Nu is het afgelopen hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nou vooruit de laatste keer dan.... en daarna is het afgelopen![]()
Oeh, daar doe ik het voor natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:03 schreef doka het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos op jou! Dat weet je toch? Maar een corrigerende tik (op de bips) kan nooit kwaad![]()
Stormloop topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Zo, ff topiek gemaakt voor de verzamelde lekkere Hunks, zoals die van Flugel
Komt opeens omhoog? Nee tuurlijk niet dat vergeet je niet, maar nu aan anderen vor hun verhal, deze is al zo oud johquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:08 schreef Manu82 het volgende:
* Manu82 is partypoker aan het kijken
[/quote]quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hier....
[..]
Doka.... volgens mij zei jij gister nog dat je nooit zo goed weet wat je moet zeggen..........nou dat weet je wel! Hartstikke lief! En hartstikke waar! *snuffelknuffel*
Troetel zei de vorige keer... ik ga lapen...quote:
Tuurlijk dat blijft het om draaien johquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:04 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Tuurlijk daar gaat het ook om, ik was daarbij toen je het vertelde, ik heb toen ook een verhaal verteld.
Ik wil niet overjarig overkomen...... maar ik mijn portie al aardig gehad. Heb mijn vader al verloren en ook mijn zusterquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
In mijn geval vaders terwijl in zwanger was maar hoop dat Sjet er hoop uit put![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
het voorvoegsel van Sleep Wakker![]()
Die staat met stip op 1 in de TOP 10 van Beriaanse uitspraken jaquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Does niet zo boos tegen mij![]()
*struint heel rustig naar desbetreffend topic na nog even snel klapjes uitgedeeld te hebben![]()
Oke momentquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Tuurlijk dat blijft het om draaien johEn sorrie ben jouw verhaal kwijt, mail me eens?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:08 schreef Manu82 het volgende:
* Manu82 is partypoker aan het kijken
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:09 schreef BONG4002 het volgende:
John gaat al naar bed, dat is vrij vroeg voor zijn doen
Ik heb hetzelfde met de stylist die er toendertijd was, ik kan alleen een heel klein onduidelijk fotootje vindenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ik kan de foto's van Flugel haar liefie niet vindenkan iemand anders ze ff plaatsen daar
![]()
en natuurlijk alles van Auke![]()
Over jarig overkomen???? Tsssss mutsquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik wil niet overjarig overkomen...... maar ik mijn portie al aardig gehad. Heb mijn vader al verloren en ook mijn zuster![]()
En verder in de familie is het ook niet bepaald rustig geweest op dat vlak. Vorig jaar binnen een maand tijd een neef en nicht verloren, die jonger waren dan ik ben.... en dan wordt het al met al wel een hele rare wereld![]()
Hoop heb ik dus niet zoveel.
Maar ik vind het heel fijn om het te kunnen delen, en dat we hier ook nog elkaar tot steun kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |