Rooibos-theequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:37 schreef regenworm het volgende:
Guttaboys.
<knip>
-Æsj! Het+thee jullie het vers+thee jeg heeft smakt!, sier hij menstruatie hij drikker blåbærsuppen.
<knip>
Die neiging krijg je toch wel als je chantal vergelijkt met deze damesquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je zou kunnen emigreren natuurlijk![]()
Dan kijk je toch gewoon naar mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die neiging krijg je toch wel als je chantal vergelijkt met deze dames
OK, dank je. Heb een topic gestart en ga er wat zaken opzetten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben dan wel flugel niet... maar ik vind het prima hoor![]()
Doen we toch al de hele dagquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon naar mij
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon naar mij
Angelica heeft grote nep tieten en Jessica kleine tietjes met harde tepelsquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
godkolere.. en wij moesten kijken naar chantal, lieske, natte lie, dido en tanja.....en nu weer naar fiool en bonnie..
Tis niet eerlijk....![]()
TL heb jij verder al iets gehoord van die vraagstellende betweter uit Tilburgquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die neiging krijg je toch wel als je chantal vergelijkt met deze dames
ik heb niets tegen grote neptietenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Angelica heeft grote nep tieten en Jessica kleine tietjes met harde tepels
En moet ie dan weg of mag hij juist blijvenquote:
heb je zeker een 13 inch scherm, want is een klein meisjequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
jouw foto heb ik als bureaublad
gisteren nog een telefoontje gekregen van het bemiddelingsbureau. Ze waren blijkbaar wel heel enthousiastquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
TL heb jij verder al iets gehoord van die vraagstellende betweter uit Tilburg
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
jouw foto heb ik als bureaublad
Jessica is heel grappig. Ze gaat wel vaak uit haar kleren. Gisten had ze een leuke act met sumo-worstelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Angelica heeft grote nep tieten en Jessica kleine tietjes met harde tepels
En hebben ze daar geen tieten topic?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jessica is heel grappig. Ze gaat wel vaak uit haar kleren. Gisten had ze een leuke act met sumo-worstelen.
gewoon weg denkt dat hij knap isquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
En moet ie dan weg of mag hij juist blijven![]()
(domme vraag natuurlijk)
laat ze niet weer aan komen dat een andere kandidaat 2 punten voor heeftquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
gisteren nog een telefoontje gekregen van het bemiddelingsbureau. Ze waren blijkbaar wel heel enthousiastMaar ze gingen het functieprofiel heroverwegen.... ben erg benieuwd
nee, alles ik betaal betaal betaalquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En hebben ze daar geen tieten topic?
Linkje?....![]()
Dat is niet mijn doel, maar jij mag er een maken al je zin hebt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En hebben ze daar geen tieten topic?
Linkje?....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |