kreeg daar een melding van via een mailtje en ja had om leesbevestiging gevraagdquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ik was enigzins in een coma beland ofzo denk ik :s
Oja, ik las nog bij het teruglezen over je sollicitatie mail dat je zag dat het verwijderd was, maar hoe kan je dat dan zien?? Volgens mij kan je alleen zien of het mailtje gelezen is dmv een leesbevestiging?
Hey lieverdquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
Zow![]()
Ik ben een beetje vertraagd vandaag en wat laat mn bedje uitgerolt
Maar hier ben ik dan alsnog weer![]()
Richting hamburg dan, brug over bij copenhagen, zit je bij Malmo en dan nog even doorrijden naar het huisquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
shit gemist we zijn opweg naar Groningen.
Dat probleem had ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ik was enigzins in een coma beland ofzo denk ik :s
En wie hebben we daar?quote:
Ik kon vannacht niet in coma komenquote:
Hmm...apart, heb ik nooit gehad, en gebruik vaak leesbevestigingen, mss is dat alleen bij specifieke bedrijven zo dat je ook een delete melding krijgt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
kreeg daar een melding van via een mailtje en ja had om leesbevestiging gevraagd
Had deze keer nog mn herrie makende berenslippers aanquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
beertje.... kom je weer binnensluipen
![]()
Ja was voor mij ook de eerste keer dat ik zo een melding kreegquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...apart, heb ik nooit gehad, en gebruik vaak leesbevestigingen, mss is dat alleen bij specifieke bedrijven zo dat je ook een delete melding krijgt?
dacht al dat je de nachtploeg verlaten had maar je bent gewoon toegetreden tot de 24 uursploegquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik kon vannacht niet in coma komen![]()
![]()
Ben toen van armoe maar eerder opgestaan vanmorgen![]()
Suc6quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:55 schreef White_Pearl het volgende:
Heb mijn Bakjesop en ga even verder hier, en dan ben ik weer klaar met mijn gepoets voor vandaag, tot later maar weer allemaal, dag dag
![]()
![]()
Och met Lieske naast je zul je daar geen probleem van maken denk ikquote:
Tot laterquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:55 schreef White_Pearl het volgende:
Heb mijn Bakjesop en ga even verder hier, en dan ben ik weer klaar met mijn gepoets voor vandaag, tot later maar weer allemaal, dag dag
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dacht al dat je de nachtploeg verlaten had maar je bent gewoon toegetreden tot de 24 uursploeg![]()
O sorry.... dacht dat het klossen van de kaasboer was, die draagt altijd klompenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Had deze keer nog mn herrie makende berenslippers aan![]()
![]()
![]()
![]()
Ze doet er zolang over met de mededeling nu afslaan dan we de afslag dan alweer 30 km voorbij zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:58 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Och met Lieske naast je zul je daar geen probleem van maken denk ik![]()
quote:
ja maar.... ja maar... uhh....kijk... hier hè... en dan...quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze doet er zolang over met de mededeling nu afslaan dan we de afslag dan alweer 30 km voorbij zijn.
Zeg dan dat het niet de bedoeling is dat ze de hele tijd met haar mond bij je ***** zitquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze doet er zolang over met de mededeling nu afslaan dan we de afslag dan alweer 30 km voorbij zijn.
Wacht ffquote:
En jij luisterd dan meteen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wacht ff
Iemand had me vannacht overgehaald om er een andere neer te zetten
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
O sorry.... dacht dat het klossen van de kaasboer was, die draagt altijd klompen![]()
zet dan gauw die bekende weer terugquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wacht ff
Iemand had me vannacht overgehaald om er een andere neer te zetten
's nachts luister ik meteenquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
's nachts luister ik meteen
I'm back![]()
dat was lang zoeken naar je avatarquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
's nachts luister ik meteen
I'm back![]()
Voor supermem: aflevering waarin Joey terugkomt in Days of our lives
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zo, Violala gaat aan de rosé en Bonnie aan de witte wijn...
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maarwaar is de text how u doing![]()
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat was lang zoeken naar je avatar![]()
toch wel positieve mail hoop ik voor jequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]moest even m'n mails doorlezen geloof ik
inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja maar.... ja maar... uhh....kijk... hier hè... en dan...
zoiets bedoel je zeker![]()
Manu had last van een rood kruisquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vond iejoor eigenlijk ook erg leuk![]()
Sjetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |