Had de laatste post... dan is het snel switchen naar nieuw topic openenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:39 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik het vaker tegen je af ga leggen FBJij bent soms wel übersnel
Doe ik ook vaak, maar meestal check ik eerst de Topiclijst voor het geval dátquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had de laatste post... dan is het snel switchen naar nieuw topic openen![]()
Ik probeer het niet eens meerquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:39 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik het vaker tegen je af ga leggen FBJij bent soms wel übersnel
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:32 schreef demins het volgende:
Als ik het nou meteen weer uittrek, zou ik dat setje morgen dan nog terug kunnen brengen?![]()
![]()
![]()
![]()
Dizzy!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Speciale bezorging voor de heer Bong
[afbeelding]
![]()
Ja ik ook... en als er niks is... maak ik hem aan. Zie wel of ik geBONGed ben of nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, maar meestal check ik eerst de Topiclijst voor het geval dát![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dizzyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
![]()
Heel verstandig van je moeder dat ze er zelf ook iets over zegt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow en over die buurvrouw, was nog ff vergeten
Nah ja, het zal allemaal niet veel denk ik. Het gordijn zat voor de helft dicht, beetje terug getrokken uiteraardMaar dan nog, het blijft een donker hok daar in de hoek. Wat dat betreft is het ook helemaal niet zo handig dat ze die gordijnen zo hoogop doen. Dat hoeft in principe ook helemaal niet. Als ze iets lager hangen [dat je er niet overheen kan kijken uiteraard] dan komt er alweer iets meer licht in de hoek.
Ik had het vandaag nog heel even met mijn moeder over of ze daadwerkelijk naar een andere kamer zou willen. Maar dat weet ze ook weer niet zo zeker. Je weet ook weer niet waar je dan terecht komt. En dat is ook weer natuurlijk.
Maar als het echt in de weg blijft zitten dan zullen we wel eens een balletje opgooien bij de verpleging.
Mijn moeder had het zelf wel tegen iemand van maatschappelijk werk verteld, en die had het met de verpleging opgenomen. Mijn moeder had zelfs gezegd 'anders ga ik gewoon naar huis'![]()
jahaa mijn moeder is wel een figuur hoor![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja ik ook... en als er niks is... maak ik hem aan. Zie wel of ik geBONGed ben of niet
Mooi gezegd, supermomquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:41 schreef SuperMOM het volgende:
Hmmm Sjetje ik snap je wel hoor!
Je moet jezelf even wegcijferen ondanks je eigen verdriet. Je moet je moedertje opbeuren met de meest lullige dingen, de krant voorlezen, de soaps vertellen maakt niet uit je zit er voor haar. Je eigen verdriet hou je verborgen voor later want nu heeft ZIJ je nodig ook al lijkt het niet zo. Het klinkt misschien raar maar dat moet je echt doen (moet niet naturlijk, wie ben ik!) maar steun haar, ben er gewon voor haar, heb je zelf ook steun aan. (hoop dat je me begrijpt)
Ik ben goed in nieuwe woorden maken hoor... Beriaans heb ik ook verzonnen volgens mij,quote:
Hoi Dizzyquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
![]()
Hai Dizzyquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb ook mijn momenten![]()
![]()
iedereen
Dizzyyyyyquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb ook mijn momenten![]()
![]()
iedereen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wat is de regie al de hele avond slecht zegsteeds die dooie bloemen in beeld ipv Auke
![]()
![]()
Klinkt alsof je het weet uit eigen ervaringquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hmmm Sjetje ik snap je wel hoor!
Je moet jezelf even wegcijferen ondanks je eigen verdriet. Je moet je moedertje opbeuren met de meest lullige dingen, de krant voorlezen, de soaps vertellen maakt niet uit je zit er voor haar. Je eigen verdriet hou je verborgen voor later want nu heeft ZIJ je nodig ook al lijkt het niet zo. Het klinkt misschien raar maar dat moet je echt doen (moet niet naturlijk, wie ben ik!) maar steun haar, ben er gewon voor haar, heb je zelf ook steun aan. (hoop dat je me begrijpt)
Snap je?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:42 schreef A-en-M het volgende:
[..]
En ik begrijp wat SuperMom bedoelt, geniet van de momenten dat jullie samen zijn.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wat is de regie al de hele avond slecht zegsteeds die dooie bloemen in beeld ipv Auke
![]()
![]()
Chantal Janzen is dan ook een ontzettende mutsquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Daarom was het ook zo lekker om ff ontzettend te schelden op die presentatrice![]()
proef je toch nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Chantal Janzen is dan ook een ontzettende muts![]()
Doka.... volgens mij zei jij gister nog dat je nooit zo goed weet wat je moet zeggen..........quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:32 schreef doka het volgende:
[..]
Tja, Sjet, ik ken herken de situatie. Ik heb mijn moeder ook op die manier gezien/meegemaakt, en dat is niet makkelijk. Veel sterkte ermee!! En als je niet bij je moeder bent, maar bij anderen of alleen, houd je dan vooral niet onnodig sterk, maar laat alles maar lekker gaan. Huil, vertel je verhaal, sla dingen stuk, wat je maar wil. Klinkt raar, maar dat is beter dan maar steeds een masker op te houden.
Voor het geval je mijn post in het vorig SC topic niet had gezien:quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het weet uit eigen ervaring
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:32 schreef doka het volgende:
[..]
Tja, Sjet, ik ken herken de situatie. Ik heb mijn moeder ook op die manier gezien/meegemaakt, en dat is niet makkelijk. Veel sterkte ermee!! En als je niet bij je moeder bent, maar bij anderen of alleen, houd je dan vooral niet onnodig sterk, maar laat alles maar lekker gaan. Huil, vertel je verhaal, sla dingen stuk, wat je maar wil. Klinkt raar, maar dat is beter dan maar steeds een masker op te houden.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:34 schreef Morwen het volgende:
En een hele speciale dikkevoor Sjet en haar mams
![]()
Hoi Dizzyquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
Ja is ie er eindelijk, staat er een bos dooie bloemen voor zn kopquote:
Wat een man he *sjucht*quote:
Kijk Wicked.... met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan zijn we nog niet eens begonnen over Martijn Krabbé!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:52 schreef Sjet het volgende:
[..]
Kijk Wicked.... met jou kan ik praten![]()
![]()
<---- Sjet die Chantal Jansen de les leest.....
![]()
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wat een man he *sjucht*een klasse straalt ie uit top gewoon, is het geen familie van de kliko?
Das zijn image he, ze zitten er dan ook alleen maar om soka (die surinamer volgens Holt) weer bekend te maken, en voor Mo natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:50 schreef SuperMOM het volgende:
Soca is wel ergggg overdreven suriiiii oioor swaaaaa ( oh nee das anti) waarom doet hij zo ik ken geen surinamers die zo overdreven doen??![]()
Uhhh, ik begrijp wat je zegt van alle vedriet en het gevoel, wat je toch uit moet schakelen in het z'huis naar moeders toe.quote:
Sokaboy en Auke... die blijven slapen.quote:
Zekers te weten gezien! En uiteraard op geantwoordquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:47 schreef doka het volgende:
[..]
Voor het geval je mijn post in het vorig SC topic niet had gezien:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En voor de mama van Sjet ook nog een speciale bezorging, een fris voorjaarsboeket uit een goed hart![]()
[afbeelding]
Die sukkel heeft niks te willenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
Auke seint naar de camera dat hij niet wil dat het bed gefilmd wordt
[afbeelding]
Idd, daarna is de stream subiet op de lock gegaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
Auke seint naar de camera dat hij niet wil dat het bed gefilmd wordt
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het weet uit eigen ervaring
Ik snap het zeker hoor! Ik wil nu in elk geval mijn moeder op geen enkele manier belasten met andere emoties en zaken dan die van haarzelf. Daar heb je helemaal niks aan als je in een ziekenhuisbed ligt.
Na het ziekenhuis moest ik nog even door naar haar huis [post uitzoeken, de was, de koelkast nakijken, etc] en daar zijn mijn broers ook... Heel verhaal, te lang en te prive om daarover uit te weiden dus dit zal wat vaag overkomen. Maar daar moet ik me dan ook nog sterk houden, een soort van jezelf uitschakelen zeg maar. En dat was net ff te veel snap je? Dat is me nu behoorlijk in mijn lijf gaan zitten, dat merk ik gelijk wel. Daarom was het ook zo lekker om ff ontzettend te schelden op die presentatrice![]()
Okequote:
Zeker wetenquote:En uiteraard op geantwoord![]()
De regie luisterde anders wel en schakelden direct naar Violatralalalalalalalalaquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die sukkel heeft niks te willen![]()
Slaap lekker WAquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Maar goed, het is mooi geweest.
Toedeloe![]()
![]()
![]()
Het is GVD nog geen 1 uurquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Toedeloe![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Morwen het volgende:
Zow, reguliere ook weer achter de kiezen met een pittige cliffhanger![]()
Toedeloe terugquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Toedeloe![]()
![]()
![]()
Voor Dizzy.... Auke op de slaapkamerquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wat een man he *sjucht*een klasse straalt ie uit top gewoon, is het geen familie van de kliko?
En welke pittige cliffhanger was dat? De ruzie tussen Monnie en Kliko?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Morwen het volgende:
WA, toedels,quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Toedeloe![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Wickedquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Toedeloe![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En welke pittige cliffhanger was dat? De ruzie tussen Monnie en Kliko?
Martijn kan ik vaak wel lijen, die lijkt mij helemaal zichzelf, en houdt zich vaak ook niet zo aan de 'protocollen'. Martijn is ook het leukst als 'ie tussendoor een beetje zelf mag uitmaken hoe en wat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan zijn we nog niet eens begonnen over Martijn Krabbé!!![]()
Maar goed, dat is wel een professional.
Nee, Ferri denkende aan Snappie natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mja, in barre tijden is zelfs mijn hand al snel gevuldquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was te verwachten... zal maar niet spoileren dat ze het alweer hebben bijgelegdquote:
Reageer dan ook even in het desbetreffende topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Morwen het volgende:
In mijn geval vaders terwijl in zwanger was maar hoop dat Sjet er hoop uit putquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:54 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Uhhh, ik begrijp wat je zegt van alle vedriet en het gevoel, wat je toch uit moet schakelen in het z'huis naar moeders toe.
Maar ik bedoel dat je ook blij moet zijn dat je die momenten samen nog kunt hebben, dus vandaar het woord geniet.
Vind Snappiemannetje dat wel zo goedquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, Ferri denkende aan Snappie natuurlijk![]()
Die heeft gewon niets te zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vind Snappiemannetje dat wel zo goed
Does niet zo boos tegen mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef doka het volgende:
[..]
Reageer dan ook even in het desbetreffende topic![]()
Whahahahahaquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die heeft gewon niets te zeggen![]()
je zwijmelt nog helemaal hèquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, Ferri denkende aan Snappie natuurlijk![]()
Ik ben nooit boos op jou! Dat weet je toch? Maar een corrigerende tik (op de bips) kan nooit kwaadquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Does niet zo boos tegen mij![]()
*struint heel rustig naar desbetreffend topic na nog even snel klapjes uitgedeeld te hebben![]()
Tot een volgende keer Wickedquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Toedeloe![]()
![]()
![]()
quote:
Danke sjeun enzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sokaboy en Auke... die blijven slapen.
Hoi Hobje
Tuurlijk daar gaat het ook om, ik was daarbij toen je het vertelde, ik heb toen ook een verhaal verteld.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
In mijn geval vaders terwijl in zwanger was maar hoop dat Sjet er hoop uit put![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
En scheld jij maar ff lekker op wie dan ook hoor, das normaal, vinden zij niet op dat moment maar achteraf wel[b] jij [/bl! Jammer voor de rest, maar jij bent de frustraties kwijt. Jammer dan, maar de meeste verpleegkundige snappen het wel, je wil niet weten hoe ik tekeer ben gegaan![]()
Nou vooruit de laatste keer dan.... en daarna is het afgelopenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mag nog wel 1 keertje toch![]()
[afbeelding]
Thanx MissJ
Socaboy is die zanger die optrad, 2 weken geleden op de Hollandse avond. Met het nummer : "Lik maar aan mijn lolly"quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Danke sjeun enzo![]()
Nu heb ik nog geen idee![]()
Van een band ofzo ? gewoon zomaar bezoekers ?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Danke sjeun enzo![]()
Nu heb ik nog geen idee![]()
Van een band ofzo ? gewoon zomaar bezoekers ?
Hier....quote:
Doka.... volgens mij zei jij gister nog dat je nooit zo goed weet wat je moet zeggen..........quote:[quote]Op donderdag 23 februari 2006 00:32 schreef doka het volgende:
[..]
Nu is het afgelopen hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nou vooruit de laatste keer dan.... en daarna is het afgelopen![]()
Oeh, daar doe ik het voor natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:03 schreef doka het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos op jou! Dat weet je toch? Maar een corrigerende tik (op de bips) kan nooit kwaad![]()
Stormloop topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Zo, ff topiek gemaakt voor de verzamelde lekkere Hunks, zoals die van Flugel
Komt opeens omhoog? Nee tuurlijk niet dat vergeet je niet, maar nu aan anderen vor hun verhal, deze is al zo oud johquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:08 schreef Manu82 het volgende:
* Manu82 is partypoker aan het kijken
[/quote]quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hier....
[..]
Doka.... volgens mij zei jij gister nog dat je nooit zo goed weet wat je moet zeggen..........nou dat weet je wel! Hartstikke lief! En hartstikke waar! *snuffelknuffel*
Troetel zei de vorige keer... ik ga lapen...quote:
Tuurlijk dat blijft het om draaien johquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:04 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Tuurlijk daar gaat het ook om, ik was daarbij toen je het vertelde, ik heb toen ook een verhaal verteld.
Ik wil niet overjarig overkomen...... maar ik mijn portie al aardig gehad. Heb mijn vader al verloren en ook mijn zusterquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
In mijn geval vaders terwijl in zwanger was maar hoop dat Sjet er hoop uit put![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
het voorvoegsel van Sleep Wakker![]()
Die staat met stip op 1 in de TOP 10 van Beriaanse uitspraken jaquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Does niet zo boos tegen mij![]()
*struint heel rustig naar desbetreffend topic na nog even snel klapjes uitgedeeld te hebben![]()
Oke momentquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Tuurlijk dat blijft het om draaien johEn sorrie ben jouw verhaal kwijt, mail me eens?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:08 schreef Manu82 het volgende:
* Manu82 is partypoker aan het kijken
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:09 schreef BONG4002 het volgende:
John gaat al naar bed, dat is vrij vroeg voor zijn doen
Ik heb hetzelfde met de stylist die er toendertijd was, ik kan alleen een heel klein onduidelijk fotootje vindenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ik kan de foto's van Flugel haar liefie niet vindenkan iemand anders ze ff plaatsen daar
![]()
en natuurlijk alles van Auke![]()
Over jarig overkomen???? Tsssss mutsquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik wil niet overjarig overkomen...... maar ik mijn portie al aardig gehad. Heb mijn vader al verloren en ook mijn zuster![]()
En verder in de familie is het ook niet bepaald rustig geweest op dat vlak. Vorig jaar binnen een maand tijd een neef en nicht verloren, die jonger waren dan ik ben.... en dan wordt het al met al wel een hele rare wereld![]()
Hoop heb ik dus niet zoveel.
Maar ik vind het heel fijn om het te kunnen delen, en dat we hier ook nog elkaar tot steun kunnen zijn.
Staat je heel erg goed die rooie wangetjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:09 schreef doka het volgende:
Weet ik meestal ook niet, maar deze situatie ken ik uit ervaring. Maar je maakt me wel een beetje
absoluutquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Over jarig overkomen???? Tsssss mutsJe kan hier gewoon je verhaal kwijt hoor! Of als het offtopic is mail me dan gewoon! Gewoon even je verhaal kwijt of ervaringen uitwisselen scheelt al een hoop hoor!
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
Sloop wekker oftewel: [afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Over jarig overkomen???? Tsssss mutsJe kan hier gewoon je verhaal kwijt hoor! Of als het offtopic is mail me dan gewoon! Gewoon even je verhaal kwijt of ervaringen uitwisselen scheelt al een hoop hoor!
![]()
Bedoel je die vriend van Henk? die homo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met de stylist die er toendertijd was, ik kan alleen een heel klein onduidelijk fotootje vindenWas wel een lekkertje, volgens mij
![]()
Zullen we dan even knuffelen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef Sjet het volgende:
Staat je heel erg goed die rooie wangetjes![]()
Nee, volgens mij niet, moment.....plaats ik die foto even hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedoel je die vriend van Henk? die homo?
Gewoon plaatsenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met de stylist die er toendertijd was, ik kan alleen een heel klein onduidelijk fotootje vindenWas wel een lekkertje, volgens mij
![]()
daarom juistquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:24 schreef doka het volgende:
[..]
Ondanks die uitslag tussen je billen?
ze wil het niet meer elke avond doen en moet wat bijlerenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:24 schreef Sjet het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze niet van strippoker houdt![]()
Natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Als het maar een snuffelknuffel is![]()
Zoiets?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Als het maar een snuffelknuffel is![]()
Sokaboyquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:26 schreef DaMook het volgende:
Wie iz die neger man die bonny een mooie naam vind man
Komt ie, vooralsnog even hier:quote:
Die lock knop is onderhand lam volgens mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:27 schreef BONG4002 het volgende:
Regie is trouwens zeer streng op het moment, ze houden steeds hun vinger boven de lock knop merk ik
Ah wil jij dat ff doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
Je vriend Dizzy... kan je in het stormloop topic zetten
[afbeelding]
[afbeelding]
Net als vele van ons de F5 knop denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die lock knop is onderhand lam volgens mij![]()
Dies veels te lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Komt ie, vooralsnog even hier:
[afbeelding]
cap van MISSJ.![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:30 schreef M-en-A het volgende:
Voor de dames![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij staat toch al in het topic?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
Iemand een idee wie dat is op de foto? Dan kan ik zoeken op een betere en hem plaatsen in het Dizzy-topic![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:30 schreef M-en-A het volgende:
Voor de dames![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen ideequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
Iemand een idee wie dat is op de foto? Dan kan ik zoeken op een betere en hem plaatsen in het Dizzy-topic![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:26 schreef DaMook het volgende:
Wie iz die neger man die bonny een mooie naam vind man
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
Nu wel jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij staat toch al in het topic?
Eeeeeeej man...quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:37 schreef DaMook het volgende:
Och viola heeft iets gehoord over een asbak in het afwas machineIets met vergif
![]()
De enigste reden dat een asbak niet in het afwasmachien mag is omdat de afvoer erdoor verstopt kan raken
En die neger doet iets teveel zijn best om negers te praten.
Voor deze ene keer danquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
als ik heel lief naar M kijk wil hij Auke onder de douche wellicht wel ff dumpen in het lekkere kwijl topiek![]()
![]()
Linkkkkkkkkkkkkquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de zweedse kijkers : topless worstelen !
Vandaar andere poker nu.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ze wil het niet meer elke avond doen en moet wat bijleren
Töplëss wörstëlenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
big brother zweden http://www.bigbrother.se/kontrollrum/cam_asx.php?cam=free&code=&quality=highquote:
Zweedse BB is alleen maar voor mannen zeker?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee, zeker nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zweedse BB is alleen maar voor mannen zeker?![]()
![]()
Lijkt het wel op, en die zijn dan ook vertrokken nu hier, zouden daar zoveel vrijgezellen wonen danquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Zou het een nepperd zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:37 schreef DaMook het volgende:
Och viola heeft iets gehoord over een asbak in het afwas machineIets met vergif
![]()
De enigste reden dat een asbak niet in het afwasmachien mag is omdat de afvoer erdoor verstopt kan raken
En die neger doet iets teveel zijn best om negers te praten.
Gelukkig hebben wij het Grote lekkere mannen topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Thanx Fb, Mor, en M.had A niet nog een paar van Flugel d'r lekkertje
![]()
Ik zie geen topless worstelen hoor...quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
big brother zweden http://www.bigbrother.se/kontrollrum/cam_asx.php?cam=free&code=&quality=high
Hebben wij lady's night nuquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, en die zijn dan ook vertrokken nu hier, zouden daar zoveel vrijgezellen wonen dan![]()
![]()
Vertelquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:41 schreef DaMook het volgende:
Hmmm pa's telefoon gaat dus ik neem op, een chauffeur die met pech onderweg staat . Kan gebeuren dus ik naar boven om pa zijn telefoon te geven. De geluiden die ik hoor terwijl ik de trap oploop vergeet ik nu het liefste meteen![]()
![]()
(heb maar halverwege de trap even geroepen
)
Awalief, wil je een broertje of een zusjequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:41 schreef DaMook het volgende:
Hmmm pa's telefoon gaat dus ik neem op, een chauffeur die met pech onderweg staat . Kan gebeuren dus ik naar boven om pa zijn telefoon te geven. De geluiden die ik hoor terwijl ik de trap oploop vergeet ik nu het liefste meteen![]()
![]()
(heb maar halverwege de trap even geroepen
)
En waar is het topless gedeeltequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
big brother zweden http://www.bigbrother.se/kontrollrum/cam_asx.php?cam=free&code=&quality=high
En dat weet ik en nog tik ik het verkeerd om, was te druk met flugel mannetje en Aukequote:
Kijkt net voor het eerst van haar leven in een spiegel ofzoquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zie geen topless worstelen hoor...![]()
[afbeelding]
Ze waren net klaar natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zie geen topless worstelen hoor...![]()
[afbeelding]
Dat gaat niet eens meerquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Awalief, wil je een broertje of een zusje![]()
Ze moeten mij ook altijd hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh jochie..... ben je bij de neus genomen?
[afbeelding]
Weet je wel zeker dat je dat lief vind. Meiden zijn kattekoppenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat gaat niet eens meerDaar heeft pa al voor gezorgd
(En heb al een broertje en zou er niet nog een willen![]()
![]()
![]()
Al zou ik gerust nog wel een zusje willen
Da's lief
)
Wel veel vrouwen iigquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, en die zijn dan ook vertrokken nu hier, zouden daar zoveel vrijgezellen wonen dan![]()
![]()
Behalve Snappies... want die zijn liefquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je dat lief vind. Meiden zijn kattekoppen![]()
Ik wil best jouw zus zijn hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat gaat niet eens meerDaar heeft pa al voor gezorgd
(En heb al een broertje en zou er niet nog een willen![]()
![]()
![]()
Al zou ik gerust nog wel een zusje willen
Da's lief
)
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij het Grote lekkere mannen topic![]()
Okee Dizzy... hierrrrrrrrrr met die pillen en paddo'squote:Op donderdag 23 februari 2006 01:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En wie is er als enige nog aan het werk?? nou nou nou??? de rest zit maar te zuipen, roken, badderen, slapen en Viola als enige is nog druk bezig![]()
* Dizzy-lizzy kijkt ook eens in spiegel en op streamsquote:
voor deze keer zal ik het je vergevenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En dat weet ik en nog tik ik het verkeerd om, was te druk met flugel mannetje en Auke![]()
solly![]()
Holt werkt echt hard hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En wie is er als enige nog aan het werk?? nou nou nou??? de rest zit maar te zuipen, roken, badderen, slapen en Viola als enige is nog druk bezig![]()
Oooohh.... tegen mij doen ze altijd poesliefquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
pillen mag je hebben dan komt er over 9 maanden een jong fokkertje bij, maar pado'squote:Op donderdag 23 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee Dizzy... hierrrrrrrrrr met die pillen en paddo's
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kijkt net voor het eerst van haar leven in een spiegel ofzo![]()
quote:
Zal Arliator blij mee zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
pillen mag je hebben dan komt er over 9 maanden een jong fokkertje bij, maar pado'sdie sta ik echt niet af
![]()
Mini Snappies wel, grote Snappies somsquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Behalve Snappies... want die zijn lief![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Krijg je er van he?![]()
Wanneer kom je nou uit de kast met alleen je eigen letter?![]()
Ja hoor, ik verwacht over een maand of negen zijn liefdesbabyquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:49 schreef melke het volgende:
Hee morwen, nog iets van Newsman gehoord?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja hoor, ik verwacht over een maand of negen zijn liefdesbaby![]()
Zwarte magicas zijn sexiequote:Op donderdag 23 februari 2006 01:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mini Snappies wel, grote Snappies soms
Vanmiddag? Ik was niet online vanmiddag hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je was vanmiddag ook weer snel weg
Hoe gaat het met je verkoudheid?
Champignons?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wel dat ik me pado's mag houden![]()
![]()
Gelukkig mag ik haar altijd even bij jullie dumpen tijdelijk bij jullie onderbrengenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oooohh.... tegen mij doen ze altijd poeslief![]()
Dat is nou net het lieve eraanquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oehquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik haar altijd even bij jullie dumpen tijdelijk bij jullie onderbrengen
Arme ForeverCapsquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze moeten mij ook altijd hebben![]()
Dat blijkt wel ja, en nu fluiten ze ipv zelfs een naam te noemen zoals Witte duiven etc. kan je nagaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef Foreverblue het volgende:
De muziek moet uit van de Adelaar... ze kunnen de briljante gesprekken van Viool en Co niet volgen anders![]()
Deden ze vanmiddag al...quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel ja, en nu fluiten ze ipv zelfs een naam te noemen zoals Witte duiven etc. kan je nagaan
Ik ben nog best wel schattig hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
OehMaar als zus(je) zijnde heb ik niets meer aan je
blijft het toch een vogel als we het hier moeten weergeven.... fuutquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel ja, en nu fluiten ze ipv zelfs een naam te noemen zoals Witte duiven etc. kan je nagaan
Ja dat merkte ik ook opquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee Dizzy... hierrrrrrrrrr met die pillen en paddo's
Maar welke vogel zou het dan moeten zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
blijft het toch een vogel als we het hier moeten weergeven.... fuut![]()
![]()
Ik weet waar jouw huis woontquote:
De eerste HBB-Fok-babyquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Sheridan heet dat jong Fiool
Violet, rose, daisy,en zoon sheridan. mijn god ik weet dit gewoonquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja![]()
En die ene zuster heet Violet...... daarom komt dat Vioolmens er niet op![]()
Nog even en ze gaan broodkruimels strooienquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
lijkt wel op die canadese mutsenquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri: ik ga zo pitten... als die gasten wat willen hebben pakken ze het zelf wel. En anders let de (fluit) wel op.
Viola: Die hebben alleen maar bandjes met zender checken... meer doen ze niet,
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |