Das zijn image he, ze zitten er dan ook alleen maar om soka (die surinamer volgens Holt) weer bekend te maken, en voor Mo natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:50 schreef SuperMOM het volgende:
Soca is wel ergggg overdreven suriiiii oioor swaaaaa ( oh nee das anti) waarom doet hij zo ik ken geen surinamers die zo overdreven doen??![]()
Uhhh, ik begrijp wat je zegt van alle vedriet en het gevoel, wat je toch uit moet schakelen in het z'huis naar moeders toe.quote:
Sokaboy en Auke... die blijven slapen.quote:
Zekers te weten gezien! En uiteraard op geantwoordquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:47 schreef doka het volgende:
[..]
Voor het geval je mijn post in het vorig SC topic niet had gezien:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En voor de mama van Sjet ook nog een speciale bezorging, een fris voorjaarsboeket uit een goed hart![]()
[afbeelding]
Die sukkel heeft niks te willenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
Auke seint naar de camera dat hij niet wil dat het bed gefilmd wordt
[afbeelding]
Idd, daarna is de stream subiet op de lock gegaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
Auke seint naar de camera dat hij niet wil dat het bed gefilmd wordt
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het weet uit eigen ervaring
Ik snap het zeker hoor! Ik wil nu in elk geval mijn moeder op geen enkele manier belasten met andere emoties en zaken dan die van haarzelf. Daar heb je helemaal niks aan als je in een ziekenhuisbed ligt.
Na het ziekenhuis moest ik nog even door naar haar huis [post uitzoeken, de was, de koelkast nakijken, etc] en daar zijn mijn broers ook... Heel verhaal, te lang en te prive om daarover uit te weiden dus dit zal wat vaag overkomen. Maar daar moet ik me dan ook nog sterk houden, een soort van jezelf uitschakelen zeg maar. En dat was net ff te veel snap je? Dat is me nu behoorlijk in mijn lijf gaan zitten, dat merk ik gelijk wel. Daarom was het ook zo lekker om ff ontzettend te schelden op die presentatrice![]()
Okequote:
Zeker wetenquote:En uiteraard op geantwoord![]()
De regie luisterde anders wel en schakelden direct naar Violatralalalalalalalalaquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die sukkel heeft niks te willen![]()
Slaap lekker WAquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Maar goed, het is mooi geweest.
Toedeloe![]()
![]()
![]()
Het is GVD nog geen 1 uurquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Toedeloe![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Morwen het volgende:
Zow, reguliere ook weer achter de kiezen met een pittige cliffhanger![]()
Toedeloe terugquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Toedeloe![]()
![]()
![]()
Voor Dizzy.... Auke op de slaapkamerquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wat een man he *sjucht*een klasse straalt ie uit top gewoon, is het geen familie van de kliko?
En welke pittige cliffhanger was dat? De ruzie tussen Monnie en Kliko?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Morwen het volgende:
Zow, reguliere ook weer achter de kiezen met een pittige cliffhanger![]()
WA, toedels,quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Toedeloe![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Wickedquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Toedeloe![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En welke pittige cliffhanger was dat? De ruzie tussen Monnie en Kliko?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |