[url=http://www.føk.se]www.føk.se[/url]quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En hebben ze daar geen tieten topic?
Linkje?....![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
[url=http://www.føk.se]www.føk.se[/url]
moet føk geen fök zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hij is leuk....quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
en hij is niet blond genoegquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
gewoon weg denkt dat hij knap is
van scherpte naar zoet-sappigquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mieke (Bigg Boss) staat voor iedereen een fruit hapje te maken.
Tot nu toe zorgde John voor een tussendoor snack - veel knoflook-ui-sambal.
Dat smaak-verschil typeert volgens mij precies wat er nu aan de hand is met HBB.
ssssstttttquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:24 schreef Snaptnix het volgende:
Het is hier stil ineens............
frizti gave avatarquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:25 schreef frizti het volgende:
BEW.
Zet de streams weer aan, zie ik meteen Charissa voorbij schuiven.![]()
Dank je wel.quote:
ok, zal me braaf aan de rust regels houdenquote:
Vind ik een erg charmante vrouw. En leuk hoe zij en John samen dansenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:25 schreef frizti het volgende:
BEW.
Zet de streams weer aan, zie ik meteen Charissa voorbij schuiven.![]()
Ze zag Ferri zeker weerquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Te laat, ze heeft me al wakker gemaakt![]()
Hoi Nachtzuster![]()
Nee toch zekerquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Te laat, ze heeft me al wakker gemaakt![]()
Hoi Nachtzuster![]()
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef Talitha het volgende:
Een rek-en-strek-sessie met Ferry zou het volgens mij
ook best goed doen bij de Nederlandse dames![]()
.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:47 schreef regenworm het volgende:
Regenworm is op weg naar: [BB SE 2006 deel 1] informatie over BB Zweden
[afbeelding]
Gelukkig hebben we de foto nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hij heeft z'n snaptnix-shirtje niet aan![]()
Wat doet die Soka daar nog trouwens?
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:47 schreef regenworm het volgende:
Regenworm is op weg naar: [BB SE 2006 deel 1] informatie over BB Zweden
[afbeelding]
Is SC 500 met Viool een doel ? of heb je meer plezier aan een BB met leuke mensen met een iets lager kliko-gehalte ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:58 schreef regenworm het volgende:
BB Zweden verdient eigenlijk een eigen topic maar aan de andere kant halen we op deze manier niet de SC 500.
Een doel om het op een normale manier te gaan halenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is SC 500 met Viool een doel ? of heb je meer plezier aan een BB met leuke mensen met een iets lager kliko-gehalte ?
kijk dan maar uit dat je geen nieuwe kleren moet kopen als je groter wordt van dat rekkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wil wel potje rekken en strekken met Ferri
![]()
kijk maar in de SV.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef M-en-A het volgende:
Nog spannende dingen gebeurd???
Middagquote:
caps van de hoesjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:13 schreef Athalon het volgende:
Nee ik droom de hele dag al lekker weg bij de muziek en niet bij de foto van Viool.![]()
Heb nog een avatar voor Melke, maar of ze die mooi zal vinden?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
lijkt wel of je tegen Melke praat
![]()
show eensquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:18 schreef frizti het volgende:
[..]
Heb nog een avatar voor Melke, maar of ze die mooi zal vinden?
Ahhhh, hij is wel heel liefquote:
over showen gesproken, ik wacht nog steeds ergens opquote:
Op zich is het wel een leuke... en deze valt niet steeds in slaapquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:24 schreef frizti het volgende:
Ik laat hem wel zien als ze er weer is.
Kwam hem tegen in een smilies pack, wil ze hem niet ook prima.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:29 schreef White_Pearl het volgende:
[afbeelding]
Deze is er ook nog van, is ook wel een poepie![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:29 schreef White_Pearl het volgende:
[afbeelding]
Deze is er ook nog van, is ook wel een poepie![]()
![]()
dan ben je als je nu pas wakker bent toch een tijd een mietje geweestquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zei vanmorgen toch dat slapen voor mietjes is![]()
Als het maar klein is en schattig uit de ogen kijkt ben jij al snel verkochtquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is ook een lieffie inderdaad. Hoi pareltje
niet verder vertellenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dan ben je als je nu pas wakker bent toch een tijd een mietje geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |