Ja klopt, maar ik haal ze altijd bij een msn group site weg gebruik geen smiley centralquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:32 schreef frizti het volgende:
Pareltje![]()
![]()
Zitten leuke bij in die pack van smileyscentral.
Ik heb een hele pack vanuit newsserver gepakt, en inderdaad die site van de makers is bagger.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik haal ze altijd bij een msn group site weg gebruik geen smiley central
zit spyware inde centraaltjes
volgen je overal
![]()
Hallo trouwens Frizti![]()
![]()
Jij snapt hetquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als het maar klein is en schattig uit de ogen kijkt ben jij al snel verkocht![]()
Bij Hoevelaken links afquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:38 schreef regenworm het volgende:
Ben nog steeds op weg naar Zweden maar Lieske kan niet echt kaart lezen.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:38 schreef frizti het volgende:
Voor snappie nog eentje dan:
[afbeelding]
Ja precies daar kan je ze ook weghalen, en ze zijn idd schattig hoor die andere die jij liet zien voor melke staat ook op mijn pc heb zelf ook wel eens gedacht vink toch wel lief om als avatar te gebruiken heb ik ook weleens gedaan maar dan op een ander forumquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:38 schreef frizti het volgende:
Voor snappie nog eentje dan:
[afbeelding]
Ik heb er geloof ik zo'n 400.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja precies daar kan je ze ook weghalen, en ze zijn idd schattig hoor die andere die jij liet zien voor melke staat ook op mijn pc heb zelf ook wel eens gedacht vink toch wel lief om als avatar te gebruiken heb ik ook weleens gedaan maar dan op een ander forum![]()
![]()
Daar kwam je toch net vandaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
shit gemist we zijn opweg naar Groningen.
TomTom op zijn kop gemonteerd zeker?quote:
Niet te ver doorrollen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
Zow![]()
Ik ben een beetje vertraagd vandaag en wat laat mn bedje uitgerolt
Maar hier ben ik dan alsnog weer![]()
Die van je Avatar ( en die is heel mooi geworden trouwensquote:
Hallo Bongetjequote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
Zow![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Die van je Avatar ( en die is heel mooi geworden trouwens) zijn ook van central zijn er zoveel en idd ook erge leuke en mooie ik denk wel eens hoe verzinnen ze het
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
Zow![]()
Ja ik was enigzins in een coma beland ofzo denk ik :squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |