quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:17 schreef Tokay het volgende:
Okay lieve RJPvD'ertjes... het is zover: deeltje 500 van deze onovertroffen reeks!
Laten we er een leuk topic van maken en veel terugblikken met gedenkwaardige plaatjes!![]()
En het erge is: ik had nog nooit van dat mens gehoord, maar dankzij jullie weet ik nu voor altijd dat zij Eliza Dushku heet.quote:
Met tijd zal je merken hoe erg dat je leven verrijkt heeft...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
En het erge is: ik had nog nooit van dat mens gehoord, maar dankzij jullie weet ik nu voor altijd dat zij Eliza Dushku heet.![]()
![]()
O ja!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[afbeelding] één van mn eerste plaatjes .......nog steeds mooi
quote:
Dank, peace, mijn eeuwige dank.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:24 schreef peaceman het volgende:
Met tijd zal je merken hoe erg dat je leven verrijkt heeft...
Ik heb het nog steeds niet gemerkt.....quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met tijd zal je merken hoe erg dat je leven verrijkt heeft...
Dat denk jijquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet gemerkt.....![]()
![]()
Neequote:
Grmbl grmblquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dat weet jij helemaal niet zeker...
Krijg jij deze van mij terug.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:25 schreef Tokay het volgende:
En dit plaatje post ik speciaal voor pyl.
[afbeelding]
En ik kan me dat zelfs nog herinneren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:27 schreef dartfanaat het volgende:
Ik weet nog dat een van m'n eerste plaatjes deze was:
[afbeelding]
Au!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef pyl het volgende:
Krijg jij deze van mij terug.![]()
[afbeelding]
Leuk dat je dat nog weet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:36 schreef Tokay het volgende:
[..]
En ik kan me dat zelfs nog herinneren.
Dat is jouw opa, die in de politiek zat.![]()
Joseph Louis Gay-Lussac, nou weet ik het weer, en het was een scheikundige:quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef pyl het volgende:
Van alle geplaatste plaatjes heeft deze het langst opengestaan; dat moet een week zijn geweest, denk ik.
[afbeelding]
Of het moet die bioloog van Fotoloog zijn geweest, wiens naam me even niet te binnen wil schieten.![]()
Doe eens een gok.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:52 schreef Tokay het volgende:
En wie is die zangeres dan, pyl? Moet ook voor mijn tijd geweest zijn; ik kan me dat plaatje niet herinneren.
Ja, da's mevrouw pyl (rechts).quote:
Was dat niet Jenna Elfman?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:52 schreef Tokay het volgende:
En wie is die zangeres dan, pyl? Moet ook voor mijn tijd geweest zijn; ik kan me dat plaatje niet herinneren.
Deze foto blijf ik prachtig vinden (niet eens zo lang geleden geplaatst, overigens):
[afbeelding]
Ja, dat plaatje herinner ik me weer wel. Sindsdien heb ik last van mijn ogen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:52 schreef dartfanaat het volgende:
Nadat ik eerst vooral heb meegeraden hier (en me het plaatsen van plaatjes eigengemaakt had) was dit m'n allereerste plaatje dat ik plaatste:
[afbeelding]
Dat was een kleine 100 afleveringen geleden, nu plaats ik normale plaatjes.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, dat plaatje herinner ik me weer wel. Sindsdien heb ik last van mijn ogen.![]()
![]()
Dat was Raymond van Barneveldquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Het was een darter, maar vraag me niet welke.
Pardon?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dacht aan Byoncé ....
Is het werkelijk dezelfde vrouw?? onvoorstelbaar..... maar ik had deze foto nog nooit gezien trouwens. Ik heb er ook nog eentje die de tand des tijds niet ongeschonden heeft gelaten:quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Pardon?
Helaas heeft de tand des tijds mevrouw niet ongeschonden gelaten:
[afbeelding]
Okay! Belinda Carlisle?quote:
Yep. Ik was vroeger nogal opquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Is het werkelijk dezelfde vrouw?? onvoorstelbaar.....
Hmmmm, is het misschien Elkie Brooks?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:03 schreef pyl het volgende:
Pardon?
Helaas heeft de tand des tijds mevrouw niet ongeschonden gelaten:
[afbeelding]
Kom, kom, Tokay. Jij hebt haar ook bewonderd op Toppop hoor, daarvan ben ik zeker.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef Tokay het volgende:
Okay! Belinda Carlisle?
Ik heb geen flauw idee joh...
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:10 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm, is het misschien Elkie Brooks?
Nou op die eerste foto is ze ook wel mooi hoor, kan ik me het wel bij voorstellen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Yep. Ik was vroeger nogal ophaar
... uhm ... gesteld, zeg maar. Resteren slechts zoete herinneringen.
![]()
Pearl 's a singer, bijvoorbeeld. Zij is de bestverkopende solozangeres van het Verenigd Koninkrijk, moet je weten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Van welk liedje is ze bekend dan? want die naam zegt me helemaal niets.
Ze heeft met 2 hits in de top 40 gestaan:quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Van welk liedje is ze bekend dan? want die naam zegt me helemaal niets.
Hahaha, ècht?! Cool!quote:
O ja???????quote:
Helemaal niets, Diaan. Helemaal niets.quote:
Nee zegt me nog steeds helemaal nietsquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Pearl 's a singer, bijvoorbeeld. Zij is de bestverkopende solozangeres van het Verenigd Koninkrijk, moet je weten.En, o ja, ze speelde tevoren met Robert Palmer in Vinegar Joe.
Het is toch echt Tom McRae hoor Pyl..... die zanger met die "vrolijke" liedjes.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef pyl het volgende:
[..]
O ja???????Ik dacht dat dat George Michael was.
Ik ook niet, tot ik hier actief werd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:16 schreef Tokay het volgende:
Aaaaaargh!!!Tom McRea!
![]()
Indoctrinatie zeg ik je. Pure indoctrinatie!![]()
Ik had nog nooit van 'm gehoord!
En nu zul je deze naam ook NOOIT vergetenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:16 schreef Tokay het volgende:
Aaaaaargh!!!Tom McRea!
![]()
Indoctrinatie zeg ik je. Pure indoctrinatie!![]()
Ik had nog nooit van 'm gehoord!
Helemaal niets hoor Diaanquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Helemaal niets hoor Diaan, hij maakt alleen niet de muziek waar ik graag naar luister.
(En ik luister weer graag naar artiesten waar jullie waarschijnlijk geen zak aan vinden...)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef peaceman het volgende:
Hey Pyl, heb je Zita Swoon nog geluisterd?
Dag Diaan, welterusten!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bedslaap lekker allemaal ..... en nog veel plezier.
Lekker. Dank jequote:
In de vaste openingspost? Zou best leuk zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef peaceman het volgende:
Is het een idee om dit topic te vermelden voortaan in de OP?
Ouwe lul !quote:
Proost !quote:
Ik heb er nog maar twee dus ik moet welquote:
ik heb er nog maar 14quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar twee dus ik moet wel
Jij ook he.quote:
Even snel dan...quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ken van die top 5 alleen mevrouw Spaink... wie zijn de andere 4?
Ik zal er even naar kijkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
In de vaste openingspost? Zou best leuk zijn.
Misschien kan/wil Berkery dat even fixen?
Die zwoele dame is Virginie Ledoyenquote:Hé Berkerydie kerel met dat glaasje bier, wie is dat ook alweer?
En de naam van die zwoele dame ben ik ook alweer kwijt...![]()
En natuurlijk niet te vergeten..... Alicia Keysquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:29 schreef Z het volgende:
Zij mag ook niet ontbreken natuurlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan mag Mr_A Natalie Portman posten.
En het was me die dit postte.... nog ingelogd onder Peacemandquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
En natuurlijk niet te vergeten..... Alicia Keys
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En het was me die dit postte.... nog ingelogd onder Peacemand
Een peacemand is toch een soort fruitmand die je aan wereldleiders stuurt in de hoop op wereldvrede?quote:
Ow ja dat is ook zo..... die worden te weinig verzonden vind ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een peacemand is toch een soort fruitmand die je aan wereldleiders stuurt in de hoop op wereldvrede?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
Wat ik wel grappig vind, is dat je na al die afleveringen RJPvD wel zo ongeveer van elkaar weet in welke hoek je de te raden persoon op het plaatje moet zoeken...
dartfanaat: tv-acteurs/actrices, darters, en kleinkunstfiguren
Diaan: schrijfsters genre clitlit, (musical-)zangeressen (uit Duitsland), en Tom McRae
peaceman: obscure zangers/bandjes, Eliza Dushku
pos: seriemoordenaars, vaderlandse criminelen, voetballers en filmvedettes
wyccie: schilders, kunstenaars, schrijvers, acteurs/treutels
Treinhomo: muziek en Fonzie!
pyl: (klassieke) muziek, sport, geschiedenis, wetenschap, mits in zwart-wit
Scrutinizer: (zang)negerinnen, BZN en aanverwanten, vaderlandse televisie
mr_anonimous: (c)rapnegerts, seriemoordenaars, films
tong80: sport, muziek ('70-'80), Berry van Aerle en plaatjes met naam
dolle_hond: muziek, televisie...?
Z: kunst, muziek, lief uitziende meisjes
Bimmel: tv-series, bekende (historische) Amerikanen
sooty: sport, televisie...?
Gellius: gymnasiummeisjes en dat ene meisje
Berkery: muziek, van Kooten en de Bie
fotoloog: vaderlandse wetenschappers/historische figuren
Tokay: (historische hysterische) showbiz-figuren, mainstream muziek
Of zie ik het helemaal fout?Ben ik wellicht iemand vergeten?
Kom maar op met jullie verbeterde lijstjes/aanvullingen!![]()
![]()
Ik heb ook wel eens gebouwen gepost, dj's en Julia Stiles of Emmanuelle Chriqui... en ja, zelfs bands die jullie wel kennen....quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
Wat ik wel grappig vind, is dat je na al die afleveringen RJPvD wel zo ongeveer van elkaar weet in welke hoek je de te raden persoon op het plaatje moet zoeken...
peaceman: obscure zangers/bandjes, Eliza Dushku
![]()
Ach ja, da's waar ook!quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij pyl horen ook nog schakers/schaaksters en bij fotoloog en mij jazzcats en soul/discomeisjes. Bij jezelf vergeet je nog de suikerzoete slapengaan-plaatjes.
Ha, dat wilde Z vanmorgen ook al weten!quote:en wie is die chick op de Chinese Muur?
Misschienquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:13 schreef Tokay het volgende:
It wasn't me. Stel ik je nu teleur, Scrut?![]()
O ja! Tekenfilmfiguurtjes, I remember that.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
geweldig
ik ben trouwens ooit begonnen met het plaatsen van een heleboel kinderserieplaatjes...
Wat ziet ze er goed uit tegenwoordig!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Nel Veerkamp mag op dit feestje niet ontbreken:
Ik herinner me anders alleen Eliza Dushku.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:06 schreef peaceman het volgende:
Ik heb ook wel eens gebouwen gepost, dj's en Julia Stiles of Emmanuelle Chriqui... en ja, zelfs bands die jullie wel kennen....![]()
Da's waar. Maar ook als ze gezichtshaar hebben?quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
tong80: sport, muziek ('70-'80), Berry van Aerle en plaatjes met naam
Hoe opstandig! Vast jaloers, die Gellius.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef Z het volgende:
Hij heeft mijn muze ooit beklad, vandaar.
We zullen z'n user-icon in de OP zetten, dat zal 'm lerenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef Z het volgende:
Hij heeft mijn muze ooit beklad, vandaar.
Van de zomer ga ik er denk ik echt werk van maken! Het schijnen er nog maar 26 te zijn namelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoe opstandig! Vast jaloers, die Gellius.
Maar gelukkig is alles dankzij jullie gezamenlijke fascinatie voor plaskrullen in het Amsterdamse, weer goed gekomen.
Maar 26? Ik heb slechts 3 van die 26 geprobeerd. Die bij Artis meerdere malen, die aan het Sarphatipark slechts eenmaal en eentje aan een van de gordelgrachten vlakbij de Leidschestraat tweemaal.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:36 schreef Z het volgende:
[..]
Van de zomer ga ik er denk ik echt werk van maken! Het schijnen er nog maar 26 te zijn namelijk.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
en wie is die chick op de Chinese Muur?
Niet helemaal goed gelezen dus. Maar het zijn er niet heel veel iig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar 26? Ik heb slechts 3 van die 26 geprobeerd. Die bij Artis meerdere malen, die aan het Sarphatipark slechts eenmaal en eentje aan een van de gordelgrachten vlakbij de Leidschestraat tweemaal.
'Voor elke lul een krul'quote:Wist je dat...
Die groene, gietijzeren toiletten op straat krullen heten? Niet zo gek gezien de vorm. Een ander woord ervoor is - het inmiddels tot Albert-Cuyp scheldwoord verheven - secreet. Toen het in 1856 verboden werd om op straat je behoefte te doen, nam de populariteit van steegjes ineens sterk toe. Amsterdam ging krullen plaatsen. Dat verminderde het probleem sterk, maar de onderhoudskosten waren hoog en er werden veel krullen gesloten. In de jaren zestig waren er nog maar 28 van de 250 over. 'Voor elke lul een krul' was een leuze tegen het Amsterdamse pisbakkenafbraakbeleid toen. Nu kan krullen vinden onder andere bij Centraal Station, Amstelveld, Prinsengracht en het Sarphatipark.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie haar liever op de Chinese Muur maar ik ben dan ook een romanticus![]()
Laat haar eerst maar eens E2-E4 doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Zou jij in staat zijn een goede zet te bedenken? Dat is de hamvraag.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Laat haar eerst maar eens E2-E4 doen![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:53 schreef Gellius het volgende:
Heeft iemand nog wat Liedewij?
quote:Verkeersvrouwtje
--------------------------------------------------------------------------------
Elke dag kijk ik vol verbazing naar 'Het Verkeer' op AT5. Het programma zit vol enthousiaste mededelingen. Er wordt gewerkt aan het riool op de Apollolaan, de Witzanghlaan is niet toegankelijk voor doorgaand verkeer en als fietser richting Kamperfoelieweg wordt u via de Heggerankweg omgeleid. Nu zou ik niet weten waar de Kamperfoelieweg ligt en als ik er zou rijden dan word ik waarschijnlijk ter plekke omgeleid. Totaal nutteloze informatie (lijkt me zo).
Nu kan ik wegzappen, maar er is ook iemand die dat programma elke dag opneemt en alle wegomleidingen uit haar hoofd kent. Het lijkt me een saaie, suffe baan en toch oogt de presentatrice zeer gelukkig met haar baan. Op de site van AT5 las ik dat de presentatrice, Lidewij Hendriks, haar doctorsgraad psychologie op zak heeft. Waarom dan zo'n rubriek presenteren? Net vond ik het antwoord: naast psychologie deed ze de toneelschool in Brussel.
Voor mij is ze de Actrice van het Jaar. Je moet het maar kunnen: met zo'n overgave Het Amsterdamse Verkeer presenteren!
Maar die man in de achtergrond denkt haar onbespied van onder tot boven te kunnen checkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:55 schreef pyl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die Khalifman wist ook niet waar te kijken, da´s duidelijk.![]()
Ik zie jou het liefst geblinddoekt de Wibautstraat oversteken, vrind.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie haar toch liever met een sjaal om en een muts op (en het geluid uit)
Nu even niet, ik drink hete thee, Gellius!quote:
Bij mij zul je naast de door jou genoemde groepen ook politici tegenkomen. Dat zullen de meeste idd wel zijn, hoewel er ook anderen van me zijn langsgekomen. Net wat voor inspratie ik heb. Soms kom ik ergens een naam tegen waarvan ik denk: even plaatje zoekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
dartfanaat: tv-acteurs/actrices, darters, en kleinkunstfiguren
![]()
Leuke lijstquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
Ik zie de plaatjes het ook nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nu even niet, ik drink hete thee, Gellius!
Maarre, your welcome!![]()
(en bij mij doen alle plaatjes het in dat topic wél gewoon, en er zitten erg leuke tussen, vraag maar aan Z!)
Volgens mij deden we deze aflevering uitsluitend recycleplaatjes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:32 schreef wyccie het volgende:
Leuke lijst![]()
Ik plaats ook nog wel eens muzikanten.
Is het trouwens de bedoeling dat we dit hele topic geen raadplaatjes posten, alleen maar recycleplaatjes?
Hmmmm, vreemd.. Als ik ze nou speciaal voor jullie opnieuw upload, is dat een idee?quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:46 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmmm, vreemd.. Als ik ze nou speciaal voor jullie opnieuw upload, is dat een idee?
En zou dat werken?
Ik probeer het wel even.
Ik zal het vanavond even overleggen met meneer Tokay, Gellius.quote:
dartfanaat: tv-acteurs/actrices, darters, en kleinkunstfiguren, familieleden in de politiek dan wel politici in de familiequote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
quote:Kom maar op met jullie verbeterde lijstjes/aanvullingen!
Vreselijk...... vooral als je je pakkies in die contreien moet wegbrengen.....maar zaterdag mag ik weer de 1091 doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:15 schreef Gellius het volgende:
't Is een lelijk kreng, hè Fotoloog?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:21 schreef pyl het volgende:
[..]
dartfanaat: tv-acteurs/actrices, darters, en kleinkunstfiguren, familieleden in de politiek
Diaan: schrijfsters genre clitlit, (musical-)zangeressen (uit Duitsland), Tom McRae, obscure avonturier / schrijver uit Zuid-Afrika.
peaceman: Eliza Dushku
pos: seriemoordenaars, vaderlandse criminelen, voetballers, filmvedettes, darters en onderwereldfiguren in het algemeen
wyccie: schilders, kunstenaars, schrijvers, acteurs/treutels, striphelden
Treinhomo: muziek(????), al dan niet geslaagde industriëlen en andere handige bliksems en Fonzie!
pyl: (klassieke) muziek, sport, geschiedenis, wetenschap, mits in zwart-wit, cleavages, blondines en brunettes uit het zwart-wittijdperk, heiligenRokende Dames
Scrutinizer: (zang)negerinnen, BZN en aanverwanten, vaderlandse televisie, briljante musici uit het pilipili-genre en Zappa
mr_anonimous: (c)rapnegerts, seriemoordenaars, films en nog meer films
tong80: sport, muziek ('70-'80), Berry van Aerle en plaatjes met naam, jeugdhelden in het algemeen en Joe Strummer en Arno Hintjens in het bijzonder
dolle_hond: muziek, televisie en doorgaans overbodig commentaar
Z: kunst, muziek, lief uitziende meisjes, opgebroken straten en (min of meer) geslaagde architectuur
Bimmel: tv-series, bekende (historische) Amerikanen, vrouwen die ooit mooi waren
sooty: sport, televisie, de militair en andere defensieattributen
Gellius: gymnasiummeisjes en dat ene meisje, de hoofdstedelijke urinoir
Berkery: muziek, van Kooten en de Bie, algemene kennis in het algemeen
fotoloog: vaderlandse wetenschappers/historische figuren, bassisten en straatnaamgevers uit het Amsterdamse
Tokay: (historische hysterische) showbiz-figuren, mainstream muziek en mierzoete, glazuurbedreigende groetplaatjes
Brother 52: Postzegelverzamelaars en filatelisten
Bolkonsky: Economen en andere wereldvreemde studeerkamergeleerden
[..]
Reeds verbeterd, Gellius, maar mijn onachtzaamheid is reeds een eigen leven gaan leiden, zo zie ik in de post van Fotoloog.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:27 schreef Gellius het volgende:
Correctie; de hoofdstedelijek urinoirs zijn toch echt Z's vakgebied. Ik ben daarin slechts een welwillende dilettant.
Ik ga nu eten, peace.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:31 schreef peaceman het volgende:
Pyl, heb je Zita Swoon nog geluisterd?
quote:
Nou enorm he.. Briljant gewoon...quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:36 schreef Tokay het volgende:
Wow, dat is nog eens een aanvulling op / verbetering van mijn lijstje, pyl!![]()
![]()
Whehehe. Leuk is dat hè peace, dat gepest over-en-weer?quote:
Acute glazuurproblemen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:47 schreef fotoloog het volgende:
Leuk hoor,kan ik morgen voor een behandeling naar de tandarts....
Neem in je hoofd heel erg veel plaatjes... doe dat tot de macht 12 en dan zit je redelijk in de buurt schat ik...quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:04 schreef Gellius het volgende:
Hoe groot is die voorraad mierzoete plaatjes van jou eigenlijk?
Ik heb er een aparte harde schijf voor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:04 schreef Gellius het volgende:
Hoe groot is die voorraad mierzoete plaatjes van jou eigenlijk?
C'est magnifique!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef Gellius het volgende:
Dat zal wel lukken, tomorrow reis ik weer af naar[afbeelding]
, om de beoogd toekomstige mevrouw Gellius te bezoeken.
Jazeker, onlangs nog her-gelezen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:46 schreef Gellius het volgende:
gelezen ook, Took?
Hmmmmmm......... je bent (althans Wickie) toch een stripheld? En kende jij al die tekenfilmfiguren niet? (Ik kan het mishebben hoor, want als die geplaatst worden let ik nooit goed op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:01 schreef wyccie het volgende:
Ik snap mijn 'striphelden' niet
Ik lees helemaal geen strips....
Ik ken eigenlijk bijna niks van die tekenfilmfiguren die Diaan plaatste, allemaal voor of na mijn tijd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmm......... je bent (althans Wickie) toch een stripheld? En kende jij al die tekenfilmfiguren niet? (Ik kan het mishebben hoor, want als die geplaatst worden let ik nooit goed op.)
Die lieverdquote:Hoe staat het trouwens met die Kruikenzeiker? Hij is zo stil, de laatste tijd. Niets voor hem.![]()
Geeft niet, ze zag er wel lief uit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:21 schreef Gellius het volgende:
Excuus.
Ja. Vond ik ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:28 schreef wyccie het volgende:
Geeft niet, ze zag er wel lief uit.
Angelsaxisch gevoel voor understatement.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geeft niet, ze zag er wel lief uit.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Angelsaxisch gevoel voor understatement.
Huh????quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:39 schreef Gellius het volgende:
In panties, wyccie?
Dat is zij welquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:54 schreef pyl het volgende:
Ik ben niet thuis in de hedendaagse blondines, maar is dat niet Gwen Stefani?![]()
... da's ook niks om je in te verdiepen, pyl.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:54 schreef pyl het volgende:
Ik ben niet thuis in de hedendaagse blondines
Nee... Sasha Cohen.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:59 schreef Tokay het volgende:
Dan moet hij Gavin Rossdale zijn, toch?
*noteert.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Gellius het volgende:
Nog mooier. Mag zij dan de eerste opgave zijn in het nieuwe topic?
Óf Tokay heeft de Leesmap (met alle "bladen"), óf Tokay zit elke week bij de kapper (met alle "bladen") ..... hoe anders kun je dit soort kennis vergaren???quote:
Tsssssk. Dat is gewoon algemene kennis.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef pyl het volgende:
Óf Tokay heeft de Leesmap (met alle "bladen"), óf Tokay zit elke week bij de kapper (met alle "bladen") ..... hoe anders kun je dit soort kennis vergaren???
Dát lijkt me nou eens een mooi onderwerp om in het vijfhonderdste topic aan te snijden.![]()
Da's ook weer zo. En jij hebt morgen nog wat anders te doen, begrijp ik. Haast is derhalve geboden!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:09 schreef Gellius het volgende:
We hebben nog krap 1/3 topic over. Kunnen we dat nu niet geheel aan aanbiddelijke joodse schaatstertjes wijden? Ik bedoel, het leven is al zo verdomde kort.
HUUUU! Wie is dat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:15 schreef wyccie het volgende:
Zou zij Joods zijn?
Ze kan in ieder geval wel schaatsen.
[afbeelding]
Ach, wie niet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:16 schreef tong80 het volgende:
Ze uis later welalcoholiste geworden.
O ja!!! Potverdorie!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:16 schreef Tokay het volgende:
En voor pyl ook nog een zwijmelplaatje:
[afbeelding]
Bayul. Olympisch goud voor Nancy Kerrigan die haar knieen in puin zag geslagen worden door de vriendjes van Tonya Harding.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bayul. Olympisch goud voor Nancy Kerrigan die haar knieen in puin zag geslagen worden door de vriendjes van Tonya Harding.
Wie isquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:16 schreef Tokay het volgende:
En voor pyl ook nog een zwijmelplaatje:
[afbeelding]
OKquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet Oksana Bayul. Dit is Tara Lipinski! Michelle Kwan heeft een hekel aan haar
![]()
Vraag maar aan pyl. Hij is geloof ik een beetjequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:20 schreef Gellius het volgende:
Wie isdat
? Dit jubileumtopic trekt wel een zware wissel op mijn hartje, zeg.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:24 schreef Gellius het volgende:
Pyl? Vertel eens eventjes aan Gellius wie dat lieve meisje is?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef fanneke het volgende:
Ashley Judd?
Alsjeblieft Tong! Voor bij de chocomel:quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:35 schreef Gellius het volgende:
Ashley Judd, dat is toch geen naam voor zo'n leuk meisje?.
Op wie heeft Hill street blues betrekking kwa user ?quote:
Is dit Ashley Judd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:14 schreef Tokay het volgende:
Alsjeblieft, kun jij even lekker zwijmelen, Gellius:
[afbeelding]
Mooi gezegd!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:39 schreef tong80 het volgende:
Dit is het jubileum topic we raden niet maar tonen eerbied
Ik vind haar naam ok. Haar zusje heet Winona.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:39 schreef Gellius het volgende:
Goeie counterfactuele vraag. Ik heb er geen antwoord op.
Dat vind ik nou een prima naam. En dan maken we van "Judd" Ryderquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind haar naam ok. Haar zusje heet Winona.
Much too easy, Tokay!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:44 schreef Tokay het volgende:
Even een recycle-rondje doen?
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
3:
[afbeelding]
4:
[afbeelding]
5:
[afbeelding]
6:
[afbeelding]
Tong! Jij ziet Anita Ekberg over het hoofd?!?!?!?!quote:
Ja die zag iuk wel maar ik begreeop eersat niet dat we moestenj rtadenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Tong! Jij ziet Anita Ekberg over het hoofd?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
Oh... ik herkende hem niet zonder zijn naam erbij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ze noemt Joe Strummer en tamboerijnist
Nou ja, begrijpelijk: normaal staat het erbij natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ze noemt Joe Strummer en tamboerijnist
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja die zag iuk wel maar ik begreeop eersat niet dat we moestenj rtaden
O ja. Nee, dan is het goed!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh... ik herkende hem niet zonder zijn naam erbij.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nou ja, begrijpelijk: normaal staat het erbij natuurlijk.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee: hij typt sneller dan hij denkt.quote:
Ik moet zo denk ik even wat rust nemen, maar het staat vast dat ik morgen in een uiterst zonnig humeur mijn eigenste gymnasiummeisje in de armen zal vallen, Tokay.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:56 schreef Tokay het volgende:
Hoe gaat het met je hartje, Gellius?
Het is zo herkenbaar! iuk....eersat ... dat doe ik ook wel eens, maar gelukkig zie ik dat vaak op tijd. En anders dan edit ik het nog snel even.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee: hij typt sneller dan hij denkt.
Ik ben blij dat te horen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef Gellius het volgende:
Ik moet zo denk ik even wat rust nemen, maar het staat vast dat ik morgen in een uiterst zonnig humeur mijn eigenste gymnasiummeisje in de armen zal vallen, Tokay.
Daarom blijft jouw postaantal ook zo onder de maat, wyccie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is zo herkenbaar! iuk....eersat ... dat doe ik ook wel eens, maar gelukkig zie ik dat vaak op tijd. En anders dan edit ik het nog snel even.
fijn dat iemand het heeft gemerktquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:58 schreef Gellius het volgende:
Er staat overigens ook nog iemand uit Hill Street Blues open. Ik meld het maar even.
Ook niet morgenochtend? ik moet wel eerst even nog wat werken natuurlijk.quote:géén suikerplaatje
Hmm, dus als ik sneller typ en niet edit, krijg ik reteveel posts?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Daarom blijft jouw postaantal ook zo onder de maat, wyccie.
Nee, ik zie hem nu en die is erg herkenbaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef NoSigar het volgende:
Is dat Joe Spano? Die Goldblum ofzo speelde?
Je zat je al op te vreten van ergernis?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
fijn dat iemand het heeft gemerkt![]()
Tong wel!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, dus als ik sneller typ en niet edit, krijg ik reteveel posts?
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je zat je al op te vreten van ergernis?
Yep, Mike Belker.quote:
Zet je wel je naam op je kist Tong?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:08 schreef tong80 het volgende:
Als al mijn helden op m'm begravenis komen kan er geen familie meer bij
Tong in cheak kist staat eropquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zet je wel je naam op je kist Tong?
Warmquote:
Stiekem ben je dol op die plaatjes Gellius, dat weet ik heus wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:05 schreef Gellius het volgende:
Ook niet morgenochtend? ik moet wel eerst even nog wat werken natuurlijk.
Je hebt in de url gekekenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef NoSigar het volgende:
Wilde gok: Hintjens.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef NoSigar het volgende:
*Welterusten*
Zeg, ik zie heel groot 'Arno' staan.Is dat de bedoeling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |