Op zich wel maar we zatten met ze alle wel met onze neus op het scherm.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De week met Theo was verschrikkelijk.
Alleen de eerste week ging nog wel, vanwege de nieuweigheid waarschijnlijk.....
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi A![]()
Je hebt net het fawlty towers spel gemist![]()
Juist niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op zich wel maar we zatten met ze alle wel met onze neus op het scherm.
Het was zelfs overdag op Fokheel erg druk.
Vond Theo een klootzak maar er gebeurde wel erg veel.
Miepje deed een rollenspel met de bewoners. Iedereen moest de rol van een Fawlty Towers personage aannemenquote:
Ach ja, je wordt er moedeloos van hequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef teamlead het volgende:ff uitblazen hoor
Monique zeurt weer eens
he wormpje...quote:
dank je.quote:
Dan was jij een uitzondering niet kwaad bedoelt van ik wilquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Juist niet.
Heb na de uitbarsting tussen Monique en hem overdag sowieso geen enkele stream aangehad en alleen naar de avonden met gasten gekeken of als Theo weg was.... Kon die rotkop gewoonweg niet uitstaan
Pfffff...Pfffff...Pffffff......quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef teamlead het volgende:ff uitblazen hoor
Monique zeurt weer eens
Weet ik tochquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan was jij een uitzondering niet kwaad bedoelt van ik wil [afbeelding] blijven.
een rollenspelquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Miepje deed een rollenspel met de bewoners. Iedereen moest de rol van een Fawlty Towers personage aannemen. Compleet zinloos, maar wel lachen
![]()
Is al gebeurd komt door BB Zweden is een veel leukere BB dan Nederland.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
he wormpje...wel uitkijken dat je niet over je aantal post van gister heen gaat hoor
![]()
stuur een mailtje of ze daar knäckebröd mag komen smerenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is al gebeurd komt door BB Zweden is een veel leukere BB dan Nederland.
Deze is veel harder dan Nederland en de vrouwen zijn lekkerde.
Maar niet zo lekker als Lieske was toch een lekker ding.
vertel....quote:
Ja in en in triestquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:14 schreef frizti het volgende:
Monique zeurt inderdaad te lang door over hetzelfde, maar wordt ook steeds afgeschoten door de redaktie en verkeerd in beeld gebracht op tv.
Viool doet geen zak en wordt alleen maar positief in beeld gebracht.
Champagne ontbijt met heel veel Champagne is beter dan zijn de dames al een beetje opgewarmdquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
stuur een mailtje of ze daar knäckebröd mag komen smeren![]()
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ik ben al gelukkig getrouwd
![]()
![]()
Nee ik heb morgenochtend een sollicitatiegesprek![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is idd goed nieuws, veel succes !quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus jij bent nu op de zweedse Fok aan het postenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is al gebeurd komt door BB Zweden is een veel leukere BB dan Nederland.
Deze is veel harder dan Nederland en de vrouwen zijn lekkerde.
Maar niet zo lekker als Lieske was toch een lekker ding.
11:45 in Elst... financieel-administratief medewerkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cool! hoe laat? Waar? welke baan?
Jij gaat NIET duimen voor Aquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cool! hoe laat? Waar? welke baan?
quote:
Ja jij welquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Top! Maar dat wist ik al
![]()
![]()
![]()
Ga voor je duimen morgen![]()
leuk maar ik ga niet voor je duimen dan heb ik voor Manu en TL gedaan en die hebben nog steeds geen baan. Een klein beetje bijgeloofquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, dat hebben we dus blijkbaar verkeerd begrepenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
een rollenspelDacht dat het HBB voor het Mappa Mondo was ipv een cursus theatertechnieken
![]()
Inderdaad, want dat duimen voor Ajax van je helpt ook niet.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef teamlead het volgende:
[..]nee.. ik ga heel hard zitten duimen dat ze iemand anders aannemen
Spannendquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Spreek geen woord Zweeds of Noorsquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus jij bent nu op de zweedse Fok aan het posten![]()
En dat is ze daar nog niet opgevallenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Spreek geen woord Zweeds of Noors
ja ik weet ook niet meer wat je met bijgeloof moet doen.... Ik had dus maandag een mailtje gestuurd en dat was ongelezen verwijderd. Maandagavond heb ik datzelfde mailtje nog een keer gestuurd met 'high priority' en dat hebben ze wel gelezen. En nu heb ik uitnodiging voor gesprekquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
leuk maar ik ga niet voor je duimen dan heb ik voor Manu en TL gedaan en die hebben nog steeds geen baan. Een klein beetje bijgeloof
Zweden is inderdaad leuk. Ik spreek ook geen Zweeds/Noors. De BB-SE website heeft een soort dagboek en dat haal ik iedere keer door een online vertaler. Begin er steeds meer van te snappen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Spreek geen woord Zweeds of Noors
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef White_Pearl het volgende:
Goedenmiddag allemaal![]()
Wat goed! A ik mag geloof ik niet duimenmaar wens je iig veel succes!
![]()
Pareltje...quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef White_Pearl het volgende:
Goedenmiddag allemaal![]()
Wat goed! A ik mag geloof ik niet duimenmaar wens je iig veel succes!
![]()
webadres van online vertaler graagquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zweden is inderdaad leuk. Ik spreek ook geen Zweeds/Noors. De BB-SE website heeft een soort dagboek en dat haal ik iedere keer door een online vertaler. Begin er steeds meer van te snappen.
http://ordbok.lagom.nl/vertaal.htmlquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
webadres van online vertaler graag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |