quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik ga nog liever in mijn blote reet liggen dan met zoiets aan.
Oke, maar het blijft kl*te, als je ziet dat het toch niet zo erg lekker gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:21 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zuurstof wist ze niet en ze was ook nog bloedgeprikt, maar daar wist ze nog geen uitslag van. Misschien dat die uitslag er morgen is dan hoor ik het wel van mijn zuster.
Ja bent ook zo ongelooflijk ongelovig hè.... je wilt altijd foto's als bewijsquote:
Thanks lieve Bongiequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
Ook namens mij nogmaals een hele DIKKE sterkte van mij sjet! En een knuffel natuurlijk!![]()
Beroepsdeformatiequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja bent ook zo ongelooflijk ongelovig hè.... je wilt altijd foto's als bewijs![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:26 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Ik lig dubbel....ik moet echt weg nu....taddaaaaa.![]()
Hmmm Sjetje ik snap je wel hoor!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Snapt en andere lieverds![]()
Ja ik schrok wel een beetje hoor, van hoe moe ze er uit zag. Ik was er wel op voorbereid maar om het echt te zien. En sowieso om het mensje in zo'n onpersoonlijke kamer te zien.
Niet echt leuk.
En je moet jezelf dan gewoon ook groter houden dan dat je je eigenlijk voelt he? Want zij heeft er geen klap aan als ik daar week zit te zijn. Ik probeer gewoon het ontspannen te houden, heel rustig wat praten maar ook niet de hele tijd.
Vind ik dan ook helemaal niet moeilijk of zo, alleen als je dan weer op jezelf bent lijkt het wel op zakt alles ff helemaal naar binnen. Ik ben nu zelf ook erg moe.
Ik had vanavond ook ineens dat al mijn geduld op was, en ik me overal aan moest ergeren...Gelukkig heb ik het allemaal op de tv gericht, heb Chantal Jansen [Idols herhaling] gewoon de hele tijd de huid volgescholden [afbeelding]
Zo dat was lekker zegken je dat? Dat je op dat moment ook nog wel weet 'het slaat nergens op wat ik hier aan doen ben, maar het moet ff'
Nou ja, was ik ook maar kwijt![]()
Zoooooooooo
Yeeeeeeehhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaw
![]()
Neeee... wat doe jequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:26 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:26 schreef M-en-A het volgende:
[..]
leer nou is werk en privè gescheiden te houden![]()
![]()
![]()
Doei Miss... slaap lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:26 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Peuk laten vallen Angel?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Help, de stoelen staan in brand!
Ze heeft ook alles doorquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
Monique: waarom denk je dat er zoveel mensen via internet kijken? Het komt hier veel echter over... op tv wordt alles verknipt.
Ow en over die buurvrouw, was nog ff vergetenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:25 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Oke, maar het blijft kl*te, als je ziet dat het toch niet zo erg lekker gaat.
![]()
misschien even advies vragen aan Mieke Vogelpoelquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
De aard van het beestje enzo.
Tja, Sjet, ik ken herken de situatie. Ik heb mijn moeder ook op die manier gezien/meegemaakt, en dat is niet makkelijk. Veel sterkte ermee!! En als je niet bij je moeder bent, maar bij anderen of alleen, houd je dan vooral niet onnodig sterk, maar laat alles maar lekker gaan. Huil, vertel je verhaal, sla dingen stuk, wat je maar wil. Klinkt raar, maar dat is beter dan maar steeds een masker op te houden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik schrok wel een beetje hoor, van hoe moe ze er uit zag. Ik was er wel op voorbereid maar om het echt te zien. En sowieso om het mensje in zo'n onpersoonlijke kamer te zien.
Niet echt leuk.
En je moet jezelf dan gewoon ook groter houden dan dat je je eigenlijk voelt he?
quote:
Ik blijf het vooral kunstig vinden DAT ze telkens die uitzendingen kunnen vullenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
Monique: waarom denk je dat er zoveel mensen via internet kijken? Het komt hier veel echter over... op tv wordt alles verknipt.
Ze is echt goed bezig vanavond... net ook al aan de telefoon met haar vriend. Viel me mee dat de regie dat nog zo lang doorzond... pas op het moment dat Monnie zei dat John en zij een microfoon hadden gevonden op het toilet zapten ze weg.quote:
Misschien heeft ze nog een fijne meditatieoefening voor mequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
misschien even advies vragen aan Mieke Vogelpoel![]()
Ja viel me ook op, en waarom dan een lockup toen het over die mic ging? Dat stukje had ik namelijk even gemistquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze is echt goed bezig vanavond... net ook al aan de telefoon met haar vriend. Viel me mee dat de regie dat nog zo lang doorzond... pas op het moment dat Monnie zei dat John en zij een microfoon hadden gevonden op het toilet zapten ze weg.
Ja... vooral hoe Violanita en Bonnie zitten te roken en drinken. Niks over de actie voor Mappa Mundo (eh Mondo). Dat vind ik pas slecht. Bij een echte BB okee, maar wat meer aandacht voor het goede doel waarvoor ze zich inzetten mag wel in de uitzendingen vind ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik blijf het vooral kunstig vinden DAT ze telkens die uitzendingen kunnen vullen![]()
Afblijven, die is van mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:33 schreef SuperMOM het volgende:
auke en soca boy geilen op monique![]()
![]()
Die microfoon was neergelegd door de neef van de Nokia manquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja viel me ook op, en waarom dan een lockup toen het over die mic ging? Dat stukje had ik namelijk even gemist
Ja je weet maar nooitquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien heeft ze nog een fijne meditatieoefening voor me![]()
Je ziet wel tegen het einde een kort filmpje sinds kort in elke uitzending, dus blijkbaar proberen ze dat toch enigzins recht te zetten maar nog steeds is het wel te weinig iddquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... vooral hoe Violanita en Bonnie zitten te roken en drinken. Niks over de actie voor Mappa Mundo (eh Mondo). Dat vind ik pas slecht. Bij een echte BB okee, maar wat meer aandacht voor het goede doel waarvoor ze zich inzetten mag wel in de uitzendingen vind ik.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die microfoon was neergelegd door de neef van de Nokia man![]()
En Voila (nee, niet Viola), ik zit de reguliere te kijken.......rokende, drinkende mensenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... vooral hoe Violanita en Bonnie zitten te roken en drinken. Niks over de actie voor Mappa Mundo (eh Mondo). Dat vind ik pas slecht. Bij een echte BB okee, maar wat meer aandacht voor het goede doel waarvoor ze zich inzetten mag wel in de uitzendingen vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |