Na-apers.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:19 schreef Talitha het volgende:
Misschien een nieuwtje voor jullie ?
Tanja in BB België ?
Wat een origineel ideequote:Op donderdag 23 februari 2006 12:19 schreef Talitha het volgende:
Misschien een nieuwtje voor jullie ?
Tanja in BB België ?
En hoe gaat ze bevallen in een glazen huisquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat een origineel idee![]()
Hebben die nu echt niet geleerd van het fiasco in NL.
Mischien hebben ze dat wel geleerd van BB hier, degene die meewerkt moet echt LIVE bevallen ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
En hoe gaat ze bevallen in een glazen huis![]()
Maar hopen we dan nog wel op gratis streamsquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mischien hebben ze dat wel geleerd van BB hier, degene die meewerkt moet echt LIVE bevallen ofzo
Het is tenslotte niet voor niets Zero Privacy toch?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar hopen we dan nog wel op gratis streams![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een hek erom heen net zoals bij Tanja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
En hoe gaat ze bevallen in een glazen huis![]()
Is niet bekend het grootste geheim tot nu toe.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Lezen worm, staat HOPEN op gratis streamsquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is niet bekend het grootste geheim tot nu toe.
Als ze er zijn, dan ga ik kijken. Jullie doen ook mee dan hè ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lezen worm, staat HOPEN op gratis streams
Wat denk jij nou?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als ze er zijn, dan ga ik kijken. Jullie doen ook mee dan hè ?![]()
Maar natuurlijk zijn wij er dan ook bijquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Viola morgen naar huis gaatquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lezen worm, staat HOPEN op gratis streams
Zou ze roken, onze belgische Tanja ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:37 schreef frizti het volgende:
[..]
Wat denk jij nou?
Ik durf er niet aan te denken als we er geen hebben/vinden.
Als ik ga kijken dan wordt het druk voor mij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zometeen al gaatquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Viola morgen naar huis gaat![]()
BB Belgie is tenminste wel te verstaan itt BB Zwedenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ik ga kijken dan wordt het druk voor mij.
BB Zweden BB Belgie laatste week HBB.
Heb ik nog een leven ja hoor.
Nou dan ga ik gewoon over op het Noors.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
BB Belgie is tenminste wel te verstaan itt BB Zweden![]()
Ze zou niet mijn mental coach moeten zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef frizti het volgende:
Uit deze vergadering blijkt maar eens dat goeroe Mieke er alleen voor de mental coaching is.
Vreemd er moet toch geld voor het Rode kruis worden opgehaald.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef frizti het volgende:
Uit deze vergadering blijkt maar eens dat goeroe Mieke er alleen voor de mental coaching is.
Hoi Witstequote:Op donderdag 23 februari 2006 12:51 schreef witste het volgende:
Hoe lang duurt dit nog?
Minstens 1 week te langquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:51 schreef witste het volgende:
Hoe lang duurt dit nog?
dit 'spel'quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi WitsteWat bedoel je met 'dit' ?
HBB duurt tot 6 maart.quote:
Ik hou het op 8 weken te langquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
vier weken te lang na het vetrek van Theo is het erg saai geworden.
quote:
Je bent niet meer wereldvreemdquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:01 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dagcijfers voor woensdag 22 februari 2006 (00:00 - 23:59)
207. 44 regenworm
De eerste week was leuk en de week met Theo was leuk de rest niet.quote:
Kom ik je hier toch alweer tegenquote:
De week met Theo was verschrikkelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
De eerste week was leuk en de week met Theo was leuk de rest niet.
Holt en de redactie hebben HBB naar de kloten geholpen
De combinatie BB + goed doel is gewoon fout.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
De eerste week was leuk en de week met Theo was leuk de rest niet.
Holt en de redactie hebben HBB naar de kloten geholpen
Bedankt voor het complimentquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kom ik je hier toch alweer tegen![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
De combinatie BB + goed doel is gewoon fout.
Middag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |