... da's ook niks om je in te verdiepen, pyl.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:54 schreef pyl het volgende:
Ik ben niet thuis in de hedendaagse blondines
Nee... Sasha Cohen.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:59 schreef Tokay het volgende:
Dan moet hij Gavin Rossdale zijn, toch?
*noteert.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Gellius het volgende:
Nog mooier. Mag zij dan de eerste opgave zijn in het nieuwe topic?
Óf Tokay heeft de Leesmap (met alle "bladen"), óf Tokay zit elke week bij de kapper (met alle "bladen") ..... hoe anders kun je dit soort kennis vergaren???quote:
Tsssssk. Dat is gewoon algemene kennis.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef pyl het volgende:
Óf Tokay heeft de Leesmap (met alle "bladen"), óf Tokay zit elke week bij de kapper (met alle "bladen") ..... hoe anders kun je dit soort kennis vergaren???
Dát lijkt me nou eens een mooi onderwerp om in het vijfhonderdste topic aan te snijden.![]()
Da's ook weer zo. En jij hebt morgen nog wat anders te doen, begrijp ik. Haast is derhalve geboden!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:09 schreef Gellius het volgende:
We hebben nog krap 1/3 topic over. Kunnen we dat nu niet geheel aan aanbiddelijke joodse schaatstertjes wijden? Ik bedoel, het leven is al zo verdomde kort.
HUUUU! Wie is dat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:15 schreef wyccie het volgende:
Zou zij Joods zijn?
Ze kan in ieder geval wel schaatsen.
[afbeelding]
Ach, wie niet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:16 schreef tong80 het volgende:
Ze uis later welalcoholiste geworden.
O ja!!! Potverdorie!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:16 schreef Tokay het volgende:
En voor pyl ook nog een zwijmelplaatje:
[afbeelding]
Bayul. Olympisch goud voor Nancy Kerrigan die haar knieen in puin zag geslagen worden door de vriendjes van Tonya Harding.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bayul. Olympisch goud voor Nancy Kerrigan die haar knieen in puin zag geslagen worden door de vriendjes van Tonya Harding.
Wie isquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:16 schreef Tokay het volgende:
En voor pyl ook nog een zwijmelplaatje:
[afbeelding]
OKquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet Oksana Bayul. Dit is Tara Lipinski! Michelle Kwan heeft een hekel aan haar
![]()
Vraag maar aan pyl. Hij is geloof ik een beetjequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:20 schreef Gellius het volgende:
Wie isdat
? Dit jubileumtopic trekt wel een zware wissel op mijn hartje, zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |