Na-apers.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:19 schreef Talitha het volgende:
Misschien een nieuwtje voor jullie ?
Tanja in BB België ?
Wat een origineel ideequote:Op donderdag 23 februari 2006 12:19 schreef Talitha het volgende:
Misschien een nieuwtje voor jullie ?
Tanja in BB België ?
En hoe gaat ze bevallen in een glazen huisquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat een origineel idee![]()
Hebben die nu echt niet geleerd van het fiasco in NL.
Mischien hebben ze dat wel geleerd van BB hier, degene die meewerkt moet echt LIVE bevallen ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
En hoe gaat ze bevallen in een glazen huis![]()
Maar hopen we dan nog wel op gratis streamsquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mischien hebben ze dat wel geleerd van BB hier, degene die meewerkt moet echt LIVE bevallen ofzo
Het is tenslotte niet voor niets Zero Privacy toch?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar hopen we dan nog wel op gratis streams![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een hek erom heen net zoals bij Tanja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
En hoe gaat ze bevallen in een glazen huis![]()
Is niet bekend het grootste geheim tot nu toe.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Lezen worm, staat HOPEN op gratis streamsquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is niet bekend het grootste geheim tot nu toe.
Als ze er zijn, dan ga ik kijken. Jullie doen ook mee dan hè ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lezen worm, staat HOPEN op gratis streams
Wat denk jij nou?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als ze er zijn, dan ga ik kijken. Jullie doen ook mee dan hè ?![]()
Maar natuurlijk zijn wij er dan ook bijquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Viola morgen naar huis gaatquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lezen worm, staat HOPEN op gratis streams
Zou ze roken, onze belgische Tanja ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:37 schreef frizti het volgende:
[..]
Wat denk jij nou?
Ik durf er niet aan te denken als we er geen hebben/vinden.
Als ik ga kijken dan wordt het druk voor mij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zometeen al gaatquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Viola morgen naar huis gaat![]()
BB Belgie is tenminste wel te verstaan itt BB Zwedenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ik ga kijken dan wordt het druk voor mij.
BB Zweden BB Belgie laatste week HBB.
Heb ik nog een leven ja hoor.
Nou dan ga ik gewoon over op het Noors.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
BB Belgie is tenminste wel te verstaan itt BB Zweden![]()
Ze zou niet mijn mental coach moeten zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef frizti het volgende:
Uit deze vergadering blijkt maar eens dat goeroe Mieke er alleen voor de mental coaching is.
Vreemd er moet toch geld voor het Rode kruis worden opgehaald.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef frizti het volgende:
Uit deze vergadering blijkt maar eens dat goeroe Mieke er alleen voor de mental coaching is.
Hoi Witstequote:Op donderdag 23 februari 2006 12:51 schreef witste het volgende:
Hoe lang duurt dit nog?
Minstens 1 week te langquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:51 schreef witste het volgende:
Hoe lang duurt dit nog?
dit 'spel'quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi WitsteWat bedoel je met 'dit' ?
HBB duurt tot 6 maart.quote:
Ik hou het op 8 weken te langquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
vier weken te lang na het vetrek van Theo is het erg saai geworden.
quote:
Je bent niet meer wereldvreemdquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:01 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dagcijfers voor woensdag 22 februari 2006 (00:00 - 23:59)
207. 44 regenworm
De eerste week was leuk en de week met Theo was leuk de rest niet.quote:
Kom ik je hier toch alweer tegenquote:
De week met Theo was verschrikkelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
De eerste week was leuk en de week met Theo was leuk de rest niet.
Holt en de redactie hebben HBB naar de kloten geholpen
De combinatie BB + goed doel is gewoon fout.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
De eerste week was leuk en de week met Theo was leuk de rest niet.
Holt en de redactie hebben HBB naar de kloten geholpen
Bedankt voor het complimentquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kom ik je hier toch alweer tegen![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
De combinatie BB + goed doel is gewoon fout.
Middag.quote:
Op zich wel maar we zatten met ze alle wel met onze neus op het scherm.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De week met Theo was verschrikkelijk.
Alleen de eerste week ging nog wel, vanwege de nieuweigheid waarschijnlijk.....
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi A![]()
Je hebt net het fawlty towers spel gemist![]()
Juist niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op zich wel maar we zatten met ze alle wel met onze neus op het scherm.
Het was zelfs overdag op Fokheel erg druk.
Vond Theo een klootzak maar er gebeurde wel erg veel.
Miepje deed een rollenspel met de bewoners. Iedereen moest de rol van een Fawlty Towers personage aannemenquote:
Ach ja, je wordt er moedeloos van hequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef teamlead het volgende:ff uitblazen hoor
Monique zeurt weer eens
he wormpje...quote:
dank je.quote:
Dan was jij een uitzondering niet kwaad bedoelt van ik wilquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Juist niet.
Heb na de uitbarsting tussen Monique en hem overdag sowieso geen enkele stream aangehad en alleen naar de avonden met gasten gekeken of als Theo weg was.... Kon die rotkop gewoonweg niet uitstaan
Pfffff...Pfffff...Pffffff......quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef teamlead het volgende:ff uitblazen hoor
Monique zeurt weer eens
Weet ik tochquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan was jij een uitzondering niet kwaad bedoelt van ik wil [afbeelding] blijven.
een rollenspelquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Miepje deed een rollenspel met de bewoners. Iedereen moest de rol van een Fawlty Towers personage aannemen. Compleet zinloos, maar wel lachen
![]()
Is al gebeurd komt door BB Zweden is een veel leukere BB dan Nederland.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
he wormpje...wel uitkijken dat je niet over je aantal post van gister heen gaat hoor
![]()
stuur een mailtje of ze daar knäckebröd mag komen smerenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is al gebeurd komt door BB Zweden is een veel leukere BB dan Nederland.
Deze is veel harder dan Nederland en de vrouwen zijn lekkerde.
Maar niet zo lekker als Lieske was toch een lekker ding.
vertel....quote:
Ja in en in triestquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:14 schreef frizti het volgende:
Monique zeurt inderdaad te lang door over hetzelfde, maar wordt ook steeds afgeschoten door de redaktie en verkeerd in beeld gebracht op tv.
Viool doet geen zak en wordt alleen maar positief in beeld gebracht.
Champagne ontbijt met heel veel Champagne is beter dan zijn de dames al een beetje opgewarmdquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
stuur een mailtje of ze daar knäckebröd mag komen smeren![]()
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ik ben al gelukkig getrouwd
![]()
![]()
Nee ik heb morgenochtend een sollicitatiegesprek![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is idd goed nieuws, veel succes !quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus jij bent nu op de zweedse Fok aan het postenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is al gebeurd komt door BB Zweden is een veel leukere BB dan Nederland.
Deze is veel harder dan Nederland en de vrouwen zijn lekkerde.
Maar niet zo lekker als Lieske was toch een lekker ding.
11:45 in Elst... financieel-administratief medewerkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cool! hoe laat? Waar? welke baan?
Jij gaat NIET duimen voor Aquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cool! hoe laat? Waar? welke baan?
quote:
Ja jij welquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Top! Maar dat wist ik al
![]()
![]()
![]()
Ga voor je duimen morgen![]()
leuk maar ik ga niet voor je duimen dan heb ik voor Manu en TL gedaan en die hebben nog steeds geen baan. Een klein beetje bijgeloofquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, dat hebben we dus blijkbaar verkeerd begrepenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
een rollenspelDacht dat het HBB voor het Mappa Mondo was ipv een cursus theatertechnieken
![]()
Inderdaad, want dat duimen voor Ajax van je helpt ook niet.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef teamlead het volgende:
[..]nee.. ik ga heel hard zitten duimen dat ze iemand anders aannemen
Spannendquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Spreek geen woord Zweeds of Noorsquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus jij bent nu op de zweedse Fok aan het posten![]()
En dat is ze daar nog niet opgevallenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Spreek geen woord Zweeds of Noors
ja ik weet ook niet meer wat je met bijgeloof moet doen.... Ik had dus maandag een mailtje gestuurd en dat was ongelezen verwijderd. Maandagavond heb ik datzelfde mailtje nog een keer gestuurd met 'high priority' en dat hebben ze wel gelezen. En nu heb ik uitnodiging voor gesprekquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
leuk maar ik ga niet voor je duimen dan heb ik voor Manu en TL gedaan en die hebben nog steeds geen baan. Een klein beetje bijgeloof
Zweden is inderdaad leuk. Ik spreek ook geen Zweeds/Noors. De BB-SE website heeft een soort dagboek en dat haal ik iedere keer door een online vertaler. Begin er steeds meer van te snappen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Spreek geen woord Zweeds of Noors
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef White_Pearl het volgende:
Goedenmiddag allemaal![]()
Wat goed! A ik mag geloof ik niet duimenmaar wens je iig veel succes!
![]()
Pareltje...quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
webadres van online vertaler graagquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zweden is inderdaad leuk. Ik spreek ook geen Zweeds/Noors. De BB-SE website heeft een soort dagboek en dat haal ik iedere keer door een online vertaler. Begin er steeds meer van te snappen.
http://ordbok.lagom.nl/vertaal.htmlquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
webadres van online vertaler graag![]()
De online vertaler is http://ordbok.lagom.nl/vertaal.html Die werkt redelijk goed, niet ieder woord komt goed over maar de strekking van het verhaal is goed te volgen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
webadres van online vertaler graag![]()
Hoi Parelquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Perfect, dan gaat het helemaal goedkomenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef teamlead het volgende:
[..]nee.. ik ga heel hard zitten duimen dat ze iemand anders aannemen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:27 schreef frizti het volgende:
Ik ga even wat boodschapjes doen, dus als iemand de SV wil doen?
Tot straks, toedeledoki.
Tot straksquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:27 schreef frizti het volgende:
Tot straks, toedeledoki.
Hoi pareltjequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Laters friztiquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:27 schreef frizti het volgende:
Tot straks, toedeledoki.
'quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja ik weet ook niet meer wat je met bijgeloof moet doen.... Ik had dus maandag een mailtje gestuurd en dat was ongelezen verwijderd. Maandagavond heb ik datzelfde mailtje nog een keer gestuurd met 'high priority' en dat hebben ze wel gelezen. En nu heb ik uitnodiging voor gesprek![]()
Toch wel lief van TL dat die zo meelevend niet mee duimtquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Perfect, dan gaat het helemaal goedkomen![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
'
dat waren die sukkels die toch geen sukkels bleken te zijn![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De online vertaler is http://ordbok.lagom.nl/vertaal.html Die werkt redelijk goed, niet ieder woord komt goed over maar de strekking van het verhaal is goed te volgen.
Mochten ze zo stom zijn om je niet aan te nemen, dan weten ze vast hoe ik over ze denk.quote:
dat hou ik morgen nog maar even stil voor zequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mochten ze zo stom zijn om je niet aan te nemen, dan weten ze vast hoe ik over ze denk.
Wil ze zelfs nog wel persoonlijk een toelichting komen geven![]()
![]()
En op wie ga jij SMS-enquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:34 schreef regenworm het volgende:
De vier genomineerde van deze week
Linn
[afbeelding]
Jessica
[afbeelding]
Ze is gek zeker met een borrel te veel op
Angelica
[afbeelding]
Ze is erg geil maar durft niet echt het te doen.
Anton
[afbeelding]
Zouden we niet een topic over BB SE kunnen openen. Flugeltje ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:34 schreef regenworm het volgende:
Linn
[afbeelding]
Jessica
[afbeelding]
Angelica
[afbeelding]
Anton
[afbeelding]
godkolere.. en wij moesten kijken naar chantal, lieske, natte lie, dido en tanja.....en nu weer naar fiool en bonnie..quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:34 schreef regenworm het volgende:
Linn
[afbeelding]
Jessica
[afbeelding]
Angelica
[afbeelding]
Anton
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:37 schreef regenworm het volgende:
Guttaboys.
Het jullie guttenes uitstapje til en konkurrere om beste tijd. Samuel je eerst in gang. Hij hardlopen bortover op skiene og de haar flagrer.
-Broer, broer, broer!, heier Richard og Muffe.
-Jij ziet eruit als een pelikan!, roeien+per Muffe.
Richard schaal in ilden og trekken in gang een klein vlonder.
-Everybody heard about the word.., roeien+per hij menstruatie hij hardlopen bortover.
-Æsj! Het+thee jullie het vers+thee jeg heeft smakt!, sier hij menstruatie hij drikker blåbærsuppen.
Anton je ras gjennom löypen, maar mister de haar idet hij treffer bakken. Hij mag ikke toestemming til en rette til de haar met hendene og putter het gelijke godt in de mond.
Sami kaster taai inn in konkurransen met nebb og klör. Hij zinnen alt, til tilskuernes groot glede.
-Jij ziet eruit als als jij heeft rullet deeg inn in vissen+garen!, roeien+per Samuel.
-Hij ziet eruit als de klein havfruen, kommenterer Muffe.
Konkurransen avsluttes og els+glimlachen
ik ben dan wel flugel niet... maar ik vind het prima hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zouden we niet een topic over BB SE kunnen openen. Flugeltje ?
Een topic binnen HBB moet kunnen als er vraag naar is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zouden we niet een topic over BB SE kunnen openen. Flugeltje ?
Je zou kunnen emigreren natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
godkolere.. en wij moesten kijken naar chantal, lieske, natte lie, dido en tanja.....en nu weer naar fiool en bonnie..
Tis niet eerlijk....![]()
Rooibos-theequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:37 schreef regenworm het volgende:
Guttaboys.
<knip>
-Æsj! Het+thee jullie het vers+thee jeg heeft smakt!, sier hij menstruatie hij drikker blåbærsuppen.
<knip>
Die neiging krijg je toch wel als je chantal vergelijkt met deze damesquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je zou kunnen emigreren natuurlijk![]()
Dan kijk je toch gewoon naar mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die neiging krijg je toch wel als je chantal vergelijkt met deze dames
OK, dank je. Heb een topic gestart en ga er wat zaken opzetten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben dan wel flugel niet... maar ik vind het prima hoor![]()
Doen we toch al de hele dagquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon naar mij
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon naar mij
Angelica heeft grote nep tieten en Jessica kleine tietjes met harde tepelsquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
godkolere.. en wij moesten kijken naar chantal, lieske, natte lie, dido en tanja.....en nu weer naar fiool en bonnie..
Tis niet eerlijk....![]()
TL heb jij verder al iets gehoord van die vraagstellende betweter uit Tilburgquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die neiging krijg je toch wel als je chantal vergelijkt met deze dames
ik heb niets tegen grote neptietenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Angelica heeft grote nep tieten en Jessica kleine tietjes met harde tepels
En moet ie dan weg of mag hij juist blijvenquote:
heb je zeker een 13 inch scherm, want is een klein meisjequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
jouw foto heb ik als bureaublad
gisteren nog een telefoontje gekregen van het bemiddelingsbureau. Ze waren blijkbaar wel heel enthousiastquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
TL heb jij verder al iets gehoord van die vraagstellende betweter uit Tilburg
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
jouw foto heb ik als bureaublad
Jessica is heel grappig. Ze gaat wel vaak uit haar kleren. Gisten had ze een leuke act met sumo-worstelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Angelica heeft grote nep tieten en Jessica kleine tietjes met harde tepels
En hebben ze daar geen tieten topic?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jessica is heel grappig. Ze gaat wel vaak uit haar kleren. Gisten had ze een leuke act met sumo-worstelen.
gewoon weg denkt dat hij knap isquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
En moet ie dan weg of mag hij juist blijven![]()
(domme vraag natuurlijk)
laat ze niet weer aan komen dat een andere kandidaat 2 punten voor heeftquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
gisteren nog een telefoontje gekregen van het bemiddelingsbureau. Ze waren blijkbaar wel heel enthousiastMaar ze gingen het functieprofiel heroverwegen.... ben erg benieuwd
nee, alles ik betaal betaal betaalquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En hebben ze daar geen tieten topic?
Linkje?....![]()
Dat is niet mijn doel, maar jij mag er een maken al je zin hebt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Linkje?....![]()
[url=http://www.føk.se]www.føk.se[/url]quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Linkje?....![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
[url=http://www.føk.se]www.føk.se[/url]
moet føk geen fök zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hij is leuk....quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
en hij is niet blond genoegquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
gewoon weg denkt dat hij knap is
van scherpte naar zoet-sappigquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mieke (Bigg Boss) staat voor iedereen een fruit hapje te maken.
Tot nu toe zorgde John voor een tussendoor snack - veel knoflook-ui-sambal.
Dat smaak-verschil typeert volgens mij precies wat er nu aan de hand is met HBB.
ssssstttttquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:24 schreef Snaptnix het volgende:
Het is hier stil ineens............
frizti gave avatarquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:25 schreef frizti het volgende:
BEW.
Zet de streams weer aan, zie ik meteen Charissa voorbij schuiven.![]()
Dank je wel.quote:
ok, zal me braaf aan de rust regels houdenquote:
Vind ik een erg charmante vrouw. En leuk hoe zij en John samen dansenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:25 schreef frizti het volgende:
BEW.
Zet de streams weer aan, zie ik meteen Charissa voorbij schuiven.![]()
Ze zag Ferri zeker weerquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Te laat, ze heeft me al wakker gemaakt![]()
Hoi Nachtzuster![]()
Nee toch zekerquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Te laat, ze heeft me al wakker gemaakt![]()
Hoi Nachtzuster![]()
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef Talitha het volgende:
Een rek-en-strek-sessie met Ferry zou het volgens mij
ook best goed doen bij de Nederlandse dames![]()
.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:47 schreef regenworm het volgende:
Regenworm is op weg naar: [BB SE 2006 deel 1] informatie over BB Zweden
[afbeelding]
Gelukkig hebben we de foto nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hij heeft z'n snaptnix-shirtje niet aan![]()
Wat doet die Soka daar nog trouwens?
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:47 schreef regenworm het volgende:
Regenworm is op weg naar: [BB SE 2006 deel 1] informatie over BB Zweden
[afbeelding]
Is SC 500 met Viool een doel ? of heb je meer plezier aan een BB met leuke mensen met een iets lager kliko-gehalte ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:58 schreef regenworm het volgende:
BB Zweden verdient eigenlijk een eigen topic maar aan de andere kant halen we op deze manier niet de SC 500.
Een doel om het op een normale manier te gaan halenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is SC 500 met Viool een doel ? of heb je meer plezier aan een BB met leuke mensen met een iets lager kliko-gehalte ?
kijk dan maar uit dat je geen nieuwe kleren moet kopen als je groter wordt van dat rekkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wil wel potje rekken en strekken met Ferri
![]()
kijk maar in de SV.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef M-en-A het volgende:
Nog spannende dingen gebeurd???
Middagquote:
caps van de hoesjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:13 schreef Athalon het volgende:
Nee ik droom de hele dag al lekker weg bij de muziek en niet bij de foto van Viool.![]()
Heb nog een avatar voor Melke, maar of ze die mooi zal vinden?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
lijkt wel of je tegen Melke praat
![]()
show eensquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:18 schreef frizti het volgende:
[..]
Heb nog een avatar voor Melke, maar of ze die mooi zal vinden?
Ahhhh, hij is wel heel liefquote:
over showen gesproken, ik wacht nog steeds ergens opquote:
Op zich is het wel een leuke... en deze valt niet steeds in slaapquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef frizti het volgende:
Ik laat hem wel zien als ze er weer is.
Kwam hem tegen in een smilies pack, wil ze hem niet ook prima.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:29 schreef White_Pearl het volgende:
[afbeelding]
Deze is er ook nog van, is ook wel een poepie![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:29 schreef White_Pearl het volgende:
[afbeelding]
Deze is er ook nog van, is ook wel een poepie![]()
![]()
dan ben je als je nu pas wakker bent toch een tijd een mietje geweestquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zei vanmorgen toch dat slapen voor mietjes is![]()
Als het maar klein is en schattig uit de ogen kijkt ben jij al snel verkochtquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is ook een lieffie inderdaad. Hoi pareltje
niet verder vertellenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dan ben je als je nu pas wakker bent toch een tijd een mietje geweest![]()
Ja klopt, maar ik haal ze altijd bij een msn group site weg gebruik geen smiley centralquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:32 schreef frizti het volgende:
Pareltje![]()
![]()
Zitten leuke bij in die pack van smileyscentral.
Ik heb een hele pack vanuit newsserver gepakt, en inderdaad die site van de makers is bagger.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik haal ze altijd bij een msn group site weg gebruik geen smiley central
zit spyware inde centraaltjes
volgen je overal
![]()
Hallo trouwens Frizti![]()
![]()
Jij snapt hetquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als het maar klein is en schattig uit de ogen kijkt ben jij al snel verkocht![]()
Bij Hoevelaken links afquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:38 schreef regenworm het volgende:
Ben nog steeds op weg naar Zweden maar Lieske kan niet echt kaart lezen.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:38 schreef frizti het volgende:
Voor snappie nog eentje dan:
[afbeelding]
Ja precies daar kan je ze ook weghalen, en ze zijn idd schattig hoor die andere die jij liet zien voor melke staat ook op mijn pc heb zelf ook wel eens gedacht vink toch wel lief om als avatar te gebruiken heb ik ook weleens gedaan maar dan op een ander forumquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:38 schreef frizti het volgende:
Voor snappie nog eentje dan:
[afbeelding]
Ik heb er geloof ik zo'n 400.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja precies daar kan je ze ook weghalen, en ze zijn idd schattig hoor die andere die jij liet zien voor melke staat ook op mijn pc heb zelf ook wel eens gedacht vink toch wel lief om als avatar te gebruiken heb ik ook weleens gedaan maar dan op een ander forum![]()
![]()
Daar kwam je toch net vandaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
shit gemist we zijn opweg naar Groningen.
TomTom op zijn kop gemonteerd zeker?quote:
Niet te ver doorrollen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
Zow![]()
Ik ben een beetje vertraagd vandaag en wat laat mn bedje uitgerolt
Maar hier ben ik dan alsnog weer![]()
Die van je Avatar ( en die is heel mooi geworden trouwensquote:
Hallo Bongetjequote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
Zow![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Die van je Avatar ( en die is heel mooi geworden trouwens) zijn ook van central zijn er zoveel en idd ook erge leuke en mooie ik denk wel eens hoe verzinnen ze het
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
Zow![]()
Ja ik was enigzins in een coma beland ofzo denk ik :squote:
kreeg daar een melding van via een mailtje en ja had om leesbevestiging gevraagdquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ik was enigzins in een coma beland ofzo denk ik :s
Oja, ik las nog bij het teruglezen over je sollicitatie mail dat je zag dat het verwijderd was, maar hoe kan je dat dan zien?? Volgens mij kan je alleen zien of het mailtje gelezen is dmv een leesbevestiging?
Hey lieverdquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
Zow![]()
Richting hamburg dan, brug over bij copenhagen, zit je bij Malmo en dan nog even doorrijden naar het huisquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
shit gemist we zijn opweg naar Groningen.
Dat probleem had ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ik was enigzins in een coma beland ofzo denk ik :s
En wie hebben we daar?quote:
Ik kon vannacht niet in coma komenquote:
Hmm...apart, heb ik nooit gehad, en gebruik vaak leesbevestigingen, mss is dat alleen bij specifieke bedrijven zo dat je ook een delete melding krijgt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
kreeg daar een melding van via een mailtje en ja had om leesbevestiging gevraagd
Had deze keer nog mn herrie makende berenslippers aanquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
beertje.... kom je weer binnensluipen
![]()
Ja was voor mij ook de eerste keer dat ik zo een melding kreegquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...apart, heb ik nooit gehad, en gebruik vaak leesbevestigingen, mss is dat alleen bij specifieke bedrijven zo dat je ook een delete melding krijgt?
dacht al dat je de nachtploeg verlaten had maar je bent gewoon toegetreden tot de 24 uursploegquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik kon vannacht niet in coma komen![]()
![]()
Ben toen van armoe maar eerder opgestaan vanmorgen![]()
Suc6quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:55 schreef White_Pearl het volgende:
Heb mijn Bakjesop en ga even verder hier, en dan ben ik weer klaar met mijn gepoets voor vandaag, tot later maar weer allemaal, dag dag
![]()
![]()
Och met Lieske naast je zul je daar geen probleem van maken denk ikquote:
Tot laterquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:55 schreef White_Pearl het volgende:
Heb mijn Bakjesop en ga even verder hier, en dan ben ik weer klaar met mijn gepoets voor vandaag, tot later maar weer allemaal, dag dag
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dacht al dat je de nachtploeg verlaten had maar je bent gewoon toegetreden tot de 24 uursploeg![]()
O sorry.... dacht dat het klossen van de kaasboer was, die draagt altijd klompenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Had deze keer nog mn herrie makende berenslippers aan![]()
![]()
![]()
![]()
Ze doet er zolang over met de mededeling nu afslaan dan we de afslag dan alweer 30 km voorbij zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:58 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Och met Lieske naast je zul je daar geen probleem van maken denk ik![]()
quote:
ja maar.... ja maar... uhh....kijk... hier hè... en dan...quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze doet er zolang over met de mededeling nu afslaan dan we de afslag dan alweer 30 km voorbij zijn.
Zeg dan dat het niet de bedoeling is dat ze de hele tijd met haar mond bij je ***** zitquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze doet er zolang over met de mededeling nu afslaan dan we de afslag dan alweer 30 km voorbij zijn.
Wacht ffquote:
En jij luisterd dan meteen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wacht ff
Iemand had me vannacht overgehaald om er een andere neer te zetten
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
O sorry.... dacht dat het klossen van de kaasboer was, die draagt altijd klompen![]()
zet dan gauw die bekende weer terugquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wacht ff
Iemand had me vannacht overgehaald om er een andere neer te zetten
's nachts luister ik meteenquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
's nachts luister ik meteen
I'm back![]()
dat was lang zoeken naar je avatarquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
's nachts luister ik meteen
I'm back![]()
Voor supermem: aflevering waarin Joey terugkomt in Days of our lives
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zo, Violala gaat aan de rosé en Bonnie aan de witte wijn...
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maarwaar is de text how u doing![]()
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat was lang zoeken naar je avatar![]()
toch wel positieve mail hoop ik voor jequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]moest even m'n mails doorlezen geloof ik
inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja maar.... ja maar... uhh....kijk... hier hè... en dan...
zoiets bedoel je zeker![]()
Manu had last van een rood kruisquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vond iejoor eigenlijk ook erg leuk![]()
Sjetquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vond iejoor eigenlijk ook erg leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |