De online vertaler is http://ordbok.lagom.nl/vertaal.html Die werkt redelijk goed, niet ieder woord komt goed over maar de strekking van het verhaal is goed te volgen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
webadres van online vertaler graag![]()
Hoi Parelquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef White_Pearl het volgende:
Goedenmiddag allemaal![]()
Wat goed! A ik mag geloof ik niet duimenmaar wens je iig veel succes!
![]()
Perfect, dan gaat het helemaal goedkomenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef teamlead het volgende:
[..]nee.. ik ga heel hard zitten duimen dat ze iemand anders aannemen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:27 schreef frizti het volgende:
Ik ga even wat boodschapjes doen, dus als iemand de SV wil doen?
Tot straks, toedeledoki.
Tot straksquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:27 schreef frizti het volgende:
Tot straks, toedeledoki.
Hoi pareltjequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef White_Pearl het volgende:
Goedenmiddag allemaal![]()
Wat goed! A ik mag geloof ik niet duimenmaar wens je iig veel succes!
![]()
Laters friztiquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:27 schreef frizti het volgende:
Tot straks, toedeledoki.
'quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja ik weet ook niet meer wat je met bijgeloof moet doen.... Ik had dus maandag een mailtje gestuurd en dat was ongelezen verwijderd. Maandagavond heb ik datzelfde mailtje nog een keer gestuurd met 'high priority' en dat hebben ze wel gelezen. En nu heb ik uitnodiging voor gesprek![]()
Toch wel lief van TL dat die zo meelevend niet mee duimtquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Perfect, dan gaat het helemaal goedkomen![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
'
dat waren die sukkels die toch geen sukkels bleken te zijn![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De online vertaler is http://ordbok.lagom.nl/vertaal.html Die werkt redelijk goed, niet ieder woord komt goed over maar de strekking van het verhaal is goed te volgen.
Mochten ze zo stom zijn om je niet aan te nemen, dan weten ze vast hoe ik over ze denk.quote:
dat hou ik morgen nog maar even stil voor zequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mochten ze zo stom zijn om je niet aan te nemen, dan weten ze vast hoe ik over ze denk.
Wil ze zelfs nog wel persoonlijk een toelichting komen geven![]()
![]()
En op wie ga jij SMS-enquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:34 schreef regenworm het volgende:
De vier genomineerde van deze week
Linn
[afbeelding]
Jessica
[afbeelding]
Ze is gek zeker met een borrel te veel op
Angelica
[afbeelding]
Ze is erg geil maar durft niet echt het te doen.
Anton
[afbeelding]
Zouden we niet een topic over BB SE kunnen openen. Flugeltje ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:34 schreef regenworm het volgende:
Linn
[afbeelding]
Jessica
[afbeelding]
Angelica
[afbeelding]
Anton
[afbeelding]
godkolere.. en wij moesten kijken naar chantal, lieske, natte lie, dido en tanja.....en nu weer naar fiool en bonnie..quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:34 schreef regenworm het volgende:
Linn
[afbeelding]
Jessica
[afbeelding]
Angelica
[afbeelding]
Anton
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:37 schreef regenworm het volgende:
Guttaboys.
Het jullie guttenes uitstapje til en konkurrere om beste tijd. Samuel je eerst in gang. Hij hardlopen bortover op skiene og de haar flagrer.
-Broer, broer, broer!, heier Richard og Muffe.
-Jij ziet eruit als een pelikan!, roeien+per Muffe.
Richard schaal in ilden og trekken in gang een klein vlonder.
-Everybody heard about the word.., roeien+per hij menstruatie hij hardlopen bortover.
-Æsj! Het+thee jullie het vers+thee jeg heeft smakt!, sier hij menstruatie hij drikker blåbærsuppen.
Anton je ras gjennom löypen, maar mister de haar idet hij treffer bakken. Hij mag ikke toestemming til en rette til de haar met hendene og putter het gelijke godt in de mond.
Sami kaster taai inn in konkurransen met nebb og klör. Hij zinnen alt, til tilskuernes groot glede.
-Jij ziet eruit als als jij heeft rullet deeg inn in vissen+garen!, roeien+per Samuel.
-Hij ziet eruit als de klein havfruen, kommenterer Muffe.
Konkurransen avsluttes og els+glimlachen
ik ben dan wel flugel niet... maar ik vind het prima hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zouden we niet een topic over BB SE kunnen openen. Flugeltje ?
Een topic binnen HBB moet kunnen als er vraag naar is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zouden we niet een topic over BB SE kunnen openen. Flugeltje ?
Je zou kunnen emigreren natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
godkolere.. en wij moesten kijken naar chantal, lieske, natte lie, dido en tanja.....en nu weer naar fiool en bonnie..
Tis niet eerlijk....![]()
Rooibos-theequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:37 schreef regenworm het volgende:
Guttaboys.
<knip>
-Æsj! Het+thee jullie het vers+thee jeg heeft smakt!, sier hij menstruatie hij drikker blåbærsuppen.
<knip>
Die neiging krijg je toch wel als je chantal vergelijkt met deze damesquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je zou kunnen emigreren natuurlijk![]()
Dan kijk je toch gewoon naar mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die neiging krijg je toch wel als je chantal vergelijkt met deze dames
OK, dank je. Heb een topic gestart en ga er wat zaken opzetten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben dan wel flugel niet... maar ik vind het prima hoor![]()
Doen we toch al de hele dagquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon naar mij
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon naar mij
Angelica heeft grote nep tieten en Jessica kleine tietjes met harde tepelsquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
godkolere.. en wij moesten kijken naar chantal, lieske, natte lie, dido en tanja.....en nu weer naar fiool en bonnie..
Tis niet eerlijk....![]()
TL heb jij verder al iets gehoord van die vraagstellende betweter uit Tilburgquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die neiging krijg je toch wel als je chantal vergelijkt met deze dames
ik heb niets tegen grote neptietenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Angelica heeft grote nep tieten en Jessica kleine tietjes met harde tepels
En moet ie dan weg of mag hij juist blijvenquote:
heb je zeker een 13 inch scherm, want is een klein meisjequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
jouw foto heb ik als bureaublad
gisteren nog een telefoontje gekregen van het bemiddelingsbureau. Ze waren blijkbaar wel heel enthousiastquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
TL heb jij verder al iets gehoord van die vraagstellende betweter uit Tilburg
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
jouw foto heb ik als bureaublad
Jessica is heel grappig. Ze gaat wel vaak uit haar kleren. Gisten had ze een leuke act met sumo-worstelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Angelica heeft grote nep tieten en Jessica kleine tietjes met harde tepels
En hebben ze daar geen tieten topic?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jessica is heel grappig. Ze gaat wel vaak uit haar kleren. Gisten had ze een leuke act met sumo-worstelen.
gewoon weg denkt dat hij knap isquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
En moet ie dan weg of mag hij juist blijven![]()
(domme vraag natuurlijk)
laat ze niet weer aan komen dat een andere kandidaat 2 punten voor heeftquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
gisteren nog een telefoontje gekregen van het bemiddelingsbureau. Ze waren blijkbaar wel heel enthousiastMaar ze gingen het functieprofiel heroverwegen.... ben erg benieuwd
nee, alles ik betaal betaal betaalquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En hebben ze daar geen tieten topic?
Linkje?....![]()
Dat is niet mijn doel, maar jij mag er een maken al je zin hebt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En hebben ze daar geen tieten topic?
Linkje?....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |