Had de laatste post... dan is het snel switchen naar nieuw topic openenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:39 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik het vaker tegen je af ga leggen FBJij bent soms wel übersnel
Doe ik ook vaak, maar meestal check ik eerst de Topiclijst voor het geval dátquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had de laatste post... dan is het snel switchen naar nieuw topic openen![]()
Ik probeer het niet eens meerquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:39 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik het vaker tegen je af ga leggen FBJij bent soms wel übersnel
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:32 schreef demins het volgende:
Als ik het nou meteen weer uittrek, zou ik dat setje morgen dan nog terug kunnen brengen?![]()
![]()
![]()
![]()
Dizzy!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Speciale bezorging voor de heer Bong
[afbeelding]
![]()
Ja ik ook... en als er niks is... maak ik hem aan. Zie wel of ik geBONGed ben of nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, maar meestal check ik eerst de Topiclijst voor het geval dát![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dizzyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
![]()
Heel verstandig van je moeder dat ze er zelf ook iets over zegt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow en over die buurvrouw, was nog ff vergeten
Nah ja, het zal allemaal niet veel denk ik. Het gordijn zat voor de helft dicht, beetje terug getrokken uiteraardMaar dan nog, het blijft een donker hok daar in de hoek. Wat dat betreft is het ook helemaal niet zo handig dat ze die gordijnen zo hoogop doen. Dat hoeft in principe ook helemaal niet. Als ze iets lager hangen [dat je er niet overheen kan kijken uiteraard] dan komt er alweer iets meer licht in de hoek.
Ik had het vandaag nog heel even met mijn moeder over of ze daadwerkelijk naar een andere kamer zou willen. Maar dat weet ze ook weer niet zo zeker. Je weet ook weer niet waar je dan terecht komt. En dat is ook weer natuurlijk.
Maar als het echt in de weg blijft zitten dan zullen we wel eens een balletje opgooien bij de verpleging.
Mijn moeder had het zelf wel tegen iemand van maatschappelijk werk verteld, en die had het met de verpleging opgenomen. Mijn moeder had zelfs gezegd 'anders ga ik gewoon naar huis'![]()
jahaa mijn moeder is wel een figuur hoor![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja ik ook... en als er niks is... maak ik hem aan. Zie wel of ik geBONGed ben of niet
Mooi gezegd, supermomquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:41 schreef SuperMOM het volgende:
Hmmm Sjetje ik snap je wel hoor!
Je moet jezelf even wegcijferen ondanks je eigen verdriet. Je moet je moedertje opbeuren met de meest lullige dingen, de krant voorlezen, de soaps vertellen maakt niet uit je zit er voor haar. Je eigen verdriet hou je verborgen voor later want nu heeft ZIJ je nodig ook al lijkt het niet zo. Het klinkt misschien raar maar dat moet je echt doen (moet niet naturlijk, wie ben ik!) maar steun haar, ben er gewon voor haar, heb je zelf ook steun aan. (hoop dat je me begrijpt)
Ik ben goed in nieuwe woorden maken hoor... Beriaans heb ik ook verzonnen volgens mij,quote:
Hoi Dizzyquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
![]()
Hai Dizzyquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb ook mijn momenten![]()
![]()
iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |