Whehehe, je bent een wijf, je hebt rood haar en je woont in den Haagquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:33 schreef ook_gek het volgende:
ik lijk wel een wijf. Ik heb gewoon 2 grote toilet tassen![]()
heumeuquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:33 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:33 schreef ook_gek het volgende:
06 nummer dat je lastig valtquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef hermandeperman het volgende:
Goedemiddag
Even snel een vraagje, weet iemand waar je kunt achterhalen wie/wat/waar achter een mobiel telefoonnummer zit??
En kom nu niet met grappen van "bellen" enzo
Alvast bedankt
roflquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:37 schreef ook_gek het volgende:
mijn polo toilet tasje zit vol met luchtjes
En mijn armani tas zit vol met scheermesjes en dat soort shit.
Als we worden aangehouden en hij kijkt in dat armani tasje denkt hij dat ik me polsen door ga snijden
cartoonsquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:45 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Mijn held uit m'n jeugd jaren
[afbeelding]
![]()
Je trapauto bedoel je?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:48 schreef M5 het volgende:
't was weer meer glijden dan rijden vandaag op m'n werk. overstuur, onderstuur, vierwiel drift (gecontroleerd en ongecontroleerd).
Toch nog leerzaam, dat autootjes rijden
Lekker ruiken is belangrijk tochquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
rofl
maar je wilt dan wel lekker ruiken
Alvast veel plezier als ik je niet meer spreek
en dat met 30km per uur:?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:48 schreef M5 het volgende:
't was weer meer glijden dan rijden vandaag op m'n werk. overstuur, onderstuur, vierwiel drift (gecontroleerd en ongecontroleerd).
Toch nog leerzaam, dat autootjes rijden
echte mannen stinken naar zweet!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lekker ruiken is belangrijk toch![]()
weet je hoe glad die schepen binnen in zijn, en officieel is de max 50, maar daar houd niemand zich aan. ik zit meestal rond de 40-45 mph.quote:
stel dat het bovenstaande de definitie voor echte mannen zou zijn.. dan maar geen echte manquote:
nee dat weet ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:51 schreef M5 het volgende:
[..]
weet je hoe glad die schepen binnen in zijn, en officieel is de max 50, maar daar houd niemand zich aan. ik zit meestal rond de 40-45 mph.
blij dat je er trots op bentquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:54 schreef ook_gek het volgende:
effe een greep uit de luchtjes die ik bij me heb.
hugo boss bottle
Armani acqua di gio
ralph lauren bleu
tommy hilfiger
fahrenheit deo armani HE
en dan nog wat zooi voor onder de douche![]()
![]()
![]()
De meeste mensen noemen het metroman. Ik noem je gewoon een flikkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:54 schreef ook_gek het volgende:
effe een greep uit de luchtjes die ik bij me heb.
hugo boss bottle
Armani acqua di gio
ralph lauren bleu
tommy hilfiger
fahrenheit deo armani HE
en dan nog wat zooi voor onder de douche![]()
![]()
![]()
echt glad, snaarstrakke stalen vloer met een laag verf er over. recht uit niets aan de hand, alleen wat wielspin. in de bochten is het best tricky, zeker als er nog wat stof op ligt.quote:
een opel kan meer hebben dan je denktquote:zolang je nix crasht is het niet verkeerd nee
Ik wacht heel bewust tot ik geld heb voor een andere voordat ik lompe dingen met die opel ga doen, anders heb ik strax helemaal geen vervoer meer
nu je het zegt kan ik me er wel iets bij voorstellen ja bij die vloerenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:56 schreef M5 het volgende:
[..]
echt glad, snaarstrakke stalen vloer met een laag verf er over. Recht uit niets aan de hand, alleen wat wielspin in de bochten is het best tricky, zeker als er nog wat stof op ligt.
[..]
een opel kan meer hebben dan je denktmaar misschien wel verstandig ja.
Dat magquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste mensen noemen het metroman. Ik noem je gewoon een flikker
dan stap ik wel over naar een niet echte manquote:
mijn smaak is goed hequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan stap ik wel over naar een niet echte man![]()
vrouwen die kunnen ruikenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Veel geurtjes hebben veel mannen die ik ken, maar dat zijn toch echt mannen hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste mensen noemen het metroman. Ik noem je gewoon een flikker
meld zich aanquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
bottled en aqua di gioquote:
Mwah, scheren duurt soms best lang, toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Veel geurtjes hebben veel mannen die ik ken, maar dat zijn toch echt mannen hoor.
Zijn alleen wat meer verzorgd.
Een metroman staat langer voor de spiegel als ik en dat vinnik echt te ver gaan
hangt er van af hoe lang de baard isquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mwah, scheren duurt soms best lang, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |