Staat je heel erg goed die rooie wangetjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:09 schreef doka het volgende:
Weet ik meestal ook niet, maar deze situatie ken ik uit ervaring. Maar je maakt me wel een beetje
absoluutquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Over jarig overkomen???? Tsssss mutsJe kan hier gewoon je verhaal kwijt hoor! Of als het offtopic is mail me dan gewoon! Gewoon even je verhaal kwijt of ervaringen uitwisselen scheelt al een hoop hoor!
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
Sloop wekker oftewel: [afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Over jarig overkomen???? Tsssss mutsJe kan hier gewoon je verhaal kwijt hoor! Of als het offtopic is mail me dan gewoon! Gewoon even je verhaal kwijt of ervaringen uitwisselen scheelt al een hoop hoor!
![]()
Bedoel je die vriend van Henk? die homo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met de stylist die er toendertijd was, ik kan alleen een heel klein onduidelijk fotootje vindenWas wel een lekkertje, volgens mij
![]()
Zullen we dan even knuffelen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef Sjet het volgende:
Staat je heel erg goed die rooie wangetjes![]()
Nee, volgens mij niet, moment.....plaats ik die foto even hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bedoel je die vriend van Henk? die homo?
Gewoon plaatsenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met de stylist die er toendertijd was, ik kan alleen een heel klein onduidelijk fotootje vindenWas wel een lekkertje, volgens mij
![]()
daarom juistquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:24 schreef doka het volgende:
[..]
Ondanks die uitslag tussen je billen?
ze wil het niet meer elke avond doen en moet wat bijlerenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:24 schreef Sjet het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze niet van strippoker houdt![]()
Natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Als het maar een snuffelknuffel is![]()
Zoiets?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Als het maar een snuffelknuffel is![]()
Sokaboyquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:26 schreef DaMook het volgende:
Wie iz die neger man die bonny een mooie naam vind man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |