Tsssss...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:01 schreef Sjet het volgende:
Whello![]()
Hier staat Monique niet zo flateus op....... ik dacht eerst dat ze bloot was van boven.....
[afbeelding]
Je krijgt anders wel een globaal ideequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:01 schreef Sjet het volgende:
Whello![]()
Hier staat Monique niet zo flateus op....... ik dacht eerst dat ze bloot was van boven.....
[afbeelding]
Whelloquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:01 schreef Sjet het volgende:
Whello![]()
[afbeelding]
Hoi hoi Sjetquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:01 schreef Sjet het volgende:
Whello![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
"Allemaal mailtjes van dat lieve meisje... Cuall..."![]()
[afbeelding]
Hoi Snapt en andere lieverdsquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Sjetje![]()
Hoe was het bij je mams vandaag?
Dat mag toch niet van de redactie neem ik aan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef Foreverblue het volgende:
Monnie kijkt de streams
[afbeelding]
Dat lucht op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Snapt en andere lieverds![]()
Ja ik schrok wel een beetje hoor, van hoe moe ze er uit zag. Ik was er wel op voorbereid maar om het echt te zien. En sowieso om het mensje in zo'n onpersoonlijke kamer te zien.
Niet echt leuk.
En je moet jezelf dan gewoon ook groter houden dan dat je je eigenlijk voelt he? Want zij heeft er geen klap aan als ik daar week zit te zijn. Ik probeer gewoon het ontspannen te houden, heel rustig wat praten maar ook niet de hele tijd.
Vind ik dan ook helemaal niet moeilijk of zo, alleen als je dan weer op jezelf bent lijkt het wel op zakt alles ff helemaal naar binnen. Ik ben nu zelf ook erg moe.
Ik had vanavond ook ineens dat al mijn geduld op was, en ik me overal aan moest ergeren...Gelukkig heb ik het allemaal op de tv gericht, heb Chantal Jansen [Idols herhaling] gewoon de hele tijd de huid volgescholden [afbeelding]
Zo dat was lekker zegken je dat? Dat je op dat moment ook nog wel weet 'het slaat nergens op wat ik hier aan doen ben, maar het moet ff'
Nou ja, was ik ook maar kwijt![]()
Zoooooooooo
Yeeeeeeehhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaw
![]()
Was het ook niet heb ik gezien en sorrie hoorde even geen streamsquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:09 schreef Foreverblue het volgende:
Haar vriend zegt dat de voice over partij heeft getrokken voor Viola in de uitzending... en dat vond hij niet netjes.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Whello![]()
Kom in mn armen [afbeelding]
13. 187 Foreverbluequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef frizti het volgende:
Dagcijfers voor woensdag 22 februari 2006 (00:00 - 23:59)
1. 471 snellejelle
2. 451 tong80
3. 275 Bruce117
4. 264 the_legend_killer
5. 223 Manu82
6. 218 Ericr
7. 217 CrazyPhunk
8. 214 Snaptnix
9. 200 Alicey
10. 197 Twisted_Logic
.....
17. 176 frizti
Ik kijk HBB niet op tv... maar het was al lang duidelijk dat Viola het knuffeldiertje van Hummie c.q. de redactie is.... als er wat gebeurt op een avond, is zij het meeste in beeldquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Was het ook niet heb ik gezien en sorrie hoorde even geen streams
MEMORY!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:13 schreef Foreverblue het volgende:
Regieeeeeeeee.... neem een voorbeeld aan je collega's in Zweden
[afbeelding]
Zoeiets lucht gewoon heel erg op moet gewoon kunnen lieverd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik schrok wel een beetje hoor, van hoe moe ze er uit zag. Ik was er wel op voorbereid maar om het echt te zien. En sowieso om het mensje in zo'n onpersoonlijke kamer te zien.
Niet echt leuk.
En je moet jezelf dan gewoon ook groter houden dan dat je je eigenlijk voelt he? Want zij heeft er geen klap aan als ik daar week zit te zijn. Ik probeer gewoon het ontspannen te houden, heel rustig wat praten maar ook niet de hele tijd.
Vind ik dan ook helemaal niet moeilijk of zo, alleen als je dan weer op jezelf bent lijkt het wel op zakt alles ff helemaal naar binnen. Ik ben nu zelf ook erg moe.
Ik had vanavond ook ineens dat al mijn geduld op was, en ik me overal aan moest ergeren...Gelukkig heb ik het allemaal op de tv gericht, heb Chantal Jansen [Idols herhaling] gewoon de hele tijd de huid volgescholden [afbeelding]
Zo dat was lekker zegken je dat? Dat je op dat moment ook nog wel weet 'het slaat nergens op wat ik hier aan doen ben, maar het moet ff'
Zoooooooooo
![]()
Dat lucht dan heel erg op inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Niet echt leuk.
Zoooooooooo
![]()
Ze is stapelgek, ik vind het niet zo raar dat er op haar wordt gefocust.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik kijk HBB niet op tv... maar het was al lang duidelijk dat Viola het knuffeldiertje van Hummie c.q. de redactie is.... als er wat gebeurt op een avond, is zij het meeste in beeld![]()
Dat klinkt niet echt prettig. Ze is dus nog niet zo opgeknapt als je hoopt. Heb je ook nog contact gehad met verpleging over haar toestand.... gaat ze vooruit, achteruit of stabiel...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Niet echt leuk.
Zoooooooooo
![]()
Thanks Wickedquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb de voorgeschiedenis gemist, maar sterkte, Sjet![]()
Slaap lekker MissJ en bedankt voor de Ferri capquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:18 schreef MissJ. het volgende:
Sjet, nogmaals sterkte met je mam.
Jongens ik ben moe en ga slapen. Moet morgen nog werken. Ik laat jullie nachtploeg achter met wat nieuws...Lingerie voor mannen![]()
[afbeelding]
Doeggies
Vervelend Sjet dat het je toch weer een beetje tegenviel....quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zoooooooooo
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:18 schreef MissJ. het volgende:
Jongens ik ben moe en ga slapen. Moet morgen nog werken. Ik laat jullie nachtploeg achter met wat nieuws...Lingerie voor mannen![]()
[afbeelding]
Doeggies
Truste MissJ.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:18 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Doeggies
Slaap lekker.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:18 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Doeggies
Oke.... in ieder geval sterkte toegewenst... voor je moeder en voor jouquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:19 schreef Sjet het volgende:
Thanks LiefBeer en Snapt![]()
![]()
@ A-en-M;
Nee heb geen contact met de verpleging gehad. Ze hadden het razend druk en zaten ook nog met ziekte. En dan vind ik het altijd heel erg moeilijk om ze dan toch te storen. En ik had ook niet echt een hele gerichte vraag. Het komt voor nu eerst toch heel erg op rust aan.
Zuurstof wist ze niet en ze was ook nog bloedgeprikt, maar daar wist ze nog geen uitslag van. Misschien dat die uitslag er morgen is dan hoor ik het wel van mijn zuster.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:19 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Vervelend Sjet dat het je toch weer een beetje tegenviel....
Zuurstof in het bloed was dus nog hetzelfde als gister??
was de gordijn wel open vandaag dat ze wat kon genieten van wat meer zicht??
Slaap lekker MissJquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:18 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Doeggies
Dank Miss.J. Die lingerie vind ik wel heel eng hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:18 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Doeggies
Foto´squote:Op donderdag 23 februari 2006 00:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik ga nog liever in mijn blote reet liggen dan met zoiets aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |