als ik en dat vinnik echt te ver gaan
quote:
dat is een leuk meisje joquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Hilarry Duff is lelijk en kan niet zingen.
waren er maar meer zulke trouw OP bouwers.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:19 schreef M5 het volgende:
* gaat eens op zoek naar #840.
ik heb het dan niet over scherenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mwah, scheren duurt soms best lang, toch?
Die heeft geen plaatje staan, al heeft ze wel dezelfde intresse in films als ik, hmm....quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volkomen kansloos
(Sjoem is ook een vrouw, ga ide versieren)
Ik garandeer je dat het een lekker ding isquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Die heeft geen plaatje staan, al heeft ze wel dezelfde intresse in films als ik, hmm....
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Hilarry Duff is lelijk en kan niet zingen.
ze is toch niet lelijkquote:
Aangezien jij Hillary Duff lelijk vind, vrees ik voor jouw smaakquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik garandeer je dat het een lekker ding is
terecht overigens.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:23 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Aangezien jij Hillary Duff lelijk vind, vrees ik voor jouw smaak
en je denkt dat het anders wel zou lukken?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Die heeft geen plaatje staan, al heeft ze wel dezelfde intresse in films als ik, hmm....
Ah nu snap ik je wansmaakquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik garandeer je dat het een lekker ding is
jep!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
word het iets met wielen, wat niet bedoeld is om te vliegen?
Ik heb geen hoop nodig, ik ben mr. casanova himselfquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
en je denkt dat het anders wel zou lukken?
achja hoop doet leven he
Ach gossie wat liefquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:29 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ik heb geen hoop nodig, ik ben mr. casanova himself![]()
voor na het scheren is dat logisch toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:33 schreef ook_gek het volgende:
doen jullie ook aan gezicht zalfjes dan![]()
hebben die dan zalfjes?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:32 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat heb ik. maar ik vind het niet zo bijzonder. Doe mij dan maar Mexx Ice Touch.
Soms wat aftershave, maar eigenlijk alleen maar body milkquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
voor na het scheren is dat logisch toch?
tegen schrale huid enzo
Hmm ik wil niet weten waar jij je scheert, of mss ook welquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
tegen schrale huid enzo
ik scheer me altijd onder de douchequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
tegen schrale huid enzo
Neequote:
Nivea for men heeft alleen verzorgingsproducten voor het gezicht hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:36 schreef M5 het volgende:
[..]
NeeMaar nivea for men heeft meer dan alleen zalfjes. Weet ik veel dat jij alleen de zalfjes bedoelt
nou wel gefeliciteerdquote:
Om op de valreep maar even over auto's te lullen: Moet jij je niet 'ns registreren als V5 ipv M5?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:36 schreef M5 het volgende:
[..]
NeeMaar nivea for men heeft meer dan alleen zalfjes. Weet ik veel dat jij alleen de zalfjes bedoelt
ze zal haar muts wel scheren he. Waarom daar zo geheimzinnig over doen? Is toch normaal?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:36 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmm ik wil niet weten waar jij je scheert, of mss ook welMaar als ik m'n gezicht scheer heb ik niet zo zeer last van een schrale huid.
Ze oksels niet te vergeten zei Sjoem met een Frans accent.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze zal haar muts wel scheren he. Waarom daar zo geheimzinnig over doen? Is toch normaal?
Naja ligt eraan, de ene houdt van een baal en de ander houdt het liever kaal.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze zal haar muts wel scheren he. Waarom daar zo geheimzinnig over doen? Is toch normaal?
Bij sommige mensen maakt dat niets uit. Heb je alsnog een schrale/droge huid na het douchen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik scheer me altijd onder de douche![]()
Nee. want als ik een V6 zie neem ik misschien die wel mee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Om op de valreep maar even over auto's te lullen: Moet jij je niet 'ns registreren als V5 ipv M5?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nivea for men heeft alleen verzorgingsproducten voor het gezicht hoor![]()
Nivea zelf heeft meer dan alleen dat ja.
Ik ben teminste een echte man. geen verstand van dat soort spulquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nivea for men heeft alleen verzorgingsproducten voor het gezicht hoor![]()
Nivea zelf heeft meer dan alleen dat ja.
Benen, oksels niet te vergetenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bij sommige mensen maakt dat niets uit. Heb je alsnog een schrale/droge huid na het douchen.
Ik smeer me daarom altijd in met olie drna(het water droogt uit blijkbaar
)
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee. want als ik een V6 zie neem ik misschien die wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |